Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 02:01

Musiikkipulina

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 40

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MUSIIKKIPULINA - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 16:02  
+
0
aiiiiii perrrhana tajusin et summer uppi alkaa tossa ylihuomenna ehheh ! D:

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MUSIIKKIPULINA - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 20:32  
+
0

nanika kirjoitti:


Kennedy, Haa sinä se olitki jonka kans oon puhunu The Frailista! Muakin harmittaa hirveesti kun niistä ei oo kuulunu enää mitään :( Se Pieces of silence on tosi hyvä levy ja kuulisin niitä mieluusti vielä livenäkin. Ei riitä se yks kerta!



Joo! Se keikka oli ihan huima, varmaan ensimmäisiä "kunnollisia keikkoja" millä oon ollu. :D Siis sellain, että siellä ihan kunnolla riehuttiin ja oli meininkiä ja tunnelma katossa. n___n

Hihi kuuntelen nyt täällä The Hivesiä ja musta on niin kiva, kun oon aivopessy sekä siskon että jopa isän pitämään tästä! :D Hahah.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 08.07.2010 klo 19:13  
+
0
wir sind helden <3 tommosta ärsyttävän ilosta poppia, sopii mulle nyt.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 01:47  
+
0
suomiräppi pitäs kieltää lailla. mä oon nyt niin järkyttynyt etten tähän hätään keksi mitään sen kummempaa perustelua ku. oikeesti.
this parrot is no more!

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 02:03  
+
0

tehtailija kirjoitti:

suomiräppi pitäs kieltää lailla. mä oon nyt niin järkyttynyt etten tähän hätään keksi mitään sen kummempaa perustelua ku. oikeesti.


!!!!!! D:en tähän hätään keksi mitään kummempaaa kommpausta ku et TOTALLY

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 02:04  
+
0
mä olen hyväksynyt sen olemassaolon, mutta en sitä, että sekin luokitellaan musiikiksi. eikä tämä ole herjaus. mun mielestä niille pitäisi olla joku oma nimityksensä.
winter brings the spring again

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 09:41  
+
0

tehtailija kirjoitti:

suomiräppi pitäs kieltää lailla. mä oon nyt niin järkyttynyt etten tähän hätään keksi mitään sen kummempaa perustelua ku. oikeesti.



ai sä selvästi kuuntelit smc hoodratseja? :-DDDDDD

^ nii ja sit tohon ylempään kommenttiin viiitaten, kuka määrittelee mikä on musiikkia? siihen luokitellaan suomiräppi, jenkkiräppi, pop, rock, hevi, a'capella etc. mä en ymmärrä miten suomiräppi on vähemmän musiikkia ku mikään muukaan musiikkilaji?
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.07.2010 klo 09:43)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 09:58  
+
0
Joku viisas mies sanoi joskus, että musiikissa käytetään ainakin suurimmaksi osin oikeita soittimia ja mä voisin vähän komppailla tätä. Sen enempää en uskalla ottaa kantaa D: Saan vielä lökäpöksyistä naamalleni.

Ainii, se on heavy (metal).
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.07.2010 klo 10:01)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 10:01  
+
0
mut a'capellassakin käytetään soittimina suuta, onks sekään sit musiikkia?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 10:04  
+
0
Mä sanoinkin, et voisin vähän komppailla. Mut kyllä se on mun mielestä lähempänä musiikkia kuin nää konerenkutukset.

ps. Olin joskus töissä siinä tiimissä, joka kuvas 12h/vrk yhden a'capella-yhtyeen elämää, harjotuksia ja keikkoja. Se on hurjan makean näköstä, vaikka kyllähän ne apuvälineitäkin käyttää muuttaakseen ääntään enempi soittimien kuuloiseksi.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.07.2010 klo 10:05)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 10:10  
+
0
mä sit taas lasken kyllä musiikiks kaikki discojytät, teknot, räpit yms. no mut jokasella on omat näkemykset.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 10:15  
+
0
Hups, piti laittaa pulinaan :-DD
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.07.2010 klo 10:18)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 10:18  
+
0
^väärä topic? :D

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 10:25  
+
0
MAD, siinäpä osuit asian ytimeen.
Varjo 12/2010 ♥

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 10:35  
+
0
olisihan mun pitänyt arvata, että mun erittäin ovela-ah-näin-tuon-mielipiteeni-selvästi-esille-kommentti aiheuttaa kaaoksen.

