Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 22:48

Murrosikä, seksi yms.

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 41

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 21:17  
+
0
waltsu, antaa tulla nyt vaan KAIKKI kamalimmat irstaudet :--D
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 21:19  
+
0
en kerro :ylpea:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 21:19  
+
0
Auto on kyllä kovin jees! :D Samoin kaikki muutkin vähän jännittävämmät mestat.
Itellä on kyllä NIIN randomeja paikkoja että voin melkein luvata päihittäväni kaikki näissä "jännittävin paikka missä ootte peuhanneet" :DD mut niistä ei kyllä edes kehtaa huudella - edes netissä.
Do or do not. There is no try.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 21:24  
+
0
Mä oon semmonen et haluan aina kaikkiin mahdollisimman eksoottisiin paikkoihin :-D HAUSKIN oli kerran ku ruvettiin harjoittamaan siveettömyyksiä tiskipöydällä KESKEN MUN TISKAUKSEN, hyvä etten pari kertaa luiskahtanut sinne tiskiveteen...
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 21:26  
+
0
Mulla aivan sama. Siis ei toi tiskausjuttu vaan noi eksoottiset paikat :DD Se on vaan niin jännää!
Do or do not. There is no try.

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 21:28  
+
0
luulen että itelle ei varmaan tuu mitään kamalia mielihaluja alkaa peuhailemaan missään omituisissa paikoissa, mut auto voisi varmaan mennäkin vielä :D
--
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.08.2010 klo 21:18)

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 21:34  
+
0
Mulla ei oo mitään niin kovin erikoisia kokemuksia paikkojen suhteen - vaikka on niitäkin muutama :viheltel: - mut sängyssä on tullut tehtyä kaikenlaista rumaa.. :--D

Seksi on kivaa, pakkohan se on ääneen sanoa!
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 22:05  
+
0
mäkin olen eksoottisten paikkojen/tilanteiden ystävä. mm. tänään olisin mielelläni kokeillut puolityhjän junan sellaista lasikoppia jossa on niitä penkkejä. en tosin saanut vaimoketta ihan niin uhkarohkeaksi heittäytymään, vaikka yritykseni olikin kova. :D:D:D:D
winter brings the spring again

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 22:09  
+
0
Jaukka, voi ei :D:D:D:D

Mun "eksoottiset" paikat jää ihan vain autoon ja festaritelttaan.. Naureskeltiinkin Sonispheressä, että jos se myrsky olis tullut vartin aikaisemmin, niin meillä ois kaatunu teltta niskaan kesken hommien D:D:D:

Kuten domokin sanoi, niin seksi on kivaa. Edellisessä suhteessa en siitä niin piitannut, koska sitä vain jotenkin sitten oppi olemaan ilman kun toinen ei ollut kummoinen sängyssä, eikä sitten suurimman osan ajasta edes ollut kykeneväinen moiseen. L:n kanssa on ihan erilaista, kun seksi on oikeasti kivaa, intohimoista ja ennen kaikkea spontaania. Ja ainakin nyt alkuaikoina sitä on parhaimmillaan useaan kertaan päivässä.

Joo, ehkä mä nyt lopetan :D:D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 16.08.2010 klo 22:17)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 17.08.2010 klo 06:58  
+
0
Mies oli ihan tavattoman onnessaan, kun olin hetken mielijohteesta heittänyt mun seksikkäät pikkuhousut sen inttikassiin. Salaa tietenkin. :shifty:

Mutta niin. Mä en en niin hirveästi välitä mistään eksoottisista paikoista. Ollaan kokeiltu junan vessaa, koulun tyhjää auditoriota, autoa, metsää ja vaikka mitä muutakin, mutta meikäläinen on niin hermoheikko että stressaan ihan mielettömästi siitä että joku pamahtaa paikalle etten osaa rentoutua. Se taas johtaa siihen, että mä en saa ja parhaassa tapauksessa koko homma on vaan pelkkää läiskimistä. :D

Ei sillä että joka kerta tarvis saada, mutta jos tietää jo etukäteen että ei saa ja vielä jos siinä on jokin ulkopuolinen juttu häiritsemässä, niin ei siitä paljon saa irti. Kotona tilannehan on nykyään aivan toinen. :wink:

