Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 22:48

Murrosikä, seksi yms.

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 41

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 09.08.2010 klo 18:23  
+
0
Ja tyttöjen kanssa mun itsetunto on ihan normaali! :D Sen voi Pulukin todistaa. Järkyttyi raukka kun viilensin itseäni tuulettimen edessä alasti, hiukset hulmuten.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 09.08.2010 klo 18:54  
+
0
^ Jep! DDD:

Mä en pystyisi harrastamaa moisia irtosuhteita. Musta ei vaan olisi siihen. Sain kyllä kuulla ihmettelyjä siitä, kun elelin ihan onnellisena ilman seksiä tuon reilun puolisen vuotta mikä tässä nyt oli (ja itseasiassa paljon ennen sitäkin, koska meillä oli N:n kanssa hurjan kehno seksielämä johtuen sen huonosta itsetunnosta ja liiallisen alkoholin aiheuttamista muista ongelmista... Kyllä se välillä toimi, mutta silloin minä en ollut paikalla joten joku muu sai sitten "osansa"). Sain kuulla kyselyjä tästä selibaatistani ja siihen johtaineista syistä. Siis mitä ihmettä? Ei se ole mikään selibaatti jos en harrasta irtosuhteita, eihän? D: Mulla ei vain ollut kumppania, enkä tuntemattomien kanssa tahdo moisia irstauksia harjoittaa (:DD).
Varjo 12/2010 ♥

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 09.08.2010 klo 20:30  
+
0
Otsikossa nyt kumminkin puhutaan murrosiästä eli ilmeisesti aihe kattaa myös kuukautisasiat, vaikka tuntuu että teillä oli menossa enemmän tai vähemmän mielenkiintoinen keskustelu seksistä (ja että kuukautis ja murrosikäjutut on vähän kuin hautautunut tämän keskustelun alle), koska asia jossain määrin mietityttää niin kysyn silti :-)

Elikkä minulla ensimmäiset kuukautiset nyt onnellisesti takana, kivut oli valtavat ja krappeja koko viikon ajan. Vuotoa oli myös runsaammin kuin olisin olettanut ja sidettä piti vaihtaa monestimonesti päivässä. Vaikka tuossa vielä vuosi sitten tuntui että tiedän kaiken oleellisen ja on ihan turha asiaa vatvoa kun tiedän kyllä kaiken, niin kuitenkin olisi nyt hiukan kysyttävää.

Onko normaalia että vuoto on ruskeaa/rusehtavaa?
Suurin osa vuodosta tuli ruskeana/rusehtavana ja vain osa punaisena. Onko normaalia?

Kuinka kauan kuukautisten suurinpiirtein tulisi kestää?
Vuoto loppui tasan viikon tultua täyteen. Normaalia?

Miten usein kuukautiset jatkossa tulevat?
Tiedän että aluksi ajat ovat todella epäsäännöllisiä ja kenenkään on hankala mitään ennustaa, mutta jos ajatellaan pitkällä tähtäimellä sinne asti että vuotoajat vakiintuvat, kuinka pitkä väli loppuvien ja alkavien menkkojen välille suurinpiirtein kuuluu syntyä?

Kiitos vastaaville!
no you don't know what it's like
welcome to my life

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 09.08.2010 klo 20:37  
+
0

Agitem kirjoitti:


Onko normaalia että vuoto on ruskeaa/rusehtavaa?
Suurin osa vuodosta tuli ruskeana/rusehtavana ja vain osa punaisena. Onko normaalia?

On normaalia, näin se tais olla mullakin ku ekan kerran oli kuukautiset :) Ja edelleen ainakin ihan alussa on rusehtavaa vuotoa, se ruskea väri tulee vanhasta verestä ja on ihan normaalia.

Agitem kirjoitti:

Kuinka kauan kuukautisten suurinpiirtein tulisi kestää?
Vuoto loppui tasan viikon tultua täyteen. Normaalia?

Ihan normaalia. Yleensä sanotaan, että kuukautiset kestää sen 3-5 päivää mut kyllä se seittemän päivääkin on vielä ihan normaalia, mulla saattoi joskus alussa ja ennen pillereitä kestää ylikin 7 päivää. Toiset joutuu kärsiä vähä kauemmin ku toiset :suru:

Agitem kirjoitti:

Miten usein kuukautiset jatkossa tulevat?


Näin helposti sanottuna semmonen +-28 päivää :)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Susannaah

Susannaah
Viestimäärä: 11

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 09.08.2010 klo 20:58  
+
0
Hei kukaan ei ota kantaa mun kirjotukseen, missä vika? :D
Koira heiluttaa häntäänsä sydämellään. ~Martin Buxbaum

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 09.08.2010 klo 21:01  
+
0
Tänkhiu. ♥
no you don't know what it's like
welcome to my life

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 09.08.2010 klo 21:07  
+
0

Susannaah kirjoitti:

Mä en käytä e-pillereitä vaikka harrastankin seksiä useasti. Myöskään menkkakipuja mulla ei juurikaan ole, tai siis on, mutta todella vähäiset eikä ne vaikeuta mun elämää millään tavalla :) Menkat kestää yleensä noin viikon, joskus on kestäny vaan 5 päivää.
Haluisin myös kuulla mielipiteitä isosta ikäerosta pelkässä seksisuhteessa. Itse olen 16 ja vanhin seksikumppanini on ollut 28-vuotias, nuorin 16. Pahempaa tästä tekee se, että seurustelin erään 23-vuotiaan miehen kanssa ja suhteen kariuduttua siirryin seksisuhteeseen exäni veljen kanssa (joka on juuri tämä 28-vuotias)

