Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 22:48

Murrosikä, seksi yms.

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 41

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 19:43  
+
0
Miten naisten kortsu ees toimii? :')

Mulla kestää menkat jonku 5-6 päivää ja niinku sanoin ni ne pari ekaa päivää kuluu yleensä siel sängyn pohjalla parkuen ku sattuuu. Menkat mulla alko joskus 11 vuotiaana kai. Tai niinkun just 11 v täyttäny tai jotain.... emmä muista :--D Mä käytän iha siteitä, musta ei oo tamppoonin käyttäjäks (.. mua jotenki ällöttää ne D:) mut kuukuppia voisin kyl joskus ehkä harkita! joskus.
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 19:53  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Nykyäänkin syön pillereitä sen kolme liuskaa putkeen eli menkat on 72 päivän välein, juhlaaaa :D



Onko toi ihan tervettä? Tai siis voiko noin oikeasti tehdä? Ku eikö kroppa kärsi siitä kun ei tule kuukauden välein sitä tyhjennysvuotoa, ja voiko tuosta tulla jotain muita ongelmia jotka ilmenevät sitten myöhemmällä iällä?

Itse syön tällä hetkellä Mercilon nimisiä pillereitä, aiemmin söin Yasminelleja about 3 vuotta mutta lääkärin kans juteltuani päätettiin vaihtaa ja kokeilla koska mulla noiden Yasminellejen jälkeen kohosi paino reippaasti yli kymmenen kiloa lyhyessä ajassa (eivätkä ole tähänkään päivään mennessä lähteneet :< ) vaikka muuten elämäntavat ja ruokailutottumukset eivät muuttuneet pillereiden myötä. Muuten Yasminellet sopivat ihan ok. Nyt syön noita Merciloneja neljättä kuukautta eikä ainakaan painoon ole vielä vaikuttaneet, sopivat ihan hyvin ja ovat melkein puolta halvemmat kuin Yasminellet joten en valita. Kipuja on edelleen vähän, mutta verrattuna pillerittömään aikaan niin se on erittäin pientä. Pillereitten myötä menkat kestää enää 3-4 päivää ja vuotokin on vähentynyt kun ennen pillereitä kesti melkein viikon, runsasta vuotoa ja paaaaljon kipuja.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 19:59  
+
0
^ Mä kävin kysymässä terveydenhoitajalta, että voiko syödä kolme liuskaa peräkkäin ja tää sanoi, että voi ja että se on ihan yleinen käytäntö esim. Amerikassa. Kolme liuskaa on se ihan maksimi ja sen jälkeen pitää sit pakosta pitää se tauko, eikä mulla ainakaan oo ollut mitään ongelmaa vaikka oon kohta vuoden vedellyt aikalailla koko ajan tota kolmea liuskaa putkeen. :) Välillä sit syön ihan vaan yhtä ja kahta.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Riikks

Riikks
Viestimäärä: 202

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 20:31  
+
0
Mulla kestää menkat joku 5 päivää ja on kivuttomat(ei ole ikinä edes vatsaa kouraissut) ja aika niukat myös .Pystyn tekemään melkein ihan mitä vain kun noi on niin huomaamattomat.Mulla tais alkaa menkat joskus 14 tai 15 vuotiaana luultavasti sen takia koska olin aika laiha ainakin terkkarin mukaan .

