Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.07.2012 klo 10:25

Pulina 62

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 75

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: PULINA 62 - Torstaina, 09.08.2012 klo 08:20  
+
0
äh. taas ei uneja, tai ainakaa paljoa. join jo puol kasin aikaa aamukahvit vaikka herätys ois soinu vasta puolentoista tunnin päästä... no tänään kuitenkin tallille:--)
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Torstaina, 09.08.2012 klo 11:04  
+
0
unipojalta tulee aika jäätävää flirttiä.

oikeesti fjdisodldlieiee mä EN JAKSA lähteä sinne helvetin poliisille. mutta kun on vattu vaan pakko. täytyis käydä vielä tässä pesemässä hiukset ja laittaa joku kevyt meikki mutta ei sinne taida päästä edes autolla kun ei oo parkkipaikkoja. kiinnostaaaaa. en jaksais lähteä huomenna edes sinne hiton lahteen mutta kai se nyt on sinnekin pakko vaan raahautua :D onneks saan kyydin sinne mut ei se lohduta kun joudun kuitenkin hinautuu darrasena sieltä junalla pois.

jaksaakin vituttaa taas ihan kaikki.
never regret something that once made you smile

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Torstaina, 09.08.2012 klo 11:09  
+
0
tai no kerkeisin kyl huomennakin käydä siellä poliisilla kun mähän lähen vasta illalla lahteen. mä teenkin niin! jee eli voin rauhassa olla kärttynen tänään kotona.

ja meen tänään sit VIIMEIN tsekkaa ton uuden salin... :D tai vidu emmä tiiä meenkö tänää muokkaukseen vai rvp:hen? // ok meen tänää muokkaukseen ja huomen aamul rvp nii voin mennä sielt sit suoraan poliisille.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu torstaina, 09.08.2012 klo 11:17)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: PULINA 62 - Torstaina, 09.08.2012 klo 11:16  
+
0
Ärsyttää ku avokki on joskus niiii aikaansaamaton, joskus en tajuu miten se ees voi olla esimiesasemas ku koton on nii tollanen et mitää ei osata tehä ajallaan arghhh.

Pitäs jaksaa alkaa laittautuu ihmisen näköseks koska pari tunni pääst töihin, mäkin oon vähän aikaansaamaton :( Sit huomenna suoraa aamuvuoroon, eli lyhkäset unet tiedossa mut vkl vapaa jee :)

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Torstaina, 09.08.2012 klo 12:40  
+
0
enää 2½h töitä♥ iha huippua kyllä ku tulee seiskaan nii pääsee hirmu aikasin pois.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: PULINA 62 - Torstaina, 09.08.2012 klo 12:44  
+
0
ollu kauhee ikävä kc:ta! ♥ pakko laittaa nyt oma tietsikka huoltoo et pääsen takasin tänne!

IIIK huomenna loppuu mun työt!! sitte oon työtön enkä ees missää koulus :DD saas nähä miten mulle käy. eii mut toisaalt ihanaa vaa chillaa ees hetki, meinaan ainaki vaa nukkuu koko ens viikon, mä en kestäis enää yhtäkää tällasta 7.30-17 työpäivää .___.
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Torstaina, 09.08.2012 klo 16:52  
+
0
unikaveriksihan se vaan sitten jäi, mutta oli kyllä huippu eilinen ja tämäpäivä!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: PULINA 62 - Torstaina, 09.08.2012 klo 19:11  
+
0
Mulla on ongelma :( Viikonloppuna olis yhen kaverin synttärit, mutta en tietenkään voi mennä sinne koska tunnen sieltä vaan kaks ihmistä! Miks oon tällänen vammanen. Ärsyttävä. Toi on viel tommonen vitun pikkukylä jos kaikki tuntee kaikki.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 62 - Torstaina, 09.08.2012 klo 19:32  
+
0
En koskaan pääse yli siitä tosiasiasta, että HYNYNEN on nuorena ollut KUUMA!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: PULINA 62 - Torstaina, 09.08.2012 klo 21:41  
+
0
Ääh kun oon tullu tänne monta kertaa ja avannu aina pulkun, kun tekis mieli kirjotella kaikkee ja jauhaa vaan turhista asioista, mut jotenkii kun on taas ollu "pientä" taukoo nii en osaa enää ees täällä puhuu:(

