Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 12.03.2012 klo 09:34

Ulkonäkökeskustelua vol. 4

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 20

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 18.05.2012 klo 11:51  
+
0
^ Mä oon ihan hermona Ginalle! Palautin sinne yhden paketin tasan kuukausi sitte, ei näkyny ei kuulunu mitään palautusvahvistuksia eikä rahoja. Laitoin sinne sit viestin että missä helvetis mun rahat on, niin nyt sit kuukauden jälkeen tuli palautusvahvistus, saa nähä koska rahat tulee takas. En enää ikinä tilaa sieltä kortilla mitää :pyssyt:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 18.05.2012 klo 12:06  
+
0
No just :o
Mä tilasin just sen takii siel laskul et helpompi palauttaa jos haluu, mut tuskin palautan ku oon nii laiska :D viimeks tuli yhen tuotteen tilalle väärä tuote ! no en jaksanu palauttaa..

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 18.05.2012 klo 12:20  
+
0
huooooh! en löydä kenkiä! kokeilin jotain miljoonia ja mietin yhtien kohdalla oikeesti jonkun 20 minuuttia ja palasin niiden takia vielä kauppaan mut en sit kuitenkaan ottanu niitä... kaikki oli melkeen täydellisiä mut sit ei ihan kuitenkaan. argh! ja sit koetin ettiä kivaa rantarättiä mut niissäkin oli aina jotain pientä vikaa. nyt vaan ärsyttää.

löysin kyl yhen pinkkipunasen kesämekon mut en mä nyt tiiä onko sekään hirveen kiva :D olis varmaan pitäny ostaa ne kengät joita mietin pitkään kuitenkin... mutta kun löysin niitä paremmat mutta niissä oli sit liikaa platformia ja korko liian matala. hv hv hv.
never regret something that once made you smile

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 18.05.2012 klo 15:53  
+
0
Mun kaveri tilas Ginalta n. 3kk sitte eikä pakettia oo vielkä kuulunu.. just :D
Do or do not. There is no try.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 18.05.2012 klo 16:04  
+
0
Mun paketti näyttäs olevan viel ruotsis ton seurannan mukaa, nättii. ..D:D

muoks,

Bubbleroomin tilaus tuli onneks tänään mukaanlukien tämä paita eka meinasin, että palautan, melkeen 50e topista mutta toi oli niin ihana etten voinut :(

lisäksi ostin tänään toiselle koiralle neonpinkin hihnan ja heitin vanhan roskiin, avokki tosin kauheen innoissaan ollut ku sen koira se on ni vie sitä toisinaan myös ulos
(Viestiä on muokattu perjantaina, 18.05.2012 klo 18:56)

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 19.05.2012 klo 19:25  
+
0
tilasin stadiumilta kivat bikinit, niitte pitäis tulla ens viikon alussa. jospa ne ois kivat:--)

ja tilasin myös "vahingossa" ginalta melkosen kasan kesä kamppeita. toivottavasti ei tarte palauttaa ja ne ois kivoja.
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 21.05.2012 klo 19:51  
+
0
Aaa en osaa päättää pitäiskö vetästä tukka takas ihan tumman ruskeeks, vai jättää tälläseks mikä nytkin on.. Latvat on kyllä nyt jo siistitty, jos joku kauhistui :DD

Jotenkin toi tummempi tuntu ehkä enemmän omalta, mutta ei tässäkään mitään varsinaista vikaa ole! Jotenkin ehkä mitäänsanomaton, mutta toi melkein musta on aina aika kovan näkönen.. Lisäks siitä oli tosi ärsyttävä päästä eroon!

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 24.05.2012 klo 17:18  
+
0
nonii! ostin mustat söpöt biksut, semmosen sinertävä kirjavan röyhelö biksujen yläosan, vaaleenkeltasen pikkutopin, valkosen pitsipaidan, legut, mustan paidan mis 3/4 hihat, beigen tuubimekon, mustat "farkku"shortsit, aurinkohatun ja PUNASEN JAKUN :D en kai muuta. plus sain siis ne mun h&m tilaukset tänään (eli pinkkijakku, beige pitsitoppi, kaulakoru ja ballerinat).

hitto vie ku löysin ihan sattumalta vikasta kaupasta ton punasen jakun!! ei kyllä oo sellasta ainetta mitä haluaisin mutta what ever oli silti pakko ostaa! löysin kans ihanan valkosen jakun mis kultaset napit mutta en löytäny oikeeta kokoa vaikka kävin kahdessa eri liikkeessä metsästämässä sitä :( täytyy joskus käydä kattomassa sitä et pääsis kokeilee. ja löysin kans kivan rantalaukun (en viittis guesseja kuljetella rannalle) mut en mä sit ostanu sitä kuitenkaan.

