Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 22:48

Murrosikä, seksi yms.

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 41

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 12:23  
+
0
Mä niin vihaan menkkoja :pyssyt::pyssyt::pyssyt::pyssyt:
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 12:33  
+
0
Mä en ole vielä koskaan käyttänyt pillereitä, vaikka seksielämä onkin pitkään ollut ihan säännöllistä. Jos menkkoja tarvitsee syystä tai toisesta siirtää, teen sen Primolut Noreilla. Kuukautiskivut on kyllä aina ollu aika kovat mulla, mutten silti oo niiden takia hankkinut pillereitä. Ehkä vielä joskus kokeilen, ehkä en. Olen tottunut käyttämään kondomia, enkä varmaan uskaltaisi harrastaa seksiä ilman sitä (siis pelkkien pillerien turvin). :--O
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 14:41  
+
0
Ei mullakaan oo pillereitä ollu eikä oo tullu mieleen ees hankkia sillai. Jotenki en vaa tykkää ajatuksesta :D ehkä sit vanhempana, en tie.

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 15:09  
+
0
Mulla oli kerran pillerit, mutta ne ei sitten käyny mulle (älyttömiä mielialavaihteluja, hysteerisen itkun päätteeksi saatoinkin nauraa hervottomasti ja kohta taas itkin), enkä jaksanu raahautua uudestaan lääkärille hommaamaan toista merkkiä kokeiltavaksi. Se sitten jäi kokonaan ja hyvin tässä on pärjätty kolme vuotta ilmankin :P Eniten mä pillereiltä olisin toivonut menkkakipujen katoamista tai ainakin lieventymistä, mutta eipä ne tainnut tuon kokeilun aikaan ehtiä vaikuttaa mitenkään, ni en tiiä, olisko niistä ollut sitten apua moiseen vaivaan. Ja iän myötä multa on muutenkin se kipu lieventynyt ja saatan selvitä ilman kipulääkettäkin nykyään. Ennenhän mä olin takuulla koko ekan päivän sängyn pohjalla, jos en ehtinyt lääkettä ottaa tai jos se ei ehtinyt vaikuttaa.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 15:11  
+
0
Joo, samoin. Pillerit kumminkin muuttaa elimistön tasapainoa aika lailla, vaikuttaa mm. mielialoihin huomattavasti enkä halua ottaa riskiä sen kanssa, kun nykyään mielialajutut jne. on sen verran hyvällä mallilla, PMS-mörköilystä ei tietoakaan vaan ennen menkkoja ja niiden aikana olen paljon pirteämpi kuin yleensä. Kaiken lisäksi viime aikoina menkat ovat olleet paljon niukemmat ja lyhyemmät kuin ennen. Kondomeilla on ihan hyvin pärjännyt.
come on night, take me home

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 15:17  
+
0
Mulla on kerrasaan mielenkiintoiset päivät ennen menkkoja. :D Yleensä mä oon ens aika hilpee ja hyvällä tuulella, sit seuraavana päivänä syön koko ajan_ ihan älyttömästi ja seuraava päivä menee ku paukutan ovia ja huudan ja itken ja oon muutenkin ihan älyttömän vittuuntunut (dear stu, mikä muu sana sopisi muka tähän).... sitku menkat alkaa nii oon sängyn pohjalla ekat 2 tai 3 päivää tekemässä hidasta kuolemaa. oh miten rentoa... :D
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 15:25  
+
0
Mä "oireilen" noin viikon ennen menkkoja :P Tiuskin ja suutun herkästi ja menetän malttini, jos asiat ei mene niin kuin pitäisi. Vesku onneksi on jo tottunut tähän ja ei ota mun tiuskimisia liian tosissaan :D Se kyllä sallii mun laittaa tietynlaista käyttäytymistä menkkojen syyksi.
Nykyään tosiaan kipu on lieventynyt, mutta sitä tuleekin kahtena peräkkäisenä päivänä. Ennen oli vain yksi kipupäivä ja silloin tosiaan sattui niin, että ois tehny mieli kuolla siihen paikkaan, mutta nykyään kipu tulee lievempänä kahtena päivänä.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 15:37  
+
0
Mä oon iloinen, että mulla ei ole menkkakipuja :D ainut oire on se, että muutun aina alakuloiseksi ja tiuskin kaikille/ esitän marttyyriä (kuten esim. eilenillalla)
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 16:40  
+
0
Kauan teidän menkat kestää?
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 16:44  
+
0
Ennen kesti jonkun 7-8-päivää, nykyään 5-6.
come on night, take me home

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 16:48  
+
0
2-5
this parrot is no more!

