Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 19:37

Omat rehelliset mielipiteet! Räyr!

Siirry sivulle: 1 ... 25 26 27 ... 29

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Perjantaina, 27.08.2010 klo 14:35  
+
0
Mä en hirveesti tykkää kouluruuasta (meiän koulussa Palmia ja mulla on itellä ollut toi sama koko peruskoulunkin), mut kyl niitä on sit jotain ruokia mitkä on hyviäkin ja kyllä suurinta osaa pystyn kuitenkin syömään. Eniten mua ällöttää se, että noista ruuista on löydetty ruuvi, mato ja linnunsulkakin :) ihanaa, toivottavasti ei ikinä satu omalle kohalle.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Perjantaina, 27.08.2010 klo 22:49  
+
0
Samoin minä. Vihasin ennen vihanneksia ja söin vaan pakolla ja nykyään se onkin yksi niistä herkuista :)
Ymmärrän kyllä jos kouluruuasta valitetaan jos sieltä löytyy kaikkea epämääräistä (kuten Hooveri sano).

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 17:16  
+
0
kyllähän rupesi riepomaan ku oltiin matikantunnilla ja sit jotku meidän luokan tytöt alko valittaa meidän opettajalle, joka on samalla meidän ryhmänohjaaja, että mitä järkeä lukiossa on. ihan hirvee kitinä siitä kuinka lukio on aivan turhaa paskaa ja sitten kun niiltä kysy että miksi sitte ootte täällä, niin vastauksena tuli jotai "no ei jaksa kotonakaa istua!" ei se oo ryhmänohjaajan tai muiden oppilaiden vika että ne on valinnut lukion eikä nyt jaksakaan käydä sitä, ei luoja.
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 22:08  
+
0
Meillä ala-asteen ruoka oli oikeasti sellaista ettei sitä neljänä päivänä viikosta hennonnut paremmin syödä. Ruoka kuskattiin jostain nevadasta sinne keittiöön eikä mitään valmistettu itse, perunat oli kumisia ja yleensä mustia ja tuotu jostain Puolasta, salaatit vetisiä ja mauttomia ja kastikkeet epämääräisen näköisiä ja makuisia. Sen verran tunnustusta, että pastaruokia sekä hernekeittoa, kanakeittoa ja broiler-riisiruokia söin kyllä mielelläni. Mutta lähinnä kaikki muu oli enemmän tai vähemmän syömäkelvotonta ja syöminen oli oikeastaan useimmiten aika pelottava kokemus, sillä esimerkiksi salaatista saattoi käytännössä löytää mitä vain: homehtuneita ainesosia, kynsiä, hiuksia, matoja, linnunsulkia tai muovinpalasia.

Nyt yläasteella meillä on ihan hitonmoisen hyvää ruokaa. Tai ainakin itse tykkään mielettömästi. Normipöydässä yleensä 1-3 eri salaattia ja kahta salaattikastiketta, juomina 3-4 erimerkkistä maitoa, piimää ja vettä. Perunoita tarjolla aina sekä kuorelliset että kuorettomat + se kastike tms. Ruoat on huolella tehty ja ne maistuvat hyvältä (tässä koulussa siis ruoat tehdään paikanpäällä). Perusruokien lisäksi pöydästä saa 2-3 eri laatua leipää, suolaa ja chilimaustetta sekä toisinaan jälkiruoan, jäätelön esimerkiksi. Vegepöydän ruoat ovat ihania ja monipuolisia, tomaattikeittoa, porkkanakeittoa, juustovihannespaistosta ja muuta, aahh, herkullista. Itse syön itseni koulussa aina täyteen eikä tule mieleenkään valittaa, ei vaikka olisikin hieman huonompaa ruokaa kuin edellisenä päivänä. Se on hyvää ja ilmaista ♥