tarvisin kyl viel vaikka mitä :shifty:
never regret something that once made you smile

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 27.05.2012 klo 16:04  
+
0
apua. päätin just vetästä sivusiilin. jännittääää! mulla ei oo ikinä ollut missään muodossa lyhyttä tukkaa, ja näitä on viimeks leikattu jotain 6 vuotta sitten? enkä ees löytänyt netistä hyviä mallikuvia, miltä takut + sivusiili näyttäis. tästä ehkä vähän voi mallata, millainen siitä tulis. tuohon vasemmalle siis! en nyt tiedä onko tää ihan tyhmä idea? :DD
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 27.05.2012 klo 16:25  
+
0
^ mä oon aina kannattanut kaikenlaista kokeilua hiusten kans, itelläki on ollut aika monenlaista mallia päässä ja aina oon muutoksesta tykännyt. hiukset on kuitenki uusiutuva luonnonvara, niin miksipä ei? :)
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 27.05.2012 klo 16:45  
+
0
Muaki on himottanu toi takut + sivusiili -yhdistelmä, kun ennen takkujahan mulla oli sivusiili. Mut aattelin etten aiheuta mun pomolle sydänkohtausta tekemällä mun tukasta vieläkin omituisempaa :D (kirkkaan punanen + takut + sivusiili.. hmm. ei.)

Mut kyl mä uskon et takut ja sivusiili voi näyttää hyvältä yhdessä 8)
Do or do not. There is no try.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 27.05.2012 klo 17:12  
+
0
Kaverilla on pitkät takut ja leikkasi nyt keväällä molemmille puolelle siilin. Ihan tajuttoman siisti! Myös silloin kun kiepauttaa takut toiselle puolelle, eli näyttää siltä kuin olisi vain toisella puolella lyhyttä.

Jos yhtään tekee mieli kokeilla, niin kokeile ihmeessä!
Varjo 12/2010 ♥

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 28.05.2012 klo 17:07  
+
0
jjei kiitti teille rohkaisusta! eiköhän tällä viikolla lähe vähän tukkaa. : )

muista aiheista: kuinka vaikeaa on olla ostamatta uusia vaatteita?! yritän säästää vähäisiä rahojani heinäkuun kolmen viikon usa:n reissua varten (new york ♥--♥), mut kaupoissa ois vaikka mitä kivoja kesähepeneitä.... kunnon hippihaaremihousut hommaan kyllä, mutta sen olis syytä olla ainoa hankinta.

nykissä käyneet: shoppailuvinkkejä! woodbury commonsille ollaan menossa ainakin (yli 200 liikkeen outlet-kylä!).
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 28.05.2012 klo 22:13  
+
0
Hankalaa olla ostelematta kenkiä kun töihin tulee koko ajan nii super ihania korkkareita >:
Nytkin on varauksessa kultaset kunnon korolla varustetut hile korkkarit hehe..
Ja tajusin, että cityshopparilla saa alennuksia ihan sairaan moneen paikkaan ja nyt mun on pakko muka lähtee taas shoppailemaa sen kanssa.. voi ei

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 30.05.2012 klo 21:26  
+
0
sanoista teoiksi! heh. toistaiseksi tuo etuliehuke vielä matkassa, ehkä sekin lähtee myöhemmin.
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 30.05.2012 klo 21:28  
+
0

jacknasty kirjoitti:

sanoista teoiksi! heh. toistaiseksi tuo etuliehuke vielä matkassa, ehkä sekin lähtee myöhemmin.



oi herranjestas :love: :love: OUU, IHANA!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 31.05.2012 klo 09:45  
+
0
oiii kiitos! kiva kuulla jos toimii muidenkii mielestä ^--^ voin kertoa että on ehkä maailman oudoin tunne kun saan koko kämmenen päätä vasten ja tuntuu päänahka! ekaa kertaa viiteen vuoteen :D
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 31.05.2012 klo 10:41  
+
0
jacknasty :love:
Läähpuuh, ihan järjettömän siisti sivusiili
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan
(Viestiä on muokattu torstaina, 31.05.2012 klo 10:41)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 31.05.2012 klo 18:36  
+
0
tuommosen laukun
ostin tänään, kätsyn pieni pystyy käyttää baarissaki
ja huomenna pitää metsästää valkoset kivat shortsit
(Viestiä on muokattu torstaina, 31.05.2012 klo 18:37)

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 31.05.2012 klo 22:23  
+
0
jacknasty, kannatti kokeilla ja leikata, nimittäin tosi kivan näköinen :)
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 11:15)