Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 22:48

Murrosikä, seksi yms.

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 41

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 17:58  
+
0
Mul varmaa menkat kestää lähemmäs viikon. Ihan hirvee runsaat, mut ei onneks kipui tai mit oikeestaan ollenkaan. Mielialaan ei taida mitenkään vaikuttaa, kun nyt ottaen huomioon et oon aina muutenkin kaikkien mielest semmonen angst ihminen. Ja oon (varmaaki ?).
Pillerei en koskaa syöny, eikä kyl tarviikaa viel pitkii aikoihin uskottavasti.
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 18:22  
+
0
Mul kestää n. 2 päivää ja sen jälkeen tulee vaan ihan vähän.

Mulla ei oo pitkään aikaan ollu kunnon vatsakipuja menkkojen aikana, joskus oli ja piti koululääkäriltä mennä hommaamaan Pronaxenia kun burana ei auttanu, nykyään tulee vaan sellanen ärsyttävä olo tonne vattaan.

Mulla ei kai mielialaan vaikuta ollenkaan, en oo ainakaan huomannu mitään.
(Viestiä on muokattu torstaina, 29.07.2010 klo 18:23)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 19:24  
+
0
Mulla kestää 4 päivää. En tarvi särkylääkkeitä ja muutenki tosi helpot. Oon kiitollinen.

mushu

mushu
Viestimäärä: 104

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 20:06  
+
0
uhn. Muistan omat menkat ennen pillereitä, 7päivää joista 3eka yötä täyty kesken herätä vaihtamaan rättiä kun vuoti niin runsaasti, eka päivä vietettiin vessassa oksentaen kivusta. Pillereiden kans kun menkat on 3-4pvä ja todella niukat jos vertaa aiempaan ja kouluunkin nykyään voin mennä vaikka menkat oiskin toisin kuin ennen. Kivutkin hävinneet melkein kokonaan. Ensin syötiin yasminellea joka ei sopinu ollenkaa, kauheita raivokohtauksia yhtä äkkiä (mm. kesken matikan tunnin lensi tavarat seinille kun en osannut laskua), seksi ei toiminut kun ei vaan kostunut etc. Nykyään käytössä mercilonit, sopii ku nappi otsaan.
Auspai Meno 2012

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 21:30  
+
0
Noi pillerit kuulostaa kauheen houkuttavilta ;)
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 22:07  
+
0
Mut eikö e-pillerit vaikuttanu jotenkin oliks se maksaan vai mihin? Tai kun äiti joskus puhus jostain sellasesta eikä tykänny ajatuksesta yhtään, kun koululääkäri piti niitä yhtenä vaihtoehtona kipuihin.

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 30.07.2010 klo 00:07  
+
0
Mulla menkat kestää n. 5 päivää ja ovat muutenkin tosi niukat. :--) Mulla ei ole minkäänlaisia kipuja enää (ennen oli vatsan ja alaselän tajutonta kipua), eikä mielialatkaan juuri vaihtele.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 30.07.2010 klo 01:57  
+
0
mulla alko menkat 11v ei ollu kivaa. mulla kestää ne jotain 8 päivää sekään ei oo kivaa. aikasemmin ei oo hirveesti ollu kipuja, joskus harvoin ehkä oli. mut nykyään on ihan hirveet kivut. mut jossain vaiheessa mulla ei ollu menkkoja ollenkaa ku laihduin vähä, kai se siitä sit johtu. se oli kivaa. ei mut olin oikeesti aika ilonen ku ne tuli takas.

ja oon ollu aina tyytyväinen mun ihoon, mutta nykyään en niinkään. tää lontoon vesi ei oo kyl tehny hyvää, ei oo koskaan ollu näin huonossa kunnossa iho. ei mulla mitään aknea oo eikä finnejä, ainakaa isoja, mut jotenki tosi epätasanen iho ja mustapäitä on tullu lisää. mut toivon et sekin asia korjaantuu ku meen suomeen.

