Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 03.07.2011 klo 23:40

Sydänkäpystelyä 3

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 49

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 16:09  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Fiksu huomio.

AINIIN Katrillakin on PERIAATTEESSA J!

Meinasin just tulla sanomaan samaa! :-D Puoli-J!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 17:54  
+
0
mulla on kans J :heiluti: :D
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 19:51  
+
0
Miullapa onkin H. :heiluti:
En tahtonut muuta kuin kaiken.

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 20:00  
+
0
mullapa ei oo ketään :lallati: mutta. eilen eka kertaa pariin vuoteen oli oikeesti semmonen olo et ois kiva jos ois joku. mut se meni sit hyvin nopeesti ohi kun aloin miettiin et millasta se olis :D

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 22:12  
+
0
Stu:lla onpi myös J ! :D

Vaan minullapa on E! Oon itekin E, kuinka tylsää.
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Lauantaina, 06.08.2011 klo 03:11  
+
0
mun k:lla on j
this parrot is no more!

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Lauantaina, 06.08.2011 klo 18:35  
+
0
joo j täälki :D oi tuo oli tehny ruokaa ku tulin töist <3
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 01:00  
+
0
Aamulla ikeaan, päivällä se teki (maailman parasta) ruokaa, illalla tein mokkapaloja ja nyt katsotaan haarpia sen ehdotuksesta. Muuten ollaan vaan nukuttu ja semmosta. Se tykkää rotistakin :') <3
this parrot is no more!

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 10:22  
+
0
enää vähän vajaa 2 viikkoa, nii mussun kanssa viikonloppua viettämään ♥
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 20:01  
+
0
hihi voisin hehkuttaa tälläsen pienen säälittävän ihkutuksen tähän väliin tänne kun oon niin hyvällä mielellä että tekee mieli jakaa vaan se kaikille. tää on aika pieni juttu mutta silti.. heiteltiin ton kanssa erästä meiän tyhmää 'läppää' ja, no, se läppä varmaan pitäis selittää että tän kunnolla tajuais mutta se on niin tyhmä etten viitsi, mutta puhuttiin sit et miten muut ihmiset suhtautuis siihen (eli siis tohon) ja sen jälkeen se erikseen kysy että miten mä suhtaudun.. ja sanoin nyt sit periaatteessa ihan suoraan sille että tykkään siitä, vaikka kai se nyt on ihan selvää että pidän siitä mutta no niin, sen jälkeen se oli ihan superpuhelias. ja heh kaikkea :)

oon onnellinen kun sain nyt vähän alustettua tätä hommaa, enkä saanu mitään ahdistunutta punasta valoa heti. ehkä saan vähän rohkeutta tästä. voi tätä kun tulee niin pienestä onnelliseks :D kuvottavaa // en osaa edes kirjoittaa enää oikein
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 07.08.2011 klo 20:17)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 10:28  
+
0
helvetti ku noita j:tä onki palijo :-D

jeef! mä pääsen viä korkasaareen ja lintsille tänä kesänä! pari yötä hesas vissiinsä ja ah, ihanaa kaikkee kivaa. harmi vaan, etten tiärä koska mullon seuraava v-loppu vapaa eli saa varmaa vähä orotella tätä reissua.....
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 12:30  
+
0
Musta on tosi kivaa, kun mun kanssa jaksetaan tekstailla. :--D Eksä ei tykännyt siitä yhtään, joten olen nyt ollut viimeisen kuukauden vähän hämmentynyt kun toinen tykkää raportoida mulle kaikkien turhien juttujen ohella myös kaikkea syvällistä. Tykkään, kun saa rauhassa miettiä mitä kirjoittaa eikä toinen hiillosta, vaikka menis kolmekin tuntia ennen kuin vastaan.

