Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 21:49

Sydänkäpystelyä

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 13:59  
+
0
Aws, kuuntelin tänään pitkästä aikaa meidän häävalssia <3 muistan kun kuuntelin tän joskus reilu vuos sitten ekaa kertaa ja tiesin vaan heti et tää se on.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 14:05  
+
0

MAD kirjoitti: onks muut täällä matkaillu poikaystävän kanssa jossain kauempana?

Me oltiin viime elokuussa viikko Pariisissa :love: Poikaystävä lupas 1,5v sitte, ennen ku edes seurusteltiin, että jos jatkan koulussa ranskan opiskelua niin se vie mut ranskaan. Jatkoin vaikka tekikin mieli lopettaa, ja niin se sit vei mut sinne. :D

Meidän piti nyt keväällä lähteä Lontooseen tai jonnekkin vuosipäivän kunniaks, mutta päätettiinkin lähtee vasta kesällä mun töiden jälkeen ja ens kesänä (2011 siis) ollaan menossa Amerikkaan. :)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.04.2010 klo 14:05)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 14:07  
+
0
härregyyde, mistä te sitä rahaa ammennatte :D:D

norruska

norruska
Viestimäärä: 236

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 14:17  
+
0
Se salas multa sen. Sain sitten eilen kuulla sen kaverin kautta, että se joutuu olla 8vk sairaalassa ja tää sitten luuli että kaveri oli kertonut että sillä on syömishäiriö. Eipä ollut kertonut, senpä sai sitten mukavasti siinä tietää.
Niin ja miten sen luottamuksen kanssa? Se kyllä tietää, etten mä jätä sitä oli mikä oli, muttei voi silti tollasta kertoa mulle. Oon niin järjettömästi pelännyt sen jälkeen kun se joutu sairaalaan, mutta mulle ei olla sitten voitu kertoa miks se siellä on, vaikka olenkin kysynyt. Tuntuu niin pahalta, että sen kaverit saa tietää mua ennen, kun on kyse sen terveydestä. Oliskohan toi kertonut mulle edes ollenkaan, jos se ei olis luullut kaverinsa kertoneen jo??

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 14:28  
+
0
norruska, kauan te ootte ollu yhessä ja onko kyseessä nainen vai mies?
this parrot is no more!

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 15:58  
+
0
Me matkailtaisi kyllä vaikka missä, mikäli olisi rahaa. Eipä vaan ole. :( Kerran käytiin kolmen päivän pikaloma Prahassa ja oli ihan huippukivaa!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 15:59  
+
0
Mä tahtoisin matkata maailman ympärin jonkun ihana miehen kanssa, mutta suunnitelma kariutuu tällä hetkellä siihen ettei ole rahaa, enkä edes halua miestä vaikka olis kuinka ihana :D:D Ehkä joskus sit :)

//No okei, jos Bruce tai Cusack pyytäisi mua maailmanympärysmatkalle ni lähtisin samantein... :D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.04.2010 klo 16:01)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 16:03  
+
0

härregyyde, mistä te sitä rahaa ammennatte :D:D

Mulla on rikas mies ja rikas perhe :DD Poikaystävä on ollu rauhanturvaajana ja sai siitä superina rahaa + se leikkii osakkeilla (en kyllä ymmärrä mistä sillä nyt riittää rahaa, kun noi rt-palkat on jo käytetty ja se opiskelee... hmmm), ja mulla taas porukat aikalailla maksaa noi matkat kokonaan, paitsi jos mulla on jotain kesätyörahoja tms. niin sit maksan ite :) Tai oikeastaan ton Pariisin reissun kans kävi niin, että vaikka aioin maksaa koko matkan itte, niin äitee maksoi lennon + mun osuuden hotellista ja mä maksoin shoppailut... :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 16:07  
+
0
Me ei olla käyty missään :D ! viimekesänä piti viettää kaupunkiloma Helsingissä (jeeee!!!1) mutta sekin vähän jäi. Oli suunnitelmissa että oltais joku viikko jossain hotellissa ja shoppailtais, käytäis Korkeasaaressa ja Lintsillä ja tällei mutta no jaa..
Ollaanhan me yhdessä käyty Turussa (...) nyt kahtena kesänä putkeen mutten laske niitä koska ne on festarireissuja eikä mitään kahdenkeskeistä laatuaikaa ::D
Do or do not. There is no try.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 16:11  
+
0
Me ollaan käyty Tunisiassa ja Virossa noin niinku ulkomaanreissuja, enemmän on kyllä kummallekin mieleen kotimaan mökkireissut ainakin kesäisin. Omaa mökkiä ei vaan lähisuvussa ole niin sitten aina pitää vuokrata= sikakallista. Niin ja tällä hetkellä on sitten se ihana tilanne, että kun molemmilla on kerrankin kesällä töitä, olis luonnollisesti rahaa mut revipäs nyt jostain vuorotyöläisille kesäduunista sen verran yhteistä vapaata että ehtii reissata johonkin....
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 17:29  
+
0
Hihi ♥ Noooooooooo ainaki vaikuttaa tosi mukavalta, mut en sitte tiiä, saa nähä!