Onko kellään vastaavia kokemuksia? Tuskin on, mutta aina kannattaa yrittää :D




nojaa, mun kumppanieita on ollu kolme joista kaks on ollu mua kaks vuotta vanhempia ja nykynen on vuoden vanhempi. en siis oo mikään optimaalinen ihminen jakamaan kokemuksia ikäerosta :d

/ kuulostaa muutenki vähä oudolta et oot mun ikänen ja paneskellu melkeen kakskertaa vanhemman kanssa.. :D
(Viestiä on muokattu maanantaina, 09.08.2010 klo 21:13)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 09.08.2010 klo 21:08  
+
0
^^^ Mitä kantaa siihen pitäisi ottaa? Oma asiasihan se on käytätkö sä e-pillereitä vai et, kyllä minäkin vuoden pärjäsin vallan mainiosti ilman ja olisin varmasti jatkossakin pärjännyt, mutta päätin muidenkin syiden nojalla sitten kokeilla moisia. Ja kukaan tuskin ottaa kantaa, jos ei ole kokemusta moisesta. Itsekin sanoit, että tuskin on :P
Varjo 12/2010 ♥

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 13.08.2010 klo 22:49  
+
0
dronttiedward, miten sinä oikein puret niitä hauiksia huomaamattasi? :D Luulisi nyt että se vaatii jonkinlaista tietoisuutta viedä se käsivarsi suuhun? :DDDD
come on night, take me home

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Perjantaina, 13.08.2010 klo 22:52  
+
0

Sarvikas kirjoitti:

dronttiedward, miten sinä oikein puret niitä hauiksia huomaamattasi? :D Luulisi nyt että se vaatii jonkinlaista tietoisuutta viedä se käsivarsi suuhun? :DDDD

No se on erittäin hyvä kysymys :DDDD Mun kädet pyörii ties missä jatkuvasti ja sit aina välillä ne ilmeisesti on sopivasti naaman edes ja narsk narsk ! Onneks toi on nyt loppunu, en oo hetkeen pureksinu :jjei:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Dara

Dara
Viestimäärä: 269

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 20:41  
+
0
kuinka vanhoja olelitte kun kuukautiset alkoivat teillä?
Jollekin olet se täydellinen, puuttuva pala elämästä

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 20:47  
+
0
Mä taisin olla 11-12 :)

Mun on pakko kertoa juttu, joka liittyy etäisesti Katrin hauiksen puremisiin. Eilen siveettömyysharjoitusten jälkeen huomasin, että mulla on toisessa polvessa läpimitaltaan 3 cm pyöreä haava, josta iho on PALANUT pois ja siihen kirvelee ihan älyttömästi ja se tosiaan ilmestyi aktin aikana. Saanko kysyä, että mitä ihmettä?! :D:D:D
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 20:49  
+
0
^ sä oot hinkannu ittees lakanoita vasten aika rajuun tahtiin että tommosta tulee :-----D

mulla yleensä siveettömyysharjoituksien (ihana sana<3) takia on ranteet ihan tuusan nuuskana. näiden siveettömyysharjoituksien jälkeen aina ranteita pakottaa ja ei kräsi liikuttaa :--( kerran en voinu nojata käsiin tai kirjottaa, ku ne meni aivan hurjan kipeiksi. nojaan niihin vissiin jotenki höpösti.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu maanantaina, 16.08.2010 klo 20:50)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 20:52  
+
0
No ei ollut edes lakanoita, kun oltiin ihan muualla.... :D Mut en missään vaiheessa huomannu, että mun polvi ois hinkannu mihkään. Strange is this life, ay?
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 21:03  
+
0
IHAN MUUALLA?!?1 :O:LO:O

hei mutta ei sitä siinä tilanteessa tajua. mäki aina sen jälkeen niin hoksaan että perhana ranne on sairaan kipee. :-D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 21:07  
+
0
Autossa..... :D:D ja L heitti fiiliksentappajan heti perään; "Noni! Nyt voi sitten ostaa karvanopat tähänkin autoon!".........................................
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 21:08  
+
0
AAhha :-------DD eiii tollasta pidä sanua!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 21:13  
+
0
onpa sipululla ja herra sipululla ollut villi meno :D

me ei olla siveettömyyksiä missään muualla harjoitettu ku sängyssä, ainakaan vielä :--D
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 21:14  
+
0
PITÄISKÖ TÄSSÄ KERROA OMIA KOKEMUKSIA NYT KAIKKIEN??? :----D

eiku, ollaan meki melkein siveellisiä. ei nyt sentään mitään autoja :heristel:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Maanantaina, 16.08.2010 klo 21:15  
+
0
Mut voisin kuvitella et pulun jalka menny just niin et epähuomios hangannu johki penkeist, niissähä on sellai kangas et saa helpommallaki palohaavoi vaikkei harrastais siveettömyyksiikää. Tällee iha offtopicina
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 41
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545736
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265874
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 09:00)