Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 12.03.2012 klo 09:34

Ulkonäkökeskustelua vol. 4

Siirry sivulle: 1 ... 18 19 20

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 26.10.2012 klo 15:07  
+
0
haha kävin junpossa työpäivän päätteeks ja nappasin mukaan suht perus mustat saappaat pienillä yksityiskohdilla ja tommosella ujolla korolla :) myyjä oli niin tutun näkönen ja kun sit kysyin niin nanaehan ne mulle myi, ihana kun se meni ihan sekasin kun mainitsin asiasta :D

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 26.10.2012 klo 22:15  
+
0
Keps

Haha, tuli kyllä niin puun takaa. :D
En ymmärrä ku en osannu kuvista yhistää, mut pakko silti kehasta et hurjan nätti
oli keps :)
Mut oli kyl hauska ekaa kertaa nähä joku foorumilainen. Naurattaa ku tomerasti
kauppasin kenkiä, tietämättä ensin kelle niitä ees kauppasin :D
Mut kivat oli kengät ;D

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 27.10.2012 klo 14:29  
+
0
^ nojoo kyllä muakin yllätti! :D mut oli ihan hauska sattuma tosiaan! yleensä en ehkä ois sanonu mitään mut olit kyllä niin semmonen ulospäinsuuntautunu ja ilonen että kehtasin sitte :D ja hahah kiitos nyt ja samat sanat, vaikka musta tuntuikin et näytin vähän ryytyneeltä ne duunirytkyt päällä ja kuudelta työt alottaneena, oli ainaki kuningasidea toi "käynpä tässä junbossa sitten!"

ja tänään ku kävin tarkkarista hakee jotain leivontajuttuja nii näin niiin söpöt harmaat nilkkurit alennuksessa et oli pakko napata nekin mukaan, hihi :) mut nyt en oikeesti tarvii enää yhtään mitään niin pistin lompakon visusti kiinni ja siirsin yli puolet palkasta (tulee onneks kahden vkon välein hehe) säästötilille! pääsee sinne thaimaahan tytyjen kanssa sit :--)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 27.10.2012 klo 19:21  
+
0
Keps ,
Hyvä vaa et sanoit, piristi kyllä päivää tommonen hauska sattuma!

Huomenna laittamaan kynnet, enkä tiiä millaset otan, vois ehkä kokeilla iha perus ranskalaista, tekis mieli kuitenki jtn pientä lisää siihe oottaa..

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 29.10.2012 klo 10:52  
+
0
tuollaset kynnet otin
Ekaa kertaa perus ranskis, valkoinen osa on vähä tommosta glitterimäistä, mutta silti..

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 01.11.2012 klo 16:45  
+
0
nyt on tyhjennetty tili ja ostettu taas vähäks aikaa vaatteita! en oo varmaan ikinä käyttäny näin paljon kerralla vaatteisiin mut oli avajaistarjouksia jokapaikassa nii pitihä ne käyttää hyödyks :D

NewYorkerista ostin pari perustoppia, semmosen normipuseron jossa on rusetti eessä, kaulakorun ja t-paidan jossa on risti eessä. bik bokista ostin ihanan sähkönsinisen neuleen ja hihattoman pitsitopin, siinä on semmonen ihana rikottu alareuna! kookengästä sain -20% alennuksella ihanat ruskeet saappaat ja vero modasta taas -25% alennuksella aaaivan ihanan jakun (klik) entiiä onks se just toi, koska tossa ei ainakaa näy pientä kimalletta mitä siinä jakussa on mut ku tosta kääntää vähä hihoja nii sieltä tulee se musta vuori esille. aivan ihana <3

sit vilasta ostin tommosen aika perustalvitakin, tommosen punasen pitkän, missä on karvahuppu mut se kyllä istuu aivan täydellisesti ja oon iha rakastunu siihe ♥

emmä nyt loppujen lopuks hirveesti ostanu mut rahaa ainaki palo :D ehkä mä noilla pärjään jonkun aikaa! enkä jaksanu nyt kuvailla ku on niin pimeetä :(

