Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.07.2012 klo 10:25

Pulina 62

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 75

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: PULINA 62 - Perjantaina, 10.08.2012 klo 19:16  
+
0

Hakataru kirjoitti:

kivannäköselle palomiehelle

wwwwhat?!

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Perjantaina, 10.08.2012 klo 20:53  
+
0

Kadaver kirjoitti:

En koskaan pääse yli siitä tosiasiasta, että HYNYNEN on nuorena ollut KUUMA!


!!! niin totta!
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Perjantaina, 10.08.2012 klo 20:57  
+
0
sitäpaitsi oon muutenki jotenki aiva heikkona komeisiin kaljupäisiin miehiin, jotka näyttää vähä PAHALTA! oikiasti, herahdan aiva aina veteläks ja toiminta kyvyttömäks semmosen eres.

ja toi mun pakkomielle on aika hassu, koska j on jtn aiva päin vastasta :D mut toisaalta jos seurustelisin jonku tommosen mun märkien päiväunien kohteen kans, oisin koko aika varmaa oikeesti vaan jumaloimas sitä enkä uskaltais ees puhua mtn ku en sais sanaa suustani
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Perjantaina, 10.08.2012 klo 21:18  
+
0
kiva, nukuun taas viime yönä tunnin verta vaan meinasin mennä nukkumaan ku pääsen töistä, mut täs mä viäläki paahdan. mikä on itteasias aiva hyvä vaan kyllä...

AI NII! näin tänää ekaa kertaa elämässäni semmosen koiran joka on PYÖRÄTUOLIS. tai siis justiinsa ettei sillä oo takajalkoja. ja viä meirän kylällä wut?! oli kyllä iha ouron näkööne ämmä.
ja silloli kaks jtn isua sekorotuustaki rakkia, tiätenkää se ei saanu pirettyä (kattoon jo vähä huolestuneesti ku lähestyyn niitä) kasassa vaan ne kaks isua karkas siltä ku ei se jaksanu pitää niitä. nii totta kai rikun päälle!

karjasin nii helvetin lujaa, et ne pysähty hetkeks, sitte toinen tuli haistelemaan varovasti. hetken näytti siltä että se tilanne menöö ohi, SITTE SILTÄ PÄÄSI IRTI SE PIENI PYÖRÄTUOLIKOIRAKI! ja sitte ne oli kaikki rikun kimpus.
no se tilanne meni sitte ohi aika nopiaa, mutta raivostuttaa tommonen silti! mitä lähtöö tommosen rakkilauman kanssa jossei pysty hallittemaan niitä?!
tai ei oo voimia pitää, kaks tommosta isua rakki ei ny palijo voimaa vaari nimim. kokekumusta on. ristus mikä urpo!
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Perjantaina, 10.08.2012 klo 21:19  
+
0
mutta sainpahan taas olla pirun ylpee omasta piskistäni, mutta ihmekkös tua :ylpea:
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 11.08.2012 klo 12:50  
+
0
Ärr mikä mulla nyt on.... Tosi voimaton olo ollu eilisestä asti, ihan ku olis kuumetta. Kävin äsken kaupas ja tuntu et syke huiteli jossain kahes sadas. No, pakko vissiin ottaa tää ja huominen ihan rauhas...

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 12.08.2012 klo 11:38  
+
0
pakko olla selvinpäin ens vkl, ei täst tuu enää yhtää mitään :D

oli kyllä ilta eilen! heti alkuun meidän piiritti virolaiset miehet, joista yks sano olevansa homo. se tosin valehteli iha varmasti koska katteli kokoaja tyttöjä siel!! pyys mua nukkumaan sen luo ja mä vaan et "no noo, i got a boyfriend!" sit se vaan "yeah, i got too! is that problem?" just..... onnistuttiin katoomaan siitä sit jossain vaiheessa :D mut aina jos meni ohi nii ne repi hihasta ja kysy et "whats up!?" se yks kanto meille juomaa pöytään nii ei meinattu uskaltaa eka juoda et jos ne on sekottanu niihi jotain.

olin vissiin eilen jotenki erityisen kaunis ku ainaki kolme miestä tuli sanoo mulle miten kaunis oon!? eka yks tuli et "miks sä et oo tossa miss märkä t-paita kilpailus, olisit kyllä voittanu iha satanolla noi!" sit joku polttariporukan tyyppi sano et "kyllä noi mun kaverit on kateellisia ku mulla on vieressä baarin kaunein nainen!" rupesin vaan nauraa et "ei hitto nyt meni yli:DDD" sit se selitti jotai ihme juttuja...

J pisti kokoaja iha älyttömän ihania viestejä. en oikeesti kestä!! oli kyl hyvä et se meni sinne reissuun ku nytpähä näki mite paljon sitä sit kaipaa. nähään about 5 tunnin päästä ♥ ääääääääh.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 12.08.2012 klo 12:53  
+
0
Oli tääkin yks tapa viettää yö, poikaystävän ja veljen kanssa ryypiskellen.. oli ihan jännää :P

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 12.08.2012 klo 14:39  
+
0
voivoivoivoivoi eilinen ja nyt hävettää................ :D kiva mennä kouluun huomenna...