Mielestäni on todella typerää valittaa kouluruasta varsinkaan kun näin yläasteella harvemmin ketään pakotetaan sitä syömään. Jos ei maistu, jättää syömättä, mutta tuntuu että on jotenkin "tyylikästä" osan mielestä kiroilla suureen ääneen ruoan huonoutta ja olla niitä kovia tyyppejä jotka ei edes tartte ruokaa. Ihan kuin montaakin meistä kiinnostaisi mistä ruoista nämä ihmiset tykkää tai ei. Tuntuu että useat myös tällä mesoamisellaan pyrkii jotenkin korostamaan itsessään jonkinlaista "laihuutta" tyyliin että syömättömyys/vähäinen ruokahalu tarkoittaa, että tämä ihminen on hoikka, ja luulevat että ihmiset näkevät heidät sellaisina kun he eivät syö ja kertovat siitä kaikille. Mielestäni aika kaukaa haettua.

Ja sitten kouluruoan syöminen on ofc myös erittäin noloa. Mur.
no you don't know what it's like
welcome to my life

VilmAgi

VilmAgi
Viestimäärä: 16

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 05.09.2010 klo 13:21  
+
0
Mua ärsyttää kun aina kaikissa agijutuissa äiti puhuu silleen: "Nooraa harmitti se ja tää, Noora on tehnyt näin, Noora on tätä mieltä"... -.-
Ja sit jos menee agirata huonosti niis se alkaa "piristään mua" ja se on ärsyttävää kun silloi haluisin vaa olla rauhassa ja palkata koiraa... :mietiskel:

Aina jos oon paikalla ja äiti sanoo muille jotai että "Noora ajatteli tehdä näin" niin oon silleen että: "Jaa niinkö, en tiennykkää :O" :nauru:

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 05.09.2010 klo 19:53  
+
0
aaa, no en mäkä kyllä lukion käynnistä mitenkään erityisemmin nauti, vaikka ITSE sen valitsinkin.. Jotenki vaa nii outoo et eka opiskellaa ko viimistä päivää koeviikkoa varten, sit niistä kokeista pitää päästä läpi ja sit aletaanki opiskeleee uutta koeviikkoa varte. No mut, koitetaan nyt päästä siitä edes läpi -,- D:
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Torstaina, 30.09.2010 klo 20:38  
+
0
Mua rasittaa semmonen ylifanittaminen. :--P Tarkoitan tällä siis kaikkea ihQtusta aina hevosista ja marsuista bändeihin ja artisteihin. Fanittamisessa tai ihailussa ei ole mitään vikaa, vaan puhun sellaisesta "vain tämä asia x on hyvä ja ihana ja oikea, kaikki mistä sinä pidät on armotonta kuraa"-fanittamisesta. Usein myös tällaiset fanittajat ovat todella omistushaluisia ihailun kohteensa suhteen. Esimerkki: Martta ihailee bändiä x ja minä sitten kehun k.o. bändin biisiä y, jolloin Martta puhkeaa vaahtoamaan että: "JAA sä tykkäät tosta RADIOBIISISTÄ, ootsä koskaan kuunnellu niiden VANHEMPAA tuotantoo, se on aika ERILAISTA, tiedätsä ees niiden jäsenien NIMIÄ tai IKÄÄ tai VERIRYHMÄÄ??!?". Joissakin äärimmäisissä eläinhulluissa (hevos-, koira-....) tämä ilmenee pätemisenä ja sellaset helposti halveksuu ihmisiä, joilla on esimerkiksi koira vain seuralaisena, ei näyttelysyistä tms.

On tärkeetä, että ihminen saa ihailla ja kokea olevansa keskimääräistä asiantuntevampi jonkin asian suhteen, mutta ei silti tarvitsisi katsoa muita nenänvarttaan pitkin. Muutenkin liika on aina liikaa, ja eikös se ole sitten myöhemmin vähän noloa, jos se oma kiinnostus sitä aihetta kohtaan lopahtaa ja tilalle tulee jokin muu kohde. Jos on vaikka aina vannonut jonkin bändin nimeen ("en kyllästy tähän ikänä!!!11") ja yhtäkkiä ei voikaan enää sietää sitä, tai ainakin kyllästyy ja haluaa jotain uutta ja erilaista? Ei se ole väärin tykätä monesta bändistä/musiikkilajista/pukeutumistyylistä/elokuvaohjaajasta/eläinlajista/TV-sarjasta/tmstms samaan aikaan.

