Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 22:48

Murrosikä, seksi yms.

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 41

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 24.08.2010 klo 13:33  
+
0
sain nyt hankittua Yaz-pillerit. onko mitä kokemuksii?
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 24.08.2010 klo 13:42  
+
0
Mulla on Yazit ja olen tykkäillyt kovasti. Ei ole ollut mitään "pahoja" sivuvaikutuksia, painoa lähti jonninverran, rinnat kasvoi ja iho muuttui puhtaammaksi. Tosin vikasta en ole varma, että johtuiko se juuri noista mutta kuitenkin :P Eikä ole jälkikasvuakaan tullut, joten mitä ilmeisimmin toimivat.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.08.2010 klo 13:44)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 24.08.2010 klo 13:44  
+
0
no hyvä :D alotan noi ens kuussa. Ku suurin pelko olis se että pillereistä lihoo ku kaikki aina pelottelee sillä :-( mut noi on hyvii et ei tarvii pitää niit taukoi ku on niit sokerinappei
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

robsu

robsu
Viestimäärä: 304

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 24.08.2010 klo 13:57  
+
0
mä oon harkinnu menkkakipuihin ja kauheen runsaisii menkkoihin (ja ehkä vähän poikaystävänkin takia :p) e-pillereitä, mut nyt oon kelannu että pitääkö gynen juttusille mennä vai miten tuo juttu menee? tunnen itteni tosi tyhmäks :::D
life is no nintendo game

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 24.08.2010 klo 13:59  
+
0
gynelle vaan :) tekee sisätutkimuksen ja kyselee kaikenlaista ja sitten saat reseptin tms kouraan ja apteekista pillerit
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 24.08.2010 klo 14:00  
+
0
.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 21.09.2010 klo 02:22)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 24.08.2010 klo 14:04  
+
0
Hassua miten samat pillerit voi vaikuttaa eri ihmisiin niin eri tavalla. Mulla kun ei ollut ikinä mitään mielialan vaihteluita tai masennuksia tai sen sellaisia, mitkä on ihan yleisiä e-pillereiden sivuoireita ennenko sen oikean merkin löytää.

Enkä muutenkaan menkkojen aikaan ole yhtään sen kärttyisempi kuin normaalisti, vaikka aina puhutaan miten hurjia naiset on menkkojen aikaan :D Musta tulee vaan hurjan mukavuudenhaluinen. Muuten oon ihan normaali.
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 24.08.2010 klo 16:05  
+
0
Mandi Tai sitten sä vaan kasvoit aikuiseksi ja sun ruoansulatus hidastui, kuten asiaan kuuluu. :) Aikuisena keho alkaa keräämään rasvaa eri paikkoihin erillä tavalla kuin nuorempana. Mä huomasin joskus 17-vuotiaana, että rasva alkoi kertymään PALJON helpommin kuin aiemmin, eikä se ominaisuus ole hävinnyt sen jälkeen ollenkaan. Ja luulen, että se pahenee kun mennään lähemmäs kolmeakymmentä.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 24.08.2010 klo 16:25  
+
0
voi hyvin olla sekin.. masentavaa joka tapauksessa 8( mutta toi pömppis tuli kyllä ihan täysin niiden pillereiden aiheuttaman turvotuksen mukana, hyyyh

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 26.08.2010 klo 18:53  
+
0
mulle terveydenhoitaja sanoi, että ei ne pillerit välttämättä lihota. vaan se tuntuu siltä kun alkaa vaan löhöömään pyn kanssa sohvalla ja napostelemaan kaikkee hyvää, kattelee leffoja ja vaan olee. eikä tuu liikuttua niinku ennen :-D en tiedä sitten miten tää on, mutta mun mielestä ihan järkeen käypää juttua kerto :-D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 26.08.2010 klo 20:11  
+
0
Mä lopetin pillereiden syömisen nyt ainakin toistaiseksi. Mulla on kyllä noita Yasmineita vielä kolme liuskaa jäljellä mut en tiiä. Ei noissa todellakaan oo mitään vikaa, ei vaan oo mitään tarvetta syödä kun vakituista seksipartneria ei kuitenkaan ole, niin tulee kuitenkin käytettyä kumia noissa tapahtumissa. Enkä mä jaksa popsia noita enkä maksaa noista ns turhanpäiten.

