Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 12.03.2012 klo 09:34

Ulkonäkökeskustelua vol. 4

Siirry sivulle: 1 ... 17 18 19 20

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 12.09.2012 klo 12:28  
+
0
Ite oon onnellisesti koukussa ripsienpidennyksiin vaikka oon silti sitä mieltä että oon niin tälläisten turhamaisuuksien yläpuolella :ylpea:

Nää on ollu meikällä nyt yli 4vk ja vois alkaa harkita ekaa huollattamista, ei vaan mitään hajua että missähän täällä sellanen olis mahdollista :--D
Do or do not. There is no try.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 12.09.2012 klo 14:01  
+
0
Mä oon rakastunu mun omiin ripsiin :love: Enhän mä näitä koskaan oo varsinaisesti vihannu, mut nyt ku oon jättäny ripsien taivuttamisen kokonaan, niin tuntuu et nää on entistä pidemmät ja tuuheemmat. Aina ku oon meikannu niin mun on pakko mennä vessaan peilaileen näitä! :D Mut pitäähän sitä omas ulkonäös edes johonkin olla tyytyväinen!

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 12.09.2012 klo 14:29  
+
0
Tilasin kengät! Itseasiassa olisin halunnut tilata nämä, mutta kokoja ei ollut enää jäljellä. Tosin nuo harmaat voi olla huomattavasti helpommat yhdistellä kuin nuo räväkämmät, joten ehkä ei harmita ihan hirveästi.

Olen ylipäätään ihan hullaantunut tuohon kiilakorkosneakers-trendiin! Olen henkeen ja vereen sneakers-tyttö ja kiilakorot on aina uponnut meikäläiseen ja kovaa, joten mikäpä olisi parempaa kuin näiden kahden yhdistäminen! :nauru:
Do or do not. There is no try.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 12.09.2012 klo 15:26  
+
0
meiksy vähän katseli talvikenkiä itselleni. taino en tiedä nyt onko ne suuremmin talvikenkiä, mutta saappaat on ihan nounou ehdoton nou nykyään, en näe niitä omissa jaloissa en sitten millään. tennareissa kuljen talven, jos lämpimämpiä ei löydy ja tujupakkasilla varmaan vetäisen lyhytvartiset tohvelikengät jalkaan. MUTTA! nyt ebaystä kattelin vähän kenkiä ja tässä ois kärki nelikko, mitkä ois ihania ja ihan jees hintaisia näin yhdeksi talveksi.

tässä olisi ensimmäiset
toiset
kolmannet, joista pilkottaa vähän jonkinlaista lämmintä karvaa tuolta sisältä
neljännet, ihanat

nyt vaan on kamala ongelma, että mitkä mä tilaisin..... en tiedä yhtään, että no käykö tuollaiset, mutta saavat luvan käydä :D karvavuorella varustetut ois ihan hyvät talvea ajatellen, mutta mutta :mietiskel:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 12.09.2012 klo 15:45  
+
0
^ Ensimmäiset (harmaina) ja nuo viimiset on ihanat! :)
Do or do not. There is no try.

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 12.09.2012 klo 16:31  
+
0
^^ noi vikat on kivat!

ite tilasin tos pari päivää sit converset... :shifty: taas haha. eihän mulla noita ookaan jo kun viidet :D mut yhet on liian pienet ja yhet taas liian isot ni niitä tulee käytettyä vaan joskus talvella jos tarvii villasukkaa laittaa. lempparit on ehdottomasti noi amerikanlippukuosiset (noi on siis sellaset missä on ohuet ne raidat ja pienet tähdet, ei ne mitä myydään hirveesti kaikkialla... en oo itseasias koskaan nähny kellään tai missään viel noit mun kenkiä :D) ja ne on just sen näkösetki :D vähän hajalla joka puolelta mut ei voi mitään, mähän käytän noita niin kauan ku niillä voi viel kävellä! sit on nahkaset valkoset ja sit sellaset ruudulliset. mul ei oikeestaan oo tällähetkel yhtään semmosia ihan perusvärisiä consseja ja nää kaikki on korkeevartisia mut nyt tilasin siis mun ekat matalavartiset ja ne on ihan perus mustat! venaan nyt vaan et ne tulee ja pääsen käyttää niitä :D