Olipa taas sekava avautuminen, höhöö.
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Torstaina, 30.09.2010 klo 20:54  
+
0
^ Toi on NIIIIIN totta! Oon kurkkuani myöten täynnä tommosta ärsyttävää hehkutusta ja sitä että ei voida yhtään ottaa huomioon että ehkä joku muu ei jaksa sitä kuunnella eikä sitä kiinnosta.

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Torstaina, 30.09.2010 klo 20:57  
+
0
Mä kyllä myönnän, että en erityisemmin tykkää meidän koulun kouluruuasta ja saatan siitä valittaakin. Mut useimmin vaan totean että tänään taas tota safkaa, taidan mennä kotiin napostelemaan jotain, enkä tee siitä sen suurempaa numeroa. Tuskin siitä kouluruuasta on pakko tykätä, mutta liika valittaminen on tottaki ärsyttävää.

Mutta vihannekset (en puhu nyt kouluruuasta, vaan yleisesti) on oikeesti parasta! Etenkin keitetty parsa tai kukkakaali!
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Torstaina, 30.09.2010 klo 21:02  
+
0

domo kirjoitti:

On tärkeetä, että ihminen saa ihailla ja kokea olevansa keskimääräistä asiantuntevampi jonkin asian suhteen, mutta ei silti tarvitsisi katsoa muita nenänvarttaan pitkin.



Komps. Usein tällaset ihmiset vieläpä haluaa tosiaan omia sen ihailunsa kohteen niin itselleen, että muut on vaan jotain wannabe-faneja. Sanotaan joko suoraan, tai vihjaillaan ilkeästi, että ethän sinä oikeastaan tätä asian AITOA ydintä ymmärrä, mutta minäpäs ymmärrän.

Jotenkin se on mun mielestä surullista omalla tavallaan. D: Esmes minä itse olen erittäin kova tyttö fanittamaan ja hehkuttamaan! Mutta mielelläni minä myös jaan ne kokemukset ja asiat ja musiikin, koska jos saan siitä hyvää oloa, niin miksipäs en tarjoaisi samoja elämyksiä muille. :) Olen löytänyt joidenkin bändien kautta ihan uskomattomia juttuja ja kokemuksia, joita jaan mielelläni muille, jotta muut voisivat iloita niistä myös.

Ja sitä paitsi, mitäköhän bänditkin miettii sellaisesta, että joku TRUE FANI morkkaa muita levyn ostaneita, että te ette ole mitään, te ette ole oikeita faneja. Tuskin yksikään bändikään haluaa kerätä ympärilleen mitään snobijoukkoa näin kärjistetysti sanottuna. :D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Torstaina, 30.09.2010 klo 21:31  
+
0
hihhih kiitos tän kouluruoka keskustelun oon oppinu syömää koulus :-) ala-asteella oli aivan taivaallista ruokaa kun se tehtiin siellä keittiössä itse mut nyt yläasteella toi tulee valmisruokana jostai tai jotai nii se laatu ei oo nii hyvä. sit ku oikeesti tajus et 'hei daa se on ilmanen, syö tyttö' ja ku pääs irti siitä joukkoajatuksesta et 'kouluruoka on perseestä' niin mä oikeesti nykyään syön ihan kunnolla siellä. eka oli vaikee tottuu siihe et maha voi olla koulussakin täynnä ja olo voi olla kylläinen :D

btw mä en inhoo semmosii trueteinilissui vaan enemmän niitä feikkitenulissui jotka tekemällä tekee ittestään semmosen mut ei se kuitenkaa oikee onnistu. esim jossai on tämmösest henkilöst semmone peruskuva mut sit siihe onki kirjotettu vaa 'nenä', jost tuleee heti semmone ehh mitä sä yrität? eikä nää kuvat niinkää mut se et ku yritetään pyrkii huonolla menestyksellä jengeihin ku jotenki ihaillaan semmosta. koska jotenki ku ne truet on jo semmosii niin omassa elementissään et antaa niide lissutella mut sit nää pyrkyrit vaa riepoo:D en vissii selittäny iha nii hyvi että tajusitte?