Mut voi hyvä jumala, oon popsinu noita pillereitä joku kolme vuotta enkä mä muistanu et mul on joskus ollu näin runsaat kuukautiset! :D Pillereiden aikaan oli tosi niukat ja kesti kaks päivää. Nyt mä suihkuan ku mikäki lähde ja VIIKON! Ja mulla tuntuu mahanpohjassa jotain menkkakipujen tapaista. Hui ihan kummallista :D
Do or do not. There is no try.

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 26.08.2010 klo 22:11  
+
0
Oon ilmeisesti Katrin kanssa aika samanlainen, vähän holtiton pillerisyöjä. Syön aina ilosesti kolme liuskaa putkeen, menkkailen kolmisen päivää kärsimättä yhtään mistään mitään ja viikon päästä arki taas koittaa. Tosin välillä tietenkin vedän vain yhden tai kaksi liuskaa, mutta on se vaan niin helppoa elää noiden kanssa :--) Ja mähän syön siis Cypretyl -merkkisiä pillereitä - kolme liuskaa joku vähän päälle kympin. Aikaisemmin kokeilin Yasminelleja, mut ne ei ollut mua varten.

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 26.08.2010 klo 22:22  
+
0
hei joku joka on syöny noita Yasmineja, arctu esim, niin paljonko ne maksaa? ite sain vielä terkkarilta toiset kolme liuskaa ilmaseks ja en oo muistanu kysyä et paljo ne sit maksaa :D
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 26.08.2010 klo 22:25  
+
0
Anteeks, en muista yhtään, ostan aina puolenvuoden paketin kerralla ja kaikenlisäksi äippä vielä sponsoroi :D
Do or do not. There is no try.

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 26.08.2010 klo 22:29  
+
0
aa okei :D eiköhän tuo hinta kuitenki selviä. jos joku tietää niin saa tietty kertoa :)
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 26.08.2010 klo 23:16  
+
0

Gerberos kirjoitti:

hei joku joka on syöny noita Yasmineja, arctu esim, niin paljonko ne maksaa? ite sain vielä terkkarilta toiset kolme liuskaa ilmaseks ja en oo muistanu kysyä et paljo ne sit maksaa :D

Yhden liuskan paketti tais olla jotain 12-13€. Itse ostan yleensä 3 liuskan paketin, joka taitaa olla suurin piirtein 35€. :>
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 27.08.2010 klo 18:22  
+
0
oon kyl sittenki kelannu pillerei. oikeestaa enite houkuttaa se et voi vetästä sen kolme liuskaa ja kärsii lyhyet menkat. mut nii emmmä sit tie saanko aikaseks. :D
olin gynelläkin juur toissapäivänä, iha perus check ja papakoe. hyi ku jännitti ja oli kiusallista enste mut eip siin mitää, lääkäri oli asiallinen ja homma suju nopsaa ja muuten kivuttomasti mut papa :pyssyt: nipisti aika ikäväisesti.


/ oikeestaa oon nyt lukenu ehkäisyrenkaasta, seki vois kyl olla ihan jees? vaihdetaa vaan kolmen viikon välein ja niitäki voi pistää aina putkee sillee ettei menkkoi tuu välis ollenkaa. onks jollain kokemusta?
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.08.2010 klo 21:08)

Melina

Melina
Viestimäärä: 3422

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 27.08.2010 klo 20:35  
+
0
Yasminellen hinnat näkee tästä. Yliopiston apteekin nettisivuilta voi katsella muidenkin lääkkeiden hintoja. Ja lääkkeiden hinta ei juurikaan vaihtele muissa apteekeissa.
Ylläpitäjä

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 03.09.2010 klo 09:35  
+
0
Onkos teille tullu jotain pahoja sivuvaikutuksia jälkiehkäisypillereistä?
Ite jouduin nyt turvautumaan ekaa kertaa semmoseen ku oli vähä ongelmia :D: toivottavasti ei nyt tuu mitää pahoja oireita tai kuukautiskierto menis nyt ihan sekasin koska haluun jo alottaa noi yazit mut en voi ennenku menkat alkaaaaa arg
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 03.09.2010 klo 09:36)

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 03.09.2010 klo 11:06  
+
0
mulle ei tullu mitään ihmeempiä sivuvaikutuksia. vähän olo oli sellanen "uupunu" ts. esim. treeneissä ei oikein jaksanut tehdä kunnolla.:D mutta siiiiis, ei tullut paha olo tai alkanu oksettaa. tosin jälkiehkäsypillerist seuraavat menkat oli sit saakelin runsaat!

mut kai se on aika yksilöllist, et miten elimistö siihen sit reagoi...
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 41
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 02:30)