se olikin vain mun mielipide ja mun oma tapani määritellä musiikkia. :D jos mä nyt alkaisin listaamaan ne ominaisuudet, jotka mun mielestä tekee musiikin, menisi jo täysin ohi aiheen eikä nyt ollut kysekkään musta. mulle suomiräp on nyt cheek yms muut sankarit. älkääkä tulko sanomaan, että se on hiphoppia. periaate on sama. mä en vain kauheasti lähtisi nostamaan hattua "artisteille," joiden musiikinteko on rytmikkäästi puhumista, erittäin vastenmielisillä riimityksillä, yksinkertaisen toistuvan biitin päälle. varmasti maailmalta löytyy sellaisiakin, jotka oikeasti ovat saavuttaneet sen pisteen, että on jo pakkokin kunnioittaa yleisestiottaen. mutta suomi.

peaches & luv xo
winter brings the spring again

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 10:36  
+
0

Jaymay kirjoitti:

olisihan mun pitänyt arvata, että mun erittäin ovela-ah-näin-tuon-mielipiteeni-selvästi-esille-kommentti aiheuttaa kaaoksen.



ei kaaoksen vaan keskustelua mikä on tarkotuskin <:

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 10:42  
+
0
no. sen oli lähinnä tarkoitus olla vain sellainen kevyt sutkautus, sillä vähän tuon edellisenkin tarkoitin. :D mutta ei se väärin ole!
winter brings the spring again

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 11:39  
+
0
Musta on kiva että täällä on edes jotain keskustelua >___< Oon itse niin taidemusiikin nimeen vannova, että omassa pienessä päässäni en luokittele edes listajytäpoppia "oikeaksi" musiikiksi. Mun mielestä räppi ei ole musiikkia vaan enemmänkin jotain sanallista itseilmaisua tms.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: MUSIIKKIPULINA - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 15:47  
+
0

Mun mielestä räppi ei ole musiikkia vaan enemmänkin jotain sanallista itseilmaisua tms.

yes indeed. musta about kaikki taide lähtee tarpeesta ilmaista itseään, kuvata ympäröivää, selittää, välittää ajatuksia fiiliksiä hetkiä elämäntapaa asennetta, mitä vaan. ja mulle musiikki on taidetta. osa kultuuria ja vieläkin isompaa kokonaisuutta. musta musiikista menee koko idea jos pitää lähtee kelailee et onkohan tää nyt kirjaimellisesti musaa vai vain rytmistä kakomista. mitä väliä jos joku saa siitä jotain irti? toki mustakin on vähän surullista että ns. mainstream musiikki on vähän mitä on, jotain voicea kun katsoo niin kyllä tulee kelailtua että MIKSI, mutta toisaalta musta tuntuu että tossa voicen musiikeissa se musiikki ei taas oo se tärkein juttu eikä sellasen musiikin kuuntelijat välttämättä kuuntele musiikkia musiikin takia vaan sille voi olla jotain ihan eri syitä. luohan se yhteisöllisyyttä kun on jotain tunnettuja biisejä joita voi hoilailla ja keskustella et hei ootko kuullut sen ja sen. se on ihan eri maailma kun taas joku ns. taidemusiikki jota tehdään mahdollisesti eri syistä ja eri tarkoitukseen. tavallaan mä soisin kyllä että "oikea musiikki" nousis suurempaan suosioon ja sellaseks yleiseksi musiikiksi, mutta toisaalta silloin se ei ehkä palvelis tarkoitustaan.
(oon nyt jättänyt tästä ajatusketjusta ihan tietoisesti pois sen että osa musiikista tehdään ihan vaan rahan vuoksi, siitäkin voi toki keskustella noin ikuisuuksiin asti)

tajuaakohan tästä nyt kukaan mitään... mut siis musta on ihan siistii et musiikin kirjo on niin laaja ja monialainen. kaikki se on kuitenki ihmisen tekemää, enemmän tai vähemmän apuvälineillä. nyt on pakko lopettaa ennen kuin lähen viel enemmän saivartelemaan ja puhumaan filosofia.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: MUSIIKKIPULINA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 02:20  
+
0
Ai juma ku ruissi oli kiva! Siis jätkät ei pettäny todellakaa ja flogarien keikka oli vaan niin uskomaton! Äää kaikki! Ja ginger Ninja oli söpö ♥
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 40
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28203
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6335
Viestejä yhteensä545717
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265864
(Tilastot päivitetty viimeksi 02.05.2024 klo 07:45)