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 16:48  
+
0
Mulla meni vasta äsken toiset menkat elämässäni ja (jos laskin oikein) ekat menkat kestivä 10 päivää (!!!!!) ja nyt kesti 9. Siis mulla on niin ärsyttävän pitkät ja runsaat menkat, kipuja ei onneksi ole hirveän paljoa.

//Loppu on kyllä vaan sellaista tihutusta (tulee vain aivan vähän)
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?
(Viestiä on muokattu torstaina, 29.07.2010 klo 16:49)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 16:49  
+
0
3(- 4) päivää.
never regret something that once made you smile

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 16:53  
+
0
ÄÄÄÄ, ei ois pitänyt kysyä, nyt oon nimittäin kateellinen. Siis mitä varten menkkojen pitää alkaa niin aikaisin, en mä kuitenkaan pystyisi kasvattamaan tai synnyttämään lasta.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 16:58  
+
0
mulla alko 11-vuotiaana. ekojen jälkeen kesti kolme kuukautta ennenku toiset alko, ekat oli kai 4 ja tokat 5 päivää, ne heitteli sen eka pari vuotta kunnes ne tasaantu, ja vuoden päästä ne rupes taas heittelee, tai no siis vähenee mun syömisten takia, ja nyt ne on ollu kolmisen vuotta sellaset et jos oon syöny huonosti vähän pidempään sen huomaa menkoista :D

... kaikkia varmasti kiinnostaa mun kuukautiskierron historia
this parrot is no more!

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 17:01  
+
0
Mulla oli kyllä heti ihan säännölliset, seuraavat alko 29 päivän päästä.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 17:02  
+
0
Mä syön Yazeja ja sopii ihan täydellisesti. Mulle pillerit oli ihan ehdoton juttu, minkään kortsujen kans en rupee vakavassa suhteessa leikkimään ja muita vaihtoehtoja en edes ajatellut. Mulle ei oo tullut mitään sivuvaikutuksia paitsi se et mulla on taas samanlainen vauvaiho ku ennenki :) Oon nyt syönyt noita 1,5v ja en kyllä mistään hinnasta vaihda. Mulla oli ennen ihan tajuttoman ruskaat ja pitkät menkat, jotka oli oikeesti ihan tuskaa, ja nyt pillereiden takia ne on niukentu ihan sairaasti ja kestää sen 3-4 päivää, ah!

Mulla oli joskus lukion ekalla, eli n. vajaa 2v sitte tositosi lievä akne, ei todellakaan mitään kunnon aknea mut semmonen että se haittas mua ja olin oikeesti ihan MURTUNUT, mulla oli ollut siihen asti koko elämäni oikeen kunnon vauvaiho, ei koskaan finnejä eikä mitään ja se oli ihan kamalaa. Menin sit samantien ihotautilääkärille, joka antoi mulle reseptin Epiduoon ja jo tosi lyhyen käytön jälkeen iho palautu normaaliks ja semmonen se on nytki, mulle hyvä iho on niin tärkee juttu et hyvä etten menny onnesta itkien syleilemään sitä lääkäriä... :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu torstaina, 29.07.2010 klo 17:02)

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 17:03  
+
0
Mulla kestää n. 5 päivää ja niistä oikeastaan vaan yhtenä päivänä vuotaa enemmälti. Joskus kesti jopa yli viikon ja oli tosi runsaat monta päivää. Nyt mulla on ihan sellaset siedettävät menkat :D
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 17:24  
+
0
silloin kun mulla menkat vaivautuvat tulemaan (jostain syystä kierto on heitellyt viikoilla ja kuukausilla viimeaikoina...) niiden kesto on lähes poikkeuksetta 3pv. ennen menkkoja mä olen yleensä aina extramelankolinen. masennun ja itkettää helpommin yms. :D muuten ihan siedettävää. tosin asiaa ei lievennä yhtään se, että vaimokkeella on yleensä samaan aikaan ja se on helposti taas kuin räjähtävä aikapommi. :D mä olen joskus kokeillut pillereiden syöntiä, taisivat yasminelleja olla (?) mutta lopetin samantien, kun merkki ei ollut sopiva enkä muutenkaan nähnyt tarpeelliseksi. lähinnä aloitin ne vain mielenkiinnosta kontrolloida omaa kiertoansa. onneksi lopetin...
winter brings the spring again

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 17:35  
+
0
mul kestää joku 5 päivää. kaks ekaa päivää on kamalaa ku turvottaa mut muute ei ees huomaa :-)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 41
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 21:30)