Pulina 63
H1N1

Viestimäärä: 4401
Arcturus kirjoitti:
Tääl mä.... Joka päivä... En oo vielä aatellu elämää hankkia
Miullakii loppuu loma, tiistaina pitäis mennä iltavuoroon. KELLÄ EES ON _KESÄLOMA_ toukokuussa, oon jotenkin niin raivona tästä. Kiva sit katella ku työkaverit lähtee lomille ja ite on koko KESÄN vaan töissä. Työmotivaatio ihan nollissa, ei oo varmaan koskaan kiinnostanu näin vähää. Just käytii meiän yks myymälä ryöstämässä aseen kanssa, missä on itekin tullut tunteja tehneeksi. Ihanaa on elämä.
No ilmeesesti mullakaa ei kovin kaksisesti mee, kun eksyyn tänne uudestaan... Mut tää on ihan ku kotia tulis! :D
NIIN ALLEKIRJOTAN TON! Kiva kattoa ku muut (ok, tietty SE osa meiän henkilökunnasta) lähtee lomalle kun tietää että alkaa se kiireesin aika ja joutuu tekemään tuplasti enemmän töitä, koska uusia ihmisiä on niin paljon että ei voi olettaa että ne osais tarpeksi joten joutuu kyttäämään kaikkia silmätki seläs.... Toivottavasti ei tuu samanlaasta kun viime kesästä ku tehtiin 10pvästä viikoa, yhden päivän vapailla, silloon oli kyllä kohtuu loppu. Hyi.
Hakis: No oon! Nyt on onneks lähteny 2 semmosta henkilöä, että tilanne on siedettävämpi. Mutta ei se vielälää mitää ruusuulla tanssimista oo... Sitte kun täälä päin tahtoo olla nuo hommat semmosia pätkä hommia. Niin on vähä kiikun kaaku aina, että uskaltaako irtisanoutua kun nyt on kuitenki vakipaikka. Oottelen oikeeta hetkeä (yeah right....)!

Mitäs sulle kuuluu? Ootko töissä vai mitä? :)
nanika: Kuljeksä vielä jokkis kisoissa? :D Ootko tulos JM-SM liigaan?
You've heard what I've done not what I've been through.
Strikku

Viestimäärä: 1820
Arcturus kirjoitti:
Tääl mä.... Joka päivä... En oo vielä aatellu elämää hankkia
H1N1 kirjoitti:
No ilmeesesti mullakaa ei kovin kaksisesti mee, kun eksyyn tänne uudestaan... Mut tää on ihan ku kotia tulis! :D
Mä taas oon vasta löytäny tän junnupalstan (lue: omisti ennen elämän muttei omista enää)

JosefiinaU

Viestimäärä: 1
Kiitos jo valmiiksi! :)
Äänestyksen löydät seuraavalta sivulta! Äänsetämiseen ei mene kauaa! :)
http://hyviatekoja.fi/fi/projekti/seurakoira-hallihanke
Hakataru

Viestimäärä: 10899
Sähän oot sitkeesti pysyny siel :D Muistan vieläkin ne sun työpaikkatarinat ja mä olisin varmaan lähteny jo lätkimään aikapäiviä sitten sieltä... :D Mut hyvä et on ees vähän parantunu meininki! Ja noooo mä teen niitä jv hommia vielä mut vihaan niitäH1N1 kirjoitti:
Hakis: No oon! Nyt on onneks lähteny 2 semmosta henkilöä, että tilanne on siedettävämpi. Mutta ei se vielälää mitää ruusuulla tanssimista oo... Sitte kun täälä päin tahtoo olla nuo hommat semmosia pätkä hommia. Niin on vähä kiikun kaaku aina, että uskaltaako irtisanoutua kun nyt on kuitenki vakipaikka. Oottelen oikeeta hetkeä (yeah right....)!
Mitäs sulle kuuluu? Ootko töissä vai mitä? :)

Nanikan valmistujaiskuva muuten ilmestyy tyyliin joka päivä facebookissa mun seinälle! Veikkaan että seki oli joku merkki avata suu junnupalstalla.
edittii. hirveen nostalgista muuten jutella täällä!
Arcturus

Viestimäärä: 1864
//Voisko olla jo palkkapäivä! Käytiin tässä kuussa Tanskassa ja Virossa ja herraties missä, ni tili vähän kuivan olonen.. 8 päivää jos kestäis. Ei täs mitää jos olis jokapäivä samanlaisia päiviä mitä nyt on ollu nää lomaltapaluupäivät (töissä 10h..) ni ei edes ehtisi tuhlaamaan, mut kehtasivatkin laittaa mulle vapaan viikonlopun!

nanika

Viestimäärä: 4211
Arcturus

Kadaver

Viestimäärä: 4330
Kello on yksi yöllä lauantaina ja minä maalaan parvekkeella kirjahyllyä valkoiseksi. Vissiin joku pesänrakennusvietti iskenyt ja mammageenit huutelee, kun tekee mieli vain sistustaa ja siivota vanhan kunnon rymyämisen sijaan!
Wallen

Viestimäärä: 9188
nanika

tintti

Viestimäärä: 2881
Wallen

Kadaver

Gerberos

Viestimäärä: 1049
Arcturus

Kadaver kirjoitti:
VOI NAKKI!!!! Se mun maalaama hylly meni nyt ihan kakaksi.Maali kuoriutui pois, koska en uskonut että kiinnitysmaalia kannattaisi käyttää pohjalla. Voi kökkö.
Kai sen voi hioo ja maalata uusiks? :(
Ps oon maailman kateellisin ihminen tiskikoneen takia ! Oliks teillä liitännät siihen valmiina vai jouduitteko tekemään?
nanika

Kadaver

Kadaver

Kadaver

Wallen

nanika kirjoitti:
Aa! Kuulostaa kivalta :D Aattelin että oot siellä KodinTerrassa vielä, mutta ei se kaukaa heittäny!
Voi ei, vielä toinen yövuoro. Pelkkä ajatuski kuulostaa raskaalta... :D
Periaatteessa sama Kodin Terra se edelleen on, mutta on vaan siirtynyt osaksi Prismaa (= porukkaa lensi paljon pihalle, valikoima supistui ja ysi väliseinä purettiin ja meininki muuttui..) ja siksi siis se on Prisman rauta/kesäpiha.
Ahhhh, vajaa kolme kuukautta ja meilläkin on astianpesukone

KESKUSTELUN TILASTOJA: | Kpl: |
Rekisteröityneitä käyttäjiä | 28951 |
Moderaattoreita | 16 |
Viestiketjuja yhteensä | 7363 |
Viestejä yhteensä | 548690 |
Uudet käyttäjät tänään | 1 |
Viestiketjuja aloitettu tänään | 1 |
Viestejä kirjoitettu tänään | 1 |
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkki | Sipulu |
Peukkuja ylös | 266248 |
(Tilastot päivitetty viimeksi 21.04.2025 klo 05:15) |