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Torstaina, 30.09.2010 klo 21:36  
+
0
Mä niin en ymmärrä lissuja. Esim sellasia kuin meiän luokalla on. Se yksikin oikeen yrittää (ja on) sellanen "blondi", tyhmä koska aattelee että se on niin hassua kun se on niin "tyhmä". Se laitto facebookkiinkin että "paina tykkää, jos olet joskus epäillyt viisauttani". Oikeen kerjäs että sitä sanottais tyhmäks... Ei vaan ymmärrä... Välillä tuntuu että koko maailma pyörii sen ympärillä (ja sitten mulla on sellanen oma pikku maailma joka pyörii puoliks yksinään...).
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Torstaina, 30.09.2010 klo 21:42  
+
0
^Tuossa iässä ihminen etsii itseään. Oman porukan löytäminen ja siltä saatu hyväksyntä on tosi tärkeä osa teini-ikää, ja se voi ilmetä aika monella tavalla. Siinä missä joku on kovis ja uhkailee muita, joku toinen on rauhaa rakastava hippi ja joku yrittää esittää tyhmää saadakseen muiden hyväksynnän. Kyl se menee ohi muutaman vuoden kuluttua. :)
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Perjantaina, 01.10.2010 klo 18:43  
+
0
Kun täällä nyt on ollut kouluruuasta keskustelua niin voisinpa minäkin sitten siitä sanoa. Itse en seiskalla syönyt ollenkaan kouluruokaa ja kovaan ääneen mollasin kuinka pahaa se on ja blablabla. Kasilla opettelin syömään vähitellen sitä ja monesti totesinkin, että ruoka olikin ihan hyvää. Joka päivä en syönyt, monesti jäi väliin jos ruoka oli vähänkin epäilyttävän näköistä. Nyt ysillä syön oikeastaan joka päivä kouluruokaa ja lisäksi ihan täyden lautasellisen. Ainoita poikkeuksia on ne päivät, jolloin on köksää tai ruoka on sellaista, josta tiedän etukäteen, etten pidä siitä. Niitä ruokia on kuitenkin harvoin, sillä "pahoihin" ruokiin kuuluu omalla listalla vain hernekeitto ja muut keitot. Oikeastaan kaikkea muuta syön hyvillä mielin ja reilusti :D Varsinkin salaatit, vielä kun niihin on aina tarjolla sellaista hyvää kastiketta ♥

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Perjantaina, 01.10.2010 klo 19:09  
+
0
Mä en oikeasti ymmärrä minkä takia ihmisten pitää syytellä toisia ihmisiään ja vielä tosi tärkeitä ja läheisiä omista ongelmistaan! Minkä takia omat mokat pitää aina sysätä jonkun toisen vastuulle ja kaivella vanhoja juttuja selityksenä sille jos on itse toiminut väärin?

Elikkä esimerkiksi: bestani kertoi minulle yhden todella todella järkyttävän jutun, ja vaikka mä ennen sen kertomista lupasin etten kerro eteenpäin kellekään (siis luulin että kyse olisi jostain HIUKAN normaalimmasta ts vaarattomammasta) niin mun oli pakko sanoa siitä meidän äidille, sillä pelkäsin sekä mun siskon että mun bestiksen hengen puolesta. No tää sitten otti hirveet kilarit mutta saatiin sovittua asia kun painotin että olin todella pahoillani, mutta luvatessani en voinut tietää että se kertoisi mulle jotain SELLAISTA, enkä olisi ikinä pettänyt sen luottamusta jos en oikeasti olisi pelännyt niin paljon sen puolesta.