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 21:29  
+
0
Kierukasta muutama oli ollut kiinnostunut, mulla ei henkilökohtaista kokemusta ole, mutta pakko korjata tuo väärinkäsitys, ettei kierukkaa muka "asenneta" kuin ainoastaan synnyttäneille naisille. Myös nuorena ja synnyttämättömänä voi tosiaan kierukan saada ja esim. eräällä ystävälläni sellainen on. Kierukka on mun käsityksen mukaan ainoastaan paljon mukavampi asettaa jo synnyttäneelle naiselle. Kierukka tosiaan on viis vuotta paikallaan eikä sitä tarvi mitenkään muistaa. Viiden vuoden välein se käydään aina lääkärillä vaihdattamassa. Ja kuulemma ei tarvi pelätä unohtaako kierukan sisäänsä kauemmaksi aikaa, ystäväni mukaan se käy ilmottamaan itsestään kun poistoaika lähestyy :D

En välttämättä itelleni kierukkaa haluais, vaikka sen hyvä puoli tosiaan on toi, että se on viiden vuoden juttu aina kerrallaan. En vaan halua edes viiden vuoden välein käydä hankkimassa uutta ja kokea kuuleman mukaan epämukavaa asennusta aina uudestaan ja uudestaan :|
Do or do not. There is no try.

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 21:31  
+
0
muaki kiinnostais se laastari tai rengas. joskus söin yasminelle-pillereitä, mut mä en oikee inspannu niistä ja mulle tuli eron jälkeen semmone fiilis etten ees haluu syyä niitä. nyt ois kiinnostusta käyttää jotai, mikä vois auttaa tähä mun naamaanki (ts. jotku hyväthyvät suht halvat pillerit).

/oon kuullu kans et käytetän ehkäsykapseleita, et joku semmonen pieni asetetaan johku kohtaa ihon alle vähä niiko koiralle mikrosiru.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 04.08.2010 klo 21:33)

Susannaah

Susannaah
Viestimäärä: 11

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 23:01  
+
0
Mä en käytä e-pillereitä vaikka harrastankin seksiä useasti. Myöskään menkkakipuja mulla ei juurikaan ole, tai siis on, mutta todella vähäiset eikä ne vaikeuta mun elämää millään tavalla :) Menkat kestää yleensä noin viikon, joskus on kestäny vaan 5 päivää.
Haluisin myös kuulla mielipiteitä isosta ikäerosta pelkässä seksisuhteessa. Itse olen 16 ja vanhin seksikumppanini on ollut 28-vuotias, nuorin 16. Pahempaa tästä tekee se, että seurustelin erään 23-vuotiaan miehen kanssa ja suhteen kariuduttua siirryin seksisuhteeseen exäni veljen kanssa (joka on juuri tämä 28-vuotias)

Onko kellään vastaavia kokemuksia? Tuskin on, mutta aina kannattaa yrittää :D
Koira heiluttaa häntäänsä sydämellään. ~Martin Buxbaum

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 23:11  
+
0
Mäkään en nyt syö pillereitä, en seurustele joten en näe syytä pistää niihi rahaa kun ei menkkakipuja tms. häirittevääkään oo. Seksiä tuloo kyllä harrastettua useesti, mutta vaikka mulla oiskin pillerit käyttäsin silti kortsua, vaikka mulla nyt onkin yleensä se yks ja sama pano vain, mutta en luota siihen et mä oon ainut jossa sen kulli on känyt niin pitää pelata varman päälle. Vakavas suhteeshan mä jättäsin kortsun kanssa räpläämisen pois, vaikka oonki sitä mieltä et siitäki hommasta saa tehtyä kivaa jos vaan haluaa :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 23:16  
+
0
^En tiedä mitä tarkoitit kivalla, mutta mulle tuli heti mieleen että heität jotain jäätäviä läppiä samalla kun rullaat kumia paikoilleen. ("Mä muuten en tiedä onko kissa pistellyt näihin reikiä, kun se leikki näillä yks ilta!") :DDDD
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 23:23  
+
0
:D:DDDDD vähäkö pitää oikeesti heittää joskus noin!

Tarkotin, että useen mulle ainaski valitetaan et emmä haluu käyttää kortsuu just sen takia ku se on kauheeta säätöö ja menee aikaa ja blaablaablaa. mä osaan ainaski tehä siitä mielenkiintosta ja kasku ei illan kohokohdan :DD

Tuli täs vaan mieleen tosta kadan heitosta, et mikä on kaikista jäisin mitä ootte heittäny seksin aikana/jälkeen?

