Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 21:49

Sydänkäpystelyä

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 51

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 14:09  
+
0
Mulla ei oo hajuakaan koska meillä on vuosipäivä, paitsi että se on varmaan ihan kohta... :D Kummallakaan ei oo käsitystä siitä, koska ruvettiin oikeen seurustelemaan seurustelemaan. Ehkä se vuosipäivä on sillon, ku uskallettiin paljastaa kauheen supersalailun jälkeen veljelle että seurustellaan, se oli niin suuri juttu. :D Hyi, se oli pelottavaa.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.04.2010 klo 14:10)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 14:41  
+
0
Meidän vuosipäivä on 25.5. Silloin H otti mua ihan superkännissä kädestä kiinni ja halailtiin. Ja siis "juttua" ennen tuota oli jatkunut varmaan vuosi. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 14:46  
+
0
Ihan kohta on mun ja exän vuosipäivä. Tehtiin aina kaikkea hurjan kivaa. Huomasin kummakseni, että mulla oli tänään ikävä sen läheisyyttä ja sitä miten se halas mua kun yöllä keiteltiin nuudeleita niiden keittiössä.
Varjo 12/2010 ♥

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 14:55  
+
0
Meillä ei varmaan varsinainen vuosipäivä menetä merkitystään, vaikka nyt naimisissa ollaankin :) Ja on helppo muistaa päivämäärät, ku ne on tasan puolen vuoden välein :D Seurustelemaan alettiin 12.10.06, kihloihin 12.4.09 ja siitä tasan vuoden päästä naimisiin.

Olihan meillä seurustelun tapaista "säätöä" jo ennen tuota 12.10. mutta vasta tuolloin siitä tuli ihan oikeesti virallista, kun Veskun kaveri alkoi kyselemään, että seurustellaanko me vai ei ja sit sovittiin seurustelevamme :)
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 15:40  
+
0
En tiedä mutta BILEEEET :jjei: ne alko! ooo! :-))

Meillä j'n kanssa alettiin seurustelemaan 23.8, ku sillon myönnettiin se ääneen :) Ja sitä edeltävänä päivänä oltiin nähty ja halailtu ja pussailtu. Nyt sitte 8kk tulee ens viikon perjantaina! Meen sillon ouluun ja varmaan vietetään perjantai iiiihan kahdestaan<3
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 15:52  
+
0
jee wallen! :))
mä oon nii onnellinen nikken kans :-)! meil menee täl hetkel taas tosi hyvin ja mun on niin helppo puhuu sille ja aaa, oon ihan rakastunu!

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 16:33  
+
0
Hyi oon joku ruma tehtailija :(
this parrot is no more!

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 20:24  
+
0
ei mitään. siis ei yhtään MITÄÄN. taas yks kaveri alko seurustelee ja vitufjdmx
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 20:26  
+
0
No sama... Miks vtussa mä en löydä ketään !?!?

Pers rupean semmoseks joka ei oo minkäänlaisessa seksuaalisessa kontaktissa, jos ei pian ala jotain tapahtumaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 20:28  
+
0
Ku alan miettii et onks mus jotai vikaa (siis varmasti on) ku tää on tällasta ihme pelleilyy taas >:(
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 20:28  
+
0
:-DDD mulla on liikaa miehiä vaik oon koht seurustellu vuoden. tai siis no kaks ainaki yrittää mua :(
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.04.2010 klo 20:31)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 20:30  
+
0
Ku siis kyllähän baarissa (niinku viimekin viikonloppuna) tulee miehiä paljon iskemää ja kaikenlaista mut sit ku oon kiinnostunu jostaki tietystä ni ei _mitään. tai aluks jotai ehkä mut sit vaa lakkaa kaikki. hermostun
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.04.2010 klo 20:32)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 20:40  
+
0
apua pyysin maxin tänne, siis se on mun kaveripoika ja niii, ollaa kyl seurusteltu kasil jotai puol vuotta, mut joo ni se sillai yrittää mua koko aja ja nyt se meni rassaa mopoo nikon kans mut siis se kokoaja vetää mut sen sylii ja äääää! oon taas iha sekasin koska oon nikken kans ja ku maxist nyt näkee iha selkeesti et se yrittää )): se on kyl tosi mukava _kaverina_ ja hyvännäköne mut iha sairas pleijjjeri ja nii, haluun olla vaa kaveri ja se kyl tietää et oon nikken kans ni mitä vttua? :(

