Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 12.03.2012 klo 09:34

Ulkonäkökeskustelua vol. 4

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 20

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 10:18  
+
0
en oo törmänny noihi color B4 värinpoistoihin, mut vois kyllä kokeilla! :)
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 23:17  
+
0
jee vihdoinki sain punaset housut. en sillo ehtiny saamaa niit mitä oli ginas joskus talvel ja sen jälkee en oo nähny missää hyvän mallisii nii nyt tallinnan zarast löysin sellaset mitkä kelpuutin.. väri ei kyl ollu iha nii kiva mut ei voi mitäää
sit ostin kans bershkasta sellase hapsutopin, muut ei sit löytynykkää ja eipä kyl ois ollu rahaakaa:D

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 11:00  
+
0
vaatekriisi koskien huomista :( eikä oo mtn hajuu mitkä kengät laittais
aattelin et laitan shortsit ja pitsipaidan jonka alle laittaisin neonpinkin topin koska vappu : D mutta sellasta lyhyttä toppii oikean värisenä en löytäny mistää ni kaikki menee uusiks :(

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 12:27  
+
0
mulkin on vaatekriisi huomisesta ! oisin halunnu laittaa ne uudet punaset housut, mut en tiiä viittinkö ku kuitenki sit onnistun rymyymään jossai maassa ja pilaa ne heti. sit en yhtää tiiä mitä laittasin yläosakskaa ku illal on kuitenki alle 10 astet luvattu nii voi tulla vähä kylmä, mut en kuitenkaa haluis laittaa mitää hupparii nahkatakin alle... oisin halunnu testaa tekoripsii, mut en tiiä ehinkö ostaa mistään huomiseks :D

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 12:31  
+
0
Mullaki on puoliksi kriisi! Haalarit tottakai, mut sit yläosa. Mulla ei oikeesti oo ku 2 t-paitaa, joita voin käyttää noiden haalareiden kans ja oon käyttäny noita molempia nyt viime kerroilla. Eli pakko laittaa joku muu. Voi olla et laitan vaan topin ja hupparin(jota pidän auki), koska tiistaiksi on luvattu vaan +11. :(
Ja tuli kyllä huomattua perjantaina et noi haalarit on oikeesti maailman paras keksintö, oon nimittäin kaatuillu vähä joka suuntaan, takaa noi on ihan likaset. :DD

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 12:39  
+
0
mä en vietä vappuu ulkona, et sinäänsä helpompi onneks miettiä toi pukeutuminen ku ei tarvi miettii kelejä. mut silti liian vaikeeta, tiiän et just huomen ennenku lähetää ni vaihan asuu sata kertaa ja ängstin ja avokki huutaa mulle ja meijä kyyti soittaa vihasesti ulkon et mis ollaan :DD

osaankoha enää laittaa tekoripsiä, käytin viimeks ehkä vuos tai kaks sitte :D varmaa siitäki saan kauheen shown päälle
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 29.04.2012 klo 12:40)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 16:11  
+
0
mä ajattelin ottaa rennosti ja laittaa farkut + jonkun kivan biletopin. koska nyt ei oo suunnitelmissa kuin istua kaverilla iltaa ja käydä synttäreiden kunniaksi yhdellä baarissa ja siitä mennä taas kaverin luokse istuun. niin en kehtaisi repiä hermoja vaatteiden takia :D

nyt vaan mietin, että haluaisin laittaa tennarit (koska ne ois niin iiisit), mutta jos siellä baarissa käy sillä tasan yhdellä, niin en tiedä :D ja kun en haluaisi kävellä ympäriinsä korkokengissä ja jäätyä. oon vissii liian mukavuudenhaluinen ihminen. täytyy nyt kattoa. tai sit meen yhdelle jonnekkin räkälään, minne kehtaa mennä tennareissa :D:D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 18:58  
+
0
jei löysin mun valkosen pitsitopin alle sellasen neonpinkin pitsisen 'pikku topin', en osaa selittää mutta gina myy sellasia normi kankaisia. siihe sitte korkeet mustat shortsit ja pitsi sukkikset ja jotkut kivat korkkarit. nyt ei tarvi stressaa. mut oon varma ku huomen laitan asun päälle se onki hirvee ja pitää vaihtaa mut en jaksa nyt alkaa sovittelee. pitäs kuorii iho ni sais laitettuu itseruskettavaa.

Dara

Dara
Viestimäärä: 269

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 30.04.2012 klo 20:34  
+
0
Nyt ottaa päähän! Eilen yritin ettiä pitsitoppia itselleni ja kiersin ison omenan joka ikisen putiikin! Tasan yhdessä oli, mutta ei enään kokoja :pyssyt: Mullon keskiviikkona kampaaja, ja uus väri päähän! Ujostuttaa kamalasti, koska tää on ensimmäinen radikaali muuton ://
Jollekin olet se täydellinen, puuttuva pala elämästä

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 16:37  
+
0
Eiiiiii nyt se kauhee hiusvärikriisi sitte iski! Haluun heti vaaleemmat, en jaksa oottaa jotain vuotta et nää olis kokonaan oman väriset! Jos mä ihan vähän vaan laittaisin vaaleempii raitoja...:shifty: Ei vaan olis varaa mennä kampaajalle ja itelle on vaikee tehdä niitä. Pitää nakittaa joku kaveri tai sisko siihen hommaan!

