Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:37

Tatuoinnit, lävistykset ym. kehon koristelu

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 24

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 29.07.2010 klo 00:31  
+
0
Mulla maksoi tuo Bruce-tatska 180e ja GN'R 150e. Värit tuo hintaa ja koko tietenkin. Mustavalkoinen (eli se vihertäväksi muuttuva) maksaa vähintään 60-70 euroa, sillä aloitusmaksu on jo sen 40-50 euroa paikasta riippuen ja se + tekemisen hinta tulee vaikka olisi kuinka minimaalinen kuva. Vaikka pelkkä piste.
Varjo 12/2010 ♥

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 29.07.2010 klo 01:04  
+
0
joo + liikkeestä/ajasta riippuu myös hinta. laatu maksaa. mutta pikkukuvat tosiaankin liikkuvat siinä satasen pienemmällä puolella. mun omaan pikkukuvaan upposi 80e(joka oli siis aivan liian tyyris hinta laatuunsa/kokoonsa nähden, joillakin tatuoijilla vain on noussut vähän tuonne ylös niitä nesteitä..) ja iso kuva söi 550e värien kanssa. varmasti olisi saanut halvemmallakin jostain, mutta periaatteistani en tingi. :D tällaisena pienenä mainostuksena heittäisin, että jos oikeasti haluaa ihan pientä väritöntä kuvaa, niin esim hakaniemen Liskogalleriassa on perjantaisin ilman ajanvarauksia mahdollisuus ottaa sellaisia!

ps. sipule, ihastuttava tuo uusin leimasi. :)
winter brings the spring again

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 29.07.2010 klo 01:13  
+
0
Kiitos, Jaukka n_____n Itsekin pidän siitä hurjasti. Tuossa kuvassa vaan näyttää, että toinen ase olisi ihan littana mutta ei se ole! Kuvakulma vaan tekee sen :D
Varjo 12/2010 ♥

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 29.07.2010 klo 03:53  
+
0
Mullon jo tatskan paikka mietittynä, ollu varmaa jo vuoden verran mutta kuvio mullon vieläki ihan täys arvootus. Otan kyljestä menemään alaselkään, kylki on kyl vähä pulmalline paikka ku sitä joutuu kuulemma usein uusimaan mut so.
Todennäköösesti en ota mtn yhtenäästä kuviota, en todellakaan mtn tribaalia sooooo last season :D Tähti kuvio on kans ihan pois suljettu juttu, mieles kävi pienet tassun kuvat tai leopardi kuvio.
Toi leopardi kuvio vois olla jännä, mut en tiiä kuvastaaks se mua ollenkaa. Tai siis en ees käytä mtn leopardi kuviootu kamaa ja haluun et se kuvioki on jotenki mun juttuni :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 29.07.2010 klo 18:43  
+
0
Tää <3... Tollasen haluisin. Ihana. Jotain tollast haluun sit joskus kun mun tatuoinnin aika tulee :-)

Ja juu tota meijän äiti otti just tatuoinnin ja se makso jotain 100 e. Sil on semmonen keiju, jos on mun + mun siskojen nimi kirjaimet siivissä. (onneks ne kirjaimet on pienet..)

Ja sit tuli just mielee, et meijän eno setä ( äidin veli = ?) on kans just ottanu tatuoinnin. Sil on joku hyyppä joka näyttelee kansain välisiä sormi merkkejä -.-
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.
(Viestiä on muokattu torstaina, 29.07.2010 klo 18:46)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 29.07.2010 klo 19:01  
+
0

Pites kirjoitti:

Ja sit tuli just mielee, et meijän eno setä ( äidin veli = ?) on kans just ottanu tatuoinnin. Sil on joku hyyppä joka näyttelee kansain välisiä sormi merkkejä -.-

äidin veli on eno. kansainvälisiä sormimerkkejä.
this parrot is no more!

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 29.07.2010 klo 19:11  
+
0
Joops.. Ei vieläkään noi yhdys sanat mee kovin hyvin -.- Mut jooh kaik varmaa ymmärtää silti ..
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 29.07.2010 klo 19:45  
+
0
yhdys_sanat.

anteeks, oli pakko :D

Wyona

Wyona
Viestimäärä: 19

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 21:54  
+
0
Meiksil on perus massateini napakoru ja sit nape eli siis niskakoru :) <3 Tykkään molemmist ihan tosi paljon, ja niska oli sillai vähä jänskä, se ei sillee sattunu mut sillai sattu :D haha. :D
waitin' for someone.

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 22:11  
+
0
Mulla ei vielä mitään tatuointeja tai läväreitä ole (ei edes korvakoruja :o) mutta syyslomalla siis saan korvikset ja sitä myöten sitten oikein extravakuuttava ruinaustuokio joka ilta niin ehkäpä se läväri vielä sieltä irtoaa. Ja jos ei, niin täysi-ikäisenä sitten.

