Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 21:49

Sydänkäpystelyä

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 51

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:47  
+
0
Mulla taisi tissit pysyä saman kokoisina, lihoin vähän ja menkat helpottui. :D Tosin mun tissit onkin sellaiset, että niihin ei keräänny ylimääräistä rasvaa vaikka lihoisinkin kamalasti. Ja toisaalta aloitin pillerit jo 15-vuotiaana, joten on luonnollista lihoa vähän tuon iän jälkeen, sillä ennen tuota ikää tytöt on yleensä kamalia rimppakinttuja, mutta tuosta eteenpäin läskiä alkaa kertyä pituuskasvun loppumisen takia.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:48  
+
0
Mulla vaihteli mielialat ihan älyttömästi pillereiden aloittamisen jälkeen, mutta enpä mä miestäni menettänyt sen takia :D Tiedossa oli, että sellaista voi seurata, ni osas sitten lopettaa pillerit, kun elämä meni niin hankalaks niiden takia. Ja sen jälkeen en sitten jaksanut hakea toista merkkiä kokeiltavaks, ni koko pilleriasia vaan jäi ja hyvin on toimeen tultu ilmankin.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:48  
+
0
ooooooo haluun noi sipulun sivuvaikutukset :o mut joo vois vaikka puhuu äiteen kaa mitä mieltä se olis. se varmaan ekana 'miksi sinä jotain ehkäsy pillereitä haluat??!!' :roll: mut vois sitä ehottaa, en jaksa noita kipuja.
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:48  
+
0
musta nää pillerit on kyllä tehny aika sekobolzin suoraan sanottuna mutta en sitten tiiä josko ois aihetta vaihtaa merkkiä tai lopettaa kokonaan. harmi sinänsä koska muuten näistä on ollut niin paljon iloa, ei mitään valittamista, muutakun nää mielialanvaihtelut ja ylitsepääsemätön väsymyys ja saamattomuus, ei tunnu yhtään omalta itseltä :mad:

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:50  
+
0
mun mieliala nyt on kyl muutenki jo mitä on :s kauheista masennuskohtauksista ylipirteään.. ja jos lihonki enkä laihdu :s no mie juttelen äiteen kaa
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:52  
+
0
Mandi, mitä merkiä sä käytät? Kannattaa vaihtaa vähempihormoniseen vaihtoehtoon mikäli mahdollista. Mulla oli noita samanlaisia olotiloja silloin kun käytin Yasmineja, mutta Yasminelleihin vaihdettuani muutuin taas normaaliski (tai no normaaliksi ja normaaliksi :D:D) omaksi itsekseni.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:53  
+
0
Mulle tuli yksistä pillereistä ihan kauheet mielialanvaihtelut (tai siis ei niinkään vaihtelut vaan olin tosi äreä koko ajan) ja menkkojen aikaan olin tosi kipeä, tai siis kun mulla on normaalisti se 1 päivä todella kipeä niin nyt oli se koko taukoaika semmosia alavatsakouristuksia. Kaikennäkösten kokeilujen jälkeen piti todeta, että mulle ei sovi hormoniehkäisy. Tosin nyt on alkanut houkuttaa hormonikierukka kun se on sopinu monille, joille ei pillerit käy...

Mutta nää jutut ei tosiaan selviä ku kokeilemalla. :) Ja useimmiten se on kuitenki se ammattilainen ts. terkkari jonka puoleen kannattaa kääntyä.

Muoks. Mulle nimenomaan noi paljon kehutut Yasminellet teki ton äreyden ja 7 päivän kivut :mietiskel:
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.04.2010 klo 15:54)

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:54  
+
0

Mandi, mitä merkiä sä käytät? Kannattaa vaihtaa vähempihormoniseen vaihtoehtoon mikäli mahdollista. Mulla oli noita samanlaisia olotiloja silloin kun käytin Yasmineja, mutta Yasminelleihin vaihdettuani muutuin taas normaaliski (tai no normaaliksi ja normaaliksi :D:D) omaksi itsekseni.


mulla on Yazit jotka taitaa just olla näitä vähähormoonisia :D mut en oo tosiaan syöny ku pari liuskaa vasta että voi hyvin olla että tää tästä vielä muuttuu paremmaksi

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:59  
+
0
Mulla ei oo mitään havaintoo siitä, auttoiko ne pillerit lainkaan mun menkkakipuihin. Taisin mä niitä kuitenkin kaksi liuskaa napsia, mutta siitä on aikaa miltei kolme vuotta, ni ei voi muistaa tarkalleen :D Yasminellejä ne tais merkiltään kuitenkin olla.

