Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 21:49

Sydänkäpystelyä

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50 51

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 16:28  
+
0
Ehheh... kauampa tää mun päätös taas kesti... Ihastus iski taas... : >>
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 19:30  
+
0
No mut on niin kauan kuin muistan kustannettu vuosi toisensa perään mun isovanhempien huomaan Espanjaan - aina kolmevuotiaasta asti, viisivuotiaana matkustinkin sitten jo yksin kahdesti vuodessa ja koulujen alettua kerran vuodessa :--) Muutenkin meidän porukat on aina tykänny matkustella ja olen käynyt Thaimaassa nyt öö neljä kertaa? En ole edes varma kun faija on siellä joka talvi vähintään 6vkoa!
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 15.09.2010 klo 19:35)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 19:41  
+
0
Mepä käydään Lapissa ainakin.. 4 kertaa vuodessa!!11 Meillä on vähän suhteita niin saadaan ilmaiset yöpaikat ja ruoat!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 19:45  
+
0
Oi kuin ihanaa, oon aina halunnut kunnolla Lappiin mut vaan kerran oon päässy käymään kun nää on niin vilukissoja, ensivuodeksi sisko tosin puhui ne sinne :--)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 19:50  
+
0
Mekin päästään mitä ilmeisimmin Venäjällä L:n kaverin tyttöystävän (kaveri ja tämä tyttöystävä tulee mukaan) sukulaisille öiksi, joten silläkin tavalla jo tulee halvemmaksi koko reissu :)

Lapissa olis kyllä ihana käydä, ah <3
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 20:10  
+
0
Mekin päästän ilmaseksi Lappiin koska mun vanhemmilla on mökki siellä11!

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 20:17  
+
0
ihanaa kun mulla ei oo suhteita mihinkään eikä oo missään mitään ni mä/me ei päästä mihinkään kun ei oo kunnon tulojakaan. kiitos kun piristätte mun sateista päivää entisestään "mennään sinne, mennään tänne, mennään tuonne, meillä on sitä ja tätä ja tuota!!!"

hilupurkki ku saadaan täyteen ni lähetään johonki. :ylpea:
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 15.09.2010 klo 20:17)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 20:22  
+
0
Ei näitä kukaan pakota lukemaan :(

Aw, mullakin on hilupurkki ja pitäiskin viedä se pankkiin. Vaikkei sillä ihan matkalle päästä, mutta ehkä sillä ruokaa sais kaupasta!
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 20:22  
+
0
me ollaan käyty kerran lapissa kattelee poroja ja harrastaa romanttisia löpinöitä takkatulen loimussa, jn isän mökillä nimittäin käytiin. :-)

no, meidän tulevaisuuden haave ois käydä missä vaan euroonpan ulkopuolella, tai jllä on haaveena. ja amerikkaan tuo haluaisi :-) joskus sitten isona! ja pariisissa me molemmat haluttais käydä!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 20:40  
+
0
Ihania on just illat takkatulen vieressä, päivät on lasketeltu ja sit käyty saunassa ja maisemina lumiset puut :--) siinä sitä tajuaa kuin rakas ja tärkeä se toinen on.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 20:53  
+
0

MAD kirjoitti:

siinä sitä tajuaa kuin rakas ja tärkeä se toinen on.

Mä tajusin tuon taas tänään kun me kirpparin pihalla tapeltiin me vs. pöytä, jota koitettiin mahduttaa autoon :D:D Saatiin se lopulta ja autossa mulla oli vaan sellanen "vitsit, me ollaan hyvä parivaljakko!" -fiilis :D

Sit oli pakko laittaa myöhemmin viestiä, että "musta on ihana muuttaa just sun kanssa" ja vastaukseksi sain, että "se on hyvä asia yhteiselon kannalta! :) Tunnen samoin sua kohtaan"

Tui <3
Varjo 12/2010 ♥

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 21:22  
+
0
Mäki haluan matkustelemaan tuon kanssa! Eilen se kyl puheli että jos se voittaa lotossa ni se ostaa meille Rooman matkan :D:DD mut no jaa. mikä on todennäkösyys.