Mulla on ehdottomasti paras se kun tokaasin jälkeen M:lle kerran; 'Kiitos ja tervetuloa uudelleen :)' öööh.... kyllä seki vähä vahtas hetken ja repes sitte nauramaan kans :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 23:29  
+
0
Silloin Kola-Olli -buumin aikoihin mies kerran keksi tosi hyvän jutun. Nosti pään pois meikäläisen alakerrasta ja totes muka sitruunan nielleen näköisenä, että "AIKA HAPOKASTA!!!"

Voin sanoa että jäädyin aika pahasti.... Oli totaalinen turn-off, kun verkkokalvoille lasahti heti Kola-Ollin naama. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 23:30  
+
0
^ apuaaaa :DDD Jäätävää.
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 01:22  
+
0
Kada: EI, et oo tosissas!! :--D Mä kyllä menettäisin haluni seuraavaksi viikoksi!

Me tykätään M:n kanssa maustaa seksiä tuhmilla puheilla/ääntelyillä, vaikka mun kanssa saakin olla aika varovainen, etten mee ihan lukkoon (pitää siis pysyä riittävissä hyvän maun rajoissa).. :--D Yks aika läppä oli, kun M parkaisi kliimaksin hetkellä "Ich komme!"..... ::D
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

jauhita

jauhita
Viestimäärä: 100

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 10:08  
+
0

riiT kirjoitti:

/oon kuullu kans et käytetän ehkäsykapseleita, et joku semmonen pieni asetetaan johku kohtaa ihon alle vähä niiko koiralle mikrosiru.



Moiks! Mun oli pakko liittyä keskusteluun tän kommentin jälkeen.. :D Olen nimittäin päässyt koskettamaan yhden kaverini ehkäisykapselia, eikä kyllä ollut mikään mukava kokemus. Se oli laitettu vasemman käden(oikeakätisillä vasempaan jne) 'siihen kohtaan joka osuu kylkeen kun käsi on suoraan alaspäin'. Kun kättä jännitti suoraan eteenpäin, näki jo ihan selvästi, että ihon alla oli sellanen n. 2-3cm pitkä patukka. Eli ei ole mikrosirunkokoinen, voi kun oliskin niin mulla olis jo sellanen kans :D Se kapseli tuntu tosi hyvin kun kosketti siihen iholle ja kyllä se pisti yökkäämään :S Varsinkin kun kuulin siltä kaverilta, että ne saattaa joskus 'kapseloitua' ihon oman kudoksen sisään ja siinä onkin sit vähän suurempi leikkaus kyseessä kun tarvii ottaa pois..

Ja sitten voisin myös hehkuttaa kuukuppia. Ostin joku 3vuotta sitten ihan luontaistuotekaupasta lunetten kuukupin ja se on ollu käytössä siitä asti. Runsaampina vuotopäivinä käytän sitä, mut sit muuten käytän kyllä siteitä, koska en koe niitä mitenkään epämiellyttävinä(enkä koe, että tarvitsisin kuukuppia niukemman vuodon aikaan). Kuukuppi on kyllä maksanu itsensä takasin jo aikoja sitten ja muutenkin on tosi kätevä käyttää(paitsi sellaisessa tilanteessa kun menet yleiseen vessaan ja sulla on hirveä k*sihätä ja et kerkee katsomaan onko siel lavuaaria..).

