Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 12.03.2012 klo 09:34

Ulkonäkökeskustelua vol. 4

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 20

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 01.06.2012 klo 22:35  
+
0
Osaako kukaa sanoa mitää nettikauppaa josta sais mustan pitsisen olkaimettoman topin?
Ostin tänään Piecesistä valkosen, mutta mustassa oli kaikki koot menny -.-

Ostin uudet biksutki hennesiltä.
Ja en löydä mistää kivoja valkosii farkku shortsei >:

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 03.06.2012 klo 20:29  
+
0
ajattelin, että kyllä menen ja ostan kalevalasormuksen jonkun, nyt kun on ihan mukavasti rahaa ja sen osto ei niin kirpaisisi! en osaa pitää yhtään mitään rihkamakoruja, varsinkaan sormuksia, joten jonkun näistä ajattelin ostaa.

vaihtoehto1
vaihtoehto2 hopeisena
vaihtoehto3
vaihtoehto4

mut hitsi kun en tiedä että mikä? toisaalta toi vipa ois ihana, mutta ekaa oon himoinnu kans. keskimmäiset ois sellaisia aika yksinkertaisia ja simppeleitä loppuunsa. mutta toisaalta haluaisin erikoisen ja ison sormuksen tai höö. en osaa päättää :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 03.06.2012 klo 20:33  
+
0
^musta eka ja vika on kivoimpia! ite ottasin varmaan ekan koska en hirmu massiivisia koruja osaa käyttää :)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 03.06.2012 klo 21:00  
+
0
mä ottaisin varmaan noista vaihtoehdoista ton viimesen :)
never regret something that once made you smile

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 03.06.2012 klo 21:02  
+
0
meiksykin on nyt miettiny, että toi vipa vois olla mun näköisin eniten, kun haluan vähän isomman sormuksen :D ja eka ois kans ihana, mutta ehkä vähän turhan tyttömäinen. joten hmm, tuo viimeinen taitaa päätyä meiksyn korukokoelmaan!

oon niin rakastunu kalevalan sydän sormukseenkin, että huhu<3
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 03.06.2012 klo 21:29  
+
0
Hihi, mulla löytyy hopeisena Talon sydän-sarjan kaulakoru, korvakorut, rannekoru ja kohtapuoliin myöskin nilkkakoru. :) Kaulakoru vanhimpana roikkunut mukana 15-vuotiaasta saakka.
En tahtonut muuta kuin kaiken.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 03.06.2012 klo 21:37  
+
0
Kalevala Koru <3 Mulla on toi Perniön sormus, sit on Sydänsormus ja Karjaan sormus ja kaulas Euran sydän isompana. Kaikki tietty hopeina. Noi on kallistunu ihan törkeesti, toi Sydänsormus makso vuosi sitte 38e ja nyt 61e?!?!?
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 03.06.2012 klo 23:20  
+
0
Ite en Kalevalan koruista pidä tyylillisesti kauheesti, mutta tuo eka on kivoin, kivan siro :)

Huomenna voisi vaihteeks mennä shoppailemaan. (enhän mä ku tossa toissapäivänä ollu viimeks -.-)
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 03.06.2012 klo 23:21)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 13:38  
+
0
kävinpä vähän shoppailemassa, uijui<3

tällättiinen löytyi vero modasta 19,95e! tuo on tuollaista laskeutuvaa pikkuisen karheaa kangasta. ja sitten tämmöinen lähti mukaan seppälästä 7,95e. ja musta tavallinen tuubitoppi myös!

voivoi rakastuin noihin ostoksiin ihan täysin<3 enää tarvitsen kesäksi mustat farkkushortsit niin kaikki on täydellisesti :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 13:51  
+
0

Wallen kirjoitti:

ajattelin, että kyllä menen ja ostan kalevalasormuksen jonkun, nyt kun on ihan mukavasti rahaa ja sen osto ei niin kirpaisisi! en osaa pitää yhtään mitään rihkamakoruja, varsinkaan sormuksia, joten jonkun näistä ajattelin ostaa.

vaihtoehto1
vaihtoehto2 hopeisena
vaihtoehto3
vaihtoehto4

mut hitsi kun en tiedä että mikä? toisaalta toi vipa ois ihana, mutta ekaa oon himoinnu kans. keskimmäiset ois sellaisia aika yksinkertaisia ja simppeleitä loppuunsa. mutta toisaalta haluaisin erikoisen ja ison sormuksen tai höö. en osaa päättää :D



Eka! Mull on yks tällanen Kalevala kaulakoru jonka sain yo lahjaks ja tää on kyllä kiva!

