Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 12.03.2012 klo 09:34

Ulkonäkökeskustelua vol. 4

Siirry sivulle: 1 ... 16 17 18 ... 20

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 23.08.2012 klo 21:22  
+
0
Mä oon siitä jännä ihmisten ilmoille pukeutuja, et yhtä hyvin saatan käydä asioilla vimpan päälle laitettuna eli tyypillisesti korkkarit, housut/farkut ja yläosa säästä riippuen. Mutta kuitenkaan mulle ei ole mikään ongelma mennä niille samoille asioille meikittä, tukka harottaen collareissa ja hupparissa. :)

Oon aivan rakastunu bleisereihin ja jakkuihin. ♥ Lisäks oon oppinu käyttään enemmän housuja farkkujen sijaan. :) Jälleen kerran tässä alkavassa syksyssä on se hyvä puoli, että saan ruveta valkkaan päällepantavaa mun mljoonavalikoimasta; nilkkureita, ylipolvensaappaita, nahkatakkeja, trenssejä... :love: Mulla on paljon enemmän syksy/talvivaatteita! Tosin isoimman ajan vuodestahan noi rohmaseekin...
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 23.08.2012 klo 21:38  
+
0
mä tykkään tosi paljon laittautua, mietin aina tarkkaan mitkä vaatteet laitan (tää on välillä kyl niin iso ongelma........) ja tykkään meikataki, vaik en normisti mitenkään sen kummemmin meikkaakaan. mulla on aina tosi paljon parempi fiilis jos oon laittautunu, koska jos mulla on mun mielestä huonot vaatteet/hiukset huonosti tms. ni on jotenki tosi paska fiilis koko päivän tai sellanen ahdistunu ku tietää et näyttää ihan hirveeltä :D mut siis tosiaan niitäki päiviä tulee et ei jaksa sen kummemmin miettiä mitään vaatteita ni heittää vaan jonku hupparin päälle.

ja just ku lähtee johonki baariin tai muuten viettämään iltaa ni tykkään laittautua vähän enemmän ja miettii jotkut kivat vaatteet ja meikata ehkä vähän enemmän.

hemmetti ku tuli jotenki tönkköä tekstiä :D
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 23.08.2012 klo 21:43  
+
0
mä oon huomannu itessäni muutoksen viimesen ehkä puolen vuoden aikana että en oo enää niin tarkka kun ennen. ennen laittauduin aina kun lähin mihinkään ihmisten ilmoille, halusin meikkaa kunnolla (no en nyt niin paljoa tietenkään kun viihteelle mutta silti) ja vaatteet katoin tosi tarkkaan eli aina korkkarit ja muutenkin siistinä. mut nykyään usein lähen rennommissakin merkeissä kaupungille :D en jaksa meikkailla hirveesti arkisin (jos ei siis oo mitään spessua) ja liikun nykyään jopa ilman korkoa ajoittain :D mut siis aina mä koetan näyttää siistiltä, mut nykyään mä kyl kans kykenen lähtee vaik rennoissa capreissa ja kivassa hupparissa kauppaan tai jotain sellasta :D ennen en ois lähteny sen näkösenä edes sinne ruokakauppaan. tosi vapauttavaa oikeestaan!

vaikka kyllä mä sillon viihdyn ehdottomasti parhaiten kun oon laittautunut. jos oon jossain rennoissa vaatteissa tai vaikka vaan korottomissa kengissä liikenteessä niin se ei tunnu ollenkaan omalta tai mitenköhän se pitäis selittää? se ei vaan oo ollenkaan mua ja mielummin tietysti liikun sen näkösenä et edustan sellasta tyyliä mistä tykkään :D

varmaan aika sekavaa!
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu torstaina, 23.08.2012 klo 21:50)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 24.08.2012 klo 00:03  
+
0
Mä oon tosi tarkka mun ulkonäöstä, mutta se ei oo mikään päähänpinttymä enää niinkuin joskus, sillä itsetunto on kohentunut teiniajoista. Koen näyttäväni hyvältä jos mulla on kevyt meikki, hiukset kivasti vaikka nutturalla ja siistit vaatteet (usein jakkuja ja selkeitä linjoja ja ei kovinkaan värikästä :D)

Mulla se on vähän niin, että ehkä haluan antaa itestäni jopa paremman kuvan ja siksi en lähe ihmisten ilmoille epäsiistinä (lenkit ja lähikauppareissut erikseen), voi kuulostaa jonkun mielestä pinnalliselta, mutta jollain tapaan myös suojaudun "ulkonäön taakse".
(Viestiä on muokattu perjantaina, 24.08.2012 klo 00:04)

