Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 21:36

Ruuanlaitto, leipominen ja reseptit

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 11

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Torstaina, 14.07.2011 klo 17:28  
+
0
Joo siis mä rakastan kalaa muuten. Mikätahansa kala menee ja on aina hyvää. Mutta sushi... No, paras miten sitä voi kuvailla "Maistuu samalle miltä järvivesi haisee"
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

ipanapa

ipanapa
Viestimäärä: 25

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Torstaina, 14.07.2011 klo 23:32  
+
0
Leivän päälle:
Avokadoa viipaleina
Mansikkahilloa
Banaania
Avokadon ja sitruunamehun symbioosimössöä (tyylii margariinin tilalle)
Leivän päälle

Sitte näin kesälle, menkää kauppaa, kerätkää vaa kaikkii hedelmii mitä eteen tulee, kotona perkaus, viipaloiminen ja sekottimessa juomaks. Tälläi säilyy jääkaapis pari päivää.
Sit sama toimii myös vihanneksille ja juureksille, ite oon tehny vaa porkkanaa, parsakaalia ja tomaattia.

Ruoka... Teen omat ruokani jos tarvis on, illallisenkin saa valmiiks mut mitää gurmeeta en saa aikaan, harjotuksen puute vain.
Omnomnom sushi on hyvää - tyhjennän aina baarien inkivääriastiat :P
Kiinalainen on kans hyvää, salaatti on hyvää ja liha riippuen päivästä. Joskus mietin vegetaristin ruokavalioo, mut pikkuhiljaa ajatus häily, ku en malta olla ees allergisoivia ruokia syömättä. Mut sit taas jos jollaki on ruokarajotuksia, nii aika innoissani oon valmistamas safkaa, ku se on mielenkiintoista puuhastelua se kokkaaminen.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Maanantaina, 18.07.2011 klo 21:48  
+
0
pakko tulla tänne hehkuttaa?

pirin ittiäni varmana amarillo ihimisena now and forever, mut son nii mennyttä ! en oikeesti syä enää missää muualla ku pancho villas ! meinasin kuolla ku maistoon sitä hampurilaasta, aiva taivaallista ja ne annokset muutenki nii aaaahhh..... :love:

en enää kelpuuta mtn muuta paikkaa ku sen. haluun sinne taas ens v-loppuna :jjei: :enkeli:


nii ja nyt tiärän superhyvän kastikereseptin ! pitää vaa ensi testaalla sitä käytännös..........
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Perjantaina, 22.07.2011 klo 14:18  
+
0
http://sekasoppa.vuodatus.net/blog/2129709/valkosuklaa-mustikkapalat/

eipä suotta näytä ihanalta :love: nuita on PAKKO tehä tänä tai seuraavana vkl. mut en tee sillo jos ei tuu ketää kavereita käymään, syön nimittäin sit ite kaiken.... :D

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Lauantaina, 23.07.2011 klo 15:38  
+
0
no tein nyt sittenki jo tänä vkl niitä leivoksia.... mut pistin pakkaseen sit vieraita varten :D

tadaa!

hyvää on, ainut vaan että mulla meinaa lentää yrjö jo puolikkaan palasen kohalla, en oo pitkään aikaan syöny makeeta hirveesti nii tässä sitä nyt sitte on yllinkyllin.. :D tää menee aina näin; teen kaikkee iha innoissaan mut en sit ite syö joko ollenkaan tai tosi vähä. mut iha hyvä vaan! vapaaehtoisia syöjiä otetaajn vastaan.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Maanantaina, 01.08.2011 klo 13:46  
+
0
Siis keksin äsken täydellisen välipalan! Laittakaa raejuustopurkkiin siemeniä ja loraus oliiviöljyä ja tadaa! Varsinkin kuntoilijalle täydellinen terveellinen protskupläjäys!
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Maanantaina, 01.08.2011 klo 22:19  
+
0
Mua ei yleensä ruuanlaitto kiinnosta pahemmin (no on se ihan ok) mutta nyt rupes hirveesti tekee mieli jotain pastaa ja mietin et jos mä huomen tekisin ruuan. :D Varmaan jotain kanapastaa tai jotain.

Ja muuten, tulee ihan sikahyvää kääretorttua kun tekee tällä Kinuskikissan ohjeella kääretorttupohjan (itse olen tehnyt aina kaakaopohjan), sitten vatkaa kerman (ja sokeroi normaalisti) ja sekoittaa kerman sekaan kaksi purkkia Valio Vanillan kinuskikerrosrahkaa tai saman sarjan hedelmärahkaa (tietysti ite voi soveltaa mut näitä mä oon laittanu).

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Tiistaina, 02.08.2011 klo 13:47  
+
0

tuleaari kirjoitti:

Siis keksin äsken täydellisen välipalan! Laittakaa raejuustopurkkiin siemeniä ja loraus oliiviöljyä ja tadaa! Varsinkin kuntoilijalle täydellinen terveellinen protskupläjäys!


