Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:51

Pulkkuinen 28

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 75

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:13  
+
0
helsingis ei onneks hirveesti näy kellää enää crocsei mut heti ku menee vähäki maalle ni jopas siellä kaikilla sellaset kaunokaiset on jalassa.............. iu
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 25.10.2010 klo 20:14)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:16  
+
0
vaikken jenni vartiaisest tykkääkkää ni ai että digaan tota missä muruseni on - kappaletta ! aiiiivan ihana ja itku meinaa tulla tai jotain

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:19  
+
0
^Mä oon kuunnellu tota biisiä tässä parin päivän aikana ihan älyttömästi. Aiemmin en ollu vapaaehtoisesti kuunnellu Jenni Vartiaista, mut toi biisi sykähdytti, kun sen ekan kerran kuulin.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:19  
+
0

Rosiee kirjoitti:

tavallaan joo. eli eihän sitä kauheesti suositella et niksauttelis, kun sitten ne voi vaan mennä enstistä pahempaan lukkoon. kuitenkin, jos siellä on lukkoja, niin kyllä ne olis hyvä saada avatuks, mut sit pitäis saada ne lukot pysymää poissa.... nimimerkillä alaselän kivuista ja jumittuneesta selästä noin 3 vuotta kärsinyt. oon siis ollut monilla eri fyssareilla, ne on avannu vain pari kertaa lukkoja mun selästä, ja sitte antanu erilaisii "liikkeitä" et selkä pysyis kunnossa.:D



ahaa joo hei kiitoksia tästä tiedosta! vois vissiin vähän rajottaa sitten tota rusauttelua:D

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:31  
+
0
hyyyii mä en ikinä pystyis tarkotuksellisesti rusauttelemaan mitään D: se on tosi ällöä kun jotkut repii sormiaan silleen että ne irtoaa niistä "kuopistaan" ja rusahtaa. okeei no kyllä mulla joskus naksuu selkä kun venyttelen ja siis venyttelen kyllä ihan tietoisesti mutta koskaan en yritä naksauttaa sitä, se vaan naksuu ... mun polvet naksuu kun kumartelen ja se on aika ällöttävää. mut et sormia ja varpaita ..... hyyyyi olkoon kuka voi tehdä sellasta?
no you don't know what it's like
welcome to my life

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:42  
+
0
mua pistää vähä ärsyttää noi kaikki joulujutut (siis esim lidl on jo täynnä joulusuklaita yms) kaupoissa... siis joo, joulu on kiva ja jee, mut kamaaaaaan hei jotain rajaa! nyt on vast lokakuu.. tuntuu et joka vuos vaa tulee aikasemmi kauppoihi kaikkee. :D

hmmm ens vkl ois vähä niinku naamiaiset ja siit sit baariin suoraaa...:p en kyllä tiiä juonko ollenkaa.
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:54  
+
0
meidän lähikaupassa oli kesällä jouluhylly :shifty: eikä siis mitään viimevuoden kamaa vaan sinne tuli ihan oikeesti jotain tonttuaskartelusettejä ja joulusuklaita mitä ei viime vuonna ollut.

aikainen joulu :)
no you don't know what it's like
welcome to my life

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:55  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Mua alko pelottaa se bridgen teko nyt :D:D Voi mua nössönkäistä.

//Sit taas toisaalta mietin, et se ois 50e ja mulla ois atm sille rahalle parempaakin käyttöä varsinkin jos me saadaan se koira. Enkä ole 100% varma tahdonko tuon nyt, joten..... tittitidiii... Käyn ottaa sen ko on paremmin varaa. Hyvä minä, näin teen.


No just, näin sitten päätin ja marssin samantein töistä lävistäjälle. Ah, tää on ihanuus puspus <3
Varjo 12/2010 ♥

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:56  
+
0
KUVAA!
no you don't know what it's like
welcome to my life

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:56  
+
0
mä en ole vuosiiin ostanu mitään joulujuttuja. johtuen toki siitä etten vuosiin oo joulusin kotona ollu.... :D mä en jaksa tehdä läksyjä. suht lupaavaa kun ens vko koeviikko :shhh:

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:57  
+
0
PULU, kerro heti kaikki sun koirasuunnitelmat !!

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:57  
+
0
mul on loma ♥ vitsit tätä osaa arvostaa kaikkien kokeiden ja viikkotolkulla mua väsyttäneiden kasiaamujen jälkeen.
no you don't know what it's like
welcome to my life

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 21:06  
+
0

MAD kirjoitti:

PULU, kerro heti kaikki sun koirasuunnitelmat !!

