Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 20:15

Ohjelmat & elokuvat

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 67

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 22:08  
+
0
katoin just kummisedän. al pacino on ollu ihan eri näkönen nuorempana, en tunnistanu. muuten en osaa kommentoida suuntaan tai toiseen
this parrot is no more!

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 22:12  
+
0
Voi ARGH Mari sais tippua Suomen Huippiksesta. En kestä sitä sen ainasta nyrpeetä naamaa, se ei tunnu koskaan olevan hyvällä tuulella vaan on sellanen valittava vetelä flatapöksy. RAIVO :pyssyt:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 22:17  
+
0
Suomen huippista on muutenki tosi vaikee kattoa kun ne suunnilleen kaikki on tollasia tunteettomia löllyköitä. Kaikki puhuu sillee ilmeettömästi "herättiin, syötiin aamupalaa sit mua vähä ärsytti toi tiia ja sit saatiin anne postia ja sit meiät meikattiin ja laitettiin hiukset. meni kuvaukset ihan hyvin varmaan." ja ihan samal äänenpainol ja naama koko aika samal lukemalla. ARGH. Boooooooring!
never regret something that once made you smile

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 22:24  
+
0
Hitto se yks oli huippiksessa rasittava, valitti siitä et se yks toinen (kyllä, osaan heidän nimet) kysyy aina et mitä ruokaa muut haluu syödä. Sori vaa, must se ei oo nuoleskelua vaan ihan kohteliaasti kysymistä ja muitten huomioon ottamista, mutta toki kaikista mahdollisista asioista VOI keksiä jotain negatiivista.

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 22:37  
+
0

Churri kirjoitti:

Ja Glee! Ah, armas Glee. :love:


!!! ihanaa, joku joka tietää :D Glee on ♥, tuleekohan se ikinä Suomeen. Ruotsissakin menee jo :(
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 03.05.2010 klo 23:01  
+
0
Snowy Riverin vika jakso vähän itketti. Nyyh. Nyt pitää alkaa metsästämään niitä ensimmäisiä jaksoja. Tuntuu mahdottomalta tehtävältä, mitä nyt olen katsonut mutta kenties joskus salapoliisin uurastus palkitaan!
Varjo 12/2010 ♥

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 04.05.2010 klo 14:58  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Voi ARGH Mari sais tippua Suomen Huippiksesta. En kestä sitä sen ainasta nyrpeetä naamaa, se ei tunnu koskaan olevan hyvällä tuulella vaan on sellanen valittava vetelä flatapöksy. RAIVO :pyssyt:



jep, mari on tosi raivostuttava. ja just toi, mistä MAD jo mainitsikin, alkaa nyt valittaa jollekkin siitä, että kysyy mitä toiset haluais syödä (niin, eli juuri tämä mari siitäkin valitti).
kaikenlisäks on jotenki tyhmän olosta ku kaikki muut on siinä suu korvissa, ja tämä yksi sielä oikein nyrppiksenä.:mad:
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Surkuli

Surkuli
Viestimäärä: 376

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 04.05.2010 klo 19:40  
+
0
^ Mari saisi kyllä tippua. Kuinka kukaan voi ajatella kaikesta niin negatiivisesti? Ja vaikka ajattelisikin, kannattaisi edes yrittää näyttää vähän iloisempaa naamaa. Ihmisestä saa tuolla tavalla aika krantun kuvan.

Nina on mun lemppari. (:
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 04.05.2010 klo 21:03  
+
0
Mun oli pakko kattoo Suomen Huippis ihan vaan Franck Provostin takia. :D:DDD Tuli ihan Sipulu mieleen!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 04.05.2010 klo 21:12  
+
0
^ Ahaha :D:D

Kada tahtoi katsoa sen täällä ja katsoin sitten kilttinä vieressä ja repesin niin, kun Franck Provost ilmesty ruutuun :DDD
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.05.2010 klo 21:14)

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 04.05.2010 klo 22:45  
+
0
Ite katon kans suomen huippista ja se oli kyl niin hyvä juttu että se nina otettiin mukaan vaikka piti ottaa vaan 10! :) se on paljon parempi ja ainaki vaikuttaa rennommalta verrattuna suurimpaan osaan muista. ärsyttäviä. onneks se anette tippu heti!

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 16:32  
+
0
Käytiin viime lauantaina kattomassa kavereiden kans The Last Song, oli ihan hyvä, vaik juoni aika kliseinen jotenki ja Mileyn näytteleminen ei kyl mitään hirveen loistavaa :D Mut siin oli semmonen pikkupoika joka osas näytellä kyl tosi hyvin, toi vähän todentuntua siihen leffaan. Itkinki sit siin lopus aika kauanki ku oli hirveen surulline ( olis ollu varmaan aika huvittavan näköstä kun minä ja mun neljä kaveria itkettiin kaikki siin :D mut kyl siel muutki niiskutteli ! )
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

buika

buika
Viestimäärä: 52

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 16:42  
+
0
Ah, viikonloppuna tuli katsottua Bonesin 2. tuotantokaudesta puolet jaksoista. Nyt DVD lähti takasin kaverille :<
run away.

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 06.05.2010 klo 19:28  
+
0

Surkuli kirjoitti:

Mari saisi kyllä tippua. Kuinka kukaan voi ajatella kaikesta niin negatiivisesti? Ja vaikka ajattelisikin, kannattaisi edes yrittää näyttää vähän iloisempaa naamaa. Ihmisestä saa tuolla tavalla aika krantun kuvan.

Nina on mun lemppari. (:



Nina on munkin lemppari. jotkut muutkin talossa vaikuttaa ihan mukavilta, mutta toi Nina nyt ainakin lempparina on pysyny.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 06.05.2010 klo 19:32  
+
0
Mä en oikeen pidä kenestäkään Suomen huippiksessa :shifty: On siel nyt ihan ok porukkaa mut en mä kyl osaa ees nimetä ketään. Aikasemmin ollu mun mielestä parempia tyyppejä talossa.

Jenkit vaan tekee kaiken vähän paremmin..
never regret something that once made you smile

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 06.05.2010 klo 19:40  
+
0
Mun lemppari Suomen huippiksesta oli ehdottomasti Franck Provost :D:D
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 06.05.2010 klo 20:52  
+
0
^ Samaa mieltä :DDD Pikkusisko huusi vaan yhtäkkiä, "Mimmu!! Täällä on Franck Provost, tuu kattoon!!" ja tietty piti heti kytätä. ::D:D:DD
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 20.05.2010 klo 19:39  
+
0
Voi äiti auta, Anna Abreu Salkkareis aiheuttaa pakottavan tarpeen rikkoa jotain... :pyssyt::pyssyt:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 20.05.2010 klo 20:00  
+
0
mitä vit.. Anna Abreu tekee Salkkareis ? O.o

Mut zjees.. tänää tulee
- house <- jee
- flahs <- ää.. päällekkäin edellisen kans -.-
- sokkokokki <- no menee jos ei muutakaa katottavaa
- koirakuiskaaja <- ou jee.. paras ohjelma.. ja tulee joka päiväkin.. (vaitsi ma, mut ei se mit ^^)
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 20.05.2010 klo 20:02  
+
0
B-luokan ohjelmaan B-luokan artisti. ;)

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 67
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28188
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 09:45)