Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 21:49

Sydänkäpystelyä

Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Maanantaina, 20.09.2010 klo 00:07  
+
0
No siis joo, kyl mäkin ymmärrän tota kaverin tyttöystävää osiltaaan koska en itekään varmasti iloitsis, mut oltiin molemmat nii onnellisia ku saatiin asiat taas sovittua ku oltiin tosi läheisiä ja tärkeitä toisillemme sillon aikasemminn. Ja lisäks ku tuntuu et monet vaan haluu musta jotain tai ei ookaan kunnon ystäviä niin harmittaa et sit toikin menee näin. Niiin, antakaa mun nyt vaan vihata kaverin tyttöystävää! :D
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Maanantaina, 20.09.2010 klo 00:17  
+
0
Hmm. Jos sä yrittäisit olla sille kiva kaikissa bileissä missä näet sitä (siis jos näet), ja kyselisit siltä sun kaverilta siitä tyttöystävästä ihan viattomia juttuja (Esim jotain: Tykkäskö se sun tyttis siitä leffasta jonka kävitte katsomassa?) ja muutenkin yrittäisit antaa itsestäs hyvän kuvan myös sille tyttöystävälle? Ei siis tarvis mielistellä ja nuoleskella kieli ruskeana, vaan ihan vaan olla kiva ja yrittää tutustua. Kun ei toi vihanpito pidemmän päälle kuitenkaan auta. :)

Mä vihaan yhtä H:n kaverimuijaa sen takia, että se ei ole koskaan edes yrittänyt olla kiva mulle. Se aina katselee mua nenänvartta pitkin, vastailee näsäviisaasti ja kyselee ihan aivottomia kysymyksiä jotta sais mut näyttämään idiootilta. Kerran se tuli käymään meillä kylässä, koska H oli kutsunut sen poikaystävän meille saunailtaan ja mä jouduin pitämään sille seuraa, ja yritin kysellä että missä se on koulussa jne, niin vastaukseksi tuli "No mä olen yliopistokoulussa", ja lisäksi se kyseli että olenko onnellinen jos mun hiiret kusee ja paskoo mun päälle...

En mä sitten tiedä onko tuo jotain sen outoa huumoria, mutta mulla ei hirveästi kiinnosta tutustua enempää moiseen tyyppiin. Varsinkin kun tiedän että se on yrittänyt viedä H:n multa jonku kolme vuotta sitten. :D Etpä onnistunut, ämmä! Hähää!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Maanantaina, 20.09.2010 klo 00:34  
+
0
Mä en oo ikinä tavannu sitä ja musta tuntuu ettei koskaan tulla tapaamaan tai ees törmäämään, se tietää vaan sen mitä mun kaveri on musta sille puhunu ja voin sanoo et se kyllä vihaa mua aivan varmasti ja koko sydämestään, mut joo nyt ku aloin miettii tätä syvemmin niin täähän on enemmän ku ymmärrettävää. Mut silti! ihan väärin :(
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Maanantaina, 20.09.2010 klo 00:39  
+
0
No ei ole sun vika. Se on sen muijan vika. Se antautuu liikaa tunteilleen eikä edes yritä ajatella tuota hommaa rationaalisesti. :/
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Maanantaina, 20.09.2010 klo 00:46  
+
0
Sait mut Kada vähän paremmalle tuulelle! (ja se on aika saavutus, oon ollu tänään niin maassa). Sai pikkuse purkautuu tosta, ku en oikeen kellekään kaverille viiti tietyist syistä, kc auttaa.
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Maanantaina, 20.09.2010 klo 00:56  
+
0
Oli vaan pakko ottaa kantaa, kun oon itse välillä tuo inhottava tyttöystävä. :DD Tosin mulla on aina kamala itsekritiikki päällä ja pyrin kehittymään henkisellä tasolla, joten en toivottavasti ole niin kamala kuin se sun kamun tyttis!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Maanantaina, 20.09.2010 klo 16:29  
+
0
Rakastan mun avomiestä. ♥

Ihanasti on stressitasot laskeneet, kun kotoa pois muutti kullan kanssa yhteen asumaan. :) Ah, tätä autuutta!
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Maanantaina, 20.09.2010 klo 17:04  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Pyysin, josko tuo tekisi samalle mullekin leivän kun itselleen väsäsi ja sainkin juustoleivän, jolle oli majoneesilla kirjoitettu L <3 S

Awwww n_____________n

EIKÄ. :--DDD voi eeeei mö en kestä enääää.....