Suunnitelmani ovat sellaiset, että odotan yhden ihmisen soittoa ja sitten jutskaamme, josko eräs kotia etsivä aikuinen appenzelli muuttaisi meille :)
Varjo 12/2010 ♥

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 21:07  
+
0
mä rupesin harkitsemaan chihuahuaa. :DDD siis MINÄ. ei luoja. tää kaikki vaan sen takia ku säälin espanjan eläinkauppojen koiria ku ne oli sellasissa pienissä näyteikkunakopeissa ja ihmiset sit koputteli niihin ja kaikkee. :((( niillä on ihan varmasti jotain elinikäisiä traumoja. ja missä sosialistaminen? yhessä kopissa oli ihan yksin 3kk vanha harmaa chihu ja hinta 1200€?!? sen jälkeen aattelin sit et haluun harmaan lk.chihun ja annan sen nimeks joku macho tai joku. :DDDD

Miks mulla ees pyörii koirat mielessä..... otan koiran ehkä ku oon 30. Jos mul ees on varaa. Ooon varmaan sossupummi.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 21:09  
+
0

Sipulu kirjoitti:

[quote=MAD]PULU, kerro heti kaikki sun koirasuunnitelmat !!

Suunnitelmani ovat sellaiset, että odotan yhden ihmisen soittoa ja sitten jutskaamme, josko eräs kotia etsivä aikuinen appenzelli muuttaisi meille :)[/quote]

aa L kuitenkin suostu appeen? mikskä tää on kodinvaihtaja, onks siis jotain dominanttia tyyppiä tai muuten vaan silmille hyppivä vai ajanpuutteen takia vai miks?
nii ja kui ei pentua D:

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 21:11  
+
0
siistiä pulu! :D
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 21:13  
+
0
Mä haluun isona ja perheellisenä jonku koiran kokosen koiran ja tietysti viel joskus toisen chihun.

hyi eeet mua oksetti mun ranne yhes videossa mis sekoilen... kauhee luukasa D:D tai no parempi näin mut se oli jotenki ällö
never regret something that once made you smile

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 21:14  
+
0
Mullakin pyörii koirat mielessä! Oon ihan ihastunu isosveitsinpaimenkoiriin <3____<3; ja russeleihin.. ja vähän kaikkiin. Mut täl hetkel grosse kuulostais parhaimmalta! Lääh..
Do or do not. There is no try.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 21:16  
+
0

MAD kirjoitti:

aa L kuitenkin suostu appeen? mikskä tää on kodinvaihtaja, onks siis jotain dominanttia tyyppiä tai muuten vaan silmille hyppivä vai ajanpuutteen takia vai miks?
nii ja kui ei pentua D:

Suostui pitkin keskusteluiden jälkeen, kyllä :D Suurin syy miksi L ei tykkää apeista on se, että sen ainoat kokemukset koirista perustuu sen parhaan kaverin lössökultsiin ja sitten se näki appenzellin ja meillä oli silloin just Sussun kanssa tahtojen taistelut meneillään. L pelkäs ettei pärjää.

Omistajan työ on sellainen, että on nyt pystynyt just ja just keplotella kaks vuotta koiran ja työn kanssa, mutta enää ei onnistu vaan on valittava työn ja koiran väliltä ja jos kukaan ei koiraa ota, se joutuu piikille. Ja mä en tahdo aikuista, tervettä ja hyvää harrastuskoiraa moiselle kohtalolle altistaa, joten siks keskusteltiin josko me voitaisiin se ottaa ja tultiin siihen päätökseen, että voidaan :)
Ja pentua ei luonnollisesti siksi, koska tää on nyt tällanen tilaisuus ettei viitsi jättää käyttämättä :P
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 21:20  
+
0

tuleaari kirjoitti:

ja mul on tosi paljon varmasti kirjotusvirheitä ku nää näppäimet on ihan paskat.

äh tuntuu et kaikki vaa kaatuu päälle. Mikää ei huvita (koulusta siis puhumattakaan..), riitelen vaa kokoajan, ees kavereiden kanssa hengailu ei huvita :( mikää ei kiinnosta ei nii mikää pelkään et saan jonku masennuksen kohta ellei mul jo oo

tiiän tunteen näppäimistöstä alkaen :( itkin vaa himas eikä kiinnostanu mikää, ei ees kaverit ja luulin kans et masennun vaa yksinäni himaan mut kyl se siit vaa jotenki yhtäkkiä nous ku aikaa meni vähän! mä aloin lenkkeilee iha hulluna nii sai ajatukset muualle ja sit tajusin et oikeesti menee vaan pitää hauskaa ja jättää aivot hetkeks narikkaan (ihan omalla vastuulla..) ettii jotain uutta mielenkiintost elämään niin kyl sen unohtaa ja osaa jatkaa taas eteenpäin. kyl se siit!

ja se kans auttaa et saat vaan luvan kans valittaa jolleki nii paljon ku vaa sielu sietää :D
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu maanantaina, 25.10.2010 klo 21:22)

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 04:00)