Suunnitelmissa oli vielä vähän aikaa sitten huulikorun otto, ja edelleenkin pidän sitä kauniina, mutta ehkä ennen sitä voisin tuohon nenän sivuun jonkun pienen timantintapaisen, hmm. Lähinnä huulikorussa pelottaa se arpi, kun tiedän etten sitten enää keski-ikäisenä sitä kuitenkaan halua pitää, nenänpielessä arpi on todennäköisesti paljolti huomaamattomampi kuin huulessa, varsinkin kun nenäni on sen mallinen ettei sen sivuja tavallaan edestä hirveesti näy. Ja nilkkaan ajattelin kahta tassunjälkeä, nilkka kun on sellainen paikka että sen sitten oikeestaan saa vanhemmiten piiloonkin, en tahtoisi mitään kovin näkyvää vaan lähinnä sellaisen jonka voin esitellä niille keille haluan ja uimassa se saisi näkyä :D

Mun vanhempien mielipide on, että kaikenlainen tatuointi ja lävärit on ehdoton nounou ja itsensä silpomista, hyi hävetkää te jotka ihmiskunnan läväreillänne tahraatte, eivätkö kehonne luonnolliset ruumiinaukot teille enää riitä :heristel: no mutta ne on kumpikin tosi vanhanaikaisia että ei ihmekään. Niille on suuri järkytys ja pettymys että musta on tullut kaikkea sitä mitä ne ei halunnut: koiraihminen henkeen ja vereen, lävistyksiä ja tatuointeja haaliva, itsepäinen ja määrätietoinen sekä suuttuessaan niiiin kauhea, jos minä sanon jotain tekeväni minä teen sen aina täydellä varmuudella ja jos haluan jotain, minä hankin sen.

Rahahanatkin tais sulkeutua jossain vaiheessa :shifty: ehkä ne pelkää että käyn napsimassa kasvoihini reikiä nuilta salaa jos hiukankaan taskuissa kilisee ja kahisee.
no you don't know what it's like
welcome to my life

buika

buika
Viestimäärä: 52

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 07.10.2010 klo 19:47  
+
0
Huulikoru ois <3
mutta katsotaan nyt. oon jo suunnitellut, eka hankkisin yhen huulikorun alahuuleen ja pitäisin sitä jonkun aikaa (sitä mä en ole miettinyt, mitä tämä "jonkun aikaa" on), sen jälkeen toiselle puolelle ja olis snakebites :3

mutta esteenä ofc on raha ja yllätys yllätys.... mutsi.

mutta tosiaan, täytyy nyt katella :>

Ja hei. Osaako kukaan arvioida, kauan menee, että 1.2mm taikka 1.6mm venytys umpeutuu takasin "normaaliksi" (0.8mm:kö se nyt oli)? korvan venyttäminen myös mielessä, mutta närr, tahon kummiskin jossain vaiheessa takasin nämä normaalit reiät.
run away.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 07.10.2010 klo 20:33  
+
0
Mulla oli 1.6mm korvassa ja otin sen pois, kun en halunnut sen olevan niin lähellä tuota venytystä ja viikon verran niin reikä oli ummessa vaikka oli vuosia tuossa killunut. On myös aika tavalla yksilökohtaista.

Ei vitsi, kun oon alkanut havittelemaan lisää tatuointeja. Tekis niin mieli ottaa joku yläseläm peittävä kuva. Ideaa olisi jo, pitäisi vaan piirtää kunnolla paperille ja tuumailla vähän enempi. Hmm hmm :)
Varjo 12/2010 ♥

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 07.10.2010 klo 22:08  
+
0
Venytyksistä tuli mieleen; itsellä oli vasemmassa korvassa 8 mm venytys jota nyt yritän edelleen pienentää. Koru ollut poissa varmaan about kuukauden kohta, ja venytys ehkä 2 mm tällä hetkellä. Ajattelin odottaa vielä jonkun aikaa, harmittaa jos se nyt jää tuollaiseksi kun ei ihan voi käyttää normikorviksia vielä mut toi on ruman näköinen ilman mitään. :<<
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 07.10.2010 klo 22:13  
+
0
on kyllä aivan s-tanast suunnitella muille kuvia kun oma himo on ollut silmitön heti tuon viimeisimmän jälkeen....joulun jälkeen kyllä olen ajatellut tyydyttää edes vähän tarpeitani lisäämällä sleeveen muutaman pikkukuvan.8)
winter brings the spring again

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 07.10.2010 klo 22:20  
+
0
Uu, meinaatko jotain aiheeseen liittyvää?

Mun tekis myös mieli hurjasti jatkaa molempia nykyisiä. Aa, miks on niin paljon ideoita samaan aikaan eikä malta keskittyä vaan yhteen? D:
Varjo 12/2010 ♥

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 15.10.2010 klo 13:48  
+
0
Tiistaina tää tyttö saa uuden leiman! :)
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 15.10.2010 klo 13:51  
+
0
Oi, noin nopeasti sait ajan! Missä käyt ottaa?
Varjo 12/2010 ♥

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 15.10.2010 klo 14:02  
+
0
Tatuatassa tuppu tekee. Sille oli just peruutus aikoi tiistaina :)
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 15.10.2010 klo 14:05  
+
0
Lucky you :)
Varjo 12/2010 ♥

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 18:01  
+
0
No ehkä mä laitan nyt jo yhen tatskaherun, vaikka lupailin ittelleni etten viel laita ku se ei oo parantunu
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 23:45)