Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 21:49

Sydänkäpystelyä

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 51

Kipa

moderaattori
Kipa
Viestimäärä: 135

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 09:01  
+
0

tuleaari
Ku alan miettii et onks mus jotai vikaa (siis varmasti on) ku tää on tällasta ihme pelleilyy taas >:(



Sama :(
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.04.2010 klo 09:01)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 10:47  
+
0
Mulla on edelleen nuo pari ukkelia, jotka sitkeästi vain yrittävät mua. Toinen otti nyt taktiikakseen syyllistyksen, eli se syyllistää mua siitä, että sillä meni teepaketin verran rahaa hukkaan kun taannoin peruin "treffit" ja toinen vaan yrittää edelleen saada mua kaljalle, vaikka monasti olen sanonut ettei kiinnosta. Vastaus on kuitenkin aina "no miten ois ens viikolla?"

Onko oikeasti niin vaikeaa tajuta, että on olemassa myös tyttöjä, jotka eivät tahdo seurustella, eivät hankkia mitään "hoitoja" tai muutenkaan mitään tuohon liittyvää. Ja jos sanon, että en seurustele enkä ehkä lähitulevaisuudessa seurustelekaan, niin en sano sitä siksi että olen mielestäni ruma, vaan siksi että ainakin tällä hetkellä on äärimmäisen hyvä näin <3
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 12:28  
+
0
Terveydenhoitajalla kävin tänään, 27.4 aika uudelleen. (: Juteltiin jo näsitä e-pillereistä. Kuulema vaan isommin vaikuttaa mielialavaihteluihin. Ja puhui wettä jos pojan kanssa puoliksi aina maksaisi kulut, niin ei tulisin niin kalliiksi. Ja sitä kans sano, että äidille ois toisaalta hyvä kertoa. (: Ja oon miettiny sitä itsekkin, luultavasti viimeistään ensi viikolla voisi vihjailla ja katsoa mitä se sanoo... :/

Kuuluuko tämä tänne? :_D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 12:30  
+
0
E-pillerit helpottaa elämää kyllä suuresti, mikäli oikea merkki löytyy. :hymy: Ja meneehän teillä kortsuihinkin rahaa? Nekin maksaa yllättävän paljon, kun ottaa vielä huomioon että jokaista ei voi edes käyttää (menee vahingossa väärinpäin, ja eihän sitä saa sitten kääntää yms.).

Ja kuuluu kyllä tänne.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 12:34  
+
0
Aa-a aivan. :) Ja itselläki on varmempi tunne ja helpompi olla. Toivottavasti heti se hyvä merkki löytyy! Täältä saa 3kk ilmaseksi, sitten tarkastus ja toiset 3kk ilmaseksi :) Sen jälkeen maksaa sitten.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:01  
+
0

E-pillerit helpottaa elämää kyllä suuresti, mikäli oikea merkki löytyy. :hymy:

Nimenomaan. Mulla löyty heti kerralla hyvät, vaikkakin mulle laukes niistä migreeni, jota tosin on äiteellä, tädillä ja mummallakin joten ei ihan vaan pillereiden syytä. E-pillerit on kyllä paras keksintö ikinä, ei olla ikinä edes mitään kortsua käytetty, edes alussa, kun oon pillereitä syönyt enkä kyllä halua käyttääkään. Pillerit auttaa joillain esim. ihoon, musta tuntuu että ehkä mullakin on ollut noilla napeilla hyvä vaikutus ihoon vaikkei se mikään hirvittävän huono oo koskaan ollutkaan. Niillä voi siirtää kuukautisiakin kuinka vaan ja esim. mä syön aina kolme liuskaa putkeen ja sit tauko, niin ei tarvi niistäkään kärsiä usein. Pillerit :love: Mä kuolisin kortsujen kans, kauheeta säätöä ja niitä kuluis aivan älyttömästi -> rahaa kuluis varmasti enemmän ku nyt ku syö pillereitä :)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:05  
+
0
Ja aina sitte hommien jälkeen niin jää vähän sellanen ööh olo ku pitää sitte toisen painella vessaan ja ei voi vaan jäädä makoilemaan ja olla ihan vaan rilääks. :(
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:05  
+
0
mut dronttiedward, pillerithän ei taudeilta suojaa. ootko ajatellu ? :)
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.04.2010 klo 15:06)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:06  
+
0

mut pillarithän ei taudeilta suojaa. ootko ajatellu? :)