/siis hyvällä tämä
I am what I am today because of the choices I made yesterday
(Viestiä on muokattu maanantaina, 20.09.2010 klo 17:04)

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Maanantaina, 20.09.2010 klo 20:24  
+
0

Kadaver kirjoitti:

niin vastaukseksi tuli "No mä olen yliopistokoulussa", ja lisäksi se kyseli että olenko onnellinen jos mun hiiret kusee ja paskoo mun päälle...



Ehkä vähän ot, mutta mitä ihmettä oikeesti. O____O Etenkin tuo viimonen. ::D:D:D:DD:DDDD Sain melkein hysteerisen naurukohtauksen tuon takia. :---D Enpäs ihmettele lainkaan, jos et tämän kyseisen tytön kanssa ihan parhaat ystävät ole!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Tiistaina, 21.09.2010 klo 16:29  
+
0
Oi toi yks tuli iha randomisti puhuu mulle lauantaina fbs <3 pitkästä aikaa kunnolla puhuttiin. Mut en tiiä, ääääh. Tykkään tosta periaattees mut toi ykski... on aika ihana
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Tiistaina, 21.09.2010 klo 16:46  
+
0
Kentsu, äläpä! :D En pidä minään.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Annaronja

Annaronja
Viestimäärä: 203

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 20:35  
+
0
Jösses, tiiän et ei varattua sais sillee katella tai mitää mutku sekin kattelee :DD äääää
FI CH Jellonaaman Cool`N Sexy 5/06
Jellonaaman Jokeri 3/08

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 20:38  
+
0
Saat sä katella. Sä oot sinkku. :)
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Annaronja

Annaronja
Viestimäärä: 203

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 20:42  
+
0
^Tämä olkoon siis mottoni 8)
FI CH Jellonaaman Cool`N Sexy 5/06
Jellonaaman Jokeri 3/08

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 21:41  
+
0
Vaikka sinkut on "vapaita ja sinkuilla ei ole sääntöjä", niin musta on törkeää katsella varattua sillä silmällä, jos tietää toisen olevan varattu. Toisen parisuhdetta tulee kunnioittaa ja niin kauan kuin toinen on yhä parisuhteessa, niin mä en ainakaan katselis vaikka olisin kuinka kiinnostunut. Oli se suhde sitten tiettävästi kuinka hyvä tai huono.

En ois jotenkaan uskonu Kadan sanovan noin. Tai en sit tie.
Varjo 12/2010 ♥

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 21:52  
+
0
kyllä mun mielestä katsella saa - muttei koskea. :p
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 21:54  
+
0
Mut jo tuo termi "sillee katella" tuo mulle sen mielikuvan, että mieli tekis tehäkin asialle jotain ja siitä mulla nous karvat pystyyn.
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 21:56  
+
0
joo mut jos se katseleminen provoo sitä äijää ni onhan se ihan syvältä. oon kyl pulun kannalla tässä, jos mulla ois jätkä ja joku kattelis sitä kokoajan vaik tietäis sen olevan mun kanssa niin kyl mua nakertais ihan perhanasti ja pyytäisin varmaan jäbää sanoo sille muijalle et lopettaa.
this parrot is no more!

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 22:01  
+
0
joo myönnän että kyllä muakin se ärsyttäis, mutta oon silti sitä mieltä että on niillä oikeus katella. ja en sano tätä sen takii et oon ite sinkku ja iskisin silmäni aina kaikkiin varattuihin (:DD), sillä yleensä mulla kiinnostus lopahtaa samantien, jos saan kuulla tyypin olevan varattu.
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 22:15  
+
0
Ei sinkulla ole mitään velvollisuuksia kiinnostuksen kohteen puolisoa kohtaan ellei kyseessä ole oma kaveri. Kaverin puolisolle lirkuttelua en mäkään suvaitse, mutta en näe mitään pahaa siinä että flirttailee tyypille jonka tietää olevan varattu. Se varattu henkilö voi aina ilmoittaa olevansa epäkiinnostunut, jolloin jokainen järkevä ihminen jättää homman sikseen. Tuo leikin kesken jättäminen on mun mielestä toisten parisuhteen kunnioittamista. Jos jatkaa siitä huolimatta, tyyppi on mun mielestä täysi vamppi, joka ansaitsee kaikki itseensä kohdistuvat vihan tunteet.

Ja joo, kyllä mun miestä saa tulla iskemään. Ei ole kenenkään muun matkaan vielä lähtenyt. :)
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 05:45)