Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 19:37

Omat rehelliset mielipiteet! Räyr!

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 29

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 02:28  
+
0
viimeinen reissumies on surullinen lause

niin siis pulu, että en tajua
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 02:31  
+
0
Mä en tajua, että mitä sä et tajua? Mitä tossa ois tajuttavaa? Piknikkiä, Musea, ruokaa, juomaa ja sitä rataa jos on kiva ilma?
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 02:32  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Mä en tajua, että mitä sä et tajua? Mitä tossa ois tajuttavaa? Piknikkiä, Musea, ruokaa, juomaa ja sitä rataa jos on kiva ilma?

niin siis sitä että ootsä kertomas sitä mitä et kehtaa kertoo vai hä.

jospa kertoisit kaiken uusiks :D
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 02:34  
+
0
Siis toi mitä luettelin tuolla aikasemmalla sivulla oli sitä ei-korkeasaarta, eli sitä minkä kekkasin meille tekemiseks. Ja se on just se minkä oisin halunnu pitää vaan semmosena, hahah etpäs tiekään mitä tapahtuu, mut sit kiristit mua ja avasin sanaisen arkkuni :<

Get it? :D
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 02:36  
+
0
en mut kokeilen huomenna uudestaa
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 02:44  
+
0
Voi jeesus :D:D Tää on ihan sama ko sanoisin sulle, että tuletko huomenna mun luo, pelataan GH:ta ja sä et tajuais sitä? :D:D Nyt vaan luettelin mitä voitais tehä sillon kun mä tuun täältä ja sä joudat. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta? :DD

Sun pitää muuten kertoa musta se räyr-mielipide, koska kerroin suunnitelmani! Hyi.

//Miten nii on menny hitusen OT:ks? :shifty:
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.07.2010 klo 02:45)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 02:51  
+
0
ai. no millon tuut!

räyr-mielipide on öö. katotaa huomen uusiks nyt ei pysty :)

mitään ooteetä kuule
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 02:57  
+
0
"Ai." :D:DD:D En tiedä yhtään. Mut vaikka oonki tällanen bisnesmies, niin järkkään kyl aikaa jostain for you, my hun.
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 13:53  
+
0
Jos asianomaiset viitsisivät jatkaa avioelämänsä puintia vaikkapa pulkussa?

Sipulu kirjoitti:

Ja lisäksi mä en varmaan tiedäkään miten todellisesti tota rahaa menee, mutta toi oli miten mä nään ton asian.

Jos ei tiedä, niin kannattaako ottaa kantaa asiaan joka ei todellisuudessa ole mielipidekysymys? :P Esimerkiksi just toi "tonni on rutosti rahaa" on aika huono heitto, jos ei tosiasiassa tiedä miten paljon elämiseen menee rahaa.

Ota Pulu huomioon, että palsta on kuitenkin suunnattu alle 20-vuotiaille. Parikymppisinä ihmiset muuttaa kotoa pois ja kohtaa elämän realiteetit ensimmäistä kertaa. Et sä voi olettaa, että kaikki 10-vuotiaat pikku koiratytöt tietää kuinka paljon eläminen maksaa. Ei sillä, että olisit jotenkin ilkeästi tai "voi sinua pientä" -muka-aikuismaisesti kommentoinut, mutta mun mielestä tuo ikäasia kannattaa pitää mielessä. Kaikilla kuitenkin on oikeus mielipiteeseen ja sen ilmaisuun. :hymy:

Mä otan tylsyyksissäni kantaa kaikkeen.

Pakolaiset
: Ensinnäkin ihmetyttää nuorten miesten määrä pakolaisten osuudesta. Jos omassa maassa on meneillään sota, eikö nuorten miesten tehtävä olisi taistellal rintamalla?

Maahanmuuttajat: Jotkut hakevat töitä ja pyrkivät sopeutumaan suomalaiseen yhteiskuntaan, jotkut taas tulevat tänne hakemaan "ilmaisia" sosiaalietuuksia. Itse toivotan tervetulleeksi kaikki ensiksi mainitut. Muslimin ei tarvitse hankkia koiraa saadakseen hyväksyntäni, mutta kyllä mä oletan että maahanmuuttajat tekevät parhaansa sopeutuakseen.

Sosiaalipummit: Työssäkäyvänä ja veroja maksavana ihmisenä korpeaa mielettömästi ihmiset, jotka ei edes yritä hakea töitä. Oli sitten ihonväriltään sininen ja uskokoon vaikka jääkaapin jumalaan jos tahtoo. Joskus tulee elämässä huonoja hetkiä, jolloin sosiaaliavustusta on pakko hakea selvitäkseen, mutta kun Suomessa on näitä elämäntapasossupummejakin (niin suomalaisissa itsessään kuin mamuissakin!). Mulla ei kiinnosta maksaa kenenkään patalaiskan vätyksen elämää pätkän vertaa, jos perustelut sossutuelle on "no ku musta on vaan kivempaa hengailla ku olla töissä." Nuo tyypit vois vaikka laittaa siivoamaan puistoja tai muuta järkevää.