Hah, sainpas mä tätä säpinää mitä toivoinkin.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.04.2010 klo 18:22)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 18:48  
+
0
isi sano et se maksaa vuoden 2011 oktoberfesteille meijät kaikki sisäää! siis mää, niko, teemu, äiti, nikke ja hän itte :-) sitä odotellessa, varmaan meijän eka yhteinen matka sit nikken kanssa :)

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 18:54  
+
0
Me ei olla reissattu muualla kuin kotimaassa, koska ei ole rahaa ja koiria on hankala saada hoitoon mihinkään. Ei mua edes ulkomaanmatkat kiinnosta, ni ei olla sit moisia edes suunniteltu. Kesällä olis tarkoitus saada koiruudet johonkin hoitoon, että käydään sitten vaikka Helsingissä ihan kahdestaan "häämatkalla" :)
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Annaronja

Annaronja
Viestimäärä: 203

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 19:15  
+
0
däääm, mä oon ihan lätkässä tohon ._.
FI CH Jellonaaman Cool`N Sexy 5/06
Jellonaaman Jokeri 3/08

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 00:50  
+
0
Mua vaan vähä pelottaa et joos tol on täs joku toinenki nainen samaa aikaa pyöritykses. Mut en tiiä, ei se tavallaa vaikuta miltään pleijeriltä mut kyl se tavallaan kuitenki vois ollakin (ainaki sil ois edellytykset...).... et hmm pidän täs nyt sopivaa välimatkaa. Uhm, mun hyvä mieli nyt vähän laski.
never regret something that once made you smile

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 00:52  
+
0
mm joo en kommentoi.
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

rintU

rintU
Viestimäärä: 9

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 19:24  
+
0
hohhoijaa.. erottiin eksän kanssa reilu kk sitten lopullisesti, mitä en oo kyllä yhtään katunu. tai no kyllähän kaikki oli menny vähän huonosti jo tammikuusta lähtien, toi oli vaan se lopullinen piste meiän suhteelle. nykyään ällöttää koko tyyppi, vaikka se vielä jaksaakin roikkua mussa..
mul on kauhee ongelma et alkaa helposti ällöttää pojat, jotka on muhu ihastuneita. jotenki ahdistaa ja sit alan välttelemään. ja nykyään pahimpia on ne, jotka latelee koko ajan jotain käsittämättömiä imelyyksiä, ei vaan jaksa.
nyt on sitte ollu vähän juttua yhen kaveripojan kanssa, kenet oon tuntenu koko ikäni ja oon joskus hamassa nuoruudessa "seurustellukki" sen kanssa. en oo kyllä sitä ennen kauheesti huomannu, mut sit pienen känninuoleskelun jälkeen alko homma kehittymään.. outooo. mut toi vaan on niin siisti tyyppi, ymmärtää mua ja ajattelee niiin monista asioista samal taval ja on muutenki kypsä. pitää nyt kattoo miten tää juttu etenee, yritän olla pilaamatta tätä millään turhil sekoiluilla. sinkkuelämä on kyl ollu ihan jees, sitoutuminen tuntuu vähän ahdistavalta.. oon kyl sillee semityytyväinen tänhetkiseen rakkauselämään, ei stressiii !

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Maanantaina, 19.04.2010 klo 00:25  
+
0
No en mä nyt kyl mitään kipinää täs ainakaa tunne? Oon vähän pettyny, se vaikutti mukavemmalta. Mut no, ei me nyt täs ku vasta pari päivää olla puhuttu tällee enempi. (ja oikeesti kirosana kirosana miks vertaan tota mun exään kirosana en haluu verrata).

// Oikeesti ärr toi on niin ärsyttävä ku se on aina sellanen ihana kiva ilonen joo mut sit se ei ota mitää kontaktii ITE EKANA vaa mä joudun ja sit tulee sellanen olo et roikun siin mut sit se kuitenki on aina tosi puhelias ja oma-alotteinen ja flirttaileva ku alotan sen. Miksei se alotaaaaaaaaaaa, paitsi joskus (ja no ok se iski mut, se pyys mun numeron, se pyys mun mesen mut silti). Sit oikeesti pelkään koko aika et sil on joku muu nainen täs sama aikaa, en tiiä miks ku ei se nyt sellaseen anna mitää aihet mut mul on vaa sellanen tunne!
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.04.2010 klo 21:57)

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Maanantaina, 19.04.2010 klo 20:57  
+
0
nyyh aloin melkee itkee ku tos yhes musiikkivideos toi jätkä näyttää silt yhelt ja ku se pussas tota tyttöö aloin ajattelee meitä siihen jaa äää :'< mun pitäs unohtaa se tyyppi jo, ollaan vaa kavereita, se on sitä paitsi sen verran vanhempiki,en mä pikku likka sille kelpais.. argh.
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Maanantaina, 19.04.2010 klo 22:32  
+
0
Nyt on sitten prom oltu ja eletty! Meikalaisen deitti oli varsinanen herrasmies, mutta ma menin ja murskasin sen kaikki toiveet ja odotukset jo alkuillasta vahan turhankin selkeasti. x__x Koko ilta oli muuten taydellinen, herra haki mut, otettiin valokuvia kolmessa eri osoitteessa, mentiin illalliselle (jossa tavattiin suuri ryhma muita immeisia), sielta tansseihin ja jatkoille. Han tietenkin maksoi kaiken tapojensa mukaan.

Mua hieman kylla kuvottaa naiden jenkkejen tapa tanssia yhdessa, siis ihan oikeasti kuin musta tuntuu etta puolet porukasta oli ihan liimautuneita toisiina ja yyh! Ma tietenkin ahdistuin tasta ihan sanoinkuvaamattomasti ja tanssin lahinna kavereiden kanssa - pakko se oli tosin yhdet hitaat herran kanssa vetaa. Jatkot oli sitten paremmat, kun taa oli jo tajunnut ettei mulla ole mitaan mielenkiintoa mihinkaan suurempaan, eli tajusi taysin hengata mun kanssa niin kuin kaverit toistensa kanssaan on. Helpotuksekseni. :peukku:
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 03:15)