Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.05.2014 klo 07:52

Pulina 63

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 13

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

PULINA 63 - Keskiviikkona, 28.05.2014 klo 07:52  
+
0
Melkein kaksi VUOTTA täytettiin edellistä! :eek:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 28.05.2014 klo 22:34  
+
0
:eek:

Oikestaan tosi surullista, ennen täälä oli jatkuvasti tapahtumia ja aina oli joku jonka kanssa pulista. Lisäks täähän oli melkeen ku oma terapeutti ; ihan sama mikä -tutti tai suretti niin aina sai purjautua. :(
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 63 - Torstaina, 29.05.2014 klo 00:16  
+
0
Huii ennenhän pulina täytty jossain kahdessa päivässä. Olin ihan varma sillon joskus aikoinaan vuosia sitten että tää palsta ei tuu kuolee koskaan :D

Tuli yhtäkkiä mieleen se kun muistaakseni veggie tms oli täällä jonkun kaverinsa kanssa aiheuttamassa hirveetä draamaa. Ja se kun kaikilla oli jotkut taalasmaan seppo avatarit?
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu torstaina, 29.05.2014 klo 00:18)

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 30.05.2014 klo 15:55  
+
0
Mikä se Seppo-avatar juttu ees oli.. Muistan kyllä et kaikilla oli ne, mut MIKSI IHMEESSÄ? :D
Do or do not. There is no try.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 31.05.2014 klo 00:35  
+
0
koska seppo on fabulous

käyn tätä läpi http://www.koirat.com/keskustelu/junnupalsta/epaonnen_pulina_nro_13_53328?sivu=44 ja siis. aww.
käyn läpi koska kun hain nimeni googlen kuvahaussa niin tulee Deanin kuva joka johtaa tonne jollekin sivulle kun Pulu oli listannut mut ihanien miesten seassa. :cool:
this parrot is no more!
(Viestiä on muokattu lauantaina, 31.05.2014 klo 00:38)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 31.05.2014 klo 20:19  
+
0

Hakataru kirjoitti:

Huii ennenhän pulina täytty jossain kahdessa päivässä. Olin ihan varma sillon joskus aikoinaan vuosia sitten että tää palsta ei tuu kuolee koskaan :D



Muistan, kun joskus kattelin noita pulinoiden aloituspäiviä ja vertasin tänpäiväsiin ja olin ihan :eek:
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 01.06.2014 klo 17:30  
+
0
Eikä! Käykö Hakis & Arctu vielä kans täälä! Ihanaa! :heiluti:


Mä kärsin varmaan oikiasti jostaki fucking Suomeen palaamis masennuksesta. Oon mun koko loppu loman vaan maannu oikiasti sängys, kiukutellu, syöny, syöny, kiukutellu, syöny, kiukutellu, turhautunu, ahdistunu ja ahdistunu nyt vähä yli viikon ajan koska tiiän et huomenna alkaa taas paskanen arki. Oon keskittyny jotenki niin vihaamaan mun elämää taas, J raukka. Ihmekkää ku se karkaa talliin (josta oon muuten vaihteeksi kiukutellu...), en mäkää jaksaas ittiäni. Oon lihonnukki varmaan 4 kiloa pelkästään tän viikon aikana ja inhonnu taas ittiäni ja kiukutellu ku en saa mennä salille vaikka samaan aikaan en tosiaankaa jaksais ees nousta sängystä ku -tuttaa koko ajatus. Oon vaan feidannu kaikki ihmiset ja erakootunu. Mahtava loppu loma :jjei:

Harkittin jopa että hakisin sairaslomaa ku ällöttää ja ahdistaa taas niin ajatus siihen oravan pyörään joutumisesta, mut en uskalla koska maailman suurin synti on meirän työpaikalla on sairasloma ja toisekseen ei nyt vaan sovi omiin periaatteesiin hakia sairaslomaa ilman syytä ja sekös kiukuttaa.


:roll: Valivali.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 01.06.2014 klo 18:18  
+
0
Tääl mä.... Joka päivä... En oo vielä aatellu elämää hankkia :nauru:

Miullakii loppuu loma, tiistaina pitäis mennä iltavuoroon. KELLÄ EES ON _KESÄLOMA_ toukokuussa, oon jotenkin niin raivona tästä. Kiva sit katella ku työkaverit lähtee lomille ja ite on koko KESÄN vaan töissä. Työmotivaatio ihan nollissa, ei oo varmaan koskaan kiinnostanu näin vähää. Just käytii meiän yks myymälä ryöstämässä aseen kanssa, missä on itekin tullut tunteja tehneeksi. Ihanaa on elämä.
Do or do not. There is no try.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 01.06.2014 klo 22:23  
+
0
Ylpeänä ilmoitan, etten hyppää täällä enää ihan joka päivä....

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 02.06.2014 klo 13:39  
+
0
Jooo täällä mäki aina välillä pyörin jos on tylsää :heiluti:

H1N1 ootsä vieläkin siellä kauhu jyskissä/askossa tai mikä se nyt olikaan, töissä?
never regret something that once made you smile

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 02.06.2014 klo 13:43  
+
0
Apua, ollaan miehen kanssa (no okei, mies pisti..) pistetty pystyyn pesäpallon puulaakijoukkue HAMINAN HURMAAVAT (:nauru::nauru::nauru:) ja tänään olis eka oikea peli! Eilen oli treenit ja meillähän on oikeesti ihan hyvä tiimi kasassa, mut tää on ihan hirveetä kun tajusin, että MÄ olen meidän joukkueen heikoin lenkki! Viimeksi pelannu pesäpalloa joskus lukiossa ja silloin olin melko hyväki siinä hommassa, mut näin 4-5 vuoden tauon jälkeen ei kyllä enää lähteny yhtään!