Eutanasia: Mä uskon, että ihmisen selviytymisvietti on tosi vahva. Helppohan sitä on nuorena tokaista, että "Kyllähän se minä sitten haluan kuolla kun on semmonen syöpä mistä ei enää vois parantua!!!11" mutta mä uskon asian olevan eri kun pitäisi ihan oikeasti päättää haluaako kuolla vai ei. Mitä jos parantava hoito keksittäisiin huomenna? Tai ensi vuonna? Väärinkäytöt kauhistuttavat. Ihminen on julma, ja laitoistyö muuttaa potilaat yhdeksi massaksi. Toisaalta ihmisellä pitäisi olla oikeus omaan elämäänsä. Vaikea yhtälö.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.07.2010 klo 13:53)

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 14:12  
+
0
Mut kyllä mä uskon et jos ihminen on todella sairas eikä parane enää, niin kyllä se sillon tietää et koska olis vaan parempi päästä kivuista ja tuskista. Toki tolle vois myös olla väärinköyttöä, mut en mä ymmärrä et jos ihmisellä on vaikka syöpä, ja vetelee viimesiään kamalissa kivuissa ja joutuu vaan makaamaan siellä sairaan sängyssä, niin miksei toista voi päästää tuskistaan, jos tämä henkilö niin haluaa? :ss

Ja taas yksi ärsytyksen aihe mitä aloin tänään miettiä :D :
Uskonnollisuus. En nyt siis tarktoa et mua yleensä uskonnollisuudessa joku ärsyttäis, kyllä itsekin olen ainakin hieman tähän kastiin kuuluva, mut sitten: Kun kristinuskosta on väännetty NIIN monta eri "haaraa", että tuntuu et jokainen on vaan luonu sellasen uskonnon joka sopii itselleen parhaiten. Tai no totta kai uskonnosta täytyy sillon tykätä, mutta että sellanen olo tulee vähän että mäkin coisin plarata noista jonkun ja olla että "Ahaaa, voisinkin olla mormoni, niitten tavat soveltuu mulle parhaiten" ja sitten liittyä siihen. Eikös tälläsiä ole esim: Lestadiolaisuus, mormonit, helluntailaiset, Jehovan todistajat, adventistit, amishit... Korjatkaa jos joku noista on väärä :p
Ja tähän aiheeseen liittyen: Perheet jotka on niin vanhoillisia/uskonnollisia, etteivät anna lapsilleen valinnanvapautta. Tälläsiähän ei todellakaan ole kaikki perheet, mutta ne jotka ovat, en ymmärrä ihan niitä vanhempia. Jos vaikka kuuluu Jehovalais perheeseen, ja lapsi ymmärtää olevansa vaikkapa homo, ja vanhemmat kuulevat tästä, saattaa seurata vaikka "perheestä erottaminen", eli tälle henkilölle ei enää puhuta, eikä kotiin ole tulemista. Näitähän on meinaan ollut lehdissä, ja olisko ollu silminnäkijässäki tällänen tapauys. Käy vaan sääliksi niitä, jotka menettäää samalla perheensä ja parhaassa tapauksessa myös kaikki sukulaiset, jos päättää erota uskonnosta :(

toivottavasti mun pointti tuli esille? :D
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 14:16  
+
0
Aika harva isä ohittaa olankohautuksella pojan ilmoittaman "olen homo" -faktan. Ei homovastaisuuden tarvitse perustua Raamattuun.

Mutta olen samaa mieltä. Kaikenlainen ääriuskovaisuus, tai oikeastaan mikä tahansa sana jonka eteen lyödään "ääri", on aika hanurista.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 14:21  
+
0
Juuu siis ei sillä ettei se olisi kumminkin sillä tavalla mille tahansa perheelle kumminkin sellanen "uutinen", mut en nyt kumminkaa näe sitä syynä erottaa perheestä :eek:
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 14:47  
+
0
Oon sitä mieltä et eutanasiaa ei tietenkään pitäis tehä liian kevyin perustein esim jos on vielä ihan hyvät mahikset selviytyä tms. mut jos tiedetään et ei selviydy ja pitää vaan odottaa kärsien kuolemaa niin en ymmärrä miks sellanen ihminen pitää väkipakolla pitää hengissä jos se itekään ei enää halua? Eihän sitä eutanasiaa tehtäis jos se henkilö ei sitä halua. Ja lähinnä varmaan eutanasiaa käytettäisiin suomessa vanhoille ihmisille. Mun mummi esim oli loppuvaiheessa niin huonona, ettei se pystyny enää puhumaankunnolla ja ku se kirjotti niin se pysty vaan tekee suoraa viivaa, se ei pystyny sanomaan kellekään että sillä on jano ku kukaan ei ymmärtäny mitä se yrittää pyytää. Silti sen piti kärsiä sairaalassa viimeset päivänsä. Tossako tilantees tekin haluutte sit olla? Oottaisitte kuolemaa et kaikki kipu ja kaikki vaan viimein loppuis. Mun mielestä tollasissa tapauksissa eutanasia olis jo inhimillisempi vaihtoehto ja se pitäis olla sen takia sallittu.
never regret something that once made you smile

