Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 03.07.2011 klo 23:40

Sydänkäpystelyä 3

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 49

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 11.07.2011 klo 22:00  
+
0
mä varmaan kuolisin, kun saan hirveet eroahdistukset jo päivän yksin olosta -__- mutta varmaan siihenkin tottuis äkkiä.

onneks toi on sen ikänen ja sen maalainen että ei tarvii moisesta huolehtia.... mut syksyllä ku alkaa koulut täytyy joka tapauksessa tottua siihen ettei voida nähä niin paljoa, kun toi tekee yö(ja päivä....)töitä ja aikataulut menee väkisinkin ristiin :S

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 11.07.2011 klo 22:01  
+
0
No itelle se eka pari kk oli vaikeeta ku oli tottunut olee 24/7 yhessä. Kyllä siin aika nopee oppi sit olee yksin ja tuntu jopa siltä et ei ikinä vois palata samanlaiseen rytmiin et näkee paljon.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 11.07.2011 klo 22:24  
+
0
mä en oo kertaakaa surkutellu tätä armeija juttua, mua lähinnä viä ärsyttää jos py liikaa vuorattaa et on ikävä. tekis mieli mennä ja läpsiä naamalle ja sanua et älä oo näi ämmä :-----D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 11.07.2011 klo 22:29)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 11.07.2011 klo 22:54  
+
0
mua alkaa vaan ahistamaan jos on liikaa toisen kanssa. tai ylipäätään jos suhde on sellasta että 24/7 ollaan yhteyksissä niin nou thanks. on paljon parempi jos osaa olla yksinkin (ja jotenki helpompiki kun ei oo niin sellanen riippuvainen olo toisesta). nii mäkään en nää inttileskeydessä mitää hirveetä? se on kuitenki pakollinen juttu missä on HYVÄT EDUT eli siilitukka ja urheilua!! ahha. enemmän mua nyt vituttais ite mennä jonnekin metsään leireilemään vuodeks ja poikaystävä sais liidellä täällä onnellisena vapaalla jalalla.

ps. vaikka ymmärrän oikeen erittäin hyvin et jos on tottunu olee toiseen yhteydessä ja tekemisissä koko ajan niin onhan se ihan paskaa! aluks.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu maanantaina, 11.07.2011 klo 22:56)

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 11.07.2011 klo 23:25  
+
0
Mä niiiiin tykkään! :hymy:

//Muoks: Liian imelä hymiö, pakko laittaa vähän neutraalimpi!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu maanantaina, 11.07.2011 klo 23:26)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 12.07.2011 klo 20:15  
+
0
Kyllä pikkase tulee semmone apuaapuapaua jos/kun oon ton kaa viettäny nytki jonki viikon yhes ja esim. tänää ei taideta nähä :D lol. mut siis iha hyväähän se tekee ja saa aikaa itellee.
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 12.07.2011 klo 21:31  
+
0
No voi nyt piru! :mad:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 12.07.2011 klo 21:41  
+
0
Kada, tell us!
never regret something that once made you smile

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 12.07.2011 klo 21:49  
+
0
Tulin mustasukkaiseksi yhdestä "ollaan poikien kans kaljalla ja kattelemassa naisia" -viestistä ja hämmennyin omista tunteistani. :eitietoo:

En halua että tämä lipuu tuttuun "Kada ja pojat" -kaverimuottiin, jossa olen ainut tyttö äijäporukassa ja jossa mua ei edes nähdä tyttönä!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu tiistaina, 12.07.2011 klo 21:51)

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 12.07.2011 klo 21:54  
+
0

Kadaver kirjoitti:

En halua että tämä lipuu tuttuun "Kada ja pojat" -kaverimuottiin, jossa olen ainut tyttö äijäporukassa ja jossa mua ei edes nähdä tyttönä!

Toi voi muuten olla niiiiin ärsyttävää välillä! Viime kesä meni oikeestaan kokonaan just noin(paria poikkeusta lukuunottamatta), mä olin vaan yks äijä muiden joukos. Välillä se on tietysti hyvä juttu, ku ei tarvi murehtia et joku kaveri olis kiinnostunu enemmän ku kaverina, mut sit jos haluais jonku kans jotain nii ei....

