Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 22:48

Murrosikä, seksi yms.

Siirry sivulle: 1 ... 39 40 41

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Lauantaina, 16.06.2012 klo 14:40  
+
0
Yaz. ohjeissa sanotaan että kysy apteekista eikä siellä tiedetty mitää. :( siel vaa neuvottii käyttää kortsua 7 päivän ajan. Huoooooh
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 16.06.2012 klo 15:57)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Sunnuntaina, 17.06.2012 klo 15:27  
+
0
oks sul 1,2 vai 3 viikko menos?
muistaakseni tokal viikol ei haittaa, mut 1 ja 3 jos käy noi ni sit lisäehkäsy

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 16.08.2012 klo 10:57  
+
0
Voi perse! Kämmäsin nyt tän mun jutun, unohrin ottaa eilen pillerin. Siiton nyt yli 12 h, vaihtoehdot on että jatkan normaalisti pillerien ottoa ja putkeen sitte seuraava levy kans. Mut mun tapauksessa tää ei nyt onnistu, ellei sitte saa syötä kolmatta levyä kans putkeen? Vai onko sen lähen levyn jälkee nimenomaan pirettävä se tyhjennysväli?

Toinen vaihtoehto oli että nyt otan vaan seuraavaks lumetabletin ja pirän menkat nytten ja toi levy jää kesken. Mutta alotanko uuren levyn sen jälkeen vai jatkan tota vanhaa ku menkat loppuu?

Nii ja kyseessä on tosiaan yazit.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 16.08.2012 klo 11:13  
+
0

H1N1 kirjoitti:

Voi perse! Kämmäsin nyt tän mun jutun, unohrin ottaa eilen pillerin. Siiton nyt yli 12 h, vaihtoehdot on että jatkan normaalisti pillerien ottoa ja putkeen sitte seuraava levy kans. Mut mun tapauksessa tää ei nyt onnistu, ellei sitte saa syötä kolmatta levyä kans putkeen? Vai onko sen lähen levyn jälkee nimenomaan pirettävä se tyhjennysväli?

Toinen vaihtoehto oli että nyt otan vaan seuraavaks lumetabletin ja pirän menkat nytten ja toi levy jää kesken. Mutta alotanko uuren levyn sen jälkeen vai jatkan tota vanhaa ku menkat loppuu?

Nii ja kyseessä on tosiaan yazit.


pystyy syömään kolmekin levyä peräkkäin, siinä vaan saattaa tulla tiputteluvuotoo. jos se levy jää kesken nii alotat uuden sit vaan, tai ainaki mä näkisin et se on niin paaaljon helpompaa eikä mee liian sekavaks :D

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 06.09.2012 klo 21:45  
+
0

keps kirjoitti:

Oon syöny pillereitä viistoistavuotiaasta, mutta migreenin takia vaihdettiin vuosi sitten minipillereihin ja ai että - en tiiä parempaa! Koska noita syödään koko ajan, niin ei tuu kuukautisia, paitsi ilmeisesti suurimmalla osalla kylllä jotain tiputteluvuotoa (?), mut mulla ei oo vuoteen tullu mitään :lallati:

Mikä merkki sulla on?

Mulle määrättin tänään Cerazette, ja nyt googlailin kaikkia haittavaikutuksia.... Ei hirveenä tee mieli alottaa enää tän jälkeen :D

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 06.09.2012 klo 23:29  
+
0
^Kannattaa muistaa, että netissä kerrotaan pitkälti vain ne kaikki negatiiviset tarinat.
En tahtonut muuta kuin kaiken.

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 07.09.2012 klo 21:58  
+
0
Joo kyllä mä oon koittanu ajatella, että noita käyttää niin moni ihminen, että väkisinkin mahtuu haittavaikutuksia. Ja tietty on tosi yksilöllistä jnejne. Mutta ei se hirveästi luottamusta herätä, että ehkä yks kahestakymmenestä on tyytyväinen...

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 07.09.2012 klo 23:07  
+
0
Meikäläinen joutui kerran ottamaan jälkiehkäisypillerin ja googlettelin siitä vähän lisäinformaatiota. Voin kertoa että en löytänyt varmaan mistään mitään positiivista tietoa aiheesta :D Joka ikisellä keskustelupalstalla jengi kirjoitteli miten ottivat kerran kyseisen pillerin ja tulivat raskaaksi joka tapauksessa. Oli myös tarinoita missä ottivat pillerin ja tulivat älyttömän huonovointisiksi ja vielä kaiken päälle raskaaksi. Voin kertoa että tuskanhikeä pukkasi kun apteekkiin marssin, tuntui että jälkiehkäisypilleri ei ollut toiminut KENELLÄKÄÄN..