Sit voisin kans kertoo jotain noista ehkäisyrenkaista. Mulla siis on tällä hetkellä käytössä Nuvaring(on ollu kai reilu 2v). Sitä ennen oli yasmin-merkkiset e-pillerit, joista mun mielestä mulle tuli mielialanvaihtelua ja halusin muutenkin jonkun ehkäisyn, jota mun ei tarvii joka päivä muistaa ja stressata. Tää ehkäisyrengas on kyllä tosi helppo käyttää, eikä haittaa elämää millään tavalla. Menkat kestää yleensä 3päivää, alkaa aina tarkalleen keskiviikko illalla ja päättyy sit lauantai iltana.. En ole ottanut pois edes yhdynnän ajaksi, eikä kuulemma ole tuntunut miehestä mitenkään epämiellyttävältä, eikä ole myöskään luiskahtanut ulos itsestään ikinä. Ainoa miinus mikä noissa on, on se hinta. 3 rengasta maksaa joku 45€. Mutta periaatteessa kun miettii tätä huolettomuutta, niin en kyllä takaisin pillereihin vaihtaisi mistään hinnasta! :) Voin kertoa lisääkin jos on jollain jotain kysyttävää, kirjoittelen tätä pikaisesti töistä käsin eikä ehkä ihan kaikki oleellinen muistu just nyt mieleen :D
karmäy Ukkosvuoren Nemesis 9.7.2009 Neme
karmäy Fairytale 28.1.2011 Myy

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 10:22  
+
0
nikke on joskus sanonu seksin jälkeen "vttu kun missasin ton futisottelun...."
tuli sellanen aha kiiitos fiilis :---------d

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 13:07  
+
0

riiT kirjoitti:

Me tykätään M:n kanssa maustaa seksiä tuhmilla puheilla/ääntelyillä,..

Haha tästä tuliki mieleen, et mä rrrrakastan kaikkia tuhmia puheita ja oon niin tyytyväinen, ku oon jonkun aikaa kouluttanu poikaystävää et se puhuis mahdollisimman paljo ihan niinku oma-aloitteiseseti ja nyt se on oppinu !!! :-D Ja on vielä ihan fiiliksis iteki, vähä oon hyvä. Samoin oon kouluttanu sitä olemaan oikeen extraRAJU ja nyt se on oppinu senki, se on ihan supersöpöä ja huvittavaa. :-D

Muistan aina, ku joskus ihan alkuaikoina poikaystävä totes mulle, että "susta ei lähde pihaustakaan", nykyään se varmaan toivois että palaisin niihin aikoihin... :viheltel:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 13:13  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Muistan aina, ku joskus ihan alkuaikoina poikaystävä totes mulle, että "susta ei lähde pihaustakaan", nykyään se varmaan toivois että palaisin niihin aikoihin... :viheltel:

Hahah, joo samaa vikaa, ei taida jäädä naapureilta kuulematta...... :D

Ite monesti vasta seksin jälkeen havahtunut siihen tosiasiaan, että tossa vieressä tosiaan on ikkuna auki (näin kesäsin) ja tie vieressä jossa kulkee usein lapsia.......
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu torstaina, 05.08.2010 klo 13:21)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 13:17  
+
0
täällä ilmottautuu kans yks köh... vähän äänekäs :viheltel::shifty: onneks ei oo ihan seinänaapureita...

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 13:22  
+
0
Mutta hei, epäilen että täältä ei löydy toista joka seksin aikana puree omia hauiksiaan niin kovaa, et tulee miljoonia mustelmia... :-) Kaiken lisäks vielä ihan sillee, etten ite huomaa sitä & mulla on normaalisti oikeesti maailman alhaisin kipukynnys, niin en tajua miten voin purra itteeni niin kovaa että tulee ihan valtavia mustelmia :DD niitä on sit kiva selitellä ihmisille jotka epäilee, että poikaystävä pahoinpitelee mua... Nyt en oo kyllä hetkeen pureskellu itteeni, edistystä!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 05.08.2010 klo 13:31  
+
0
^ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDd mitääääh
joo, en pure itteäni. mut raavin kyl aika ikävästi nikken selkää... :D emmä ees sillee tiedosta sitä tai mitää, mut kuulemma seuraavana päivänä kirvelee. hups:shifty:

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 41
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545736
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265895
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 10:00)