Dara

Dara
Viestimäärä: 269

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 02.05.2012 klo 20:58  
+
0
Pastellinsiniset housut = ♥
Jollekin olet se täydellinen, puuttuva pala elämästä

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 05.05.2012 klo 13:48  
+
0
löysin ihan tajuttoman ihanan mekon ylppäreihin, mut en todellakaan tiedä käykö toi väri mulle YHTÄÄN :D ahhh, apua!

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 16:05  
+
0
Ostin tätä testausmielessä, kun oli puoleen hintaan. Heti ensimmäisen levityksen jälkeen huomaa eroa. :hymy: Doven tuotteet on kyllä aina olleet positiivisia hankintoja.
En tahtonut muuta kuin kaiken.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 17:56  
+
0
vois leikkaa pidennyksiä tänää ku ne on musta liian pitkä, oon nii lyhyt et jos istun ne on iha lantiolle asti : D nyt voisi laitella tilausta hairstoreen ku kaikki tökotit lopussa ja huomenna pitää ostaa sävyte tukkaan ku alkaa olla taas vaaleempi ku pidennykset -.-

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 18:47  
+
0

Lapikas kirjoitti:

Ostin tätä testausmielessä, kun oli puoleen hintaan. Heti ensimmäisen levityksen jälkeen huomaa eroa. :hymy: Doven tuotteet on kyllä aina olleet positiivisia hankintoja.



Mä käytin tota ennen, oli just passeli ja tuli luonnollinen, kiva päivetys. N. puolen vuoden käytön jälkee aloin saada ihan hirveitä näppylöitä tosta, ni oli pakko vaihtaa tuotetta. Mul on nyt joku Lumenen päivettävä kosteusvoide ja oon ihan rakastunu siihen, tolla Dovella kesti kuivua tosi kauan, mut toi Lumene imeytyy ihan hetkessä! :)
Do or do not. There is no try.

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 19:15  
+
0
Mul on tota Doven päivettävää, se vaaleempi sävy ja en oo kauheesti huomannu mitää tuloksii ku oon nyt käyttäny tota vissii jonku kuukauden suht säännöllisesti... Tai ehkä tositosi kevyttä päivetystä, mutjoo eipä ainakaa tuu mitää oranssei laikkuja. Ja ku käytän tota nii tulee samal rasvattuu ihoo, ku muuten en ikinä jaksa ja sen kyllä huomaa jaloista :-D

Eilen ostin 2 biksu yläosaa hm:stä ja yhen alaosan, voiku pääsis jo ottaa aurinkoo. Oon täs vähä tehny myös vaatekaapin tyjennystä ku sinne ei enää mahdu mitkää vaatteet, pitäs mennä kirpparille myymää noit jotai.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 19:48  
+
0
Hawaiian Tropicin + Diorin itseruskettavat :peukku:
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 22:06  
+
0
mulla oli joskus diorilta semmosta joka sekotettii kosteusvoiteesee ja se oli tosi hyvää!

en tajuu ihmisii jotka saa levitettyy itseruskettavan tasasesti selkään, en oo varmaa tarpeeks notkee...

ennen käytin lorealin jtn asteittan päivettävää ja se oli must iha kauheeta, jäi oranssei läikkiä ja se hais hirveeltä.
tää st. morizin on ihan jees, moussemainen valmiiks väriltään tumma, joten saa levitettyy tasasesti ja näkee mihkä on levittäny, imeytyminen kyl kestää aika kauan tai jos vesi osuu pitkänki ajan pääst jaa vaalee läiskä..
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 06.05.2012 klo 22:07)

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 22:20  
+
0

nanae kirjoitti:



en tajuu ihmisii jotka saa levitettyy itseruskettavan tasasesti selkään, en oo varmaa tarpeeks notkee...


sama ! ihan hyvä ettei toi dove oo kovin näkyvästi ruskettavaa ku muuten mun selkä ois varmaan ihan laikukas :D

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 22:26  
+
0

Arcturus kirjoitti:


Mä käytin tota ennen, oli just passeli ja tuli luonnollinen, kiva päivetys. N. puolen vuoden käytön jälkee aloin saada ihan hirveitä näppylöitä tosta, ni oli pakko vaihtaa tuotetta. Mul on nyt joku Lumenen päivettävä kosteusvoide ja oon ihan rakastunu siihen, tolla Dovella kesti kuivua tosi kauan, mut toi Lumene imeytyy ihan hetkessä! :)

Aika jännä et noin pitkän käytön jälkeen ilmenee ongelmia... :E Ja hidas imeytymään tää kyllä on, se huono puoli... Täytyykin pistää toi Lumene korvan taakse jahka tämä puteli loppuu. Kertoisitko vielä tarkan tuotenimen?
En tahtonut muuta kuin kaiken.

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545692
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 16:30)