Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 03.07.2011 klo 23:40

Sydänkäpystelyä 3

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 49

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 04.08.2011 klo 00:08  
+
0

Hakataru kirjoitti:

oi arctulle!

ja wallen, mun mielestä sun kaveri on kumman omistavainen sen kavereita kohtaan. eihän sillä ole mitään sanottavaa siihen kenen kanssa oot. mähän sotkin yhet välini hyvän kaverin kanssa miehen takia (tosin siinä kaveri oli musta vähän turhan omistavainen), enkä nyt kyl suosittele ihan kokonaan katkomaan välejä kaverin kanssa miehen takia mutta en mä myöskään lopettais mukavan miehen tapailua sen takia että joku kaveri ei siitä tykkää, hyvän kaverin pitäis kyl se ymmärtää. ehkä sun kaveris pelkää että sen välit heikentyy siihen m:ään jos teistä tulee pari tms.?



ja kun tää mun kaveri seurustelee, eli se ei mitenkään silleenkään voi olla vihanen tuosta. ja plus se, että kun tämä m asuu myös sumilla, niinkuin mun kaveri, joten pääsisin useemmin näkemään viikonloppuisinkin tätä kaveria, jos m:än kanssa tulis jotain enemmänkin.
ja niin, en mä tosiaankaan halua että meidän kaveruus menee, koska onhan tuo mun yks tärkeimmistä kavereista, mutta jotenkin tosi tylyä ja kurjaa että se syyttää tilanteesta vaan mua ja m on niinku joku pyhimys tässä hommassa. ja se, että se yrittää estää sen, että mä voisin olla onnellinen ja samalla m. äh.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 04.08.2011 klo 00:12  
+
0
Wallen: Mä en edes tajua mitä syyttämistä tossa tilanteessa on? Siis ette te ole etes tehny mitään pahaa. Ite en siedä tommosia omistushalusia ihmisiä ollenkaan.
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 04.08.2011 klo 00:23  
+
0
^Samaa mieltä, miten kukaan voi tuolla tavalla (yrittää) päättää kahden ihan "ulkopuolisen" ihmisen asioista? Jos M on kiinnostunut ja sinä oot Wallen kiinnostunut, niin eikös homma oo sillä selvä? ;) Mä olen aina pitänyt tuollaista mustasukkaisuutta ja omistushaluisuutta vähän lapsellisena... Se on ymmärrettävää ja kellä tahansa voi olla samanlaisia tuntemuksia, mutta toiset osaavat hillitä niitä paremmin kuin toiset. :L
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 04.08.2011 klo 00:28  
+
0
ja tämä kyytejä koskeva raivokohtaus lähti siitä, kun olin suunnitellut jo perjantain kulun ja että bussilla meen ja nakataan tavarat m:älle ja sieltä lähdetään liikkeelle. kaverin idea oli, että käyn eka muuttamassa sen kans, sitten yömyöhään sumille ja sen jälkeen kaverille ja sieltä m:älle ja heti kaupunkiin. ja sanoin, että toi mun suunnitelma ois yksinkertaisempi ja mulle helpompi ja kun oon m:ällä yötä, niin en mä kehtaa siellä vaan pyörähtää, enkä haluakkaan. niin kuulema nyt oon vaan koko ajan, että "ÄM SITÄ JA ÄM TÄTÄ BLABLA", vaikka kerroin vain mun suunnitelman ja että se ois helpompi. ja koska mä haluan nähdä m:ää heti sumille mentyäni ihan rauhassa ja olla sen kanssa.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu torstaina, 04.08.2011 klo 00:29)

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 04.08.2011 klo 00:41  
+
0
^No huhuh, aika ihmeellistä touhua kyllä. Sulla on täysi oikeus viettää M:n kanssa aikaa, älä vaan pode huonoo omaatuntoo tuon homman takia!

Hmh, mun oma M pelasti kyllä mun päiväni taas tänään.♥ Olin ihan lytyssä ja siipi maassa, mutta se onnistui parilla viestillä piristämään mua ihan valtavasti. Olen onnekas...♥
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 04.08.2011 klo 00:59  
+
0
Tuo mies on ihana! :love:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 04.08.2011 klo 01:21  
+
0
mun mies on ollu vähän kumman etäinen viimeaikoina, en haluais alkaa ylianalysoimaan tai mitään mut sitä ihan selkeesti vaivaa joku. kysyin niin se sano et se on vaan väsynyt, mikä on sinänsä varmaan ihan totta koska se on ollu kipeenä nyt ja paiskii silti töitä ku hullu..

ja luulen että sitä harmittaa ettei meillä oo hirveesti yhteistä aikaa ja minä silti aina selitän miten ois niin kiva tehä sitä ja tätä, mut ku ei meillä yksinkertasesti tunnu olevan aikaa käydä edes yhdellä piknikillä. aika masentavaa sinänsä, mut tilanne tulee tuskin muuttumaan ihan lähiaikoina. kysyin että millon sillä on viimeks ollu lomaa niin se sano että 4 päivää viime vuonna. elikkä siis tän vuoden neljää päivää odotellessa!