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 24.08.2012 klo 09:48  
+
0
Itse tykkään välillä miettiä, mitä sitä laittaisi päälle. Myös vaatekriisi on tuttu tauti. Mulle ei kyllä todellakaan ole mikään maailmanloppu, jos en löydäkään täydellisiä vaatteita, sillä voin ihan hyvin liikkua ihmisten ilmoilla minkä näköisenä vaan. :nauru: Joskus toivon, että jaksaisin panostaa enemmän.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 24.08.2012 klo 15:57  
+
0
Mä panostin ennen suht paljon ulkonäköön, kun lähdin ihmisten ilmoille (lähikauppareissut/lenkit erikseen), nykyään en jaksa. En edes muista koska viimeksi olisin meikannut. :D Näytän kyllä paljon paremmalta jos meikkiä jonkin verran nassussa ja kyllähän itsevarmuuskin paljon korkeammalla jos vähän meikkiä ja kivat vaatteet. Nykyisin oon vaan niin mukavuudenhaluinen ja laiska että paljon mielummin pukeudun verkkareihin, tennareihin ja rentoihin paitoihin, kun ennen niiden tilalla oli farkut, korkkarit ja joku vähän hienompi yläosa. Tosin veikkaan että tää työkin vaikuttaa asiaan, kun koulut taas alkaa niin varmaan panostus ulkonäköönkin kasvaa.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 24.08.2012 klo 15:58  
+
0
OT: Menetkö sä Reepo syksyllä takaisin kouluun? Samaa vai eri alaa lukemaan? :hymy:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 24.08.2012 klo 16:03  
+
0

Kadaver kirjoitti:

OT: Menetkö sä Reepo syksyllä takaisin kouluun? Samaa vai eri alaa lukemaan? :hymy:


Samaa alaa joo, en päässyt nyt viime kevään hauissa oikeen muuallekkaan. :D Ja tällä hetkellä mikä tahansa opiskelu kuulostaa mielekkäämmältä kun töiden teko, joten reilun viikon päästä jatkuu koulu!

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 25.08.2012 klo 15:36  
+
0
oiii oulusta löyty vaikka mitä kivaa! viininpunainen ja harmaa neule syksyksi, täydellinen musta tuubihuivi (mikä menee juuri oikealla tavalla kahdelle kierrokselle kaulalle, ei mee liian tiukalle eikä löysälle ja on juuuri oikean muhkea!!) ja sitten löyty tyollainen ihana musta laukku kans :> ei mitään turhaa tullu ees kateltua!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 25.08.2012 klo 16:34  
+
0
Mä haluan näyttää hyvältä! On aina paljon itsevarmempi ja luottavaisempi olo kun ainakin omasta mielestä näyttää hyvältä :D
Mut toisaalta mulla on aika helppoa koska mielestäni mä näytän hyvältä myös farkuissa ja flanellipaidoissa mitä useimmiten käytänkin. Yleensä vaatteet ei niinkään aiheuta mulle ongelmia vaan naama :-D Aika harvoin mulla on vaatekriisejäkään, joskus haluaisi laittaa jotain erikoisen kivaa päälle, mutta heti jos käy ahdistamaan kun mitään ei löydy, farkut ja flanellipaita toimii aina! Ja mä en käy missään sellasissa menomestoissa kovin usein, että tarviis olla korkkareita ja mekkoja.

Okei nyt on kyllä ihan hirveä kriisi, oon menossa torstaina Tiger of Swedenin liikkeen avajaisiin ja musta tuntuu että siellä pitäisi olla jotain vähän tasokkaampaa päällä, ihan vaan ettei tuu ittelleen tyhmä olo :D onneks tässä nyt on aikaa miettiä!
Do or do not. There is no try.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 03.09.2012 klo 17:41  
+
0
löysin ihanan tumman sinisen topin! sellanen vähän lörö, läpinäkyvää kangasta ja siinä on sellanen sidottava rusetti :) ihan täydellinen. löysin kans mekon missä oli pitsi hihat ja sit jotkut tylsät perus himahousut.

ei viitti oikeen kyl shoppailla kun kohta meen viroon niin jos löytyis jotain vähän halvemmalla :D
never regret something that once made you smile

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 03.09.2012 klo 18:17  
+
0
Sain vihdoin tilattua silmälasit! Tällaset, en oo varma onko nämä samanlaiset. Mut kuitenki tollaset tummanpinkit! Saa nähdä tuleeko noita käytettyä... :D Vois ainaki yrittää käyttää vähän useammin, kun noille kuitenki hintaa tulee ihan kivasti.