Ehkä voin tänään sit olla joku juomapullontäyttelijä tai EA-henkilö tai joku..
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 02.06.2014 klo 13:44)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 02.06.2014 klo 20:46  
+
0
Miten Hurmaavien peli meni?! :D Nyt kattava otteluraportti!

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 02.06.2014 klo 21:52  
+
0
VOITETTIIIIII! 8) Jee! Meil oli yks ihan OIKEA pesiksenpelaaja kyl mukana, ni en tiiä oltiiko vähä huijareita, haha. Ite en kyl tosiaan pelannu, sensijaan olin tehny KAAVIOITA :DDDD mul oli pesäpallokentän pohjapiirustus mihin olin merkannu palloilla ja nimillä, kuka on milläkin paikalla ja siin oli ties mitä nuolia ja herraties.. Sit mul oli toisella paperilla lyöntijärjestys ja tottakai jokasen pelaajan nimen perässä oli joku väri, ni pysty sit helposti ettimään sen värin avulla pelaajan sit sieltä pohjapiirustuksesta.. :DD ketään ei kyl hirveesti mun kaaviot kiinnostanu, en ymmärrä miks!

Enskerral kyl haluisin ehkä iteki pelaamaan, ei ne vastapuolen pelaajatkaan mitään superhyviä ollu, ni ehkä en erottuis mitenkään epäedullisessa valossa siellä kuitenkaan.

//Saman päivän aikana NELJÄ viestiä pulinaan, mehää ollaa liekeis!
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 02.06.2014 klo 21:53)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 02.06.2014 klo 22:26  
+
0
Arctu, tuohan kuulostaa hauskalta! Oot selvästi pelinjohtaja kaavioineen siellä :D

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 02.06.2014 klo 22:54  
+
0
No ei kukaa mua kyl hirveesti kuunnellu vaik karjuinki hulluna menemään, haha.
"JOS EI NIITÄ KOPPEJA ALA TULLA NI KAAVIONTEKIJÄTIIMISSÄ ON TILAA!!!1", "TIESITKÖ ET SILLÄ MAILALLA PITÄÄ LYYÄ SITÄ PALLOA URPO!" Et voi kyl olla, et mua ei sinne enää haluta pällistelemään.. :shifty:
Do or do not. There is no try.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: PULINA 63 - Tiistaina, 03.06.2014 klo 00:41  
+
0

Arcturus kirjoitti:

Apua, ollaan miehen kanssa (no okei, mies pisti..) pistetty pystyyn pesäpallon puulaakijoukkue HAMINAN HURMAAVAT (:nauru::nauru::nauru:) ja tänään olis eka oikea peli!



Puulaakijoukkueiden nimet on kyl aina parhaita :nauru:. Täältäpäin löytyy Hikihelmiä, Umpimähkää, Rapamahoja, L-Panttereita (Läski-Pantterit)...
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Tiistaina, 03.06.2014 klo 09:50  
+
0
No meilläkin oli eilen vastustajajoukkueena "JännäNähä" öööö.. :nauru:
Do or do not. There is no try.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 63 - Tiistaina, 03.06.2014 klo 10:05  
+
0
Jos jotai joukkuelajia pitäis harrastaa, niin se ois ehdottomasti pesäpallo! Se laji on aina saanu sydämen sykkimään :nauru:

Suunnistustaki ois kiva harrastaa ja geokätköilyä siinä samassa. Mutta en oikein oo perillä, että millä sovelluksella sais puhelimeen hyvän gps tyyppisen vempeleen. Kun ei raaskis mitään ostaa tosissaan.. :mietiskel:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Tiistaina, 03.06.2014 klo 11:56  
+
0
Mies ehdotti joskus, että alettais geokätköilemään, mut ihan rehellisesti, mä en edes tiedä mitä siinä pitää tehdä! Okei, siis siinä etsitään jotain. Jostain. Mistä tietää mistä etsiä ja mitä etsiä? :mietiskel:

Ite oon nyt harrastellut roller derbyä, mutta sekin jäi nyt kokonaan pois, kun ei mulla kestä nilkat sitä lajia sitten yhtään. Salibandy olis kivaa, siinä oon joskus ollu hyväkin! :nauru:
Do or do not. There is no try.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 04.06.2014 klo 10:49  
+
0
Mä oon sellaselta alueelta kotosin, missä järjestään jokatoinen lapsi laitetaan pesäpallokouluun, mutta jostain syystä mä en ikinä päässy... :D

Mutta en mä oikeen tykkää urheilusta ylipäätään. Seuraan kyllä sujuvasti melkeen kaikkia lajeja (ja neuvon niissä tosi hyvin...), mutta oon aika surullinen näky jossain pesäpallokentällä.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28204
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään3
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265866
(Tilastot päivitetty viimeksi 02.05.2024 klo 17:30)