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 30.07.2010 klo 11:51  
+
0
Mä niiiiiiiin vihaan mun menkkoja. Aina ne kestää sen 5-7 päivää ja koko ajan saattaa vuotaa ihan kunnolla. Välillä on et 1-2 viimestä päivää on niukkaa mutta muuten on aina niin käsittämättömän runsasta vieläpä, aargh! Tuntuu välillä että olen varmasti ihminen kellä on ehkä runsaimmat menkat ikinä. Kipuja ei ole pahemmin (onneksi kyllä), joskus kyllä alaselässä tuntuu ihan kun olis vähän ilmaa mahassa tai oikeeseen jalkaankin säteilee vähän. Mutta noi nyt sietää ihan helposti. Nyt nää on ollu mulla noin vuoden, oikeesti, on se niin epäreilua että joillain alkaa 11-vuotiaana. x__x Mulla ei mitään mielialavaihteluita ole, mutta oon yleensä väsyneempi ja vaisumpi menkkojen aikaan.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 30.07.2010 klo 15:13  
+
0
Mulla alko menkat ku olin 13 ja tyylii sillon odotin et ne alkaa... Olimpa tyhmä sillon :D toisaalt, eipä ne nykyään häiritse suuremmin mun elämää ku ei niitä edes huomaa :)

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 30.07.2010 klo 18:56  
+
0
Ihtellä alko 14-vuotiaana menkat. Tätä nykyä kestävät 4-5 päivää kerrallaan. Joskus ei ole kipuja ollenkaan ja joskus taas niin keleesti...
En tahtonut muuta kuin kaiken.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 30.07.2010 klo 19:01  
+
0
Mulla alko just ku olin täyttäny 15, johtuen varmaan siitä et olin tosi laiha nuorempana; oli siitä jotain hyötyäkin, sain ainaki nauttia menkattomuudesta kauan :) Nykyäänkin syön pillereitä sen kolme liuskaa putkeen eli menkat on 72 päivän välein, juhlaaaa :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 30.07.2010 klo 19:06  
+
0
Ite syön Vreya merkkisiä pillereitä. Ne on vaikuttanu mun ihoon ainaki huippuhyvin. Ei oo enää melkein koskaan punaisia näppyjä ja tai muita finnejä naamassa! Ja itsetunto on kohonnut kun naama on finnitön eikä tarvi koko ajan olla paukamia peittämässä.

Muutenki noiu Vreya pillerit on käyny mulle ihan täydellisesti. Samanlainen äkkipikainen ja aalkoileva luonne olen edelleen, vaikka pillerit on tai ei olis. :-d Ja jotenki ihana ku syö noita neppeja, niin tietää tasan tarkkaan että millon ne menkat alkaa, eikä päivillä tarvi niin leikkiä. + noi pillerit on järkyttävän halvat!!

Ja menkat alko vissiin 14vuotiaana. Ja kestää nykysyisin runsaina sellaset 3-4päivää ja sitte pari päivää vuotaa vähän vielä. Särkylääke on vaan tiuhassa käytössä ku on menkat, jotenki hirmu tuskasen kipee selkä aina menkkojen aikaan. :-(
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Annaronja

Annaronja
Viestimäärä: 203

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 30.07.2010 klo 22:07  
+
0
mulla kestää sen 5 päivää, joista kaksi ekaa aivan keleen järkkyjä.
myöskin viikkoa ennen olen aika ihana, mielialat heittelee koko ajan ja ketutus maximus koko ajan
FI CH Jellonaaman Cool`N Sexy 5/06
Jellonaaman Jokeri 3/08

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 30.07.2010 klo 23:34  
+
0
Ooon ikikiitollinen koska olen säästynyt pahemmilta kivuilta. Joskus menkkojen aikana voi mahaa kouraista, mutta ikinä ei ole mitään mullistavia kipuja. :D
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Lauantaina, 31.07.2010 klo 00:53  
+
0
^ Joo mäkin osaan olla ihan kiitollinen, nyt kun on ainakin lueskellut tässä näitä ihmisten "kauhukertomuksia" ihan kamalista menkkakivuista. Olihan mullakin tosiaan nuorempana (haha, kuulostan joltain satavuotiaalta mummolta kun sen näin ilmaisee) tosiaan vähän vatsaa ja etenkin alaselkää siinä menkkojen aikaan kipeänä, mutta on noilta järkyttävimmiltä kivuilta onneksi tullut säästyttyä. Ja nykyään ei sitten löydy kipuja juuri missäkään muodossa. :--)

