Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 02:01

Musiikkipulina

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 40

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 04.06.2010 klo 18:48  
+
0
^ vähän huippu :-D onneks mulla on tuolla yöpaikat ja seura valmiina :-) esiintyjät on kaikki huippuja ja toi lipun hinta on naurettavan vähän. mut kattoo nyt miten suunnitelmat menee. tonne ois kyllä kiva päästä. vaikka ees toiseksi päiväksi.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 04.06.2010 klo 18:51  
+
0
Huomenna Gunnarit! Yksin tosin, koska ystäväni eivät arvosta kunnon musiikkia (:ylpea:), mutta eipä tuo ole ennenkään menoa haitannut :D
Varjo 12/2010 ♥

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 04.06.2010 klo 19:01  
+
0
Yksin on minusta melkein mukavampaa käydä keikalla tai taidenäyttelyssä tai muussa tämmöisessä jutussa. Pystyy keskittymään vain ja ainoastaan itseensä ja siihen taiteeseen, se on jotenkin ihan eri juttu seurassa, vaikka kuinka hyvää seuraa olisikin.
come on night, take me home

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 04.06.2010 klo 19:04  
+
0
Joo, toki on. Mutta yksin ei ole niin kiva jonottaa :>
Varjo 12/2010 ♥

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 04.06.2010 klo 19:05  
+
0
Joo, no se on kyllä totta! Ja se epämääräinen ympäriinsä haahuilu ennen keikan alkua, kiertelee siellä ristiin rastiin vaan (stadionkeikalla se ei taida edes onnistua..? :D)
come on night, take me home

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 04.06.2010 klo 19:05  
+
0
musta on kyl miellyttävämpi et on joku kaveri. riippuen toki siitä näyttelyn tai keikan tyylistä, mut voin kuvitella et esim. ateneumin picasso-näyttely olis ollut paljon kuivempi jos olisin yksin siellä käynyt. nyt kun oltiin kaverin kanssa niin ei hävettänyt vaikka naurattikin ne teokset, lisäks pystyi yhdessä etsimään et missä tässä kuvassa nyt muka on se kitara jne. keikoilla on kiva olla jonkun kanssa, koska ei siinä itse keikan aikana nyt niinkään sitä seuraa tarvii ja mä ainakin keskityn ihan tosissaan vaan siihen musiikkiin oli seuraa tai ei, mut ennen ja jälkeen on ihana hehkuttaa ja keskustella siihen liittyvistä jutuista.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 04.06.2010 klo 19:11  
+
0
^ Yhdyn täysin tähän.

Brucen Tampereen keikallakin olis ehkä ollut vähän tylsää hengailla yksin se 27h mikä siellä jonotettiin sitten parin kaverin kanssa :D
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 04.06.2010 klo 19:58  
+
0
mäku oon aina luullu että the offspring on jotai öykkäriheviä. ääääää täää on ihana♥♥ oon niin rakastunu puspus :love:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 04.06.2010 klo 20:00  
+
0
^ The Offspring on ihana :love:
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 04.06.2010 klo 20:02  
+
0
harvemmin mikään bändi on sytyttäny nääääin PUTUUUM vaan! herttileijaa ku tää ride and fall, rage and grace -levy on oomom :love: tää on tämmöstä kivaa ja ihanaa vastapainoa kaikille mahdollisille "hempeemmille" artisteille ja räpille<3
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 04.06.2010 klo 23:08  
+
0
Offspringillä on ihanan piristävää ja hyvää musiikkia. :> Lähes ikäni kuunnellut.

Mutta nyt uusin kunnon löytö: Red. <3
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MUSIIKKIPULINA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 20:54  
+
0
:jjei: :love: :eek: :cool: :pyssyt: :suru: :love: :nolo: :jjei: :love: !!!!!!!!!!!