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Torstaina, 09.08.2012 klo 21:47  
+
0
pitkästä aikaa taas kamalan surkee olo. ja tuli tämän k jutun takia vielä mieleen tasan juuri vuosi sitten tapahtunu tismalleen samanlainen tilanne, niin ahdistaa vielä enemmän.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Torstaina, 09.08.2012 klo 22:54  
+
0
pakko piristyy viikonlopuks. menny tää päivä ihan masistellessa. kai se tästä sit kun saa huomenna kaikkia asiat hoidettua niin tarvi ainakaan stressailla enää niistä ja sit haluun laittaa loppu lomaks aivot vaan narikkaan enkä haluu miettiä yhtään mitääääään.
never regret something that once made you smile

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 62 - Torstaina, 09.08.2012 klo 23:05  
+
0
Jessus ku ihmisellä on pienet ilot :D mulla oli eilen kauheet bileet pystys ku ostin poiccikselle Turtles-pyyhkeen, olin siitä ihan superinnoissani monta tuntia ja tänään aivan fiiliksis paketoin sitä. Nyt sit löysin aivan törkeen hyviä treenivideoita Youtubesta ja oon aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaivan liekeis !!!!! Mä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin rakastan salitreeniä vaikka joka kerta kiroonki, että miks ihmisen pitää rääkätä itteensä vapaaehtosesti tällee.............
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 62 - Perjantaina, 10.08.2012 klo 07:06  
+
0
JEEE! Sain ensimmäisen kouluviikon lukujärjestyksen! Lähinnä tutustumista arkkitehtiosastoon (piirustustilat, kiltatalo yms.), erilliseen yliopistorakennukseen, palveluihin, joku kolmipäiväinen workshop, mutta lauantaina on koko killan yhteinen saunailta. :eek: Mitenhän mä pärjään siellä juomatta?

Ostin muuten sohvan!
Aivan liian söpö!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu perjantaina, 10.08.2012 klo 07:06)

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Perjantaina, 10.08.2012 klo 07:59  
+
0
aeeeeeeeeeeeew. herättäkää joku mut tästä unesta! en usko edelleenkään et tää on totta.

kylläpä ärsytti taas tulla töihin. ihme että ei väsytä (ainakaa vielä) ku ruettiin nukkuu varmaa puol kahelta ja seiskalta oli herätys.....

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Perjantaina, 10.08.2012 klo 17:10  
+
0
olin jäätyy ulos vaikka mulla oli takki ja kaikki päällä!!!! olis tarvinnu huivinkin nähtävästi.

ja mitähän mä pakkaan mukaan, en oikeesti haluu ottaa mitään ylimäärästä tällä kertaa mukaan :D
never regret something that once made you smile

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Perjantaina, 10.08.2012 klo 18:30  
+
0
ok ihan helvetisti taas kamaa mukana :D en tajuu miten tota aina tulee! laukku taas ihan täynnä vaikka ei mulla oo mitään ylimäärästä tai ees vaihtoehto bilevaatteita mukana!

ja puhelin tippu lattialle ja olin just vähän aikaa sit ostanu siihen kuulokepistoke kohtaan sellasen pinkin timantti rusetin mikä oli maailman ihanin mutta se nyt levis tohon lattialle.. täytyy nähtävästi muistaa ostaa uus.
never regret something that once made you smile

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 62 - Perjantaina, 10.08.2012 klo 18:33  
+
0
JEEEEE!!!!! Sain vakuutusyhtiöstä kännykkärahat!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Perjantaina, 10.08.2012 klo 19:01  
+
0
täytyis hommata uus sähköposti osote.... aina yhtä nöyryyttävää antaa toi jonnekki duunijuttuihin. ja extra nöyryyttäväää antaa se jollekin ihan kivannäköselle palomiehelle.

tylsäääääää! luppoaikaa vielä joku puoli tuntia.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu perjantaina, 10.08.2012 klo 19:02)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: PULINA 62 - Perjantaina, 10.08.2012 klo 19:09  
+
0
kerranki vapaa vkl sit kukaa ei mee huomen ulos vaa keilaamaan?? en tykkää keilaamisest oisin halunnu reivaa :((((

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28211
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545732
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 19:00)