Nykyään kykenen jotenkuten elämään kipujen kanssa. Jos niihin osaa varautua ottamalla lääkettä, kykenee sen päivän elämään suht normaalisti. Välillä sitten vaan makaan tuskissani sängyssä puoli päivää ja kiroan sitä, että olen nainen. Ja koska mun mielialat vaihtelee nyt ilman pillereitäkin aikalailla, en lähde kokeilemaan pillereitä uudestaan.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:59  
+
0
Stu Joillekihan hormoniehkäisy ei käy ollenkaan, mikä on harmillista. :neutral: Yasminellet tosiaan on sieltä vähähormonisemmasta päästä, ja suurella osalla ne tehoaa vaikka muut merkit ei tehoaiskaan. Yksi kaveri käyttää muistaakseni keltarauhashormonipillereitä sydänvikansa takia (ei saa käyttää normipillereitä), niissä on kuulemma vielä vähemmän hormoneja, mutta en tiedä sitten niistä sen enempää.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 16:04  
+
0
Mandi, mulla on Yazit myös. Tosin alotin Yasminelleillä ja siirryin sitten näihin, kun ainakin terkan mukaan nämä syrjäyttää Yasminellen kokonaan markkinoilta. Tästä näkee hyvin, miten yksilöllisiä ne sivuvaikutukset tai niiden puutteet on.
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 16:29  
+
0
Kasvaiskohan munkin tissit jos vaihtaisin Yaziin?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 16:54  
+
0
Mä syön yasmineita ja vaikutuksina mulla oli vaan ihan järjetön itkuisuus ekojen kuukausien aikoina. Lihoin vähän ja tissit kasvo iha hurjana. Menkkakivut kans laski aika hyvin. Mä oon ainakin ollut ihan tyytyväinen noihin.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 17:01  
+
0

Kasvaiskohan munkin tissit jos vaihtaisin Yaziin?


mullakin kaswoi kyllä hippasen eli ei sitä koskaan tiedä :D

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 17:05  
+
0
Tidtidtiii, mikä tämä olo on?
toivotaan että ohi menevääää. mutta tallivuoroissa oli kieltämättä ihan ♥
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

mushu

mushu
Viestimäärä: 104

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 17:45  
+
0
Mulle nuo yasminellet oli täyttä tuskaa. Sain raivokohtauksia, saatoin alkaa yhtä äkkiä vain itkemään, seksi ei toiminut ku oli vaan ku hiekkapaperia. Vaihettiin merciloniin jossa on enemmän hormooneja, toimii paljon paremmin ja mitään sivuoireita ei ole.
Auspai Meno 2012

Annaronja

Annaronja
Viestimäärä: 203

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 19:08  
+
0
mjaah, L on ollu vähän outo :OO
FI CH Jellonaaman Cool`N Sexy 5/06
Jellonaaman Jokeri 3/08

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 19:53  
+
0
mmm tunteet tota yhtä kohtaa oo mihinkää muuttunu vaik en oo parii viikkoo nähny..huomen nähää taas, se on sit taas menoo..
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 16.04.2010 klo 20:57  
+
0
Huoh, mulla on ollut Yasminellet, joista ihan kauheita sivuvaikutuksia (törkeet menkkakivut, kolme viikkoa kestävä vuoto, söin niitä sen ajan tai en ja olin kokoajan ihan maassa), joten vaihdettiin Cypetryleihin, jotka muuten ihan okei, joskin buranaa mä joudun edelleen kiskomaan kuukautisten aikaan.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 13:32  
+
0
me aletttiin nikken kanssa tällee ihan alustavasti miettiin et jos lähettäis jouluna jonnekki ulkomaille, vaikka ihan jonnekki kaupunkilomalle tai jotain :-) olis kyllä hirmu kivaa ! onks muut täällä matkaillu poikaystävän kanssa jossain kauempana?

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 11:15)