Kamalaa ku on kokoajan vaa nii ikävä vaikka eilen just nähtiin! Ja nyt kirjotusten alla ei oikee kerkee näkee kunnolla ja voi :( no viikon päästä voisin mennä viikonlopuks taas yökyläilemään. Eilen tää oli nii ihana ku spontaanisti alko pussailee niskaa ja korvaa ja olkapäätä ja voi ♥ tykkään niin hirmusesti. Toivon et mikää ei menis pilalle♥
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 16.09.2010 klo 14:04  
+
0
Kaikki tommoset kivat ja turvalliset tyypit ei ala kiinnostaa yhtään, tykästyn aina tälläsiin tunnevammasiin ihan selvästi :) erinomainen maku mulla
never regret something that once made you smile

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 16.09.2010 klo 18:44  
+
0
ollaanki huomisesta sunnuntaihin ihan keskenään meillä murun (+ kissojen ja koiran) kans :-) kattellaan paljon leffoja ja muuta, kiva kun saa olla ihan kahdestaanki kotona välillä.
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Annaronja

Annaronja
Viestimäärä: 203

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 19:37  
+
0
oon nyt vähän ymmällään. yksi varattu hemmo pitää mun mielestä todella epä-kaverimaista käytöstä mulle, saas ny nähä miten tää jatkuu :DD
FI CH Jellonaaman Cool`N Sexy 5/06
Jellonaaman Jokeri 3/08

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 22:02  
+
0
en tajuuu, leiril yhten yön oltii mun + kaverin huonees, meit oli jotain 5 tyttöö ja pari poikaa, niin toi makoili mun vieres siin sängyl koko aja, ja änkes samalle tyynylle, haisteli mun hiuksii (:DD) ja jutteli kaikkee, mut sit loppuleirin oli taas aika välinpitämätön... että ottas nyt jotai selvää tosta

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 22:06  
+
0
öö .. oon ihastunut? ehkä, mutta aivan totaalisen väärään henkilöön. mun olis vaan parasta unohtaa se, mutta vähän vaikeaa kun näkee jatkuvasti koulussa.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 23:42  
+
0
Tuun tänne sit vinkumaan siks aikaa ku ootan et MSN latautuis tälle koneelle :D Ku kelasin vaan et nyt ku mietin ja vertaan nykytilanetta entiseen niin mistä mä oon oikeen vinkunu aikasemmin? :eitietoo: Tekisin pari(sataa) asiaa toisin kuha nyt saisin elvytettyä tilanteen jotenki ennalleen.

Ja en tiiä kuuluuko tää varsinaseisti tänne mut kaveripojan tyttöystävä on kieltäny mun kaveria olemasta niin "lämpimissä väleissä" mun kanssa, mitä? No ok, joskus vuos sitte oli tää sama mustasukkasuus kuvio ja välitki meni mut hei ootte seurustellu jo vuoden ja koko mun ja tän kaverin juttu kuoli ihan lopullisesti sillon vuos sitten, ei pelkoo.
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 23:52  
+
0
^No toisaalta mä ymmärrän sitä sun kaverin tyttöystävää. H:lla on kaverina muutama muija, joiden kanssa en haluais sen olevan missään tekemisissä, mutta en mä mene sitä kieltämään, koska ei ole mun asia päättää toisen kavereita, vaikka en niistä pitäiskään. Eli ymmärrän, mutten hyväksy. Varmaan inhottava tilanne kaikille osapuolille. :(
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Maanantaina, 20.09.2010 klo 00:06  
+
0
Pyysin, josko tuo tekisi samalle mullekin leivän kun itselleen väsäsi ja sainkin juustoleivän, jolle oli majoneesilla kirjoitettu L <3 S

Awwww n_____________n
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:45)