en oikeesti jaksa mennä kouluun mua ei kiinnosta yhtään, ei huvittais lukee ylppäreihin ymym. haluun vaan niin paljon et toi lukio olis jo ohi. odotin tätä kesälomaa koko vuoden heti ekasta koulupäivästä asti ja nyt se on sit jo ohi. äääää. onneks nyt ei oo ku about puol vuotta varsinaista koulua...
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 12.08.2012 klo 15:47  
+
0
nyt en reissaa enää hetkeen! oon niin täynnä junassa istumista :D noooo ihania tuliaisia porukoilta italiasta ja huomenna alkaapi koulu, mitä ootanki ihan semipaljon :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 12.08.2012 klo 15:51  
+
0

Ficaro kirjoitti:

] wwwwhat?!

siis se mun työnantaja weekendille on palomies(kin) :D

mua ärsyttää niin paljon ku piti flippaa eilen illalla :((( draamaqueen
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 12.08.2012 klo 15:56)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 12.08.2012 klo 16:09  
+
0
ainii ja kiva kun kännykästä loppu akku eilen päivällä joten joudun olee ilman puhelinta huomiseen asti! ei oo siis laturia mukana, tää on kamalaa. pakko varmaan laittaa sim hetkeks toiseen luuriin :D
never regret something that once made you smile

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 12.08.2012 klo 16:24  
+
0
joo vois alottaa taas huomenna terveellisen elämän ku kouluki alkaa. tai ainaki viikot vaan hulluna urheilla ja syyä terveellisesti. eli nyt vikat tuliaissuklaat napaan ja sitte en syö suklaata ikuisuutee :DD
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 12.08.2012 klo 17:25  
+
0
:((( Kokeilin äsken mun mustia pidennyksiä ja haluun uudet vaaleet pidennykset heti!! Pitkät hiukset vaan on ihanat...... :(

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 12.08.2012 klo 17:38  
+
0
Hui, luen huvikseni juttua noista Bodominjärven murhista ja

Wikipedia kirjoitti:

Vielä samana päivänä järjestettiin tekijöiden tavoittamiseksi alueen teillä useita ratsioita sekä ympäristössä Suomen kaikkien aikojen suurin maastoharavointi, jonka tuloksena Espoon metsistä löydettiin 88 etsintäkuulutettua.


Miten toi on mahdollista? Okei se oli 60-luvulla, eikai nykyään enää kukaa piileskele jossain metsäs. Vai.........?!

//Nyt luen aivan onnes kaikista noista ratkaisemattomista murhista! Outoa et jopa Suomes on tollasia :D Nää on jänniä!
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 12.08.2012 klo 17:46)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 12.08.2012 klo 18:02  
+
0
^ no miksei? jos on joku syy piileskellä virkavaltaa niin ei silloin oikein kotonakaan kannata kökkiä, ja sukulaisten ym. 'tunnettujen kontaktien' kämpiltä osataan hakea yhtä lailla
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 12.08.2012 klo 18:38  
+
0
Mun metsälenkit ei tuu enää ikinä olemaan entisellään........... :( Tästä lähtien tuijotan jokasta vastaantulijaa niinku ne olis mahdollisia sarjamurhaajia!
No ei mut siis kauheeta, en oo ennen tullu edes ajatelleeks tollasta. Vaikka tietty se on ihan mahdollista!

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 13.08.2012 klo 11:31  
+
0
vähä jäätävän olone putkimies kävi. puhelimes viime viikol oli nii hauskaa jätkää ja heitti läppää, sit ku kävi aamulla ni vältteli katsekontaktii ja kauheen vaivautunu :D mutjoo, ei ihme et lattiakaivo tukos... sielt löyty sheiveri ja semmone joku minirasvapurkki. kylpyammeen alle tippunu kaikkee vuosien aikana, hyiii... oon onkinu sielt kamman yms.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 13.08.2012 klo 12:00  
+
0
siskolla ja J:llä oli kyl hyvä ensikohtaaminen........ sisko tuli eile vaan nopeesti käymään ja sit katto et ahaa S on tullu kans T:n lisäks, sit kuunteli et "ai tääl on enemmänki porukkaa" ku kuulu suihkun ääni. justku se oli lähös nii J tulee suihkusta boxerit jalassa :DDD "ai MOI!" vähä hajosin.... ei kait siinä.

iha järrrrrrrkky väsy, muutenki oli univelkoja ja nukuttiin vaan joku 7 tuntia.. J heitti mut taas töihin vaikka se oli iha kuollu aamulla :( ja meinas viel hakeeki. miks se on iha ylikiltti!! ja ai että, haettiin eilen kiinalaista nii sitä on nyt jääkaapissa oottamassa kuhan pääsen töistä ♥ tosin pääsen vasta puol viideltä, kuolen.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 13.08.2012 klo 13:49  
+
0
kiwa, mäki vedän aina metsälenkkipolulla ja vielä itä-helsingissä. haha tuollahan varmaan vaanii vaikka mitä :D siellä ei ees liiku ku vaan semi harvakseltaan ihmisiä ja siellä on välillä semmonen pelottava usvakin :D

kerran siellä sankassa usvassa meni SOKEE ja oli vielä pimeetä eikä yhtäkään muuta ihmistä. en tiiä miks mut se oli jotenki ihan super pelottavaa :D en ymmärrä mitä se sokee oikeen teki lenkkipolulla ku ei se näyttäny et se nyt lenkilläkään olis ollu.. ja sit oon bongannu lepakoita :D ja yhes kohtaa roikku ennen kengät, mut niitä ei taida enää olla. vaihtanu vissiin tapaamispaikkaa :D
never regret something that once made you smile

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28243
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545792
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 09:15)