Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.05.2014 klo 07:52

Pulina 63

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 13

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 04.06.2014 klo 19:26  
+
0

Arcturus kirjoitti:

Tääl mä.... Joka päivä... En oo vielä aatellu elämää hankkia :nauru:

Miullakii loppuu loma, tiistaina pitäis mennä iltavuoroon. KELLÄ EES ON _KESÄLOMA_ toukokuussa, oon jotenkin niin raivona tästä. Kiva sit katella ku työkaverit lähtee lomille ja ite on koko KESÄN vaan töissä. Työmotivaatio ihan nollissa, ei oo varmaan koskaan kiinnostanu näin vähää. Just käytii meiän yks myymälä ryöstämässä aseen kanssa, missä on itekin tullut tunteja tehneeksi. Ihanaa on elämä.



No ilmeesesti mullakaa ei kovin kaksisesti mee, kun eksyyn tänne uudestaan... Mut tää on ihan ku kotia tulis! :D

NIIN ALLEKIRJOTAN TON! Kiva kattoa ku muut (ok, tietty SE osa meiän henkilökunnasta) lähtee lomalle kun tietää että alkaa se kiireesin aika ja joutuu tekemään tuplasti enemmän töitä, koska uusia ihmisiä on niin paljon että ei voi olettaa että ne osais tarpeksi joten joutuu kyttäämään kaikkia silmätki seläs.... Toivottavasti ei tuu samanlaasta kun viime kesästä ku tehtiin 10pvästä viikoa, yhden päivän vapailla, silloon oli kyllä kohtuu loppu. Hyi.

Hakis: No oon! Nyt on onneks lähteny 2 semmosta henkilöä, että tilanne on siedettävämpi. Mutta ei se vielälää mitää ruusuulla tanssimista oo... Sitte kun täälä päin tahtoo olla nuo hommat semmosia pätkä hommia. Niin on vähä kiikun kaaku aina, että uskaltaako irtisanoutua kun nyt on kuitenki vakipaikka. Oottelen oikeeta hetkeä (yeah right....)! :roll:
Mitäs sulle kuuluu? Ootko töissä vai mitä? :)

nanika: Kuljeksä vielä jokkis kisoissa? :D Ootko tulos JM-SM liigaan?
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 04.06.2014 klo 19:27)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 04.06.2014 klo 19:39  
+
0

Arcturus kirjoitti:

Tääl mä.... Joka päivä... En oo vielä aatellu elämää hankkia :nauru:



H1N1 kirjoitti:


No ilmeesesti mullakaa ei kovin kaksisesti mee, kun eksyyn tänne uudestaan... Mut tää on ihan ku kotia tulis! :D



Mä taas oon vasta löytäny tän junnupalstan (lue: omisti ennen elämän muttei omista enää) :nauru:
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

JosefiinaU

JosefiinaU
Viestimäärä: 1

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 04.06.2014 klo 22:12  
+
0
Saanko pyytää äänestämään meidän seuralle tärkeän asian puolesta? Mikäli tätä ei tänne saa laittaa, niin ylläpito poistakoon. Meidän seuralla siis hallihanke meneillään, vanha treenauspaikka on niin agilitylle kuin tokolle yms huono ja vaarallinenkin ja uusi treenauspaikka tulisi enemmän kuin tarpeeseen ja uuden treenipaikan puuttuessa täältä myös mahdollisesti koiraharrastajia häviää muualle treenailemaan parempiin puitteisiin. Toivottavasti tämä saa olla täällä ja saataisiin jopa ääniäkin, kaikkia ääniä todellakin tarvitsemme! Äänestämiseen ei tarvitse kuin facebook tunnukset ja yhden klikkauksen kyseisellä sivulla! :)

Kiitos jo valmiiksi! :)

Äänestyksen löydät seuraavalta sivulta! Äänsetämiseen ei mene kauaa! :)
http://hyviatekoja.fi/fi/projekti/seurakoira-hallihanke

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 04.06.2014 klo 23:41  
+
0

H1N1 kirjoitti:


