Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 03.07.2011 klo 23:40

Sydänkäpystelyä 3

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 49

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 08.07.2011 klo 16:21  
+
0
^ Ehkä se on ihan hyvä, sä olet kuitenkin eronnut pitkäaikaisesta poikaystävästä vasta tuokio sitten :) Joskus on ihan hyvä olla yksinkin ilmaan minkään sortin sutinaa.

"Kyllä sitä sitten ehtii".
Varjo 12/2010 ♥

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 08.07.2011 klo 18:32  
+
0
Katottiin telkkaria jossa mies vei naisensa treffeille romanttiseen ravintolaan.

Mä: Mäkin tahdon romantiikkaa!
H: No mä vien sut heseen.

:( :D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

critter

critter
Viestimäärä: 49

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 08.07.2011 klo 20:06  
+
0
Hämmentävää.
Tuli päädyttyä melkosen läheisiin tunnelmiin ton kanssa, eikä siinä nyt mun osalta mitään, itehän nautin tilanteesta suuresti öhö öhö... mutta outo tilanne silti ottaen huomioon että ollaan niin hyviä kavereita. Vai olinkohan vaan eksän korvike? Huaaaauauauauauauauauau. Nojoo, onneksi asiat ei muuttunut mitenkään, kun ollaan tätä selvitetty. Silti, en voi väittää ettenkö ois pitänyt siitä tilanteesta ja paljonkin... ;_; ei tässä muuta kun pää sekasin.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 08.07.2011 klo 23:22  
+
0
Ei hyvä, ei ollenkaan hyvä.......... N soitti äsken ja kyseli kuulumisia yms. ja tuli puheeksi vauhtiajot ja se oli aivan onnes et joo soitellaan ja nähdään sit sillon. Voi ei mihin mä joudunkaa... Oon tehny sen virheen jo kerran, en haluu tehdä uudestaan. Tietty nyt mun ei tarvisi sit enää nähdä sitä mut ehkä se onki se pahin juttu? Ei mulla oo oikee ikinä ollu N:a kohtaan mitään muuta ku kaveritunteita, mut silti se on aina vetäny puoleensa. En kestä.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Lauantaina, 09.07.2011 klo 02:09  
+
0

Wallen kirjoitti:

hiljaista on ja varmaan tulee olemaankin


Mulla oli myös jonkin aikaa tosi hiljaista eron jälkeen. Sitten yhtäkkiä riehaannuin ja mulla olikin yhtäkkiä miehiä joka sormelle (Ja tosi monta morkkisaamua.....)! Nyt tosin olen valkannut sen parhaan ja keskityn täysillä siihen. :D

//Se sanoi etukäteen, ettei varmaan ehdi soitella mulle Ruissista, mutta kyl on viestiä ja puhelua tullut. :D
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu lauantaina, 09.07.2011 klo 15:09)

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Lauantaina, 09.07.2011 klo 21:00  
+
0
voi ei voi ei, oon ehkä ihan pikkuisen ihastunut erääseen herraan. ei kerrota kellekkää eihän. vaikka kai se on ihan normaalia että ihastuu johon kuhun toiseen vaikka seurusteleekin, eikä tosiaan oo mitään muuta kuin pientä ihastumista tähän herraseen. kääks kääks.
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Lauantaina, 09.07.2011 klo 21:17  
+
0
mä en oikeesti tajua tuota yhtä. tai no ku pitemmän päälle miettii nii se on vaan kännissä tolleen "no tuu nyt tänne!" ym. mutta sitte selvinpäin ei meil oo mitää :D justjuu. iha parempi pysyä vaan sinkkuna nii saa rellestää!
(Viestiä on muokattu lauantaina, 09.07.2011 klo 21:18)

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Lauantaina, 09.07.2011 klo 21:34  
+
0
Ääh olin L:n kanssa just ja se oli sanonut monta päivää sitten että sillä on jotain asiaa mulle, jotain tosi tärkeetä vissiin ja jännitin sitä aika paljon ja nyt muistin sen just vasta sitten kun olin tullut kotiin :ttou: (tosin ei se itsekään muistanut) no, nähään vissiin ens viikolla niin sitten se saa kyllä kertoa
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 10.07.2011 klo 22:46  
+
0
Joo, multa kyllä lähti oman eron jälkeen vähän käsistä miesten kanssa pelehtiminen.. Noh, mitään en kadu!

MUT NYT. Oon ehkä maailman onnellisin tyttö ja eilen oli ehkä elämäni paras ilta ja yö :') Jos mä kohta vuoden sinkkuiltuani olisin valmis taas astumaan seurustelevien ihmisten leiriin..
Do or do not. There is no try.