ja mun h&mn paketti ei oo vieläkään tullu ja arrgh oon niin kärsimätön :DD mut kyl sen pitäis täl viikol tulla ja jo about viikko sitten se lähetettiin et eiköhän se saapumisilmotus koht pitäis tulla...
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 12.09.2012 klo 22:34  
+
0
hihiii, nuo viimeiset lähti tänään tilaukseen! en malta odottaa että saan ne itelleni :love:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 20.09.2012 klo 18:24  
+
0
II tässä ovat uudet hiukseni :) eli n. 10cm lähti pois ja tällanen punertavan ruskea vaaleilla raidoilla tulipa tilalle (kuuvassa paljon tummempi ku oikeesti) :jjei: olen happy happy
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu torstaina, 20.09.2012 klo 18:26)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 24.09.2012 klo 19:21  
+
0
ostin 100e takin ja en tiiä tykkäänkö siitä sittenkää nii paljoa..Semmonen beige tyköistuva pidempi villakangastakki hupulla, mutta tuskimpa jaksan palauttaa :D
En oo vaa tottunu tommoseen takkiin, ikinä käyttäny pitkää takkia mut eiköhän se tosta.
Myös pari perus neuletta löyty, itiksessä käväsin

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 24.09.2012 klo 21:48  
+
0
niin joo ostin virosta kaks paitaa, toinen on semmonen vähän väljä, beige 3/4 hihoilla oleva paita missä on mustia yksityiskohtia ja kultasia nappeja ja sit sellanen musta sidottava rusetti ja toinen on arkisempi ja istuvampi beige paita missä mustat napit. sit ostin ihanan beigen jakun missä oli kaikki yksityiskohdat kultasia ja sit vielä kengät, jotka ei oo mitenkään super hyvännäköset PAITSI takaa ne on vaan niin hiton täydelliset et oli pakko ostaa. ne on sellaset korottomat bootsit missä on kultasia yksityiskohtia ja kaikkea kivaa ja sit ostin vielä guessin vyön ja yhden ihan tumman sinisen (tai ehkä tummansinivioletti) mekon, mikä ei oo yhtään mun tyylinen enkä olis varmaan ees ite koskenut tohon kaupassa mutta kokeilin sitä mielenkiinnosta ja se näyttikin ihan sika hyvältä päällä niin ostin senkin.

niin ja laitoin ne rakennekynnet taas.
never regret something that once made you smile

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 27.09.2012 klo 19:58  
+
0
uus laukku <3

ostin myös eilen kivat nilkkurit, nahkaset matalat jossa varsi semmosta neulosta
ja sen päällä nahkaremmejä :)
(Viestiä on muokattu torstaina, 27.09.2012 klo 20:20)

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 28.09.2012 klo 14:55  
+
0
Jeeij, menin ja hommasin nyt ne haaveilemani ripsienpidennykset!
Kävin Kuopion Beautyzonella laitattamassa ne ja olihan nuo hintavat, mutta nyt sentään kelpaa räpsytellä. Oon ihan intona näistä, aina peiliin katsoessa tulee hyvä fiilis.
Arjen pieniä iloja..
Shania 11092011>
Inna 20092012>

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 20.10.2012 klo 21:05  
+
0
tykkään paljon
Tullu osteltua ties mitä turhaa, mutta tolle neuleelle tulee oikeesti käyttöä

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 22.10.2012 klo 16:58  
+
0
mun piti mennä huoltamaan rakennekynnet mut päädyinkin ottamaan ripsienpidennykset :D huomen sit huoltaa kynnet ennen duunia. en tiiä jatkanko ranskalaisella vai lähenkö glitter linjalle, hmm, ehkä vaihtelu virkistäis!
never regret something that once made you smile

Only

Only
Viestimäärä: 23

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 22.10.2012 klo 19:48  
+
0
:kieli:

Mä halusin ostaa yksivärisiä pitkähihasia, ei oikeen oo, kaikissa on jotain kuvioo ja raitaa :eek:
:D

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 22.10.2012 klo 21:43  
+
0
^ eiks ginassa tai h&m:ssä ole? mun mielestä oon nähny molemmissa ihan perus yksvärisiä pitkähihasia.
never regret something that once made you smile

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 23.10.2012 klo 11:42  
+
0
mäki meen pian huoltaa kynnet ! tai no sunnuntaina on aika,
mulla on kaikki muut poikki paitsi 3, ahistaa olla tän näkösil kynsil :((

en kans tiiä yhtää millaset otan, toisaalt mul ei oo ikinä ollu ihan perus ranskalaista.