Hakis: No oon! Nyt on onneks lähteny 2 semmosta henkilöä, että tilanne on siedettävämpi. Mutta ei se vielälää mitää ruusuulla tanssimista oo... Sitte kun täälä päin tahtoo olla nuo hommat semmosia pätkä hommia. Niin on vähä kiikun kaaku aina, että uskaltaako irtisanoutua kun nyt on kuitenki vakipaikka. Oottelen oikeeta hetkeä (yeah right....)! :roll:
Mitäs sulle kuuluu? Ootko töissä vai mitä? :)

Sähän oot sitkeesti pysyny siel :D Muistan vieläkin ne sun työpaikkatarinat ja mä olisin varmaan lähteny jo lätkimään aikapäiviä sitten sieltä... :D Mut hyvä et on ees vähän parantunu meininki! Ja noooo mä teen niitä jv hommia vielä mut vihaan niitä :pyssyt: Oon hakenu syksyks hmm vissiin 4 kouluun (en edes muista oikeen mihin kaikkiin...) ja pelkään etten pääse mihinkään niistä missä tapauksessa rupeen kyllä itkee! Ja mulla on ihan hirvee koirakuume päällä. Miten se sun karvakasas voi?

Nanikan valmistujaiskuva muuten ilmestyy tyyliin joka päivä facebookissa mun seinälle! Veikkaan että seki oli joku merkki avata suu junnupalstalla.

edittii. hirveen nostalgista muuten jutella täällä!
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 04.06.2014 klo 23:44)

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Torstaina, 05.06.2014 klo 08:28  
+
0
Kyl me tää palsta vielä elvytetään! Musta tuntuu, et tääl käy muitakin kuikuilijoita ketkä ei oo viittiny avata suutaan, koska ei kukaan muukaan. Nyt ku ollaan ahkerii junnupalstailijoita (...) ni koht tääl on kaikki ja meitä juhlitaan sankareina!

//Voisko olla jo palkkapäivä! Käytiin tässä kuussa Tanskassa ja Virossa ja herraties missä, ni tili vähän kuivan olonen.. 8 päivää jos kestäis. Ei täs mitää jos olis jokapäivä samanlaisia päiviä mitä nyt on ollu nää lomaltapaluupäivät (töissä 10h..) ni ei edes ehtisi tuhlaamaan, mut kehtasivatkin laittaa mulle vapaan viikonlopun! :ylpea:
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu torstaina, 05.06.2014 klo 08:31)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 63 - Torstaina, 05.06.2014 klo 15:57  
+
0
h1n1, mihis se jokkis ihmisestä lähtis.. :D ja joo toki liigaan jos saan vapaata sillon! ootteko te ollu nyt kisoissa?

hakis, joo selvä merkki joltain korkeemmalta taholta :Dd

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 07.06.2014 klo 10:13  
+
0
Tänään Hamina vs Ylihärmä -pesäpallopeli ja sen selostaa ANTERO MERTARANTA :DDD Mä en kestä..
Do or do not. There is no try.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 08.06.2014 klo 01:07  
+
0
Täällähän on säpinää! 8)))

Kello on yksi yöllä lauantaina ja minä maalaan parvekkeella kirjahyllyä valkoiseksi. Vissiin joku pesänrakennusvietti iskenyt ja mammageenit huutelee, kun tekee mieli vain sistustaa ja siivota vanhan kunnon rymyämisen sijaan!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 08.06.2014 klo 09:11  
+
0
Kamala kun on maanantaifiilis, kun tänään on töihin meno. No onneksi ei ole kuin parin tunnin päivä, huomenna sitten vapaa :jjei:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 08.06.2014 klo 12:39  
+
0
Missä Wallen on töissä?

Mä kärvennän tän päivän itteäni varikolla ja sitte sieltä yöks töihin. :D

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 08.06.2014 klo 13:16  
+
0
Ihmeiden aika ei ole ohi, täällähän on tosissaan elämää :D

Tuntuu vaan jotenkin hupsulta kirjoitella täällä 26-vuotiaana :D
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 08.06.2014 klo 20:07  
+
0

nanika kirjoitti:

Missä Wallen on töissä?



