Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 11:34

Pulkku 19 aka viimeinen teinipulina

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 77

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:46  
+
0
Toi Audi on kyllä välillä vähä liian helppo auto. Käynnistyy nappia painamalla, automaattivaihteet, vakionopeudensäädin... ja ku ei tarvi vaihteita ajon aikana vaihtaa ja voi pistää vakionopeuden päälle niin senku ajelee vaikka jalat ikkunasta pihalla :D Puhumattakaan että peruuttaeski auto kertoo että vieläkö uskaltaa mennä, höh... onneks voi välillä vaihtaa manuaaliin ja itte peruuttaa :)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:46  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Mä varmaan kuolisin kauhusta Merjan kyydis............................... oon niin rauhallinen kuski!


:DD Mullon se periaate et kaasu pohjaan jeesus ohjaa =) :D mä nii rakastan oikeesti käkkärin kans leikkimistä, ettei oo mtn parempaa! ku ekan kerran uskalsin kokeella jäin heti koukkuu, sitte pojjat ihan innossaan opetti mua vetämään ihan superhienosti! ja kaikki oli aiva tärinöös ku kunnolla opin sen, olin kuulemma nii onnellisen näkööne ja sitte '-ttu! merja! tää on nii oikeesti super seksikästä ku nainen päästää vetämään näin!' :DD aws. ja oon nii ylpee ku verin paremmi ku jokku poijjat ja kaikista hianoonta oli ku joskus kierrettii kaupan ympäri ja aina siitä pihan poikki komias luisus ja nii, mentii tosiaan kerran kolmen/neljän auton letkas siinä sitä ympäri! oli pikkusen siistin näkööstä :DD

ja mä oon ihan törkeen aggressiivine liikentees!
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:47  
+
0

Wallen kirjoitti:

kajaanissa päin just yks '95 pyörättti vauvan tossa pari kuukautta sit :-))))



wtf :DD

kävin pyöräilemässä 10km ja vois venytellä.

vive voitti muhahahaaa ime parsaa sotkamo.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:47)

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:48  
+
0
Hyvinpä mä ainakin oon ilman ajokorttia tullu toimeen :P Jos johonkin pitäis päästä autolla ja Vesku ei jostain syystä pysty tai halua sinne mua viedä, ni jätän menemättä. Ja kun asuu sellaisella alueella, josta pääsee paikasta toiseen helposti esim. polkupyörällä, ni ei tarvii autoo. Kyllähän se rajoittaa jonkin verran sitä, missä voidaan asua, mutta on niitä muitakin rajoittavia tekijöitä.

Mun äiti hommas ajokortin vasta 31-vuotiaana ja nykyään se kammoksuu ajamista valtateillä. Kaupungissa se kykenee ajamaan ihan hyvin, jopa talvella, mutta valtateille sitä ei saa lähtemään. Sille vaan iski joskus hirmuinen paniikki isolla tiellä ja siitä jäi kammo. Iskä sit taas on ihan autohullu ja on varmaan osittain aiheuttanut ton äipän kammon, ku iskällä on tapana arvostella tiukasti äipän ajotaitoja.. Ehkä sen takia itekin jätin suosiolla ajokortin hommaamisen, koska iskä ois vaan arvostellu mun ajamista.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:49)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:48  
+
0
Meidän perheen lapset on vähä lellittyjä, isällä on semmonen periaate et se ostaa&maksaa (vakuutukset, korjaukset yms) lasten autot niin kauan ku ne opiskelee :-D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:52  
+
0
meillä niko on joutunu ite maksaa korjaukset, bensat yms. ja autonki se osti ihan itte (: emmäkää odota et noi sit maksaa, mut saan varmaa käyttää sit niitte autoja. ehkä. jos oon hyvä kuski :D

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:57  
+
0

nanika kirjoitti:


wtf :DD



aa-a. se oli kuulema tullu raskaaksi (eikä ollu ees varma kenen muksu oli kyseessä) mut sit se halus sen lapsen välttämättä. :-D eiiihän sillä äiti ja mummo kuulema olivat olleet ihan innossaan.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:59  
+
0

Wallen kirjoitti:


aa-a. se oli kuulema tullu raskaaksi (eikä ollu ees varma kenen muksu oli kyseessä) mut sit se halus sen lapsen välttämättä. :-D eiiihän sillä äiti ja mummo kuulema olivat olleet ihan innossaan.



voi järkytys :D kuulostaa aika ihmeelliseltä. miten tuon ikäsen kroppa on ees sellanen että voi saada lapsen! mun pikkusisko on ton ikänen ja kauheeta ajatella että sillä ois lapsi...