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 12.07.2011 klo 22:06  
+
0
Ficaro, tuo on niin ärsyttävää! Tykkään hengailla kaksilahkeisten kanssa, mutta joskus sellainen sähkötön ilmapiiri pistää kyrpelin kasvamaan otsaan. :pyssyt:

En ole edes mikään mielettömän mustasukkainen luonne. Ymmärsin tuossakin tilanteessa olla näyttämättä mustasukkaisuuttani, mutta kieltämättä alkoi nyt mietityttää olisiko asia pitänyt ottaa jotenkin hienovaraisesti esille. Nyt se nimittäin saattaa kuvitella, etten välitä siitä yhtään ja että olisin valmis luovuttamaan sen ilomielin jollekin toiselle. :mietiskel: Olen nimittäin aina välillä sorkkinut kepillä jäätä ja selittänyt jotain "perkule kun on pakko laittaa legginsit töihin näinkin kuumalla ilmalla, muuten ei saa työrauhaa kun ukot tulee puristelemaan" -juttuja. Ehkä tämä oli KOSTO?!

Katsotaan sitten, kun se ottaa muhun yhteyttä! :ylpea:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 12.07.2011 klo 22:13  
+
0
Kada kuulostat aivan multa noiden spekulaatioiden (miten se hitto taivutetaan?) kanssa. Mul on aina tapana spekuloida hirveesti kaikkea, oon kyl nyt koettanu vähentää kun se ei yleensä johda mihinkään hirveen.. hyvään lopputulokseen. Menee vaan pää ihan sekasin :D
never regret something that once made you smile

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 12.07.2011 klo 22:16  
+
0
Okei, lopetan spekuloinnin nyt.

Naamioin mustasukkaisuuteni huumoriin ja vilautan sitä vähän seuraavan keskustelun lomassa. Silleen varovaisesti, säikäyttämättä toista pois.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 12.07.2011 klo 22:59  
+
0
ahahha. välilllä mä vaa tunnen itteni jotenki vajaaksi ton yhen kans! mutta on nii huippua kattoa ruotsin huonoimpia kuskeja kun py sanooo niistä blondeista, että onneksi sä et oo sentää ihan nui tyhmä hahhh. NIINPÄ NII.

mutta voi ihanuutta, oli taas kiva ilta.
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 12.07.2011 klo 23:06  
+
0
jehei. taas ilta yksin himassa. :))))))))))):): tekis mieli valittaa tolle noista töistä mut ei pysty ei kykene. munhan täs pitäis kans jotain töitä hommata eikä vaan valittaa. mut kun ärsyttäää!

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 15:15  
+
0
olen onnellinen mitä sä luulit.
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 18:35  
+
0
Mulla olis viikonlopuks vaikka mitä kivaa tiedossa, mutta mikään ei inspaa, kun M on armeijassa. Meillä on paljon yhteisiä kavereita, joten kun M on poissa, se tuntuu samalta ku yks kavereista ois poissa. Toki mulla tulee varmasti olemaan hauskaa jnejne, oonhan mä ennenki viettäny kavereiden kans iltaa ilman M:ää, mutta silti...

On ikävä.
(Ja silläkin on mua, mikä tuntuu hyvältä, koska pelkäsin että se nauttii siel täysillä olostaan, kun mä en märise vieres... :-D)
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 15.07.2011 klo 16:26  
+
0
:love:

Me TAPAILLAAN! Toi jätkä joutu ihan vahingossa jo näkemään koko mun perheenkin ja juttelemaan niiden kanssa. Ja nyt meidän äiti on ihan myyty, vaikka tosiaan me vasta tapaillaan hehe. Äiti on vihannu kaikkia mun miespuolisia kavereita ja entisiä poikaystäviä, mut se menetti sydämensä nyt tolle hihih.

Ja purr, oon niiiin ihastunut!
Do or do not. There is no try.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Lauantaina, 16.07.2011 klo 21:57  
+
0
mä oon miettiny, lähinnä sua

khihh :-)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 03:11  
+
0
Tämä juttu on nyt ilmeisesti siinä pisteessä, ettei kumpikaan säädä toisten kanssa mitään. Päivittäin soitellaan ja jutellaan sellaisia kevyitä parin tunnin puheluita. Tänään puhuttiin aika paljon aiemmista suhteista, ja toivon että sitä ei haittaa mun aiempi parisuhdekokemus, jonka loppumisesta ja sen syistä olen puhunut aika avoimesti. Uskaltauduin kyllä myöntämään, että pidän tyyppiä erityisenä ja olen ihastunut.

Mä tipahdan kyllä niin korkealta, jos toinen kääntää kelkkansa ja tästä ei tulekaan mitään. Mä en todellakaan ihastu helposti, enkä varsinkaan näin pahasti.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 49
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 22:15)