Prisman kesäpihalla :hymy:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 08.06.2014 klo 21:56  
+
0
VOI NAKKI!!!! Se mun maalaama hylly meni nyt ihan kakaksi. :suru: Maali kuoriutui pois, koska en uskonut että kiinnitysmaalia kannattaisi käyttää pohjalla. Voi kökkö.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 08.06.2014 klo 22:12  
+
0
Pakko tulla myöntämään, että meikäki täällä edelleen pyörii :D muistan, että viimeksi ku oon tänne jotaki kirjoitellu, nii oon tyyliin kertonu et pääsin kouluun, ja nyt oon jo valmistunu ! Apua.
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 09.06.2014 klo 15:15  
+
0

Kadaver kirjoitti:

VOI NAKKI!!!! Se mun maalaama hylly meni nyt ihan kakaksi. :suru: Maali kuoriutui pois, koska en uskonut että kiinnitysmaalia kannattaisi käyttää pohjalla. Voi kökkö.



Kai sen voi hioo ja maalata uusiks? :(

Ps oon maailman kateellisin ihminen tiskikoneen takia ! Oliks teillä liitännät siihen valmiina vai jouduitteko tekemään?
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 09.06.2014 klo 15:20)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 09.06.2014 klo 16:14  
+
0

Wallen kirjoitti:

Prisman kesäpihalla :hymy:



Aa! Kuulostaa kivalta :D Aattelin että oot siellä KodinTerrassa vielä, mutta ei se kaukaa heittäny!

Voi ei, vielä toinen yövuoro. Pelkkä ajatuski kuulostaa raskaalta... :D

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 09.06.2014 klo 16:55  
+
0
Arctu: Tuo on ikean expedit eli kökkökakka lastulevyhirvitys, joten sitä ei oikein voi hioa. :nauru: Katellaan jos jaksan vaikka kuoria sen noista vanhoista maaleista joku päivä ja maalata uudelleen. :D Ja joo, astianpesukoneeseen oli liitännät valmiina mutta tila loppui vähän kesken ja joudutaan ottamaan tiskialtaan alakaapista (jonne kone siis tuli!) ovet pois ja rakentamaan siihen kehikon koneen ympärille. Oh gosh, vois kai sitä helpommallakin selvitä..
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 09.06.2014 klo 16:55  
+
0
Arctu: Tuo on ikean expedit eli kökkökakka lastulevyhirvitys, joten sitä ei oikein voi hioa. :nauru: Katellaan jos jaksan vaikka kuoria sen noista vanhoista maaleista joku päivä ja maalata uudelleen. :D Ja joo, astianpesukoneeseen oli liitännät valmiina mutta tila loppui vähän kesken ja joudutaan ottamaan tiskialtaan alakaapista (jonne kone siis tuli!) ovet pois ja rakentamaan siihen kehikon koneen ympärille. Oh gosh, vois kai sitä helpommallakin selvitä..
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 09.06.2014 klo 16:56  
+
0
Jotenkin alkoi naurattaa tuo "itsesi hymiönä" -topicin Moppelsonin viesti. :nauru: Avokkihan se siellä. Vähänkö se on joskus söpis.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 09.06.2014 klo 16:59  
+
0

nanika kirjoitti:

Aa! Kuulostaa kivalta :D Aattelin että oot siellä KodinTerrassa vielä, mutta ei se kaukaa heittäny!

Voi ei, vielä toinen yövuoro. Pelkkä ajatuski kuulostaa raskaalta... :D



Periaatteessa sama Kodin Terra se edelleen on, mutta on vaan siirtynyt osaksi Prismaa (= porukkaa lensi paljon pihalle, valikoima supistui ja ysi väliseinä purettiin ja meininki muuttui..) ja siksi siis se on Prisman rauta/kesäpiha.

Ahhhh, vajaa kolme kuukautta ja meilläkin on astianpesukone :jjei:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 18:00)