Jos tää oli mulle niin tottakai oon ajatellu, mutta tauteja ei kummallakaan oo niin... :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.04.2010 klo 15:06)

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:07  
+
0
no se hyvä :D
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:10  
+
0
^Noh, ei nyt kuitenkaan "ihan kuinka vaan". Tai siis... kyse on kuitenkin melko perustavanlaatusella hormonitoiminnalla 'pelleilemisestä' tai ainakin sen keinotekosesta säätelemisestä. Se unohtuu liian helposti. En oo mitenkään pillerivastainen ja monesti ehdottomasti pillerien edut on suuremmat kuin haitat, mutta mun mielestä niitä haittoja tai pitkän käytön vaikutuksia ei kuitenkaan pidä unohtaa.

//pöh senkin pikakirjottajat, dronttieetvartille piti tulla tää
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.04.2010 klo 15:11)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:13  
+
0
No toi "ihan kuinka vaan" oli kyllä ehkä vähän liioteltu... :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:18  
+
0
minäkö pikakirjoittaja :DD mä en oo koskaa pillereitä käyttäny, enkä oo aatellukkaa, mut toisaalta, helpottasko ne kuukautis kipuja? koska mulla on ihan hirveet oikeesti
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:19  
+
0
Mulla ainakin helpotti. Ennen joutu pahimmillaan kävelemään kaksinkerroin ku koski niin kovasti ja oli muutenkin aina tosi kurja olo menkkojen aikana, nykyään ei yhtään mitään :)
Do or do not. There is no try.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:32  
+
0
Mulla ainakin autto ihan hurjasti :)
Varjo 12/2010 ♥

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:40  
+
0
se olis kyl aivan ihanaa :> ku nyt tuntuu pahimmillaan et pyörryn, enkä pysyt seisomaan ollenkaan. mut mitä sivuvaikutuksia siitä voi tulla? mietin tota migreenii, äitil on, voiko nuo laukasta mullekkin..?
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.04.2010 klo 15:40)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:41  
+
0
Mua pelottaa vaan sitten se, että miten käytös muuttuu. Ku terveydenhoitaja sano just, että moni on joutu eroomaan poikaystävästään, ku ei ookkaan enää pillereden alotuksen jälkeen tullu mitään siitä käytöksestä. Kamalaa kiukuttelua, agressiivisuutta ja itkuparkukohtauksia :/
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.04.2010 klo 15:41)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:42  
+
0
Wallen Kun tiedostat nuo haitat jo nyt, osaat varmasti tarkkailla itseäsi ja käytöstäsi kuukautiskierron eri vaiheissa. Jos pillerit tuntuu pahalta, voit aina vaihtaa merkkiä tai lopettaa niiden syönnin kokonaan. :)
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:43  
+
0
^ öhh, kuulostaa aika koomiselle, tai siis, että terkkari pelottelee jollain "joudut ehkä eroon poikaystävästä". emmä usko, että noin kävis, jos juttelee poikkiksenki kans siitä, että miten ne pillerit mahd. vaikuttaa jne.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:44  
+
0
Mulla oli aika hurjat sivuvaikutukset; tissit kasvo, laihduin, menkat helpottu ja niukkeni sekä iho parani huomattavasti.

Eikä mitään muuta :) Mutta nämäkin on niin yksilöllisiä juttuja.
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 13:15)