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 04.09.2012 klo 21:16  
+
0
tilailin pitkästä aikaa vähän vaatteita jei :D h&mltä tulee nyt siis yks tavallinen musta toppi, valkonen puolpitkähihanen paita, sit sellanen kiva korallinvärinen sifonkipaita, pitsinen t-paita, musta villapaita jossa sellasia kimaltelevia lankoja ja sit viel semmonen beige villatakki. nyt vaan sit odottelen et noi tulis, toivottavasti on hyviä!
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 09.09.2012 klo 18:39  
+
0
Tänää löhöpäivä kotona ja kalliiksihan se tuli
nämä lähti tilaukseen
Toivottavasti on sopivia, ettei tarvi palauttaa.. Hairstorellekkin lähti tilaus
ja pitäis jostain metsästää uus nahkatakki, kaikki on vaa mulle liian isoja mitä oon sovittanu :(

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 10.09.2012 klo 22:04  
+
0
en voi enää muokkaa edellistä viestiä :s
Mut kävin kynnet huoltamassa, tykkään paljon!

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 11.09.2012 klo 13:05  
+
0
mäki ens viikolla piiitkästä aikaa laitan taas rakennekynnet. en muista kauanko edellis kerrasta jo on.. mutta en nyrkkeilyn takia oikeen voinu pitää ja en tiedä onko kynnet nyt mun duunissakaan hirveen hyvä juttu mut en jaksa enää välittää :D tulee olee varmaan aika tappelua tekoripsien kanssa. harkitsinkin et laittaisin myös ripsienpidennykset kun olis sit ehkä vähän kätsympää mut täytyy nyt kattoa kun en oo kauheen vakuuttunu siitä miltä ne yleensä näyttää.

JA! oon aina miettinyt et miten ripsienpidennysten kanssa voi esim käyttää rajauksia kun luulis et se rajauksien poisto sit rasittais hirveesti niitä ripsiä? joku jolla on ripset saa nyt fiksumpana infota!
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu tiistaina, 11.09.2012 klo 13:08)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 11.09.2012 klo 13:14  
+
0
Mäki haluun ripsienpidennykset ! Mut en ees aijo kokeilla koska tiiän et sit oon koukussa. En osaa enää olla ilman kynsiikää. Laitoin ekan kerran kesäkuus ja siit asti tasasin väliajoin käyn huoltamassa :D
Kaikki kaverit kyl käytti rajauksii ripsienpidennyksien kanssa, mut sano et se huolto on tyhmä ku pitää maata pari tuntii silmät kii :D

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 11.09.2012 klo 14:05  
+
0

Hakataru kirjoitti:

JA! oon aina miettinyt et miten ripsienpidennysten kanssa voi esim käyttää rajauksia kun luulis et se rajauksien poisto sit rasittais hirveesti niitä ripsiä? joku jolla on ripset saa nyt fiksumpana infota!

Mä käytän semmosia puhdistusliinoja tai sit suipoks käärittyä vanulappua, niillä saa helposti rajaukset ja luomivärit sun muut pois enkä mä oo ainakaan huomannu et ripset siitä mitenkään kärsis. Sit on myös semmosia ihan ripsipidennyksille tarkotettuja puhdistusaineita, jotka ei ainakaan vahingoita niitä.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 11.09.2012 klo 15:03  
+
0
Mä kävin värjäyttää mun kulmat ja ripset reilu kuukaus sitten, makso 22e. no kulmiahan mä voin värjäillä ite, mut ripsiä mä en vaan saa värjättyy ite ja ne ois niin kivat värjättyinä enkä rupee kyllä maksaa kuukausittain tollast hintaa ripsien ja kumien värjäämisestä. harmittaaa! täytyy vaa pyytää joku kaveri sit avuks.. mut sit taas oon niin häslä et rupeisin sörkkii niit ripsii ite ku en luota et tulee hyvät ku kaveri värjäis. en tiiä mitä sitte tekee, kai se on käytettävä vaa ripsarii.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 11.09.2012 klo 18:58  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Mä käytän semmosia puhdistusliinoja tai sit suipoks käärittyä vanulappua, niillä saa helposti rajaukset ja luomivärit sun muut pois enkä mä oo ainakaan huomannu et ripset siitä mitenkään kärsis. Sit on myös semmosia ihan ripsipidennyksille tarkotettuja puhdistusaineita, jotka ei ainakaan vahingoita niitä.

okei! pitäisköhän mun kokeilla.. oon kyllä sit koukussa mitä en tahtois mutta ne olis niin paljon helpommat t. laiska.
never regret something that once made you smile

  Siirry sivulle: 1 ... 16 17 18 ... 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 10:15)