Nyt kesällä tämä tyyppi valehteli mulle ihan törkeänä ja aiheutti mulle vaikka mitä ongelmia, ja ihan ilman mitään kunnollista syytä. Tai no olihan sillä selitys, kun tulin sille vihasena sanomaan ettei kannata yrittää mun kaveri enää olla, tää ihan naama peruslukemilla totesi, että tärkeämpää on että säkin teit mulle törkeästi (yllämainittu) joten hän ei näe tarpeelliseksi pyytää anteeksi tai olla pahoillaan, sillä hän oli oikeutettu kostamaan. Eli ts tämä hänen tekonsa oli siis tavallaan mun syytä. Ja hän kosti mulle ainakin 5 kertaa senkin jälkeen kun oltiin sovittu että ollaan tasoissa (hänen tilillä jo alunperin aika paskoja juttuja mua kohtaan).

Ja nyt tämä kyseinen bestis meni tekemään kanssa jonkinasteisen mokan, eli hän soitti yhdelle kaverilleen joka on meidän luokalla, tämä kyseinen henkilö oli ollut koulusta pois ja bestis siis ihan viattomasti heitti jotain läppää että meidän luokanvalvoja oli epäillyt hänen lintsaavan ja jostain erikoistarkkailusta ja muusta. No tämä kaveri soitti sitten äidilleen, koska oikeasti uskoi läpän, ja äiti lupas puhua tälle luokanvalvojalle. No sitten tää kaveri soitti takas bestalleni ja sanoi että soitti äidilleen, tää sitten selitti et se oli läppä. Ja kun kaveri soitti äitilleen, se vastas että luokanvalvoja oli just soittanut jostain vanhempainvartista ja hän oli tosi vihaiseen sävyyn tälle sanonut heidän tytärmussukan nimittelystä jne.

Ja nyt kun tämä bestani mietti että miten hemmetissä hän menee tälle meidän luokanvalvojalle tän selittämään, hän keksikin oivan ratkaisun: vierittää syyn mun niskoille. Mä siis olin joskus puolisen vuotta takaperin heittänyt jotain samantyylistä läppää tälle kännykässä, niin hän ihan avoimesti nyt mulle kerto että hän aikoo mennä sanomaan sille luokanvalvojalle että hän teki sen sen takia että mä olen tehnyt hänelle näin ja näin ja että itseasiassa vika on minun, eikös olekin hyvä idea. Eli kertoi ihan suoraan mulle että aikoo mennä syyttelemään mua asiasta johon mulla ei ole osaa eikä arpaa, ihan muuten vaan, kun ei muutakaan keksi.

Siis mun mielestä on vaan niin tyhmää että jos itse mokaa, täytyy ruveta heittämään siihen selityksiä tyyliin "mutta ITSEASIASSA säkin teit mulle NÄIN, jos oikein tarkkaan ajatellaan niin TÄÄHÄN ON SUN VIKAS!?!?" ja sit just semmosta että jos et ois tehnyt näin ja näin ei olis tapahtunut sitä ja tota ... ei kai tässä uskalla tehdä enää yhtään mitään kun kerta kaikki johtaa johonkin ja ihmiset on valmiita kaivelemaan tuhat vuotta vanhat asiat esille siinä tapauksessa että itse on möhlinyt >:c
no you don't know what it's like
welcome to my life

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Perjantaina, 01.10.2010 klo 19:41  
+
0
Emmätiiä, mutta onkohan tollanen oikee bestis jos elämän loppuun saakka on syynä että "saan mä kostaa"? Ja sä mun mielestä teit ihan oikein, jos se asia oli todella joku että se bestis oli tyyliin vaarassa.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 02.10.2010 klo 10:44  
+
0
Kyllä mäkin omasta mielestäni toimin oikein, koska tän mun bestiksen ja toisen siskoni henget oli vaarassa, se oli oikeesti tosi vakava ja sairas juttu minkä se mulle kerto ja mä en vaan pystynyt pitää sitä sisälläni, ja jos oisin pitänyt, ties vaikka kumpaakaan noista ei enää olis. Kyllä se on oikeesti tosi ihana ja tykkään olla sen kanssa, mutta välillä oikeesti ihmetyttää mitä sen päässä liikkuu. Se aina karttelee vastuuta omista teoistaan ja pitää ihan normaalina että voi alkaa laukomaan mitä tahansa meille muille jos on itse tehnyt väärin, ja keksiä mitä tahansa selityksiä tyyliin "mä hukkasin mun äidin ostamat 150 euron kengät, se on oikeastaan kyllä sun syy, koska jos SÄ et olis ostanut sellaisia ENSIN, mäkään en olisi alkanut himoita niitä, joten vttu tää on SUN SYYS AINA KAIKKI ON!!". Se on aika tulinen persoona, mutta paras kaveri jota mulla on ikinä ollut, tää vaan kiukuttaa :c

