Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 19:37

Omat rehelliset mielipiteet! Räyr!

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 29

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 10.07.2010 klo 23:13  
+
0
En tiedä, mutta tulipahan nyt sanottua miten ite nään sen asian. Mut ilmeisesti vähän eri tavalla ku kuuluis ;D

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 10.07.2010 klo 23:19  
+
0
Musta on tyhmää kun ihmisillä ei oo eutanasiaa. Tai ei ainakaan kunnollista.
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 10.07.2010 klo 23:22  
+
0
^ millätavalla kunnollista? :D taisiis, eks armomurha oo kunnollinen sillo ku se tehdään.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 10.07.2010 klo 23:22  
+
0

Haukeroinen kirjoitti:

Musta on tyhmää kun ihmisillä ei oo eutanasiaa. Tai ei ainakaan kunnollista.


Mun mielestä se taas nimenomaan on hyvä. Mä näen sen verta läheltä suomalaista terveydenhuoltojärjestelmää joka päivä, että ei voi muuta kuin todeta kuinka helppoo olis eutanasiamahdollisuuden väärinkäyttö jos semmonen ikinä tulis.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 10.07.2010 klo 23:24  
+
0
Hoitotestamentinhan voi jokainen itse tehdä ja mun käsittääkseni siinä voi sanoa, ettei tahdo elellä letkuissa.
Varjo 12/2010 ♥

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 10.07.2010 klo 23:25  
+
0
Aijaa ok. Mut jos haluuu kuolla jos on tosi sairas ja vaa muute kuolis nii kyl musta sillon pitää vaa saaha kuolla :<
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 10.07.2010 klo 23:27  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Hoitotestamentinhan voi jokainen itse tehdä ja mun käsittääkseni siinä voi sanoa, ettei tahdo elellä letkuissa.

Jo, keinotekoisen elämän ylläpitämisen, tai elvyttämisen sydänpysähdyksessä voi kieltää, mutta ns. aktiivista eutanasiaa Suomessa ei ole käytössä. Eli siis jos peruselintoiminnot (sydän ja hengitys) pelaa, niin myös täysin vegetatiivisessa tilassa olevaa pidetään meillä hengissä.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 10.07.2010 klo 23:29  
+
0
Oke en sano tänne enää mitöäää oon nii väsynty :D
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 10.07.2010 klo 23:32  
+
0
Stu, aijaa :o No tuo on mun mielestä sellainen, jonka vuoksi eutanasia olisi hyvä olla, mutta milläpäs sitten valvottaisiin tuota ongelmaa, josta itsekin sanoit. Kinkkistä on. Joka tapauksessa mun mielestä on väärin pitää ihmistä elossa moisessa vegetatiivisessa tilassa (tulikohan oikein?), kun ei se mitään elämää enää teoriassa ole.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.07.2010 klo 23:32)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 10.07.2010 klo 23:35  
+
0
Niin ja jos ihminen on tosi sairas (esim. terminaalivaiheen syöpä), niin voihan hän kieltäytyä kaikesta sairautensa hoidosta, mutta silloinkin tosiaan vain luovutaan aktiivisesta sairauden hoidosta ja siirrytään hyvään kivun- ja perushoitoon ja odotetaan, että sairaus tekee työnsä. Joskushan käy niin, että esim. syöpäkipuihin annetaan niin paljon morfiinia että se johtaa hengityslamaan ja kuolemaan, mutta silloinkin kyse on ollut ensisijaisesti kivunhoidosta, eikä aikeesta saattaa toinen ennenaikaiseen kuolemaan.

// Pulu: Siis mun käsittääkseni kuitenkin Suomessa ei esim. letkuruokinnassa pidetä ihmisiä kovin kauaa. eli siis jos on kyse ihmisestä, joka on jatkuvasti niin tajuton, että ei esim. syö, niin silloin lääkärillä on kyllä mahdollisuus päättää (elleivät omaiset vastusta) letkuruokinnan ym. lopettamisesta.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.07.2010 klo 23:38)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 10.07.2010 klo 23:45  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Tehtis, awww miks oot noin söpö tänään? :D:D:D:D Mun sydän sulaa. Eikä ollu edes sarkasmia. Tuu mun luo kylään, en dataa, I promise. Teen sulle nuudelia. Ai mut niin asiaan, Kelan tuista menee veroa, sossun ei.

en mä tiä. mitäs oot sie kaukana, en voi tulla kylää. oonks mä joskus muka valittanu sun dataamisist hä?? mut nuudelit kuulostaa hyvält. ja ok, olin puoliks oikees tyydyn siihe

// mä en kuule hei tajuu et miks pitää väsää mielipiteitä asioisita joista ei tiedä mitään perusfatkojakaan. ok en mäkään sen kummemmin näistä tiiä ja vieläkin mun mielipiteet on ihan joo no te tiiätte, mut siis nykyään oon oppinu väsää mun mielipiteet vasta siinä vaiheessa kun mä tiedän edes ne perusasiat aiheesta. vähän tällee ot sinänsä kai.
tai siis kyllähän mä tiiän miks, ainaki omalta osaltani. "sit ne aattelee et oon tosi kypsä ja pro ja kaikkee!!1"
this parrot is no more!
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.07.2010 klo 23:53)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 10.07.2010 klo 23:52  
+
0
Et, mut sanoit että me vaan dataillaan ja möööh ja luin rivien välistä, että Eeva on kivempi ko Pulu :ylpea: Ja koska tyydyt vaan puoliks, niin sit pitää keksiä jotain lisää ja mä tiiänkin jo. Mut en kerro. Ps. Se ei ole korkeasaari.

