Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 12.03.2012 klo 09:34

Ulkonäkökeskustelua vol. 4

Siirry sivulle: 1 ... 18 19 20

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 23.12.2012 klo 00:32  
+
0
mun hiukset on PILATTU. siis tää väri on...... enemmän kun hirvee. yritän huomen varaa ajan jollekin joka pelastais nää. seuraava matka ihmisten ilmoille on matka kampaajalle, kiitos. mut leikkaus onnistu ja kynnet on nyt sika ihanat!

// hiukset pelastettu! :D ah.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 23.12.2012 klo 16:38)

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 23.12.2012 klo 18:37  
+
0
^Millaiseksi ne pilaajat sitten teki ne?
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 27.12.2012 klo 23:12  
+
0
hehee kiitti hiuskehuista ficaro ja nanika :))

tänään tuli heti pyörähdettyä alennusmyynneissä ja aijai jalat ihan sika kipeet ku kylhä siel tuli 8h vietettyy :D enkä mä tyhjin käsin lähtenykään, tuli ostettua mm. kolme toppia ja vaan yks niistä oli alennuksessa :D mut se yks oli ihmeen halpa muutenki ni oli pakko ostaa sekin. sit ostin mustan tommosen aika tavallisen neuleen ja viininpunasen tuubihuivin. ja yritin ettii niit maastonvihreitä dr. denimeitä mut niistä oli taas pelkkää xl jäljellä :( mun on kyl ihan pakkopakko saada ne, pitää vaa käydä kokoajan kyttäämäs jos niit olis tullu lisää haha :D ois ihana yhdistelmä kevääl nahkatakki, se viininpunanen huivi ja ne housut! mutjoo, sit ostin viel meikkivoiteen ja alusvaatteita. et ihan kivasti tuli kyl noi joululahjarahat tuhlattua tänään mut kaikkee kivaa sainki ostettua :D noi housut jäi kyli harmittaa mut pitää vaa sormet ristis toivoo et saisin ne viel joku päivä.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 29.12.2012 klo 18:43  
+
0
löysin kahdet dr denimit yhtien hinnalla! ihan kiva. toiset on kyl semmoset snake-kuvioiset mut oli silti pakko tilata ku voin värjätä ne sit. urban outfittersiinki meni taas tilaus.. mut ku oli nii halpaa kerranki! :D

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 07.01.2013 klo 16:49  
+
0
tilattiin tossa viime viikolla ellokselta pari juttua, eli parit ballerinat, toiset on ihan perus mustat ja toiset sit sellaset hopeiset. sit löysin sieltä semmoset maastonvihreet housut ja mietin pitkään et uskallanko ottaa ku oon vannonu ostavani vaan dr. denimeitä, koska joka kerta kun oon ostanu jotkut muut housut on ne sit ollu huonoja ja venyny jne. mut siis päädyin sit ottaa ne ku huomasin et niiden pitäis olla valmistettu ihan samoista materiaaleista kuin noi denimit joten kokeilen nyt josko ne olis sit hyvät :)

sit aattelin et synttärilahjaks haluisin jommatkummat näistä kengistä klick tai klick2, kummastakin siis musta väri. mut en oikeen tiiä viel et haluunko noi nahkaset vai mokkaset, pitäis ehk luonnossa nähä ni sit tietäis kummat on kivemmat :D mut oon joskus kokeillu kaupassa jompia kumpia noista ja niillä oli kyl ainakin tosi mukava kävellä
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 09.01.2013 klo 19:07  
+
0
Nonii tilattiinki nyt nämä mulle synttärilahjaksi, en malta oottaa et noi tulee! toivottavasti on hyvät
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 13.01.2013 klo 18:30  
+
0
Tilasin tänään tämän ja lisäks myös tämän :)

Eilen vaatekaappia siivotessa tajusin, ettei mitkään mun mekot enää miellytä mua samalla tavalla kuin ennen. Synttärirahoja oli sen verran vielä jäljellä, että ajattelin tilata pitkästä aikaa jotain kivaa. Koska huomasin tämän kamalan vääryyden (ihanien mekkojen puuttumisen), oli mun pakko lisätä nuo kaksi ostoskoriin ja tuhlata vähän. :shifty:

Ei noihin nyt loppujen lopuks ihan kamalasti mennyt, jäi vähän vielä jäljellekin.

Nyt vaan odotellaan että nuo tipahtaa postiluukusta, jeij!
Shania 11092011>
Inna 20092012>
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 13.01.2013 klo 18:31)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 13.01.2013 klo 19:14  
+
0
mä löysin kaks aivan täydellistä jakkua yhdestä nettikaupasta, mutta lueskelin netistä että sieltä on tullut aika surkeen tasosia vaatteita niin en viittinyt tilata. vähän harmittaa koska ne oli niin hiton ihania! mutta en haluais tuhlata rahaa mihinkään shaisseen kumminkaan.. :suru:

niin ja siivosin mun vaatteita yks päivä. 3 jätesäkkiä heitin vaan menemään, pari pahvilaatikollista laitan myyntiin ja siltä mulla on vielä ihan sairaasti vaatteita jäljelle :shifty:
never regret something that once made you smile

