Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 22:48

Murrosikä, seksi yms.

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 41

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 13:34  
+
0
Ihte onnistun huomaamattani repiin kynsillä poikkiksen seinät ihan naarmuille, niitä on sängyn ympärillä joka paikassa... :D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 13:38  
+
0
Sit mulla on kyllä kans kynnet aika tehokkaas käytös ja myöski py:n hauiksis on kaikkia kivoja pikku arpia & kerran oon melkeen vääntänyt sen ranteen poikki. Näiden lisäks lakana katoo aina poikkeuksetta mun "pienellä" avustuksella sängystä ja välillä petauspatjakin tippuu + meinaan yleensä tukehtua kaikkiin tyyny- ja peittoHIPPUSIIN. :jjei:

Toi pureminen on kyllä ihan sairas juttu, mä joskus talvella kauan aikaa mietin että mistä HITOSTA mulle tulee mustelmia hauiksiin??? En keksiny vastausta millään ja lopulta py sit kysy ihan ihmeissään, että eksä oikeesti tiedä mistä ne tulee? No helvetti, mä oon jossain aivan omis maailmoissani ja liitelen Muumipeikkona jossain pilvis niin ei nyt hirveesti tuu huomattua että mitä teen :DD
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 13:49  
+
0
haha, tästä ääntelystä tuli mieleen. pyn huoneessa kun illalla touhuaa ja sen sisko katsoo toisessa huoneessa telkkaria ja äiti nukkuu, niin jotenki tulee unohdettua nämä ihmiset ja py joutuu väkisin koko ajan toistamaan että "SSsSHHHHH!!" :-D:-D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 14:34  
+
0
Tuli raapimisest mieleen et raavin eksän selän kerran ihan extra kamalaks :-D Mut se oli puhdas vahinko, eksä ei oikee tykänny ku oli kesä ja sen piti olla ilman paitaa yleiselläki paikalla nii se ei ollu kauheen nätin näköne :-D Ja se kuinka monta kertaa eksän joku pikkuveljistä tuli ilmottamatta huoneeseen kesken kaiken koska kukaan niiden perheestä ei osannu esim. koputtaa oveen, meil taas saa aina olla ihan rauhassa. Eksän luona usein lämpösel oleiltiinki niiden veneessä ku siel sai vähä omaa rauhaa ku oli siis sisätilatki. Nyt sinkkuna on vaa nää kaverit joiden kans kaveruuden rajat saa välil vähä uusii ulottuuvuksii :enkeli:
never regret something that once made you smile

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 14:34  
+
0
no meillä sit taas jompikumpi broideista koputtaa seinää ja sanoo shhh :-DDDD ei sitä nii ite tiedosta et kui äänekäs oikei on! mutta joo, on se kyllä ärsyttävää kun välillä kuulee kun noillakin on joku yövieras. kiva siinä sitte yrittää nukkua ku kuulee hirveetä ähinää viereisestä huoneesta.

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 20:34  
+
0
dronttiedward, mistä sä repäsit ton et mä oisin kirjottanu tos sun yhes lainaukses ton tekstin? :D mut enivei.
mä en oo huomannu et kumpikaa meistä ois erityisen raju tai mitää seksin aikana :D ei oo mitää ihmeellisii mustelmii tai naarmuja. ja mitä ny hienoo ähinää kuuluu ku hengittää + toin sängyistä pitää epäilyttävää natinaa/raksumista aina välillä, yritä siinä sitte olla hiljaa jos miehen äiti on nukkumassa tai jotain.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16
(Viestiä on muokattu torstaina, 05.08.2010 klo 21:08)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 20:35  
+
0
^ Siis ei hemmetti, mä sekotan sut ja domon JATKUVASTI! Sori :enkeli:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 20:43  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

^ Siis ei hemmetti, mä sekotan sut ja domon JATKUVASTI! Sori :enkeli:


hhe, ei se mitään :D mietin vaa et hetkonen, en mä oo sanonu tollasta. tjoo. vitsit on taas jotenki ihmeen turvonnu olo ja naama kukoistaa.. -.-
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 20:44  
+
0
Oletteko koskaan miettineet kuinka paljon tänne kirjoittelette todella henkilökohtaisistakin asioista? Itse en voisi edes kuvitella kertovani tänne millaista seksiä harrastan, sillä se on semmoinen asia joista en vieraille kerro. Täällä olen tuntematon, mutta entäs sitten te jotka olette kertoneet täällä nimenne, ikänne, paikkakuntanne jne kaiken elämästänne, mahtaa teidän poikaystävänne tykätä kun kerrotte koko suomelle millaista seksiä harrastatte.. toisaalta kaikki taplaa tyylillään, en vain itse ymmärrä tuon kaltaista avoimuutta.