Ja tää jos mikä on rehellinen räyr-mielipide!

//Stu, tosiaan, mutta monasti sukulaiset saattavat vastustaa ihan itsekkäistä syistä eli siitä, etteivät tahdo vanhempaansa/isovanhempaansa/lastaan pois tai hyväksyä sitä, ettei siitä tilasta enää kohennuta. Mutta hyvä tietää tuo, ettei siinä tilassa tosiaankaan pidetä kauaa, ellei sitten just omaiset vastusta. Saa vähän uuttaa näkökulmaa eutanasia-juttuihin.

//Neiti Jenni T. Toivanen, I agree. Vaikken itekään näköjään mitään näistä elossa pitämisistä tiennyt. Hups.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.07.2010 klo 23:57)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 00:02  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Et, mut sanoit että me vaan dataillaan ja möööh ja luin rivien välistä, että Eeva on kivempi ko Pulu :ylpea: Ja koska tyydyt vaan puoliks, niin sit pitää keksiä jotain lisää ja mä tiiänkin jo. Mut en kerro. Ps. Se ei ole korkeasaari.

Ja tää jos mikä on rehellinen räyr-mielipide!

u matafakin gei. mä oon eevan kaa öö kaks tai kolme kertaa vuodes, sun kaa vietän viikon putkee ni kai täs pikkuses ajas keksii kaikkee ku sit taas no kyl sä tiiät mitä mä tarkotan. ja nyt kerrot god dammit

haluutsä et meitsi tekee räyr-mielipiteen susta.. hyi ei ikinä
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 00:03  
+
0
Tee! :D:D Saadaan kunnon flaidis taas aikaseks! Sit alan taas itkee ;___________;

Hihi, en kerro!

//Nii ja joo, tiedän kyl mitä tarkotat :D Me ollaan vähänko vanha aviopari ja Eeva on tollanen piristysruiske suhteeseen. Mua alko naurattaa tää mielikuva, hyh :D:D:D:D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.07.2010 klo 00:08)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 00:20  
+
0
jos haluut mielipiteen kerrot ei-korkeesaaren
this parrot is no more!

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 00:23  
+
0

Haukeroinen kirjoitti:

Musta on tyhmää kun ihmisillä ei oo eutanasiaa. Tai ei ainakaan kunnollista.


Niinpä! Kyllä mä itse mielummin kuolisin kun eläisin kivussa kun ennuste on äärimmäisen huono.
Ja toinen juttu, jonka takia saan varmaan kaikki hyökkäämään kimppuuni, mutta kannatan jossain määrin kuolemantuomiota.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 00:27  
+
0
koska oon nuoleskelija (en ees oo mut en jaksa vääntää tän kummemmin) niin oon stun kans samaa mieltä tällä hetkellä kaikesta
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 00:33  
+
0

tehtailija kirjoitti:

jos haluut mielipiteen kerrot ei-korkeesaaren

No, no, no... En oo vielä itekään täysin varma, mut siihen liittyy K-18 -juttuja. Siis ei mitään leluja vaan juomia ja jos on hyvä sää niin ulkoiluakin ja ruokaa. Jos ei, niin pääset piknikille mun olkkariin. Ja musiikkiakin kuuluu. Ja koska mä aina soitatan omaani täällä (luonnollisesti), niin voitais kuunnella yhtä nousevaa iskelmätähtiduoa, eli Hevimattia ja Kirkonpolttoteppoa. Tän ei ole tarkotus kuulostaa näin nuoleskelevalta miltä tää nyt kirjotettuna kuulostaa!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDD *slurps*

Mut niin asiaan, mä en tiedä mitä mieltä oon kuolemantuomiosta. Toisaalta olis oikein vaan lahdata toinen, kuten se on tehnyt muillekin, mutta sit taas joku nopea ja suht kivuton kuolema on vaan helppo keino päästä pakoon sitä vastuuta.
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 02:20  
+
0

Sipulu kirjoitti:

[quote=tehtailija]jos haluut mielipiteen kerrot ei-korkeesaaren

No, no, no... En oo vielä itekään täysin varma, mut siihen liittyy K-18 -juttuja. Siis ei mitään leluja vaan juomia ja jos on hyvä sää niin ulkoiluakin ja ruokaa. Jos ei, niin pääset piknikille mun olkkariin. Ja musiikkiakin kuuluu. Ja koska mä aina soitatan omaani täällä (luonnollisesti), niin voitais kuunnella yhtä nousevaa iskelmätähtiduoa, eli Hevimattia ja Kirkonpolttoteppoa. Tän ei ole tarkotus kuulostaa näin nuoleskelevalta miltä tää nyt kirjotettuna kuulostaa!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDD *slurps*[/quote]en tajua. vai meinaaks sä et sanoit vaa vaik nii ei oo koskaan tapahtunu
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 02:27  
+
0
Mitä et tajua? Mitä ei oo tapahtunut? Mitähäh?
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28194
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545704
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.04.2024 klo 04:15)