Olen yrittänyt sanoa sille asiasta mut se vetää herneen nenään.
no you don't know what it's like
welcome to my life

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 19.10.2010 klo 22:10  
+
0
MIKSI ihmiset eroaa kirkosta sen takia, että joku kristillisdemokraattien puheenjohtaja vähän latelee (tyhmiä) mielipiteitään?
Mua ärsyttää, ihmiset voisi siinä tapauksessa erota ko. puolueesta eikä mistään kirkosta millä ei ole Räsäsen mielipiteiden kanssa mitään tekemistä. Hittolainen ihmiset on tyhmiä.
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 19.10.2010 klo 22:13)

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 19.10.2010 klo 22:16  
+
0
^ Oon kuule miettiny tuota ihan samaa jo monta päivää.

Kumma, että vaaditaan muutosta asioihin, mutta heti, kun itse voisi vaikuttaa, juostaan karkuun. Sitten sinne ei jääkään muita kuin ne änkyrät äärikonservatiiviset.
Itse en kyllä uhallanikaan eroa kirkosta. En varmasti. Mieluummin oon siellä riippakivenä ja äänestelemässä ja yritän oikeasti saada aikaan muutosta, kuin valitan, että voi kun typerää ja inhottavaa. Jos se on niin typerää ja inhottavaa, niin miksei tee mitään muutoksen eteen?!

Ja toisekseen se tosiasia, että nykyään jo valtaosa kirkon piiristä ajattelee ihan toisin kuin joku kd:n Päivi Räsänen. Päivi Räsänen ei siinä haastattelussa edustanut mitään tai ketään muuta kuin itseään. Hohhoi.
Oon yrittäny lievittää agrejani lukemalla lehdistä aina ilolla ne jutut, missä piispat sun muut yrittää korostaa sitä, että nykyään kirkko on ihan suvaitsevainen paikka, jonka piiriin kaikki (myös seksuaalivähemmistöt) ovat erittäin tervetulleita.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 19.10.2010 klo 22:26  
+
0
Niinpä, olen mukana isostouhuissa ja mulla on Facebookissa ystävinä nuorisotyönohjaajia ja pappeja ja nyt on levinnyt heidän keskuudessaan viesti jossa kerrotaan että he kunnioittavat kaikkia ikään, rotuun, seksuaaliseen suuntaumukseen ja sukupuoleen katsomatta. Kiva kun ton kohun jälkeen pitää tollaset itsestäänselvyydetkin ilmoittaa ettei kukaan vaan heitäkin tuomitse. Ihme touhua.
Multa meni kunnioitus kristillisdemokraatteja kohtaan ihan totaalisesti, ei siinä mitään jos ainoastaan Räsänen päästelisi urakalla sammakoita suustaan, mutta kun koko puolue tukee.. huhhuh. Mutta kirkosta en todellakaan aio erota, tarvitaan aika valtaisa juttu että mut sieltä saa potkittua.

Kennedy kirjoitti:

Kumma, että vaaditaan muutosta asioihin, mutta heti, kun itse voisi vaikuttaa, juostaan karkuun


Ok tähän oon huono nyökyttelemään päätäni ja olemaan samaa mieltä, kun lupauduin ehdolle kirkollisvaaleihin mutta pakenin sieltä häntä koipien välissä kun tosipaikka tuli. Ehkä oon kuitenkin parempi äänestäjä ku ehdokas.

//tuli toooosi epäselkeää tekstiä mut no joo.
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 19.10.2010 klo 22:27)

  Siirry sivulle: 1 ... 25 26 27 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28240
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6353
Viestejä yhteensä545785
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 16.05.2024 klo 16:45)