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 20:46  
+
0
Äiti varas ens keskiviikoksi ajan ihotautilääkärille! :jjei: haluun kysyä siltä isotretioniinista, että olisko mulle mahdollista antaa sellanen kuuri kun ei noi antibiootit auta ollenkaan muuta kuin tilapäisesti. Onko kellään kokemusta isotretioniinista, sivuvaikutuksista?
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 20:48  
+
0
Mä tiedän monen sukunimen, asuinpaikan ja vaikka mitä ja olen itekki kertonu täällä, mut nä ihmiset on mulle silti vieraita, tuntemattomia? Tai en oo nähny ketään naamatusten.
Ja joo, ite en kerro tuttavapiirissä mistään mun seksielämästä, en todellakaan. Täällä se on helpompi kertoa ja "jakaa kokemuksia", joten miksikäs en tekis niin. Kukaan täältä ei tunne Nikkeä, tiedä sen sukunimeä, asuinpaikkaa tai mitään muutakaan, joten eipä se häntäkään loukkaa.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 21:05  
+
0
Ootko itse huomannut, että aika moni täällä puhuu kumppanistaan nimettömänä tai käytetään vain nimikirjainta? Musta kuitenkin tuntuu, ettei kovin montaa ihmistä kiinnosta lukea jotain koiratyttöjen seksijuttuja junnupalstalsta ja että täällä voi ihan rauhassa puhua vaikka mistä nahkaruoskaleikeistä vaikka koiransa kanssa miettimättä sen kummemmin :P

Mulle moni on täältä jo ihan tuttu heppu, mutten silti sen kummemmin mieti että mitä tänne kirjoittelisin saati mieti, että nyt Jenni tietää mitä sanoin eilen sängyssä L:lle ja apua, kehtaakohan Kada enää tulla istumaan mun sohvalle kun tietää mitä me tuossa eilen tehtiin :D
Varjo 12/2010 ♥

muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 21:08  
+
0
MAD: No mun mielestä ei tarvita kovinkaan hyviä stalkkerin taitoja mikäli haluaisi selvittää sun koko nimen tai kuka nikke on. Olethan kuitenkin laittanut teistä molemmista valokuvia joten mun mielestä ihmiset periaatteessa tietää kuka nikke on, ainakin ulkonäöllisesti.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 21:11  
+
0
Mä en oikein hogaa nyt, että mikä tässä on ongelmana? Mitä väliä, jos me tiedetään miltä Nikke näyttää? Mä tiedän miltä se näyttää ja tiedän suunnilleen missä päin Suomea se asuu. Tiedän myös mitä se sanoi kerran seksiaktin jälkeen. Teenpä niillä tiedoilla tosi paljon :D Ja jos tekisin, voisin väittää olevani aikasta nolifekamaa.
Varjo 12/2010 ♥

Annaronja

Annaronja
Viestimäärä: 203

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 21:11  
+
0
^^Ihan BTW, jos ite tänne kirjottelisin seksi-kokemuksiani, ja jos joku haluais niitä ruveta tonkimaan, siitä vaan jos kiinnostaa todella etsiä ja kaivella kaikki asiat. :DD
Myös itse totean että tänne on helppo kirjottaa ja puhua asioista, paljon helpompi kun naamatusten.
FI CH Jellonaaman Cool`N Sexy 5/06
Jellonaaman Jokeri 3/08
(Viestiä on muokattu torstaina, 05.08.2010 klo 21:12)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 21:14  
+
0
Mutta miks kukaan haluais selvittää kuka Nikke on? Meniskö joku sen kanssa sitte juttelemaan meijän seksielämästä vai mikä se motiivi olis? :D Ihan sama, jos tuntematon tahtoo näiltä tiimoilta tulla juttelemaan mulle ja Nikkelle niin voin antaa vaikka puhelinnumeron :D

Ei mutta hei, aivot käteen. Vaikka joku sais tietää kuka ja ketä on Nikke niin tuskin se häntä liikuttais. Seksi on luonnollista ja mä pystyn täällä siitä aika anonyyminä puhumaan, niin en nyt ymmärrä kuka tästä haluais lähtee stalkkaamaan ja ettimään ketä mä olen.

muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 21:15  
+
0
No musta olisi lähinnä vain loukkaavaa mikäli oma kumppani kirjottelisi jollain palstalla millaista seksiä harrastan hänen kanssaan. Mutta itse olen tarkka yksityisyydestäni myös netissä olkootkin sitten vain koiratyttöjen palsta niin en vain ymmärrä tuon kaltaista avoimuutta varsinkaan kun kumppani on tunnistettavissa.

Mutta jatkakaa toki ja kertokaa lisää, millaista seksiä harrastatte, enhän minä saa siitä muutakuin hyvät naurut. :)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 21:17  
+
0
Mikä ihme sua nyt riepoo? :D Eiköhän jokainen saa täällä kirjoitella ihan mitä lystää. Ja jos se sua loukkaisi niin se ei tarkoita että se loukkaisi muita. Kuitenkin kun täällä puhutaan vain hyvää, eikä mitään että kuinka jonkun poikaystävällä on hirveä katkarapu, josta ei ole mihinkään.

Mutta naurapa sinä vaan. Kertoo susta jo paljon :)
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 21:18  
+
0
Mun puolesta Nikke saa vaikka suomi24:ssa jutella meijän seksielämästä. Mulla se menee loukkaavaks siinä vaiheessa jos real-kaveritten kanssa aletaan juttelemaan ja puimaan ja jakamaan kokemuksia vastoin mun tahtoa.
muoks. Ja sillon se olis kumppania kohtaan loukkaavaa jos ilmottais täällä että Perttu Virtanen Helsingin Kaskisaaresta on muuten hirvee lahna ja sen pippelikin on vaan 10 cm pitkä tikku!!!1

Mutta niin, naureskele sinä niin me pysytään aiheessa :)
(Viestiä on muokattu torstaina, 05.08.2010 klo 21:20)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 21:25  
+
0
On se hyvä että täällä meidän kamalien, likasten, turmiollisten ja erittäin siveettömien seksihullujen keskellä on yks puhtoinen!

Hyvä että jaksaa kuitenki naurattaa nää meidän kamalan törkeet ja likaset jutut, pusipusi!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 41
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 21:45)