Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:51

Pulkkuinen 28

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 75

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 16:32  
+
0
Mua ärsyttää ku mun viikonloppupojalla on toi Nikonin D3100.. Ja se oli tilannu siihen kolme uutta putkeakin ehehehhe.
Kiva ku toisil on rahaa :<
Do or do not. There is no try.

beata

beata
Viestimäärä: 151

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 17:20  
+
0
voi kettu, nyt kun aloin miettimään..... ei olis yhtään iltaa tän kuun aikana etten olis itkenyt.. ja kaikki yhen ...vatipään takia... 8[
no shit sherlock.

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 18:01  
+
0
onko selän rusauttelussa jotain pahaa? ku keksin mukavan muljun tavan rusauttaa sen mutta ku jos esim ranteita ja varpaita raksauttelee nii nehä löystyy tmv nii mitä selälle sit tapahtuu? löystyyks seki:D:D

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 19:01  
+
0
tavallaan joo. eli eihän sitä kauheesti suositella et niksauttelis, kun sitten ne voi vaan mennä enstistä pahempaan lukkoon. kuitenkin, jos siellä on lukkoja, niin kyllä ne olis hyvä saada avatuks, mut sit pitäis saada ne lukot pysymää poissa.... nimimerkillä alaselän kivuista ja jumittuneesta selästä noin 3 vuotta kärsinyt. oon siis ollut monilla eri fyssareilla, ne on avannu vain pari kertaa lukkoja mun selästä, ja sitte antanu erilaisii "liikkeitä" et selkä pysyis kunnossa.:D

en jaksa lukeee tota bilsaa. voispa toi tieto jotenki vaa imeytyy mun päähän :))
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 19:11  
+
0

beata kirjoitti:

voi kettu, nyt kun aloin miettimään..... ei olis yhtään iltaa tän kuun aikana etten olis itkenyt.. ja kaikki yhen ...vatipään takia... 8[


sama. tekee nii kipeetä seki ku näkee että se on fb:ssä onlinena tai kirjottaa jotain tai ku vaa nään sen nimen ni sydän hyppää kurkkuun :( yritän vaa ajatella jotai muuta mutta hyvin vaikeeta on. Kokoajan mietin että mitäköhän se nyt tekee ja viikonloput on pahimpia ku ei enää nähä ja en enä ä meekkää sille yöks joka perjanti ja lauantai enkä kävele helsingin yössä sen kaa :( tekee nii helvetin kipeetä. Huomenna erosta on viikko...

Hassuu on se et en oo viikkoon pystyny kuuntelee juurikaan musiikkia. ku aina tulee joku biisi mikä alkaa itkettää
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 25.10.2010 klo 19:14)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 19:13  
+
0
ja mul on tosi paljon varmasti kirjotusvirheitä ku nää näppäimet on ihan paskat.

äh tuntuu et kaikki vaa kaatuu päälle. Mikää ei huvita (koulusta siis puhumattakaan..), riitelen vaa kokoajan, ees kavereiden kanssa hengailu ei huvita :( mikää ei kiinnosta ei nii mikää pelkään et saan jonku masennuksen kohta ellei mul jo oo
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 19:16  
+
0

Sipulu kirjoitti:

^ Kuka sä oot? :o

Oon uus. :------)
I am what I am today because of the choices I made yesterday

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 19:23  
+
0
suklaarusinoita :love:

mut öö hiemanko meni tänään koulussa hermo......! nikke tuli yhtäkkiä sanomaan mulle et "ai, sä oot muuttunu sit ihan helvetisti nyt kahden viikon aikana, olit kuulemma menny nuolemaan jonkun kakskymppisen kanssa tosta vaan" teki mieli huutaa niin kovaa ku keuhkoista lähtee et MITÄ ITTUA SE SULLE KUULUU VAIKKA OLISIN PANNU PARASTA KAVERIAS

siis mikä tota vaivaa D: mä saan tehdä ja tulla ja mennä niin ku haluan, mitä se ton persettä kutittaa? ja että mä oon muuttunu... tarkottiks se et mä oon nykyään joku horatsu mikä juoksee sängystä toiseen jos _pussailin_ yhden kanssa mikä kaiken lisäks oli kiva ja hyvännäkönen ja näin..... ei jeesus, ihan tosi. menee niiiiin käpy tollaseen käytökseen.

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 19:30  
+
0
jaksuja beatalle ja tulkulle(toivotan niitä myös itselleni, kaiken aikaa..)!♥
en tiedä johtuuks tää siitä et mulla ei vaa oo omaa rakasta. lisää selostan vaikkapa sydänkäpystelyssä, ettei mee ihan ohi aiheen.
mutta mitäs teille, muillekkin kuin beatalle ja tulkulle, kuuluu?
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 19:38  
+
0
^^Höh :( Eli sille kuuluu mitä teet kenenkin kaa tai yleensäkin elämässä? Anna tommosten mennä vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, se on vaan katkera tai jotain.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 19:49  
+
0
mua vaan ottaa pannuun tollanen toisten asioihin puuttuminen. DDDDD::::: ja et exä tulee sanomaan et "ooot vissiin vähän muuttunu...." jepjep, mä olen oikee kiertopalkinto nyt ja oikei horatsu ja sitä rataa vai miten se oli ....

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 19:51  
+
0
huomasin vasta äsken ton madin viestin, ja mäkin voin vahvistaa, et tosi typerää, että se enää sun asioihin puuttuu! sun oma elämäs, ja sinkkunahan nyt saa tehdä mitä vaan!
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 19:53  
+
0
niimpä. mun mielestä siinä ei oo ees mitään pahaa jos pussailee. eikä mitään muuta. se on vaan hauskaa ja thääääts it, ei siinä ees ollu mitään sen vakavampaa. en mä oo enää mikään nikken kultsihanipuppeli mitä se suojelee pahoilta 21- vuotiailta miehiltä vaan mulla on oma elämä ja mä teen just niinku huvittaa.

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 19:57  
+
0
^just noin!
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:06  
+
0
missä mun metallihäkki viiipyyyy :--( jos ei se tälläviikolla tuu niin lähtee vihanen viesti zooplussalle!

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:07  
+
0
heipsan kaikille(viivyin pitkään, aivan..), lähden tästä jonnekin
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:08  
+
0
Tein kenkähoroskoopin täällä...

--> "Vapaa-aika:
Hauskat Crocsit ovat paitsi mukavat myös trendikkäät, ja niillä voi astella lähes minne vaan! "

Anteeks mitä... helvetti jäätyy ennen ku mä kosketan jaloillani crocseja :D Trendikkäät my ass... hauskuudesta puhumattakaan
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:09  
+
0
crocsit on ihanat tosiaan kotona ja kesällä metsälenkeillä MUT EIIIII HERRANJEE sellasia en kyllä sanois trendikkäiks tai hienoiks :D:D:D:dd ahahahaa

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:10  
+
0
joo siis jos jossain mielenhäiriös sellaset laittaisin joskus jalkaani niin ne pysyis tasan meidän pihan rajojen sisäpuolella :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:11  
+
0
ne on kyl niin kammottavat :D sit just aina jotai limevihreet, pinkkii, punasta, keltasta kenkää näkee jengillä, oikeesti haloo ? D: mutta joo, kukin tavalllaan!

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 07:15)