No, mulla lopputulos oli just se mikä pitikin eikä edes pahoinvointia tullut! (Aion kyllä jatkossa olla huolellisempi ettei jälkiehkäisypilleriin tarvitsisi enää turvautua.) Joten tosiaan, nettipalstoilla ihmiset kirjoittelevat enemmän just noista huonoista puolista ja kokemuksista, harvat jaksavat kirjoittaa neutraaleista tai positiivista kokemuksista, negatiivista on paljon enemmän meuhkattavaa :D

//Edit. Joten tosiaan jos sä nettikirjoittelun perusteella päättelet että yksi kahdestakymmenestä on tyytyväinen, niin voin vaikka vannoa että toi nyt ei ole ihan luotettava otanta, koska tosiaan valtaosa niistä ketkä ovat tyytyväisiä, pysyvät hiljaa. Ja ne ketkä eivät ole, haluavat jakaa ne 'hirvittävät' kokemuksensa kaikille :)
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 07.09.2012 klo 23:19)

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Tiistaina, 18.09.2012 klo 18:05  
+
0
Snuikkis, mulla on just Cerazette :b

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 20.09.2012 klo 17:22  
+
0
siirsin ekaa kertaa mun menkkoi eilen... ilman oikeestaa ees mitää syytä :D halusin vaa testaa
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Lauantaina, 01.12.2012 klo 11:13  
+
0
Nyt taas pelottaa.. Jo 36. päivä menos eikä näy menkkoja. Niin toivon että tää johtuu vaan et oli koeviikko ja stressiä..

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Lauantaina, 01.12.2012 klo 13:37  
+
0
Vie labraan pissanäyte -> maksutonta ja varmempi tulos kuin apteekkitesteistä. Viivästyvät vaan lisää että stressaat asiaa. Ja jos nyt ei ihan selvää aihetta ole epäillä raskautta (ehkäisyn epävarmuus/puuttuminen) niin odottele vielä. Tsemppiä. :hymy:
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 01.12.2012 klo 13:37)

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Lauantaina, 01.12.2012 klo 22:00  
+
0
No ma en varsinaisesti junnupalstalle kuulu, mutta pakko sanoa tohon ehkaisypillerijuttuun etta aika harvoin noita haittavaikutuksia esiintyy. Mulla ei ikina esiintynyt huonovointisuutta tai mitaan niita viela kayttaessani, vaikka taytyy myontaa etta muutamaan otteeseen tuli kaytettya vahan "vaarinkin" ja otettua hieman epasaannollisesti, kun oli seksin osalta viela niin kokematon ja tyhma. Ja sama koskee jalkiehkaisypilleria, kaksi tai kolme kertaa sellainen tullut haettua (ekan kerran juuri ennen noiden vakipillereiden hankkimista, kun sattui tama klassinen "no kokeillaan nyt sitten viimein hetki ilman kortsua muttei menna loppuun" eika kuitenkaan uskaltanut ottaa sita riskia vaikkei tyyppi tullutkaan sisaan) eika ole ollut haittavaikutuksia.

Siihenhan sitten onkin toki rajoituksia minka kanssa noita ei saa kayttaa samaan aikaan, mutta niistakin loytyy selkeat tiedot. Ainoa "haitaksi" kokemani asia oli se, etta kun piti ottaa aina samaan aikaan paivasta niin piti sitten jossain tapahtumassa tai vastaavassa ihmisten kanssa ollessaan suunnilleen raahautua vessaan asti ottamaan se.
Haaveissa kl u

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Sunnuntaina, 02.12.2012 klo 11:14  
+
0

Lapikas kirjoitti:

Vie labraan pissanäyte -> maksutonta ja varmempi tulos kuin apteekkitesteistä. Viivästyvät vaan lisää että stressaat asiaa. Ja jos nyt ei ihan selvää aihetta ole epäillä raskautta (ehkäisyn epävarmuus/puuttuminen) niin odottele vielä. Tsemppiä. :hymy:


Eikö nuo kaupan testit ole kuitenkin melko varmoja?
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Sunnuntaina, 02.12.2012 klo 11:49  
+
0
En mä viitti niitten labrojen kans mittään alkaa pelleilemään, mut luin jostain et terkkarilla vois tehä testin?

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Sunnuntaina, 02.12.2012 klo 14:27  
+
0
^ mulle on ainakin sanottu ihan terveyskeskuksessa että ne apteekin testit on melkeenpä yhtä tarkkoja kun se labratesti. Sanoivat että tuun sinne ihan turhaan jos apteekin testi näyttää negatiivista ja menkat on alle kuukauden myöhässä. Olivat ihan oikeassa :) älä turhaan stressaa.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Sunnuntaina, 02.12.2012 klo 14:43  
+
0
Niin siis tuolla meinasin koulun terveydenhoitajaa :) Ettei tarvis mennä ostamaan apteekista..

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Sunnuntaina, 02.12.2012 klo 19:30  
+
0

Deanna kirjoitti:

En mä viitti niitten labrojen kans mittään alkaa pelleilemään, mut luin jostain et terkkarilla vois tehä testin?

Joo kouluterkkarilla voi käydä tekemäs :)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Sunnuntaina, 02.12.2012 klo 20:47  
+
0
Kyllä ne apteekkitestitkin on yleensä tarkkoja :) Mulla näytti positiivista ennen kuin menkat oli edes myöhässä :P
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 03.12.2012 klo 09:32  
+
0
Mulle terveydenhoitaja taas nimenomaan suositteli labratestiä. :D Mutta jos oletetaan että ovat yhtä varmoja, niin ainakin toinen niistä on sitten ilmainen. :hymy:
En tahtonut muuta kuin kaiken.

  Siirry sivulle: 1 ... 39 40 41
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:45)