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 11.07.2011 klo 07:13  
+
0
Heh, jospa sitä tulis tännekin kertomaan, mentiin miehen kanssa vkl kihloihin :love:
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 11.07.2011 klo 07:19  
+
0
onnea riiT hirmusti!! :)

mä en nyt oikeesti tiiä mitä mä teen ton yhen kanssa... se lähtee tänää armeijaanki nii taitaa ehkä nyt jäädä tää juttu.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 11.07.2011 klo 12:32  
+
0
onnea riiT ! :-)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 11.07.2011 klo 14:23  
+
0
Onnea riit!

Juteltiin j:n kanssa puhelimessa eilen melkeen kolmeen..
Mulla ei oo nyt mitään tietoa eikä ees aavistusta mitä se kelailee, en tykkää ku ei tiedä! välillä nyt tuntuu et sitä ei kiinnostais yhtään jutella tai viettää aikaa mun kanssa mut välillä taas ihan päinvastoin?
eilen otin itteeni niskasta kiinni ja soitin ite sille kun tajusin että en oo muistaakseni kertaakaan soittanut sille sillee ekstempporee koska tekee mieli vaan rupatella, se on aina hoitanu sen puolen ja jos se ei soittanu niin en minäkään sit, "ihan sama", vaikka olisin halunnukin...? tyypillistä multa, mut eihän tollanen nyt voi jatkuu.
en kyl tiedä onnistunko mä tota enää lämmittelee itelleni takasin, pelkään et oon vähän liian myöhässä.. :D mut mä nyt päätin yrittää parhaani torjumisenkin uhalla (oon kyllä yllättävän huono tässä, semmosissa kevyissä jutuissa mulla ei oo mitään ongelmaa, nyt on).
never regret something that once made you smile

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 11.07.2011 klo 18:20  
+
0
Onnea riiT! :--)

Tänään musta sitten tuli inttileski...
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)
(Viestiä on muokattu maanantaina, 11.07.2011 klo 18:21)

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 11.07.2011 klo 18:24  
+
0
^Inttileskenä on iha kakkaa! :(

Mä jäin sillon inttileskeks kun oltiin seurusteltu vasta 2kk... Muistan kuinka itkin ekat kaks viikkoa joka ilta ja tuntu kauheen yksinäiseltä. Jossain parin kuukauden jälkeen siihen jo tottu ja osas arvostaa omaa aikaa. Lopulta olikin jo vähän hankala olla kun toinen pääs reserviin ja näki taas niin usein.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 11.07.2011 klo 18:35  
+
0
Mun eksä meni armeijaan ja jäi sinne.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 11.07.2011 klo 19:35  
+
0
Mä en oo vielä itkenyt yhtään, kun en oo ihan täysin tätä juttua sisäistänyt. Varmasti tulee olemaan tosi kurjaa ja rankkaa välillä, koska mulle tulee älyttömän helposti yksinäinen olo, mutta toisaalta tiiän et M saa tuolta paljon uusia kavereita ja hyviä kokemuksia. :--) Ja ehkä sen hajamielisyys vähä vähenee??! :--D No eivaan, mut yritän aatella positiivisesti ja pääsenhän mä tästä tosi helposti käymään Sotkus vaikka iltakaffilla, kun matkaa on "vaan" 50 kilometriä... :--)
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)
(Viestiä on muokattu maanantaina, 11.07.2011 klo 19:36)

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 11.07.2011 klo 20:45  
+
0
Kiitos viruskoira, MAD, Hakataru ja domo! :)

Onneks mun ei tarvi kestää inttileskenä, ku toi on käyny sen jo, toki sen sitte korvas vuoden kaukosuhde. Mut tsemppiä inttileskiks jääville :>
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 11.07.2011 klo 21:21  
+
0
henk.koht mä en tajua miks kaikki ruikuttaa inttileskeyrestä :D

mä jäin kans parin kuukauren jälkee inttileskeks ja viä vuoren nakilla, puolet on viä jäljellä palveluksesta ja ny j on tuumaallu että josko jäis viä töihi. en tajua että mitä kamalaa tässon? :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 11.07.2011 klo 21:25  
+
0
^Mä oon vähä samoilla linjoilla siinä, et ei se poikaystävä saa olla nii maailman keskipiste ettei pientä erossaoloaikaa kestä. Ihan tervettä olla välillä erikseenki.

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 49
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 20:45)