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:00  
+
0
nii siiis joku ysivitone on nii pieni viel et mite se voi synnyttää?! joo kaik voi tehä mite tykkää mut mä en alaikäsenä pitäis lasta kyl. jos sit joskus parikybäsenä tulis paksus ni sit pitäisin mut en kyl 16 vuotiaana

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:01  
+
0
Mä tiedän et mä ja veli saatais ihan kaikki, varsinkin näin vanhempana, mitä haluttais, autoista ja tietokoneista ja puhelimesta ja kaikista kalliista lähtien :D ihan niinkun kaikki. mitä keksittäis. vaikka henkilökohtasen kampaajan tai jotain. mut harmi vaan kun ei oo rahaa about penniäkään..... :--) iskä lupas hankkia mulle iphonenkin, sitteku sillä on rahaa!
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:02  
+
0
meijän porukat tienaa hyvin mut meijät on vähä niinku kasvatettu sillee et rahaa saa ku sitä tarvii mut sellasta turhaa pröystäilyä meil ei harrasteta. porukat kyllä hankkii hienot autot ja rakensi ton talon koska niil on siihen varaa, mutta ne rahat ei oo mun > mä hankin/ ansaitsen itte.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:06  
+
0
^ en kysy pahalla, mutta shoppailitko sä omilla rahoilla sit sen 600e edestä?

ihan kiva kun jollain on rahaa..... meidän porukat on keskivertoa huonompi tuloisia. mutta silti meidän piha on superhieno ja talokin on tosi kaunis. osteleehan nuo tosi paljon kaikkea uutta. nytkin monen saan euron grillin ostivat.. remppasitvat vasta uudet ulkoportaat, ostivat keinun, käytiin vasta egyptissä etc.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:09  
+
0
ostin esim mun vaatteet omilla rahoilla, mut kaikki yhteiseen käyttöön tulevat tavarat noi kustantaa. esim se sodastream. eli en ostanu omilla paitsi vaatteet n. 50 e. kaik muu tuli talon sisustuksee / muuhun yhteiseen hyvään :-)

/ lukion kirjat noi kans kustantaa. koska noi on halunnu kannustaa meit lukioo ja sanos et he kustantaa kirjat jos opiskelee hyvällä menestyksel sielä <:
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:09)

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:09  
+
0
Miten saan äitin vakuutettua et voin lentää isän kans Wizzairilla Puolaan?

Tai siis kun äiti ei luota wizzairin koneisiin ja mun pitäis kysyä tänää tätä hommaa.. ää

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:10  
+
0
mad
aa :)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:11  
+
0
meillä rahaa saa kun sitä tarvii johonki järkevään. äitiltä me aina pyydetään, vaikka iskä ois äitiä tuhat ja sata kertaa rikkaampi. äiti antaa sitä rahaa jotenki oikeen innoissaan(pyytää kympin, saa viiskymppiä).
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:11  
+
0
Eipä munkaan vanhemmat mitään hyvätuloisia ollu eikä ole edelleenkään, mut kaikki tarvittava on aina saatu ja joskus jotain erikoisempaakin. Ja mua ehkä hieman lellittiin, kun veli muutti pois kotoa, mut ei mitenkään älyttömästi kuitenkaan :P Ja äippä avustaa rahallisesti edelleenkin, vaikken oo yli kolmeen vuoteen asunu porukoitten luona.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:12  
+
0
Mun mielestä ekan auton ei edes pidä olla mikään "liian hyvä". :P Siis just jos ajelee vaan jollain liian automatisoidulla, niin se oikee auton käsittelytaito voi jäädä aika heikoks loppujenlopuks.

// ja ainiin, meidän auto makso 900€ : D siinä teille vähä perspektiiviä.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:13)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:13  
+
0
meillä se raha näkyy eniten ehkä talossa, autoissa ja ulkomaanmatkailussa. vanhemmat käyttää sit rahaa kyl omiin vaatteisiinsa, mut esimerkiks mä ostan kaikki vaatteet ite lapsilisän kanssa eli mikä on sit se n. 100 e/kk. ja tietty jos teen töitä. sama iphonesta maksan puolet (kuukaudessa kympin).

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:14  
+
0
Meilläki porukat tienaa tosi hyvin mut äitee kyllä tunkee rahaa tassuun koko ajan vaikka ei edes tarvisi ja jouluna muiden lahjojen lisäks nakkaa jonku 300€ tilille ja isä kans. Ja kyllähän mä porukoiden rahalla matkustelin sen 2kk ympäri Amerikkaa ja Aruballa ja kyllähän siinä lentoihin ja sit kaikkeen muuhun meni useempiki tuhat rahaa. Isä taas on semmonen että se kyselee aina tarkasti et mihin sitä rahaa tarvitaan mutta ite se kyllä ostelee ties mitä ja jatkuvasti remppaa/rakentelee jotain, terve. :D

Mä oon oikeesti tosi lellitty mutta yritän silti aina viimeseen asti säästellä rahoja ja käyttää niitä, tulee aina vaan huono omatunto ku pitää äiteeltä pyydellä rahaa. Esim. ku nyt viime syksystä tähän kevääseen ramppasin suurinpiirtein jokatoinen viikonloppu Tampereella ja jouduin aina pyytää äiteeltä rahaa, niin nyt oon ajatellu tosi KYPSÄSTI ja FIKSUSTI ja säästän jonku 600€ kesätyörahoista pelkästään Treella ramppaamsieen :)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:17)

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 77
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 03:15)