Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.05.2014 klo 07:52

Pulina 63

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 13

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Tiistaina, 10.06.2014 klo 11:25  
+
0
Nyt loppu se tiskikonehehkutus! :DD

Oon niin katkera! Eihän se ite tiskikone paljoakaan maksaisi, mut pitäis tehä putkitöitä ja purkaa jotain kaappeja ja ne sit taas maksais ihan liikaakin. Pfff. No, ollaan kyllä vähän leikitelty ajatuksella, että myytäis tää kertsikämppä pois ja ostettaisiin joku kiva rivarinpätkä. Ja jos kattelis niitä sit ykköskriteerinä se, että olis astianpesukone :nauru: En ees ymmärrä miten voin vihata tiskaamista näin paljon! Mulla on kyllä krooninen jännetuppitulehdus, ni vetoon siihen, että ranne on aina niin kipee ja siksi se tiskaaminen on arseesta, haha.
Do or do not. There is no try.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 63 - Tiistaina, 10.06.2014 klo 16:37  
+
0

Hakataru kirjoitti:

Sähän oot sitkeesti pysyny siel :D Muistan vieläkin ne sun työpaikkatarinat ja mä olisin varmaan lähteny jo lätkimään aikapäiviä sitten sieltä... :D Mut hyvä et on ees vähän parantunu meininki! Ja noooo mä teen niitä jv hommia vielä mut vihaan niitä :pyssyt: Oon hakenu syksyks hmm vissiin 4 kouluun (en edes muista oikeen mihin kaikkiin...) ja pelkään etten pääse mihinkään niistä missä tapauksessa rupeen kyllä itkee! Ja mulla on ihan hirvee koirakuume päällä. Miten se sun karvakasas voi?

Nanikan valmistujaiskuva muuten ilmestyy tyyliin joka päivä facebookissa mun seinälle! Veikkaan että seki oli joku merkki avata suu junnupalstalla.

edittii. hirveen nostalgista muuten jutella täällä!


No joo.... Pelottavan sitkeesti. Joka viikko lupaan ittelleni etten tuu tänne enää, silti kiltisti vaapun aina uudestaan sinne. Huoh. :D
Oon kateellinen jos pääset johki kouluun! Mä niin haluusin ittekki! Mut mullon miljoona tekosyytä että minkä takia en muka voi hakia :roll: Mutta kyllä varmana pääset johki ja mä voin katkeroitua sitte rauhassa :D
Ja pentukuume on iskeny tännekki, eikä auta yhtää kun fb tulvii pieniä tervuvauvoja... R voi hyvin, se on harmaantunu hyvin charmikkaasti ja oon aiva paniikissa sitä mukaa mitä enemmän se harmaantuu, itkeskelen joka välis ku aattelen et teen liikaa töitä ja laimin lyön sitä ja oon varma että pian saan jonkunramaattisen puhelin soiton mis kerrotaan et R kuollu :roll: Vaikka on siis ikäsekseen ihan huippu kunnossa. Muston tupakon polton lopetuksen jälkeen jostaan syystä tullu kauhia hormooni hirviö, herkistelen ihan kummallisista syistä. Äskenki ku luin näitä. :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 63 - Tiistaina, 10.06.2014 klo 16:46  
+
0

nanika kirjoitti:

h1n1, mihis se jokkis ihmisestä lähtis.. :D ja joo toki liigaan jos saan vapaata sillon! ootteko te ollu nyt kisoissa?

hakis, joo selvä merkki joltain korkeemmalta taholta :Dd



Niinpä, se on kyllä ku joku AIDS erohon ei pääs vaikka kuinka yrittääs.... :D
J ei oo ajanu tänä vuonna ollenlaa (viime vuonnaki tais ajaa vaan Pellos :mietiskel:) , varmaan just ennen liigaa kai verestelemäs vähä jossaki. Lähinnä se on käyny autoja yrittämäs sielä sun täälä, mut tunnetusti tua arpaonni ei oikeen suosi meirän porukkaa :D


Voi -ttu. :pyssyt:
Siis oikiasti, en tiiä miten monta kromosonia milta pitäs puuttua että voisin ymmärtää! Siivosin täälä eilen, sain varmaan jonku myrkytyksen ku käytin niin paljo ajaxia, mut kyllä kiiösi keittiö. Jumalauta aamulla heräsin ku olin töihin lährös niin J oli sitte yöllä vähä syöny ku oli tullu töistä. Leivän muruja ympäri keittiötä, vähä vahingpos kauranjyviä kaatunu tiskipöydälle.
Tulin sitte töistä tossa päivällä, olettaen et se on siivonnu ennen ku on kans lähteny töihin. No tottahan toki oli. O n k o m u k a n i i n v a i k e a a? :ttou:

Nyt kiukkusiivosin sitte 2 h.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 63 - Tiistaina, 10.06.2014 klo 23:27  
+
0