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 22:47  
+
0
mun pupu on paras pupu ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 22:53  
+
0
Haukeroinen ja MAD, palstalla ei saa kiroilla. Koskee myös sanoja vttu jne.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 15.04.2010 klo 00:48  
+
0
Hoooh tajusin vasta nytten että tänään (tai eilen) on meidän 9kk päivä. o.o muistin ja lähetin viestin. Kaukosuhteen varjopuolia.
Noh, katsellaan miten edetään, pisin suhteeni ever ja pikkasen pelottaa jo sitoutuminen mutta toisaalta haaveiluttaa. Päivä kerrallaan:cool:

robsu

robsu
Viestimäärä: 304

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 15.04.2010 klo 08:09  
+
0
oon nii ruma ja tälläne et ei mua huoli ketää :):) tai siis oli yhen kaa juttua mutta se jäi siihen sitte ku se suuttu mulle jostai mitä en ees tiiä ja ei nyt sitte puhu :---(

mut nii, ääh eile tuli kauhee ikävä exää ja tuli tippaki linssii, oh my..
life is no nintendo game
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.04.2010 klo 08:09)

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 15.04.2010 klo 08:54  
+
0
Purr, 23. pvä puoli vuotta mikä noin sanottuna tuntuu vähältä, mut sitten kun ajattelee nimenomaan meitä, niin tuntuu taas siltä että oltais oltu aina yhdessä. Meillon muutenkin ollu aika tiivis suhde ja nähdään päivittäin ja oikeesti vietetään aikaa aina kun mahdollista niin, että ollaan yhdessä. Tottakai tähän mahtuu myös kavereiden tapaamista ajoittain ilman toistakin, vaikka meillä nykyään onkin aika samat kaveripiirit - toisinaan on vaan semikummallista olla 'sen kavereiden' kanssa ilman sitä, u know :D Muutenkin, mä erityisesti, ollaan läheisiä ja hyvin toimeentulevia toistemme perheiden kanssa, mistä oon tosi tyytyväinen. Kerrankin Henkan pikkuveli 8v. totes että "Maria käyttää meidän perheestä vähiten vettä suihkussa!" vaihdetiin sen äidin kanssa melko huvittuneet katseet ::b

Muutenkin tuntuu, että mun on tosi helppo sovittaa oma elämäni tuon kanssa yhteen - koirailut, lukio ja ylipäätään kaikki tekemiset. Voisin jatkaa vuodatusta vaikka kuinka kauan, mutta nyt vaan toteen että oon megaonnellinen tuosta ja rakastan sitä ihan tajuttomasti ♥

Annaronja

Annaronja
Viestimäärä: 203

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 15.04.2010 klo 19:33  
+
0
oh mai gaat, enhän mä tiiä onko toi ees varattu :roll:
mutta se on ihana, en mä mihinkään siitä pääse..
FI CH Jellonaaman Cool`N Sexy 5/06
Jellonaaman Jokeri 3/08

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 03:26  
+
0
Ehh, mikä vika mussa on kun flirttailen jonkun sijaisopettajan kanssa? :shifty: Siis komean ja nuoren sijaisopettajan kanssa! Ei vitsi, kaikki luokan tytöt oli ihan myyty kun nähtiin se seisomassa tunnin alussa huoneen edessä. Puolet koko tunnista meni vaan sen kanssa jutskaillessa, kun se vallan kiinnostui kun ilmoitin, että olen vaihtari. Toisaalta uppouduin mun kirjan pariin myöhemmin, kun menin idioottina möläyttämään sen kysyttyä mun nimeä tunnin loppupuolella: "Camilla, but you can call me Tinkerbell."
Voi hiisi, en oo pitkään aikaan hävennyt noin paljoa. Sanoin tämän ihan ajatuksissani, sillä kaveri puhui taas jotain siitä, kuinka paljon näytän ko. hahmolta. En edes tajunnut kuinka kamalalta tuo kuulosti. Toivon ettei tää herra enää tule meille sijaistamaan, vaikka olikin ehkä ihanin tapaus ikinä. :nauru:
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 00:30)