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 13.01.2013 klo 19:17  
+
0
^ sun ois pitäny järkkää kavereilles vaatteidenvaihtoilta eikä heittää niit vaa pois! Meil on ollu pari tollasta iltaa et jokainen käy kaappinsa läpi ja tuo ne ota ei enää käytä. Siitä saa kaikki iloo, eikä menetä rahaa(tai tarvii ostaa uusii)
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 13.01.2013 klo 20:16  
+
0
^ ei kyl, ne oli niin hirveitä etten mä haluu olla vastuussa siitä et joku käyttäis niitä :ylpea: :D
never regret something that once made you smile

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 21.01.2013 klo 23:22  
+
0
penkkareiden jälkeen lähden kyllä kampaajalle, mutta en tiedä että mitä teen :< houkuttelisi taas vaihteeksi leikellä otsahiukset ja vähän kerroksittain tai sitten vain kerroksittain. toki niissä on sitten kamala kasvatusprojekti, jos ei innostakkaan. mutta toisaalta ois kiva saada vähän uutta ilmettä.



vähän erityyppisiä kuvia, mutta otsahiuksilla vai ilman? tarviiiin vähän apua tämän kanssa :-D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 22.01.2013 klo 00:12  
+
0
^ otsis!
never regret something that once made you smile

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 25.01.2013 klo 16:27  
+
0
Wallen, otsis ihan ehdottomasti!

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 30.01.2013 klo 13:28  
+
0
munki mielestä wallenille sopii toi otsis!

noi mun kengät on tullu jo vähän aikaa sitte ja oon ihan in lööv niihin, ne on ihanat ja ihan sika mukavat jalassa! venaan niiin kevättä et pääsen käyttää noita :D sit kans ne armynvihreet housut tuli sielt ellokselta ja ne oli kans hyvät, must vaa tuntuu et ne on aavistuksen löystyny nyt parin käyttökerran jälkeen mut kyl niitä nyt pitää voi. mut toivottavasti ei enempää löysty koska tykkään niist kyl ihan sikana! saatan kyl sivusilmäl täs katella et jos niistä armynvihreistä dr. denimeist sattuis tulee lisää kokoja ni saatan ostaa nekin.

klick, tossa kuvaa niistä kengistä sit päällä viel :) ja ton peplum topin ostin kans viime viikolla ! tykkään tosta ku mul on aikapaljon kaikkii valkosii/vaaleita toppeja ni tommonen vähän värikkäämpi vaihteeks.

sit käytiin tosiaan virossaki tos pari viikkoa sitten ja tuli sielt ostettua kans pari paitaa ja mun kauan kaipaama musta laukku! se oli kyl tosi hyvä ostos, tykkään siitäki ihan sairaasti. ja viros oli kyl sillon pari viikkoo sit tosi hyvät alet, kaikki jutut mitä sielt ostin ni oli alennuksessa.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.01.2013 klo 14:01)

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 07.02.2013 klo 22:17  
+
0
värjäsimpäs sitten punaisen tukan piiitkästä aikaa! säikähdän vieläkin vähän joka kerta, kun katsahdan peiliin kun sieltä tuijottaa bruneten sijaan punapää.. :shifty:

Tykkään näistä kyllä kovin! Tavoittelin tummempaa punaisen sävyä, mutta totesin tämän vähän vaaleamman vieläpä paremmaksi vaihtoehdoksi :)
Shania 11092011>
Inna 20092012>

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 02.03.2013 klo 13:23  
+
0


Mun animehiukset. Ei pelasta edes kauluspaita tätä lookia. :nauru:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

appenzelli

appenzelli
Viestimäärä: 277

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 02.03.2013 klo 13:41  
+
0
Ihanat hiukset! Ai että, mulla on aina vaan ollut tasaisesti blondit hiukset. Kiinnostaisi tehdä kyllä näille jotain, mutta ikinä en ole uskaltanut. Ehkö joskus vielä.

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 04.12.2013 klo 22:48  
+
0
Sain uudet kengät, vaik ei niis vanhois ollu mitää vikaa :< Okei okei ne oli jotain vuoden vanhat reikäset kengät... On ne uudetki iha hienot. Tai ne mun vanhat mustat tennarit, ei niissäkään ollu mitää muuta vikaa ku et ne oli kaks vuotta vanhat ja oli yhtä reikäiset kuin kalaverkko. :D

Ärrinmurrin... tekis nii mieli tehä näille mun #+&@#%* kiharille @#+!&%* ruskeille hiuksille jitain. ne oli ennen puoleenselkään menevät, sit vähä suutuin niille ja laitoin siskon leikkaamaan. nyt menee olkapäille. Haluisin vinot otsahiukset, sit ehdottomasti eroon näistä kiharoista ja värjää mustaks/melkein mustaks. Tietääks kukaan muute et minkä ikäsenä voi hankkii piilarit ku ei oo näkö parhaimmasta päästä mut en suostu silmälaseihin (ei pahalla teille joilla on silmälasit) en siis nää neljän metrin päässä olevalle älytäululle kunnolla.. :<

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 08.12.2013 klo 19:51  
+
0
Ei niihin ole ikärajaa, mä olin kolmetoista kun hankin piilarit ensimmäistä kertaa.
this parrot is no more!

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 08.12.2013 klo 21:55  
+
0
^Okei :) Koht onki joulu ja siitä sitte vajaa kuukausi nii synttärit, vois synttärirahoilla ehkä kattella. Mut eka varmaa pitäis sanoo vanhemmille tästä jne.

  Siirry sivulle: 1 ... 18 19 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545692
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 19:45)