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 11.11.2012 klo 12:44  
+
0
mä oon suunnitellu että jos musta tulis taas kultakutri..
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 20.11.2012 klo 17:41  
+
0
mä haluaisin vaaleita raitoja pitkästä aikaa taas tähä punertavaan tukkaan,
mut onglema on pidennykset. en tiiä mitä ne tykkäis raidottamisesta..

ostimpa tänää uudet kengät hih

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 20.11.2012 klo 21:34  
+
0
tilailin vähän vaatteita vero modalta, kolme toppia ja yks neule :) toivottavasti tulis mahd. nopsaa ja kaikki olis kivoja, en malttais odottaa!
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 06.12.2012 klo 15:00  
+
0
ei tsiisus tää mekko oli ihana päällä MUTTA vetoketju ei pysy kiinni :ttou: S oli hippasen liian pieni ja M taas aaaivan liian iso, eli palautukseen menee. ois ollu niiin kiva laittaa toi päälle perjantaina mut ei sitten :(

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 08.12.2012 klo 18:17  
+
0
Miksi, oi miksi löydän aivan ihania vaatteita ja hepeneitä juuri sillon kun rahatilanne on huonompi kuin ikinä? :ttou:
Shania 11092011>
Inna 20092012>

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 15.12.2012 klo 15:17  
+
0
voi vitsit ostin iiihanan uuden talvitakin zarasta, uuden mustan jakun, mustan topin ja mustat saappaat :) ja sit vielä tosiaan tilaus tulos h&m:ltä mistä tulee kengät, takki, hopee hiussolki, alusvaatteita, yöpaita jaaa ei kai muuta.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu lauantaina, 15.12.2012 klo 15:17)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 18.12.2012 klo 17:25  
+
0
joo no oon ostanut nyt 3 paitaa, tunikan, neuleen, guessin laukun ja guessin tommosen helyn jaaaaa en kai muuta. hups, vois lopettaa tän shoppailun varmaan nyt.

niin ja torstaina huoltamaan ripset ja lauantaina VIIMEIN kampaajalle ja sen jälkeen huoltaa kynnet. kelasin kokeilla 3D koristeluja.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu tiistaina, 18.12.2012 klo 17:27)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 18.12.2012 klo 17:44  
+
0
hyi mä vihaan mun hiuksii täl hetkel nii paljon... en tykkää täst punaruskeesävystä enää yhtää ku yks kampaaja meni sitte täs pari viikkoo sit vaa heittää lisää punavärii vaik nimenomaa pyysin vaaleempaa... vois vetästä taas vaa kokonaa tummanruskeeks. mut toisaalt haluisin niiiii paljon mun oman värin mut en varmaa tuu kestää sitä oman värin kasvamisvaihetta :q

ku haluisin sellasen melkee blondin mut kuitenki et olis tummempaa pohjalla (äh en osaa selittää no vähän niiku tähän tyyliin mut ei kyl tuu onnistuu ku tätä punasävyy on nii voimakkaasti. Ehk heitän vaa tällaseks ja koitan olla onnellinen :D oon niin xxx:n levoton näiden mun hiusten kanssa et en kestä koht enää itekkää. Mut mustaks en anyway enää haluu, enkä vetyblondiks!!!! (rahaa palaa ja sillee)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 18.12.2012 klo 18:29  
+
0
meiksy on nyt ruennu kasvattamaan omaa väriä takaisin ja nyt näistä löytyy semmonen 10cm tyvikasvu. ja oikeestaan näin nää on kivemmat kuin koskaan ennen :-D näyttää silleen liukuvärjätyiltä ja tuo tyvi ei pistä melkein ollenkaan silleen ikävästi silmään. eli eikun vaan oma väri takaisin, kiitti! ja nyt nää on aika lyhyetkin, ei edes tissit peity. mutta tykkään!