Mä vedän yleensä vaa pelkkää raejuustoo purkillisen... :DD joten vois kokeilla tota nii sais vähä vaihteluu.

Tein yks päivä ruuaks superhyvää kanawokkii ku teki mieli pitkäst aikaa, tai no emmä kauheesti muuta tehny ku paistoin kanat ja wokkivihannekset ja keitin nuudelit... mut sit heitin sekaan viel jotai sellasta maustettuu creme fraichee, vissii jotai pippurin makusta... porukatki tykkäs tost ruuast.

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Tiistaina, 02.08.2011 klo 18:52  
+
0
Tein noita Wallenin taikakeksejä ja täytyy kyl sanoa, että NAMM! :3 Kauniita niistä ei tullu (taisin tehdä VÄHÄN liian isoja kekoja!!), mutta sitäki maukkaampia. 8) Ja on kuitenki senverta makoosia, että lähtee herkkuhimo äkkiä! Enskerralla koitan pistää sekaan jotain muutaki suklaata, tai vaikka M&M-karkkeja, niitä käytetään monissa resepteissä.
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Tiistaina, 02.08.2011 klo 18:53  
+
0
huippua että joku muukin tykkäsi :-) ja joku m&m karkki niihin sekaan ois kyl aika bueno kans :)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Tiistaina, 02.08.2011 klo 19:44  
+
0
^Jep ja tuli mieleen et pähkinät tai mantelinpalaset vois sopia... 8)
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 10:23  
+
0
Aah, tein just maailman parasta aamunavaussmoothiee.

2-3 dl vadelmia
1 banaani
1 dl appelsiinimehua
2 dl turkkilaista jogurttia

Blenderissä sekaisin ja huiviin. :love: On meinaan terveellistäkin!
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 12:56  
+
0
Mäki tein eile noita Wallenin keksei :) Hyvii tuli vaikken ees hirveesti tykkää valkosuklaasta, se on mun mielestä liian makeeta, mut noissa oli just hyvää ! Laitoin kyl suolaa ehkä vähä reilusti, koska aattelin just että se vähä tasapainottaa sit sitä makeutta. Tein kyl niistä ehkä vähä liian paksui, tai oisin tykänny jos ne ois ollu rapeempia.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Maanantaina, 08.08.2011 klo 20:12  
+
0
Broileri-arrabbiatapasta

AAAA tein tota tänään ja tuli ihan mielettömän hyvää! Kävelin kaupassa ympyrää ja mietin mitä ruokaa tekisin, sitte rupesin selaamaan Pirkka-lehteä ja bongasin tuon. :D Ei mulla ollu hajuakaan mitä arrabbiata on, mutta oli hyvää ja helppo tehdä. Ja nopee.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Maanantaina, 08.08.2011 klo 21:59  
+
0
^ siis ei voi olla totta :D justiinsa olin tulos tänne mankumaha että oon kauvvan meinannu ostaa pastaa mutta ku en tiijä mitä siitä tekisin nii heti löyty yks mitä kokeella! näytti aika herkulliselta.


pistäkääs lisää tulemaha jotaki pastaruokia !
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 13:45  
+
0
Mä oon ihan koukus Rainbow'n pähkinäpatukoihin! Oon aina inhonnu pähkinää ja joskus monta vuotta sitte sain pienen allergisen reaktionki niistä, joten en oo senkää takia uskaltanu syödä pähkinää. Mut nyt maistoin noita patukoita ja ne on aivan älyttömän hyviä! Ja yhdes on 190kcal, joten ne on tosi hyviä välipaloja. Plus tietty halpa hinta, olikohan 1,60e/3kpl!

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 19:59  
+
0
^Missä hyllyssä niitä myyään, onko jossain myslipatukoiden kans tms? Vois kokeilla!
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 20:03  
+
0
^Täällä ainaki oli siellä missä kaikki muutki pähkinät ja rusinat yms. :) Sellanen ruskea pahvipakkaus!

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 20:09  
+
0
^OK, koitan ettii! :) Vois olla M:lleki hyvii armeijaan, ku se tykkää niin lujaa pähkinöistä.
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: RUUANLAITTO, LEIPOMINEN JA RESEPTIT - Maanantaina, 15.08.2011 klo 11:24  
+
0
äitee tykkää hamstrata joka paikasta noita ruuvanlaitto lehtisiä ja kirjoja, bongasin siltä uusimman pirkan lehren. sieloli vaikka mitä mitä on ny pakko kokeella teherä !

mm. jauhelihapitaleipiä, broileri-arrabbiatapasta, tuliset nakkisämpylät, kasvis-possupata, omppu - broileripaprikat, omenainen broilerigrillileipä ja sitte pihlajakakku. mullon täs melkee viikon vapaa nii aikaa kokkaalla ja testaallua ruakia :-D tosin en oo varma tuasta pihlajakakusta...... oon justiinsa oppinu ehkä tekemään noita helppoja ruakia nii kakun teko saattaa olla viä aavistuksen haastavaa :-DD
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 11
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:15)