Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 21:36

Ruuanlaitto, leipominen ja reseptit

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 18:18  
+
0
mun ruokavalio on kääntynyt vähän vegaanimpaan suuntaan kun poikaystävä on vegaani, mut oon sen ansiosta löytänyt ihan uusia outoja lempiruokia. parasta tällä hetkellä: munaton munakas! eli kikhernejauhoista tehty lettu johon heittää jotain sekaan. mä en oo ikinä tykännyt munakkaasta ja paistetut kananmunatki on vähä plääh mut noi on sairaaaan hyviä. parhaat täytteet on kylmäsavutofu (maistuu joltain superhyvältä nakilta t. vihaan_nakkeja_4ewer_92) ja sipuli, myös kesäkurpitsa ja aurinkokuivatut tomaatit sopii aika hyvin. ja tietty paljon mausteita. varsinki paahdetun leivän välissä ketsupin tai chilisinapin kaa munattomat on ihan taivaallisia!

kikhernejauhoja eli gramjauhoja saa kaikista noista punnitse&säästä-kaupoista ja vastaavista, myös etnokaupoista, ei maksa paljo mitään ja kilon pussi kestää aika hyvin. me laitetaan yleensä jotain kolme tai neljä desiä jauhoja ja vettä sen verran et on hyvän löysää. sinne sekaan vaan jo valmiiks paistetut täytteet ja pannulle kunnes ne on ruskeita ja kiinteitä. njam

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Torstaina, 28.06.2012 klo 17:57  
+
0
Tein tänään broileri-pastapaistosta ja oli niiiin hyvää. ♥ Vähä muunsin tota reseptiä (laitoin Kolme Juustoa -ruokakermaa ja maustoin vähän oman maun mukaan jnejne.), mut niin, oli kyl superhelppo ja maukas ruoka!

Kuva mun versiostani! :b
//Miks ruokakuvat ei ikinä näytä kovin herkullisilta. :--D No tää on ehkä hitusen parempi!
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)
(Viestiä on muokattu torstaina, 28.06.2012 klo 17:58)

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Tiistaina, 17.07.2012 klo 14:33  
+
0
Tein joku päivä pippuri-pekonipastaa ja ai että oli hyvää! Just sopivan helppo mulle ku kokkaus ei oo vahvimpia puolia :D Ei tarvinnu ku käristää pekonit, keittää tuorepasta ja sekottaa ne semmosen pippuri-ruokakerman kanssa sekaisin.

Toi kerma oli kyllä hyvä löytö :)

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 08:00)