Tällä viikolla shoppaa sormuksia ja joku bilemekko lauantain super partyihin B)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 04.06.2012 klo 13:56)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 15:57  
+
0
Mun pitäs nyt lähtee solkkuu niiku pulkus jo valitin ja en tajuu oonko outo ku en haluu mennä, mun mielest se on tyhmää ahistavaa tylsää ja kaikkee. Kaikki mun kaverit on sillee jee solkkuu lämmintä :) Mut mun mielest siel ei oo kiva makaa pimeydessä :D hrrr ja se aika menee nii hitaasti

Ja nyt joku voi ihmetellä miks sit meen, mut haluun ennen mun kesälomaa kevyen rusketuksen ni kehtaa mennä rannalle ja itseruskettavia en jaksa käyttää
(Viestiä on muokattu maanantaina, 04.06.2012 klo 15:58)

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 18:14  
+
0
hihh sain ylppärilahjaks kauan himoitsemani vanamokäädyn <3 ihana! ja nyt kun tota rahaakin tuli niin on kyllä shoppailureissu edessä ! tarviin ihan sikana kaikkee, tai ainaki haluan... :D

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 20:39  
+
0
mulla on kans toi sydänsormus ja sit onnen sydän -sormus ja rakastan niitä <3 ja sit sain nyt ylppärilahjaks metsätähti-korvakorut jotka on kans tosi kauniit.

tänään kävin vähän tuhlailemassa ylppärirahoja ja raahasin kotiin shortsit, t-paidan, vaaleat dr denimit, bikinit + bikiniyläosa ja kahdet korvikset. etsin jotain kivaa kesämekkoa mutta eipä tullut vastaan. varmaan tulee vielä shoppailtua myöhemmin lisää.
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 11:18  
+
0
eilen olin kattelee kaupoil ja hamstrasin vähä alusvaatteit. sitte ostin kans hm:stä sellaset mustat kiilakorot, mis on se pohja sellasta korkkii (tai jotai sellast ??) mut en oikee tiiä viel onks niille käyttöö. sellaset punaset ois ollu ihanat mut niitä mä viel vähemmä varmaa käyttäsin... ja sitte ginasta neon puna/oranssi toppi. ärsyttävää ku nyt ku on rahaa ei oo enää melkee mitää kivoi paitoi mitä oon lähiaikoin löytäny nii jäljelllä...

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 15:42  
+
0
jee ostin toisenlaisen punasen jakun, keltasen hupparin (wtf) ja mustat kiilakorko korkkarit (arkeen) jotka luultavasti tulee sattumaan varpaisiin :)
never regret something that once made you smile

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 22:48  
+
0
Toivottavasti mun Gina-tilaus tulee nyt ajallaan...!

Tilasin kolme erilaista bandeauta (valkoinen, punainen & kukkakuvioinen), kivan pitsihärdellitopin, jo kolmannen sellasen maailman parhaan puolihihaasen peruspaidan (punainen) sekä kukkahameen!
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)
(Viestiä on muokattu torstaina, 07.06.2012 klo 22:38)

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 07.06.2012 klo 20:29  
+
0
^ Noi linkit mennee kaik siihen etusivulle

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 07.06.2012 klo 22:37  
+
0
Eilen ne vielä toimi ku testasin, mut eipä näemmä enää. :--D
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 08.06.2012 klo 00:33  
+
0
ginan linkit toimii ku on toisessa välilehdessä on ginan sivu auki mistä on valinnu jonku vaihtoehdon esim uutuudet.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 08.06.2012 klo 00:38)

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 08.06.2012 klo 09:58  
+
0
oon nyt tullu siihen päätöksen mun hiusten kans et kasvatus jatkuu iha normaalisti mutta tää kesä saa mennä ilman värjäystä. syksyllä sitte vedän ruskeeks et ei tuu vaaleeta niinku haaveilin jaa tää punane nyt sitte lähtee. kyllä nää nyt jo on paljo haalistunu mut kyllä saaa haaistuu vielä lisää.

täytyyy taas lähtee kirpparille joku päivä ku kauheee kesämekko hinku!
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28244
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545792
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 13:45)