Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 03.07.2011 klo 23:40

Sydänkäpystelyä 3

Siirry sivulle: 1 ... 46 47 48 49

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 02.09.2012 klo 22:30  
+
0
täytyy kyllä nostaa hattua taas j:lle, siitä kuinka se jaksaa mua ku oon taas ollu oikee kunnon narttu :enkeli:
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 11.09.2012 klo 15:26  
+
0
mä oon rauhottunu pääni kans ja parisuhde kukoistaa. oon helsingissä koiran kans ja t omassa kodissaan. hyvä olla välilllä molempien omissa oloissaan :) kuukaus sitte ku oltais oltu näin oisin hyppiny seinille ja repiny hiukset päästä. mutta pakko taas vaan hehkuttaa, olen onnellinen <3
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 16.09.2012 klo 23:13  
+
0
milloin tää kipu loppuu?
this parrot is no more!

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 16.09.2012 klo 23:47  
+
0
^Se voi kestää pitkään. :suru: Itselläkin melko ristiriitaiset tuntemukset. Haluan olla yksin, mutta haluaisin silti jotain muutakin. Äyks.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 18.09.2012 klo 18:12  
+
0
aww sain kukkia

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 19.09.2012 klo 14:33  
+
0
mä en olis ikinä voinu uskoo, että tykkäisin jostain ihmisestä näin paljon. edellisessä suhteessa kundi tuli viikonloppusin aina meille ja mä en ollu oikeestaan yhtään innostunu siitä, enkä voinu ees kuvitella, että olisin jaksanu niille matkustaa. nykysessä suhteessa mä käytän arkipäivät odottamalla vaan sitä hetkee kun pääsen lähtee hämeenlinnaan oman kullan luokse tai että se tulee meille. oon vaan niin onnellinen.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 30.09.2012 klo 17:24  
+
0
mä olen niin ihastunut. kahteen henkilöön. ei helvetti, tämä on jo säälittävää :D kummastakaan ei tule mitään vakavaa kuitenkaan ja kumpaankaan mulla ei mitään oikeita mahiksia mutta kun. mää haluun.
this parrot is no more!

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 01.10.2012 klo 00:49  
+
0
mäkin oon tavallaan kiinnostunu kahesta tyypistä... :shifty: ja ne on myös kai molemmat kiinnostunu musta (tää on kyl niin sekava kuvio et en ota itekään selvää enää :D) ja keskenäänhän ne on tositosi hyviä kavereita. et hienosti menee :))))) blaah.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 09.10.2012 klo 17:38  
+
0
Uskallaudun nyt tähänkin keskusteluun mukaan hankalan viime eron jälkeen :)
Oon niin onnellinen ja ennen kaikkea tavattoman ihastunut!
Shania 11092011>
Inna 20092012>

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 12.10.2012 klo 11:37  
+
0
kuun vaihteessa tapaaminen :cool:
this parrot is no more!

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 18.10.2012 klo 13:51  
+
0
ahistaakumulonniihyväänäkönepoikkisentajuukuioonsaanunoinyvännäkösenäää!!! ♥ pieni rakkaus ahdistus :eitietoo:
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 18.10.2012 klo 17:07  
+
0
^ Äääh tiedän tunteen..... :(

Järkkäsin eilen yöllä kynttiläillallisen ja toinen oli ihan otettu :')
Ja huomenna saadaan pitkästä aikaa viettää koko päivä yhdessä, kohokohtana Vesterisen keikka!

Viime aikoina nähty niin hurjan vähän. Onneksi pian alkaa helpottaa.
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Lauantaina, 20.10.2012 klo 19:36  
+
0
se kertoi eilen ettei ole seurannut supernaturalia, johon en kommentoinut juurikaan mitään.
tänään se laittoi lataukseen ekan kauden. koska mä vaan osaan valita nämä.

niin, ja tämäkin osaa soittaa kitaraa.
this parrot is no more!

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Keskiviikkona, 24.10.2012 klo 17:09  
+
0
muutto ens kuun alussa omahan kämppähän, jännä nährä mitä tapahtuu. meirän luonteilla joku päivä jompi kumpi herää ilman päätä :D


oikiasti luulen että tää on meirän suhteen loppu ku muutetaan saman katon alle, ei jakseta toisiamme kahta kuukauttakaa :---D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 25.10.2012 klo 10:50  
+
0
^Sää aina puhut kuinka hirveesti te tappelette ja huudatte, mutta tiedätkö mitä! Mulla ainakin on sellainen fiilinki, että teillä on hyvä suhde ja teillä vaan toimii se raivokkaampi yhteiselämä. :D Onnea uuteen kotiin!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 25.10.2012 klo 23:42  
+
0
3,5v yhdessäoloa, aika menee niin nopeesti.
16 olin kun alettiin seurustelemaan ja nyt oon 20,
mutta en kyllä kadu vaikka kaikennäköstä on sattunut.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 26.10.2012 klo 12:23  
+
0
Olen tylsyyksissäni lukenut erilaisten roskapalstojen ihmissuhdeosioita ja törmäsin sattumalta parisuhteiden markkina-arvoteoriaan. Omasta elämäntilanteestani johtuen mua alkoi lähinnä naurattaa, miten hyvin käsitteet ATM, ATN, YTM ja YTM kuvaavat nykyajan ihmisiä. :nauru:

Mä en kyllä osaa itseäni luokitella YTN:ksi tai ATN:ksi.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 26.10.2012 klo 13:42  
+
0
Laitettiin Hoasille kämppähakemus. :-) Ja jos siitä ei oo jouluun mennessä mitään kuulunu, niin vois alkaa kattelee ihan yksityisiltäkin vuokra-asuntoja. Olis kiva päästä muuttamaan mahd pian ensi vuoden puolella.

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 01.11.2012 klo 16:53  
+
0
okei tää keissi on tosi outo, mutta kyseessä eniveis sama s kun ollut viimeset 2v :D

mut sovittiin siis vaan että ei sovita tätä juttua mitenkään päin, kun oon nyt pari kk tosiaan tolle sanonu etten tiiä uskallanko vielä haluta sitä ja lähteä tähän mukaan - varsinkaan kun se nyt tosiaan varmistui että se lähtee maanantaina sinne skutsiin kouluun, ja se on ymmärtäny sen tosi hyvin ja plaaplaaplaa, MUTTASIIS, pointtina ehkä se että mä pääsen nyt vähän fiilistelemään tätä siltä kannalta että tuleeko mulle ikävä sitä vai kiinnostaako mua kaikki muu vai mitä hittoa. luulis omien fiilisten aika nopeesti selkenevän jos tää menee yhtään sen mukaan mitä oli kun toi oli intissä :D mä ulvoin aina kun se lähti ja vaikka mitä hohhoiii. kai tää tästää. tavallaan tosi hyvä että se lähtee niin mulle selvii itelleni mitä haluun iha fuckin' for real, mutta toisaalta taas tosi paska veto siltä lähtee tälläsessä tilanteessa! :D ristiriitasta ohh yea

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Torstaina, 01.11.2012 klo 20:24  
+
0
Ei voi muuta sanoa ku :love: Vaikka tääki varmaan menee lopulta päin persettä mutta nooo...

  Siirry sivulle: 1 ... 46 47 48 49
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 01:30)