Sitten olen ollut myös tosi hämmentynyt siitä kuinka eksä ei tunnu vaan enää yhtään miltään. Viisi vuotta vietin elämästäni sen kanssa, ja nyt joku toinen on vienyt sen paikan mun mielestä (??). Totta kai eksä on mukava ja arvostettava ihminen, jonka kanssa haluan olla ok-väleissä, mutta kyllä mä vaan kaipaan ton toisen viereen nukkumaan ja höpöttelemään. TOSI outoa tämä tunteiden kuoleminen. :eeks:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 12:40  
+
0
jännä kun ei oikein tiedä, että mikä tämä m:än ja mun tilanne oikein on. viikonloppu meni hyvinkin läheisissä merkeissä ja meillä molemmilla oli hurjan kivaa. lähtiessä todettiin, että "palaillaan". päätin, että en ala painostamaan tuota millään "no mitä me nyt ollaan???!" viesteillä, koska välttämättä itsekkään en halua tietää. mun on hyvä näin ja en mä halua välttämättä mitään seurustelua just nyt, kaukosuhteesta puhumattakaan. katsoo miten ollaan nyt tämän jälkeen yhteyksissä viesteillä tai fb:ssä, en yhtään tiedä että mitä on luvassa. huui.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 10:59  
+
0
ää ei hlvetti ku on sekava olo... kerroin joskus aiemmin tääl siit yhestä pojasta (oli siis koulus mun ryhmäs), joka pyys mua leffaan ja en sit halunnu mennä ku mua rupes jotenki ahdistaa. nojoo me nähtiin täs yks päivä sit ihan sillee pikasesti ku se halus nähä mut ennenku se lähtee vuodeks vaihtoon ja ollaan me meses ja fbs myös puhuttu. mut ää emmätiiä mitä mä ajattelen, mut mua kyl jotenki harmittaa se et se lähtee jo ens yönä :( ja ainaku ajattelen sitä ni tulee sellanen jännä tunne :D tää on ihan hassuu oikeesti... mut vuosi on kyl hirveen pitkä aika ja sil välil ehtii tapahtuu ties mitä kummalleki... se on kyl vihjaillu kaikkee ja sanonu et sitku se tulee takas ni 'metsästää' mut ja kaikennäköst :D

ääää emmätiiä. täs viestis ei oo mitään järkee..
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 11:48  
+
0
puuuuh. j llä oli ajatukset sumussa ja piti katella pikkuhiljaa sitä tilannetta. nyt sit m:ällä on sama ongelma, ajatukset on kuulema sumun peitossa, pitää katella pikkuhiljaa........ ja sit ku noi valitut itun sanat on sanottu, niin herra hiljenee eikä oikeestaan enää puhu sitäkään vähää, mitä ennen. spgji >:( miks miehien pitää olla niin vaikeita.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 11:54  
+
0

Wallen kirjoitti:

miks miehien pitää olla niin vaikeita



i agree !
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 15:33  
+
0

Wallen kirjoitti:

ja sit ku noi valitut itun sanat on sanottu, niin herra hiljenee eikä oikeestaan enää puhu sitäkään vähää, mitä ennen.


Mitä sä tarkalleen ottaen sanoit sille?
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 15:35  
+
0

Kadaver kirjoitti:


Mitä sä tarkalleen ottaen sanoit sille?



niin siis kun herra on sanonut valitut sanansa, eli että pikkuhiljaa vois katella.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 10.08.2011 klo 15:35)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 15:40  
+
0
:love: yyh

ja no, kauheeta kun joppe nyt eilen hyökkäs mun kimppuun ja oli hirveesti että meidän pitää nähdä jne. nonni joo nyt taas yhtäkkiä kelpaa? musta tuntuu että en mee näkemään sitä ennenkun oon saanu tähän toiseen jotain kunnon selvyyksiä, oon ihan sekasin vieläki, ja joppe varmaan sekottais mun päätä vaan lisää huonolla tavalla. en mä sitä enää halua, se on vaan yks iso ongelma koko mies.

(ja ok päätin et avaudun kuitenkin vähän kun tuli tosta walskunkin jutusta tää taas mieleen, että mua pelottaa et jos toikin alkaa jotain peruuttelee. tyhmää stressata siitä etukäteen mutta kauhee ahdistus kun mä oon niin varma ite tästä ja VIIMEIN oon varma jostain.. ja mulle tuli osittain yllätyksenä kuitenkin se et se on kelaillu siellä ihan samaa! kun olin asennoitunu et mun täytyy tehdä alote. niin no, sit mun vaan on pitäny täs sulatella tätä tässä rauhassa nää pari päivää ja nyt mä pelkään et ehkä se tulee toisiin aatoksiin (en oikeen tiedä miks ajattelen niin?) just kun mä oon vielä entistä vakuuttuneempi että tää on niin oikein !!!! tai kun ollaan oltu kuitenkin pitkään kavereita ja ollaan oikeesti oltu vaan kavereita mut sit tää vaan yhtäkkiä muuttu niin jotenkin pelottaa et jos tää sit taas yhtäkkiä muuttuu.. tai jotain. en osaa selittää.) (edit. no ei tää varmaan muutu... raukka on mustasukkanenkin! aww ihanaa)
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu torstaina, 11.08.2011 klo 14:34)

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 15:48  
+
0

Wallen kirjoitti:


Mitä sä tarkalleen ottaen sanoit sille?



niin siis kun herra on sanonut valitut sanansa, eli että pikkuhiljaa vois katella.


Eli siis mitä se toinen sitten sanoi? Mä en nyt oikein ymmärrä, että mistä sä nyt ärsyynnyit, ja sen takia kyselen. :D
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 10.08.2011 klo 15:55)

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 49
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 08:00)