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 04.08.2011 klo 13:27  
+
0
Joo wallen jätä tollaset vaa omaa arvoonsa iha oikeesti :D

/ En vielkää oo tottunu siihe että mä SEURUSTELEN ja että mulla on POIKAYSTÄVÄ :-) ihhihhiii
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 04.08.2011 klo 21:21  
+
0
Kuinka ikävä voi toista tulla, lauantaina nähtiin viimeks ja ens lauantaina taas että ei tässä oo kun viikko välissä mutta tuolla mä vaan kaverin mökilla rustailin haikeeta rakkausrunoa yks ilta. :DDD

Eilen harmitti kun olin laittanut E:lle viestiä alkuillasta eikä tänään päivälläkään ollu vastannu ni pistin kotimatkalla autosta valituksen perään. Sehän vastas heti että "mitä, etsä oo saanu mun viestiä, mää mökötin täällä ku aattelin ettet enää mulle vastaa :(". Sitte ku käskin kertoa vihdoin niitä kuulumisia ni "ei kerkii ny, ollaan menossa vuorelle" (on Norjassa). Huoh mies.
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 04.08.2011 klo 22:18  
+
0
Oon mustis py:stä, luultavasti aivan turhaa... Minkä sille voin että TYKKÄÄN SIITÄ VAA NII HIRMUSTI :(
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 07:41  
+
0
Hmm hmm, mä oon ihastunut...! :shifty:

Kirjoitin muutama sivu taaksepäin naapurikunnan jätkästä, jonka kanssa ehkä on, ehkä ei ole jotain sutinaa. No, eilisiltana tämä sitten tuli käymään mun luona kun molemmilla oli niin tylsää ja ajattelin hänen olevan pari tuntia kuten hänkin varmaan oli ajatellut, mutta juttu luisti ja T lähtikin vasta tänä aamuna... :D

Ensin juteltiin ihan normaalisti molemmat omilla sohvilla, sitten menin hänen viereensä toiselle sohvalle ja kohta oltiin ihan solmussa pussailemassa. Käytiin tupakalla jossain vaiheessa (pitkät tupakat olikin, jäätiin vielä pitkäksi aikaa istumaan sylikkäin ja halailemaan) ja mietin että näinköhän lähtee kotia nyt mutta ei onneksi. Joskus yöllä maltettiin mennä nukkumaan (neljän tunnin yöunet takana, tänään pirteänä reissuun :D) ja sillonkin höpöiltiin ja söpöiltiin. Aamulla heräsin T:n kainalosta ja sovittiin että se tulee taas sunnuntaina kun tulen reissusta. :)

Mulla oli niin hyvä olla! Saa nähdä mitä tästä kehittyy. Jätkä on kyllä muuttamassa Espooseen kuun loppupuolella, että siitä tulisi sitten etäsuhde... Alkuvuoden jutusta otin kuitenkin opikseni etten ainakaan suinpäin syöksy suhteeseen, vaan nyt katselen rauhassa.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 09:28  
+
0
Tässä menee nyt jokin väärin.

J:n kanssa puhutaan puhelimessa feminismistä, kämppiksen kanssa vaihdellaan sydämiä ja "voi kunpa olisit jo täällä!!!" -viestejä. :nauru:

Kuinka monella täällä oikein on J? Kädet pystyyn. Täältä löytyy yks.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 10:45  
+
0
:heiluti: täällä yksi onnellinen J'n omistaja! haha
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 10:50  
+
0
Mul on J... melkein ärsyttää, mut no ok tää mun eka J ikinä! :D
Do or do not. There is no try.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 10:52  
+
0
ex j

:D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 10:53  
+
0
H1N1:llä on J, Hakiksella oli monta J:tä, Wallenilla oli J..

Mikä J-buumi täällä on? :--D
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 10:57  
+
0
No mut ku aattelee, ni J:llä alkavia miehen nimiä on ihan hitosti ja vielä sellasia tosi yleisiä. Esim just Janne, Joni, Jarkko, Jari, Jere, Jani, Jyri, Joonas.. Ni sinänsä ei ihmekään että jengillä on enemmän J-kirjaimella alkavia miehiä ku vaikka.. O-kirjaimella alkavia :D
Do or do not. There is no try.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 11:01  
+
0
Fiksu huomio.

AINIIN Katrillakin on PERIAATTEESSA J!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 11:38  
+
0
hahhahah, oltiin eilen (vahingossa) baarissa kolmistaan t:n ja sen eksän kanssa! oli kyllä pikkasen kiusallista, koska se tyttö on aivan saaterin ihana (ja mun ja t:n juttu alko miten alko..). nyt vähän kyrpii että sekin oli niin kiva mulle koko illan, vaikka jälkeenpäin selvis että se on tosi mustasukkanen ja se mm. koitti soitella t:lle koko aamun...

ja oli kyl nolouden huippu ku tänäaamuna puhuttiin jotain siitä ja viittasin siihen vahingossa en eksänä vaan "tyttöystävänä" ilman että ite ees huomasin mitään ja t jääty ihan täysin ja oli et WHAT no:D jäänyt näköjään se kevään toinennainen-vaihe vähän alitajuntaan :( minun mies se on.

sen jälkeen se sanos, että jos mä haluun niin se katkasee kaikki yhteydet siihen ja olin ihan että mitä koska en oo koskaan edes vihjaillu mitään siihen suuntaan, musta on kuitenkin kivaa että ne on vielä kavereita niin munkaan ei tarvii kuulla mitään kukkua siltä tytöltä. mut se sano et se ei itekään jaksa jos se rupee tolleen vainoomaan.

mut nii t saa mut välillä näyttämään niin tossuttajalta : DDD parka luulee että mä oon ihan tajuttoman mustasukkanen vaikka yllättäen en ookaan ainakaan liikaa ja ainakaan tosta henkilöstä. ja huomasin aamulla että t on kirjottanu mun käteen "i'm on your side" :D voi aww.

tykkään kyllä tuosta miehestä niin kovin.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 15:59  
+
0
Sain tänään viestin, joka alkoi "hyvä tuleva rouva [L:n sukunimi]" ja loppuviestikin sai mut vaan liikuttumaan ihan tyystin. Ihanin viesti koskaan :')
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 49
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545736
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 08:00)