Mulla oli joku ihme "en ole kiinnostunut seksistä" -vaihe menossa tässä pari kolme kuukautta sitten. Huh, onneksi se on ohi! Sattuuhan noita tulemaan pitkässä parisuhteessa, mutta aina se tympäsee kun sellainen osuu omalle kohdalle ja joutuu sitten puntaroimaan sen kanssa, että tekeekö vaan toisen mieliksi vai onko itsekäs
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 17.08.2010 klo 17:20  
+
0
me ei olla mitään kovin eksoottista ja erikoista koitettu. joskus ois oikeesti kiva koittaa autossa tai jossain metsässä. mutta oon sen verran hermoraunio jo silloinkin, ku ollaan pyn kanssa niillä ja äiti nukkuu toisessa huoneessa. ääää :-D:-D ja tämä kadan mainitsema "seksi ei vaan innosta" -vaihe oli mullakin. se ei vaan napannu ja ää, mutta se on ohi onneksi. :-D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 17.08.2010 klo 17:24  
+
0
Mä oon ihan ESTOTON ja muutenki oon jossain niin hurmiois aina etten varmaan edes huomaisi vaikka joku vahtais :-DD Sääliksi käy py:n pikkuveljeä (joka sattuu olemaan nykyään munkin kaveri, mitähän seki ajattelee...) joka nukkuu yläkerran "toisessa päässä" ja varmaan siellä yön hiljasuudessa kuulee vaikka mitä. Raukkaparka saa jotain traumoja.

Mä haluan kaikkee mahdollisimman eksoottista & mahdollisimman eksoottisis paikois, ihan parasta! Ens viikolla vois vaikka liittyä kymppikerhoon ku pitää lentää Lontooseen... :cool:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 17.08.2010 klo 18:41  
+
0
mekää ei mitää hiiirveen eksoottisia olla, mutmut onhan sitä tullu kyllä kokeiltua metsää, autoa(vaikeeta), uimakoppia (pieni uimaranta, oli aika metkaa ku oli porukkaaki siinä... :roll:), järvessä (:shifty:), öö. perus sänky, sohva.. ai nii : DD haha joo oltii viime kesän poimii mansikoita ni illasta sielä makuupussien alla iha yleises tilas.. hyi me ollaa kyllä kans oltu.. :D mut Pulu, joo meil oli kans sillon alussa et parhaimmillaa monta kertaa päivässä. täl hetkellä se riippuu vähä, joskus vähä useemmi ja joskus harvemmin.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 17.08.2010 klo 18:45  
+
0
Oispa mun menkat tälläset kun ne nyt on nää ehkä kaksi ekaa päivää! Sitten mulla ei olisi mitään niitä vastaan. No jollakin varmaan onkin tämmöset, mutta mä joudun varmaan huomisesta lähtien kärsimään niiden runsaudesta :(. Ekan kerran mun menkat oli kyllä vissiin vieläkin runsaammat, kuin nyt.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 17.08.2010 klo 18:47  
+
0
Ai niin, riiTin viestistä tulikin mieleen et mekin kesällä kokeiltiin yhdellä murskalla vedessä! Oli muuten kivaa :cool:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 17.08.2010 klo 18:49  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Ai niin, riiTin viestistä tulikin mieleen et mekin kesällä kokeiltiin yhdellä murskalla vedessä! Oli muuten kivaa :cool:


se on niin erilaista :D ku vesi kannattelee, mut joo pakko myöntää et kivaa, vaik aluks ällöttiki.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 17.08.2010 klo 19:10  
+
0
Mä haluisin kokeilla jotain eksoottisempia paikkoi niin mielellään! Mmmh, autossa mä oon aaika monta kertaa, reissut ku päättyy siihen et toi yks hömelö heittää mua kotiin niin.., exän veneen yläkansi oli kyl aika jännä ku se oli niiin suojaton ja oltiin ihan satamassa, muutenkin siel veneessä sai aina jännittää tuleeks joku just veneellä käymään kun oltiin siellä mut sit jotain sohvaa ja sellasta vaan.
never regret something that once made you smile

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 17.08.2010 klo 21:10  
+
0
Mua vaan käy aina koskemaan ihan hirveesti alavatsaan vedessä peuhaamisen jälkeen. Cosmon (...) keskustelupalstalta tosin kävi ilmi, että se johtuu siitä että sitä vettä tavallaan pumppautuu naisen sisään ja se johtuu siitä tai jotain :D

Mut silti vedessä telmiminen on kivaa. Ok mä lupasin pitää pääni kiinni mun irstailuista tällä palstalla mut pilalle näemmä meni :D
Do or do not. There is no try.

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 17.08.2010 klo 21:33  
+
0
Mua on kans noi vesitouhut kiinnostanu mutta oon justiin vaa miettiny tota veden pumppautumista, kai se ny herranjesta ulos sitten tulee?! :-D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 20.08.2010 klo 12:14  
+
0
meil oudoin paikka on just joku auto :D eli siis ei mitää kauheen ihmeellistä. mut olis jees kokeilla jotai erikoist mut oon kauhee stressaa sit et mitä jos joku tulee paikal kesken kaiken. :D

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 41
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 21:30)