Asiasta sitten toiseen, saan olla kiitollinen myös omasta ihostanikin. Siis tää on ihan älyttömän hyvässä kunnossa nyt, etenkin kun kävin viime viikolla siellä kosmetologillakin. Ostin tältä myös samalla reissulla yhden minimaalisen tuubin jotain ihmeellistä rasvaa, jonka pitäisi kuulemma kuivattaa esim. tuleva finni yhdessä yössä, mutta enpä ole oikein päässyt testailemaan, kun ei ole finnejä mihin sitä laittaa. :---D Ja älkää edes kysykö, että miksikö sitten ostin tämän, jos sille ei ole käyttöä - joko olen täysin ylipuhutttavissa minkälaiseen ostokseen tahansa, tai sitten vain kuvittelin, että sille vielä käyttöä joku päivä löytyisi. Who knows. Mut joo, sovelsin tuota rasvaa pariin hyttysen puremaan, joiden turvotus tuntui kyllä kieltämättä laskevan ihan ennätysajassa.

Mainitsen nyt tähän samaan syssyyn vielä kainaloidenikin ihosta, kun kerta vauhtiin pääsin. Mun kainalot ärtyvät siis ihan älyttömän herkästi höylällä sheivaamisesta, joten päätinpä tässä yksi päivä ottaa epilaattorin kauniiseen käteeni ja vetää ne nyt sitten silmät vuotaen täysin karvattomiksi - pari päivää tämän jälkeen kainalot olivat erittäin ärtyneet, mutta nyt voin jo hyvillä mielin todeta, että ehdottomasti kannatti koko operaatio! Mulla ei ole pitkään aikaan ollut näin täydellisiä kainaloita. :--)

P.S. Anteeksi ylipitkät lauseeni, en vissiin vaan osaa jaotella asioitani erillisiin, vaan koko asia pitää saada näemmä tungettua yhteen, kahteen lauseeseen. :mietiskel:
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Lauantaina, 31.07.2010 klo 01:13  
+
0
Mulla on siitä ihanat kainalo"karvat", että voin olla ajelematta niitä koko elämäni eikä kukaan edes huomaisi :cool: Sääliksi käy kaikkia, joilla on tummat kainalokarvat ja joilla näkyy semmonen kiva tumma säki.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Lauantaina, 31.07.2010 klo 01:18  
+
0
Mulla ei edes oikeastaan ollut mitenkään tummaa sänkeä ikinä, mutta iho vaan kertakaikkisesti ärtyi niin pahasti sheivaamisesta että vedin kaiken epilaattorilla pois kertaheitolla. Ainoa ongelma koko hommassa oli tosiaan se ihon ärtyminen (joka tosin helpotti jollain äidin kortisonivoiteella hieman, mutta lopullisesti ongelma hävisi tosiaan vasta tällä (tosi kivuliaalla) keikalla). :nauru:
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Lauantaina, 31.07.2010 klo 09:15  
+
0
Mulla tulee kyl kainaloihin tumma sänki mut säärikarvat on niin ohuita ja näkymättömiä ettei todellakaan tarvi joka toinen päivä sheivata niinkun joittenki <:

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Lauantaina, 31.07.2010 klo 09:54  
+
0
Alakerran iho mulla ärtyy paljon pahemmin kuin kainaloissa vielä, pitäisi varmaan yrittää vahana tms kun muuten on pakko päästää sängelle välillä, kun muuten sheivatessa veri lentää :--D
Säärikarvojen ajelu on jokseenkin turhauttavaa kun ne on kohtuu harvoja, ohuita ja vaaleita, eikä niitä näe varmaan kauempaa kuin 20 cm päästä. :D Jotenkin en osaa ajella niitä kunnolla, aina johonkin jää vähän karvoja ja suunnilleen joka toinen kerta onnistun viiltämään haavan muutenkin jo arpisiin kinttuihini (vaikka ihan normaalisti ajelisin mutta jossain vaiheessa siinä huomaa että hupsista, verta) :D Talvella en yleensä pahemmin ajele sääriä, ellen ole menossa uimahalliin tms, kun ei niitä karvoja tosiaan oikein huomaa.
come on night, take me home

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 41
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545736
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 08:00)