Anteeksi hymiöiden liikakäyttö mutta eilinen Green Dayn keikka...! Sanat ei riitä. ;___; Itken vaan täällä kuvia katellessa.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 10.06.2010 klo 19:39  
+
0
kyllä. greeen daay!! voin sanoa, että oli valehtelematta upein keikka missä oon koskaan ollut.
winter brings the spring again

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 10.06.2010 klo 19:42  
+
0
vois mennä kattoterassille kuuntelee sauna open airia, se on tossa sadan metrin päässä :-P

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 10.06.2010 klo 19:42  
+
0
Ei helv.. Mäkin olisin halunnut sinne :pyssyt::pyssyt:

Mut vaah en päässy.. Lähellekään, enkä oo koskaan ollu missään keikal. Toisaalt en kyl varmaan viihtyiskään missään muutaman tuhannen kirkuvan fanin joukossa..
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 10.06.2010 klo 19:43  
+
0
Mä en ees muistanu että toi on nyt, satuin vaan iltalenkillä kävelee ohi. Hitto jos olisin muistanu nii olisin hommannu kaverin tänne ja menny ihan paikan päälle kattoo :-(

sokru

sokru
Viestimäärä: 107

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 11.06.2010 klo 18:33  
+
0
Greeen Dayyyy !!! Oli ihan MIELETTÖMÄN upee keikka ! Kiitoskiitoskiitos! Toivottavasti tulevat pian uuestaan, mul on hirveeee ikävä ;( AAAh se fiilis, ihan varmasti parhain bändi ikuna, livenä vielki parempi, mä rakastan sitä nii paljo.
08062010

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 11.06.2010 klo 21:12  
+
0
Kaveri haluis lähtee tolle Edward Mayan keikalle The Circukseen olikohan se jo pe 18.6 (?). En kyl tiiä haluunko tuhlata rahoja siihen kun en oo kuitenkaan niin keikkaihmisiä, käyttäisin ne rahat mitä tohon menis niin ihan perus baari-iltaan mielummin... hmm.
never regret something that once made you smile

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 11.06.2010 klo 21:34  
+
0
ah oh my vkn päästä provinssirock starttaa! mä kyllä kyynistyin lippujen hinnoista (ottaen huomioon, että FLOW syö multa kolmen pvn lippuhinnan) ja tyydyin lauantaihin. vaikka perjantaina olisikin ollut mew ja pendulum, näin tärkeämmäksi päästä katsomaan Crystal Castlesia! <3 myös muutama vuosi sitten aktiivisesti kuunneltu Gallows on pakko käydä tarkastamassa. ja tutut ja turvalliset suomalaisten kultapojat Disco Ensemblestä... :D

onko täältä ketään lähdössä seinäjokeilemaan?
winter brings the spring again

Denkku

Denkku
Viestimäärä: 68

VS: MUSIIKKIPULINA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 05:32  
+
0
Mä oon nykyään hirveen huono kuuntelee musiikkia. Okei no lenkillä menee kaikki energinen musa enkä kaipaakkaan muuta, mut muuten. Kuuntelen nykyään lähinnä kaikkea mitä radiossa luukutetaan, en mitään erikoista enkä mitään kovin maailmaamullistavaa. Ennen kuuntelin paljon raskaampaa musiikkia ja muutenkin syvällisempää musiikkia, mut jotenkin masennuksesta paranemis prosessin myötä luovuin musiikista eka kokonaan ja nyt pikkuhiljaa tilalle tullu radio (nrj/voice) ja jotain kevyttä peruslistahöttöö. Eläydyn musiikkiin niin täysillä ja niin moniin kappaleisiin liittyy niin kipeitä muistoja etten pysty enää kuuntelemaan niitä.

Kaipaisin jotain peruspositiivista musiikkia joka olis vähän enemmän kuin listahöttöä. Tarkempaa musiikkityyliä en osaa nimetä, ei mitään kovin raskasta eikä mitään liian taiteellista. Jotain missä on hyvät lyriikat ja hyvä fiilis. Kaikkea saa ehdottaa, uudet musiikkituttavukset olis ihan tarpeessa..

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 40
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 04:15)