H1N1 kirjoitti:

Niinpä, se on kyllä ku joku AIDS erohon ei pääs vaikka kuinka yrittääs.... :D
J ei oo ajanu tänä vuonna ollenlaa (viime vuonnaki tais ajaa vaan Pellos :mietiskel:) , varmaan just ennen liigaa kai verestelemäs vähä jossaki. Lähinnä se on käyny autoja yrittämäs sielä sun täälä, mut tunnetusti tua arpaonni ei oikeen suosi meirän porukkaa :D



Haha, okei! :D Musta tuntuu että meidän sakki tuo joka kisoista jotain raatoa... Sellasia tyyliin "joo-o, tästä tulee ihan hyvä! Tähän tarvii vaihtaa vaan perä, tuulilasi ja vaihdelaatikko!!" ...

Wallen, okei! Ainaki muistin oikeen tuon KodinTerran ! :D

Hei jos ootte instassa niin kertokaa nimimerkkejä! Haluaisin seurata siellä jotain uusia tyyppejä.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 11.06.2014 klo 10:18  
+
0
^ tittididii löydyn nimimerkillä routapisara :jjei:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 11.06.2014 klo 10:20  
+
0
Arctu, mun on pakko vielä hehkuttaa! :love: Rakastan BÖRJEÄ niin kovasti! Tosin BÖRJEEN ei mahdu ihan hirveästi astioita kerralla, koska hän on pöytämallinen kone, mutta on ihanaa kun saa vaan latoa likaiset ja puhtaat astiat kerralla oikeille paikoilleen eikä tarvi enää lillutella käsiään öllössä ruoantähdevedessä!

Tosin Börje oli liian syvä meidän allaskaappiin, joten joudutaan operoimaan kaapinovet uusiksi. Ostin tänään töistä maalia valmiiksi, jotta saadaan isän tekemästä kehikosta muiden kaapinovien värinen.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 11.06.2014 klo 11:35  
+
0
Meilläkin on kohta astianpesukone! Ja takapiha! (ja 110te asuntolainaa :shhh: .......) vaikka vihaan muuttamista, eikä se tosiaan auta asiaa että muuttohommissa auttaa 13vko rottispoika niin jotenkin ei yhtään harmita niin paljon ku aikasemmin. Tän jälkeen ei oo pakko muuttaa enää i k i n ä jos ei taho!
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 11.06.2014 klo 16:27  
+
0
Instagrammissa Tajjaijai ! 8)
Do or do not. There is no try.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 11.06.2014 klo 16:42  
+
0
Lohta uunissa ja perunamuusi tuloillaan! :cool: Meitsi on huippukokki!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 11.06.2014 klo 17:32  
+
0
Meil ei kans saanu edelliseen (ja viimeiseen...) vuokrakämppään astianpesukonetta, ni se oli kyl ihan ehdoton, kun tähän muutettiin (melkein kaks vuotta sitten!). Mä en varsinkaan raskausaikana kyenny tiskaamaan, ni sen homman ollessa Veskun vastuulla, pöydille kertyi usein aikamoiset astiavuoret. Nyt ei oo sitä ongelmaa.

Ja onnea Stulle ja muulle poppoolle uuteen kotiin! :) Onnea myös avioitumisesta pankin kanssa :D Vesku just tossa yks päivä ilmotti, että meillä on muuten enää "vain" 70 tonnia lainaa makseltavana :D Yh.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 11.06.2014 klo 17:43  
+
0
Mie kävin kerran kattomassa lainan tietoja verkkopankissa, meinas pakokauhu iskee siitä summasta ja "239 erää lyhennettävänä" -tekstistä niin laitoin aika äkäseen kiinni :D toista kertaa en oo menny! On se hirvee summa, vaikka ihan järjellä ajateltunakaan ei oo mitään hätää kun mulla on vakipaikka, ja toisekseen lyhennetään lainaa 17e enemmän mitä maksetaan nyt vuokraa... :D mielummin sitä itelleen maksaa!

//niin ja kiitti! Ootan jo innolla, se on niiiin kiva asunto! ♥ rivitaloyhtiö mut käytännössä paritalo kun siinä on 2 asuntoo/rakennus. ja ihana keittiö! ja sauna! ja se piha! ostettiin jo pihakalusteet ja kunnon kaasugrilli, ne on miehen isän pihavarastossa odottamassa :nauru:
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 11.06.2014 klo 17:46)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 11.06.2014 klo 18:57  
+
0
Jee, seuraan teitä molempia :D

Ai saakeli ku olin vähän heittämässä moukaria tänään.... Ihan mäsänä hartiat. Pitäis vaan pysyä täällä kannustuspuolella kaikessa urheilussa!