Muoks

Ostin uudet talvisaapikkaat eilen.
Aitoa nahkaa joten hinta oli aika suolainen, mutta onpahan
laadukkaat ja kestävät + noi on älyttömän hyvät jalassa.

Anteeks kuvan laatu, en jaksanu koneella erikseen muokata ni otin valmiin kuvan
instagramistani.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 23.10.2012 klo 12:37)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 24.10.2012 klo 20:57  
+
0
Mä shoppailin alanyassa j:nki erestä (yllättäen) aina salivaatteista bilevaatteesin ja vieläki hypistelen onnellisessa materialistihumalassani niitä täälä aina välissä! Joistaki kyllä aattelen että mitä vittua oikeesti aattelin ku ostin tän? Mut oli niiiiin halpaa et aiva sama!

Nyt mullon kauhee hiuskriisi ja oksettaa ja ällöttää liikkua missää (sen takia liikunki jo nyt melkee joka paikas pipo pääs) näitten mun hiusten takia! Oon niiiin persaukinen ettei oo varaa mennä parturiin, varsinki ku on nyt toi muutta hässäkkäki... Kuolen. Mullon niin kauan kaikki hyvin ku hiukset on kunnossa.... Nyt en kestä tätä törkeetä juurikasvua. Mut en haluaas värjätä tota juurtakaa millää kaupan värillä enää, en jaksa kuunnella mun luottoparturin motkotuksia siitä jos erehryn tekemään niin, sitäpaitsi se ei ees auttas mtn koska nää on ällöttävän yli kasvaneet mun lookista niin etten saa näitä ees laiteltua oikestaan ku yhellä tavalla. Nice. Vitutaaaaaaaako, no kylääää.

Niin ja..... mitäs muuta. Niijoo! Mullon yletön ressi mun pikkujoulu asustaki, oktoberfestit on aiheena ja mun asun pitäs käytännös olla ilmanen et se ois mun budjetille sopiva. Eikä oo oikee ees ollu mtn sykähdyttäviä asuja. Jos ostan jonku kaljatyttöasun nii niitähän on kaikilla.... Ehkä meen vaa alasti. Huoooh... Vuokrata en uskalla koska mällään sen kännipäissäni kuitenki paskaks.

Ja haluun ripsenpidennykset. Vieläki. En oo päässy yli tästä mun pakkomielteestä, mut helvetin kauan oon kyllä saanu vastustettua sitä jo.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 25.10.2012 klo 17:53  
+
0

Hakataru kirjoitti:

mun piti mennä huoltamaan rakennekynnet mut päädyinkin ottamaan ripsienpidennykset :D huomen sit huoltaa kynnet ennen duunia. en tiiä jatkanko ranskalaisella vai lähenkö glitter linjalle, hmm, ehkä vaihtelu virkistäis!



Mimmoset tuli?
Mulla huolto viikon päästä, hirvee mietintä jo että mimmoset sitä laittaa :D mulla kai aivan ekat kynnet oli normaalit ranskalaiset, niiden jälkeen sit aina ollu glitteriä ja muuta roinaa siinä kaverina. Nyt on tämmöset vinot violetit glitterkärjet, ja 'paljetteja' (miks noita ny sanotaas). Nimettömissä sit vielä blingitimantit.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 25.10.2012 klo 18:04  
+
0
^ hyvät tuli! otin liukuvärjätyn kultasen glitter kärjen ja vähän lyhyemmät mitä normaalisti niin on vähän kätsymmät töissäkin.
ja mulla on ollu melkeen aina perus ranskis (tai ranskis timanteilla) kun se on mun mielestä niin siisti ja huoliteltu ja tykkään yksinkertasista kynsistä itellä. kerran mulla oli vino pinkki kultasella glitter rajauksella mut en tykänny siitä yhtään eikä se jotenkaan ees sopinu mulle. mietin kyl jo nyt mitä otan ens kerralla! tykkään kyl tästä liukuvärjäys jutusta, tää sama helmen valkosella vois olla aika jees!
never regret something that once made you smile

  Siirry sivulle: 1 ... 17 18 19 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 04:45)