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 15:36  
+
0
Kada, enpä minä mitään olettanutkaan. Kieppi itse totesi lopuksi, ettei tiedä koko asiasta mitään ja siihen sanoin, että kannattaako silloin kertoa mielipiteitään noin kärkkäästi jos itsekin tiedostaa sen, ettei asiasta mitään tiedä :P Ja näin voisin sanoa ihan yleisesti kaikille, jotka ottavat kantaa asioihin joista ei ole tietoa, en vain jos kyseessä on 12v. vs. elämiskustannukset :)

ps. Se puinti jatkui pulkussa jo noin 12 tuntia sitten :P
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.07.2010 klo 15:39)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 15:44  
+
0
Olisitte vain pitäneetkin sen pulkussa ettekä laajentaneet sitä tänne, jonne se ei kuulu. ;p

Juu, mä ymmärsin. Ajattelin vain että on ihan hyvä mainita asiasta ettei kenellekään pikkujunnulle jää sellainen mielikuva, että täällä ei saa pienet puhua mitään mistä ei ole ihan varma. :) Tiedän siis että tiedät miten asiat on. : D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 15:44  
+
0
Olisitte vain pitäneetkin sen pulkussa ettekä laajentaneet sitä tänne, jonne se ei kuulu. ;p

Juu, mä ymmärsin. Ajattelin vain että on ihan hyvä mainita asiasta ettei kenellekään pikkujunnulle jää sellainen mielikuva, että täällä ei saa pienet puhua mitään mistä ei ole ihan varma. :) Tiedän siis että tiedät miten asiat on. : D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 22:15  
+
0

Hakis kirjoitti:

Eihän sitä eutanasiaa tehtäis jos se henkilö ei sitä halua.




No kun se ongelma on just siinä, että niin vois käydä. Tai toisinpäin, eutanasian haluava ei sitä saisi syystä x.
Mä uskon, että valitettavasti eutanasian luvallseksi tulon myötä lisääntyis hurjasti nää insuliinihoitajan kaltaiset tapaukset. Tässä maassa on aivan järkyttävä määrä vanhuksia ja vammaisia, joiden kohtalosta kukaan ei välitä tuon taivaallista, eli joiden hoitoa ei kukaan kyseenalaistaisi eli joiden papereihin voisi hoitohenkilökunta kirjoitella aivan mitä vaan eutanasiasta ja sen jälken tyhjennellä vähän vuodeosastoja. Onhan tää aika kauhuleffamatskua, mutta niin kauan kun me hoitajat ja lääkäritkin ollaan ihan vaan tavallisia ihmisiä inhimillisine piirteinemme niin mä en eutanasiaa tule puoltamaan.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 16:24  
+
0
Hei nyt mä muistinkin mistä mun on aina pitäny paasata!

SILIKONIOLKAIMET. Siis ne läpinäkyvät. VOI LUOJA.

Näen punasta joka kerta jos jollain on semmoset, siis oikeesti kultanuppuset, jos tarkotuksena on esittää ettei olis olkaimia ollenkaan, niin aikalailla mettään menee. Ne näyttää ihan hiton tyhmältä koska ne vaan hyppää ihanan kiiltävinä ja huomiotaherättävinä silmille. (jos täällä olis semmonen hymiö, joka hakkaa päätään seinään niin se tulis tähän) Voi itku että voin vihata niitä, mutta voin myöntää että jopa mulla oli rippipäivänä semmoset. Onneks se olikin sit viimenen kerta ikinä ku tungen sellaset päälleni.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 16:28  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Hei nyt mä muistinkin mistä mun on aina pitäny paasata!

SILIKONIOLKAIMET. Siis ne läpinäkyvät. VOI LUOJA.

Näen punasta joka kerta jos jollain on semmoset, siis oikeesti kultanuppuset, jos tarkotuksena on esittää ettei olis olkaimia ollenkaan, niin aikalailla mettään menee. Ne näyttää ihan hiton tyhmältä koska ne vaan hyppää ihanan kiiltävinä ja huomiotaherättävinä silmille. (jos täällä olis semmonen hymiö, joka hakkaa päätään seinään niin se tulis tähän) Voi itku että voin vihata niitä, mutta voin myöntää että jopa mulla oli rippipäivänä semmoset. Onneks se olikin sit viimenen kerta ikinä ku tungen sellaset päälleni.

I FEEL YOU BRO. tekee pahaa ku varsinki jonai isoina juhlapäivinä siis tyyliin lakkiaiset jengillä on semmoset ja sit ne menee vielä VALOKUVATTAVAKSI, niistähän ne sitten vasta loistaakin... hyvä kuvaaja tosin sanois et nyt noi olkaimet piiloon että saadaan hyvä kuva mut se nyt on taas ihan eri juttu.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 16:31  
+
0
JOO ÄLÄ, just katoin FB:s yhtä yo-kuvaa ja siinähän ne kauniisti loistaa, kuten myös mun rippikuvas :love::love: Ei voi käsittää. Ihan kamalaa.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28233
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6350
Viestejä yhteensä545775
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265916
(Tilastot päivitetty viimeksi 15.05.2024 klo 09:15)