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 63 - Torstaina, 12.06.2014 klo 10:26  
+
0
Onneksi töissä on tietokone niin voi käydä junnuilemassa aina kun tulee hiljainen hetki. :love:

//Heittäkäähän tähän teidän lemppari juustokakkujen ohjeita! Pitäisi porukoille pyöräyttää tänään kahdet kakut, kun ne tulee viikonlopuksi käymään ja äiti sanoi, että se kääntyy ovelta suoraan takaisin jos en tee sille juustokakkua. :D
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu torstaina, 12.06.2014 klo 10:27)

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULINA 63 - Torstaina, 12.06.2014 klo 13:54  
+
0
Me alkuun maksettiin tästä asunnosta vähemmän kuin vuokra-asunnosta aina kuussa :D Oli kallis vuokra-asunto, mutta halpa omistusasunto. Sit se pikkasen muuttu, kun tuli putkiremppa ja maksetaan nyt sitä pois, mut silti ne kulut ei ihan älyttömiä ole kuussa. Ja tosiaan ennemmin lyhentää lainaa kuin maksaa vuokraa :)

Mulla loppuu työt tän kuun lopussa, ni sit alkaa taas kituuttelu, mut jospa me selvittäis.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Torstaina, 12.06.2014 klo 14:22  
+
0
Juustokakku nyt on hyvää teki millä ohjeella vaan! Mun vinkki vaan on tehdä se pohja johonkin suklaapisara tai -hippu kekseillä, tulee kosteampi sen pienen suklaamäärän avulla, mitä jostain perus digestive-pohjasta ja niiiiiin paljon parempi!
Do or do not. There is no try.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 63 - Torstaina, 12.06.2014 klo 18:39  
+
0

nanika kirjoitti:



Haha, okei! :D Musta tuntuu että meidän sakki tuo joka kisoista jotain raatoa... Sellasia tyyliin "joo-o, tästä tulee ihan hyvä! Tähän tarvii vaihtaa vaan perä, tuulilasi ja vaihdelaatikko!!" ...

Wallen, okei! Ainaki muistin oikeen tuon KodinTerran ! :D

Hei jos ootte instassa niin kertokaa nimimerkkejä! Haluaisin seurata siellä jotain uusia tyyppejä.



Hahah! :D Miten voi olla tommonen tuuri! Mun käy ihan sääliks J:ä kunse niin yrittää ja ikää ei arpaonni suosi :D

Mä oon instas! Merrrj


Se on totta, että vuokraa ku maksaa on ihan ku tuuleen kusis. Lainaa sentää maksaa itelleen.
Meillon kans kuumeenen tuvan ettintä käynnis, mutta kun ei oo natsannu vielä yhenkää kans!
Nyt alkaa olla ne hetket ku pitääs ostaa, ei nimittäin kiinnosta maksaa vielä viiskymppisenäki jotaan tupalainaa. Rakentaakkaa ei huvita, välitön kriis ja ero :D

Oottelen sitä oikiaa.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Torstaina, 12.06.2014 klo 21:26  
+
0
Miä oon vaan hirvee ihminen ku muutin miehen luokse joka jo asu omistusasunnossa eikä halua, että osallistun lainanmaksuun millään tavalla. Ja sit kehtaan vielä haaveilla uudesta kämpästä.. :shifty: oon siis tosi tyytyväinen meidän asuntoon, rempattiin kaikki pinnat tossa talvella ja kaikkea, mut en tykkää sijainnista enkä naapureista.. Olisihan rivarissa ihan erilainen yksityisyyden tuntu kuitenki..
Do or do not. There is no try.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 63 - Torstaina, 12.06.2014 klo 23:00  
+
0

H1N1 kirjoitti:

Hahah! :D Miten voi olla tommonen tuuri! Mun käy ihan sääliks J:ä kunse niin yrittää ja ikää ei arpaonni suosi :D



Haha, en tiiä onko nuo romut ollut mitään varsinaisia onnenpotkuja :Dd

Mä kävin tänään just kattomassa uutta kämppää ja meen ens viikolla tekemään vuokrasopimusta! Omaa toki haikailisin, mutta hommaan sen mun vanhanpiian asunnon sitten ku saan vakituisen työpaikan... Tää oikeen kiva rivitalokaksio kyllä kelpaa siihen asti.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 13.06.2014 klo 05:50  
+
0
^^ päivitteletkö sää livejournaliin enää :o
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 13.06.2014 klo 09:36  
+
0
^Niinpä! Arctu ei ole raportoinut tarpeeksi kattavasti! :heristel:

Töissä taas tylsää. Toisaalta ihan mukavaa vaan roikkua netissä, mutta toisaalta olisi mukavaa kun olisi asiakkaita niin aika menisi paljon nopeammin. Onneksi Kusti on hoidossa tämän päivän, joten ei tarvitse stressailla Suvin juoksujen kanssa enää. Suvi kun ryhtyi eilen täyspäiväiseksi pedofiiliksi niin parempi näin, ettei toinen tajua jutun jujua. :D
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 21:45)