ja olin ihan varma että tuun kuolemaan talvella kun nää on ihan sähköiset, mutta xz:n hoitosuihke on maailman parasta! ja samoin nivea soft rasvasta on tullu lemppari ja luottotuote :love:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 18.12.2012 klo 19:13  
+
0
Mullaki on about 4cm omaa väriä ja aion sitä kasvattaa. Sit ku tota juurikasvua on lähemmäs 10cm niin ajattelin mennä kampaajalle laittamaan raitoja jotka on mahd. lähellä tota oma väriä. Mut koko päätä en värjää enää ikinä! Eikä toi juurikasvu oo edes ihan niiiin kauheen näkönen.

Ai nii, menin tänään ostamaan joululahjoja ja kas kummaa päädyin ostamaan itelleni rannekellon(en oo sellastakaa omistanu ala-asteen jälkeen!), hajuveden ja etanavoiteen.... Ostin mä pari lahjaaki tietty! Oi ja äiti paljasti et se on ostanu mulle sellasen haalarin! Käveltiin Seppälän ohi ja sanoin et tos on toi haalari minkä haluun niin äiti oli vaan heti et "NONIIIN mennääs tästä nopeesti ohi!" sanoin sille et jahas joulupukkiko on ostanu sellasen jo, niin äiti oli vaan hiljaa :D

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 18.12.2012 klo 19:29  
+
0
ite oon kans antanu nyt kasvaa omaa väriä ja onhan sitä kasvanuki kans n. 10cm, tai vähän vähemmän, mut siis viime keväänä kävin viimeks kampaajalla laittamassa raitoja ja värjäämässä juurikasvun pois. kesällä sit nää vaaleni aika paljon ni ei toi juurikasvukaan niin järkyttävältä näytä vaan ihan kivasti sekottuu tonne muiden hiusten sekaan. nää mun hiukset on muutenki niin moniväriset nyt ku niissä on se haalistunu ruskee väri, blondit raidat ja toi oma väri :D mut kyl nää nyt menee, koko päätä en aio nyt kyl vähään aikaan värjätä ku en jaksa sitä juurikasvun värjäilemistä koko aikaa. ja on nää aika pitkikskin jo kasvanu, jos on suorat hiukset ja takana ni kyl ne hipoo jo peppua haha :D tässä nyt jonkinlainen kuva millaset ne nyt on, ei tos toi väri kyl oikeen erotu kunnolla.

ja mä haluisin kans rannekellon! itellä myös ala-asteel viimeks ollu ja vähän aikaa sit tuli himo saada taas :D pitäis löytää joku kiva. sit haluisin maastonvihreet dr. denimit ja kans uuden hajuveden, oon rakastunu siihen rihannan reb'l fleur -hajuveteen ja mun on ihan pakko saada sitä!
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu tiistaina, 18.12.2012 klo 19:30)

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 18.12.2012 klo 20:25  
+
0
^Oon niiiiiiiiiin kateellinen noista sun hiuksista!! Mä iloitsen jo siitä et mun hiukset on kunnolla yli hartioiden....

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 19.12.2012 klo 18:18  
+
0
ostin taas guessin laukun :shifty: laskin et mulla olis niitä nyt yheksän (plus 3 lompakko, koruja ja hanskat). mut toi oli niin söpö ja pieni ja erilainen kun mun muut JA alennuksessa. sit vielä kokeilin farkkuja mut ne oli liian lyhyitä luojan kiitos... :D
never regret something that once made you smile

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 20.12.2012 klo 12:39  
+
0
Voi saakeli nuo Hooverin hiukset! :D Älyttömän hienot.

Mä oon tässä kolme vuotta kasvattanut hiuksia ja nyt ne alkaa oikeesti olla pitkät. Mutta on niitten kasvattaminenki ollu tuskaa, ei voi muuta sanoa :D
(Viestiä on muokattu torstaina, 20.12.2012 klo 12:40)

  Siirry sivulle: 1 ... 18 19 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28216
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545741
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 22:15)