Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 12.03.2012 klo 09:34

Ulkonäkökeskustelua vol. 4

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 20

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 18:38  
+
0
menin sitte ostaa hulluilt päivilt tota CLEAN -Fresh laundry -hajuvettä :-D mutku oon kattellu tota jo varmaa ainaki kaks vuotta ja nyt oli vaan 29.90!!!!
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

aiedail

aiedail
Viestimäärä: 5

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 21.04.2012 klo 05:17  
+
0
Olenkin piiiiiiiitkästä aikaa ihan tyytyväinen omaan ulkonäköön kun löysin sopivat hiuksetkin :3 Ihan kivaa vaihteeksi.
Suomenlapinkoira Ikihipin Ikaoka "SAMMELI"

Epäonnea eivät tuota särkyneet peilit -sitä tuovat särkyneet mielet.

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 11:15  
+
0
mä mietin että voisin lopettaa hiusten värjäämisen koska en ikinä oo tyytyväine mun hiusten väriin sillee ettei tarttis joka kuukaus olla värjäämässä. okei, ne ei tuu olee mitenkää ihanan väriset ku kattoo juurikasvun värii ja ku lähtee ns. kasvattaa jtn väriä pois se on iha hirveen näköstä ku juurikasvu vetää jossai korvien luona.. mietin että mitä jos mä vetäisin elämäni ensimmäisen värinpoiston, mut tekeeks värinpoisto hiuksist aina sellaset kusen keltaset? en oo muunlaista tulosta nähny..
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 19:02  
+
0
ei mulla ainakaan aina, latvat tulee kaikista herkemmin. riippuu varmaan vähä notta mistä väristä lähtöö poistaan.
mikset käy parturilla värjäyttämäs niin lähelle omaa väriä ku mahrollista niin ei näy se juurikasvukaa niin paljo ja saa rauhas kasvaa pihalle siältä? varmaan kaikista helpoon ratkaasu.



aah, löysin niin täyrellisen nahkatakin vaasasta! <3 tuitui. just semmone mitä oon ettinykki.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 23:05  
+
0
kävin siel kampaajal sillon perjantaina ja tässä näkyy tulosta klicklick... mua vtuttaa ihan hirveesti koska vaikka se sano et leikkaa näistä pari senttiä ni leikkas kyl ainakin viis! nää tuntuu ihan törkeen nysiltä ja en pysty kattoo peilistä näitä ku rupee ärsyttää niin paljon :D ei tossa kuvassa välttämättä niin hyvin näy mut yritin laittaa ton saman paidan et näkis kuin paljon siis lähti ja mun silmän mukaa ainaki yks tollane raitojen väli! en oikeesti mee enää ikinä varmaa kampaajalle, siis ainakaan silleen et antaisin niiden leikkaa mun hiukset :D laitan jotai raitoja siel ja leikkaan sit himas ite, tuleepaha ainaki just sellaset ku ite haluun (tai vaihtoehtosesti jos menee pilalle ni voin syyttää vaan itteeni). ja siis joo tossa kuvassa en sit oo ekassa harjannu noita hiuksia ollenkaan päivän jäljiltä ja siks noi latvat näyttää ihan törkeen huonoilta :D hyh

tässä sit tarkempaa kuvaa noist raidoista... noihinkaan en oo niin tyytyväinen, ei oo niin selkeet ku vuos sitten. vaik se sanoki et ei niistä ihan vaaleita saa ni en kyl ymmärrä millä taikatempuilla kampaaja sit vuos sitten sai niist paljon vaaleemmat vaik olin sillon värjänny koko pään joulukuussa ja nyt olin värjänny kaikki hiukset viimeks syksyllä ja muuten vaan tyveä...

mutjoo no näin tälläkertaa, nyt kyl kasvattelen näit taas aaika pitkään. ärrrrrrrrrsyttää, toivottavasti nää kasvais nyt nopee...
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 18:22  
+
0
mulla ei ois rahaa mennä kampaajalle ja mul on joku outo kampaajakammo - en oo koskaan käyny ja wohoo ku sellane päivä tulee et meen.. täytyy miettii mitä mä tälle tukalle teen.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Dara

Dara
Viestimäärä: 269

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 14:29  
+
0
Mikä ruskea sävy olisi hyvä..?
Jollekin olet se täydellinen, puuttuva pala elämästä

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 21:13  
+
0
ylppärit on reilun kuukauden päästä, eikä mulla oo vielä mekkoa. löysin muutaman vaihtoehdon, mutta en osaa oikein päättää mikä niistä ois kivoin. haluaisinki kuulla mielipiteitä !

mekko 1
mekko 2 (tähän ommeltaisiin musta pitsi tuohon yläosaan)
mekko 3
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 21:16  
+
0

Gerberos kirjoitti:

ylppärit on reilun kuukauden päästä, eikä mulla oo vielä mekkoa. löysin muutaman vaihtoehdon, mutta en osaa oikein päättää mikä niistä ois kivoin. haluaisinki kuulla mielipiteitä !

mekko 1
mekko 2 (tähän ommeltaisiin musta pitsi tuohon yläosaan)
mekko 3



viimeinen näyttää niiiiiin sulta! eli ehdottomasti se! :peukku:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 22:24  
+
0
mun mielestä toka ois paras jos siihen tulee se pitsi (:

Perjantaina pääsen shoppailemaan, voin vaa kuvitella kuinka paljon palaa rahaa, mutta en oo shoppaillu helmikuun lopun jälkeen jos ei lasketa kenkiä ja kahta laukkua ni nyt sit taas saa!
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.04.2012 klo 22:24)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 22:34  
+
0
mustaki toi viimenen!

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 22:36  
+
0
mäki kuvittelisin ton vikan varmaan parhaiten gerberokselle!
never regret something that once made you smile

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 09:01  
+
0

Gerberos kirjoitti:

mekko 1
mekko 2 (tähän ommeltaisiin musta pitsi tuohon yläosaan)
mekko 3


Kaikki on upeita, mutta vika ehottomasti paras!
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 19:22  
+
0
ostin vapuks tekoripset ja ihania värikkäitä glitter luomiväriä ja pari kynsilakkaa. aattelin nyt myös kokeilla tota st. morizin itseruskettavaa ku sattu olee 12.90 tarjouksessa ja oon kuullu siitä hyvää

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 26.04.2012 klo 00:39  
+
0
kiitos vastauksista ! kaikista hauskinta tässä vaan on se, ettei kakkos- ja kolmosmekkoja enää löydy, eli ne on todennäköisesti loppuneet :D noh, onneksi tykkään tosta ekastaki, että ehkä otan sen. tietty pitää tarkkailla jos noita loppuneita tulis lisää.

mutta löysin kengät ylppäreihin ! tällaiset (näyttää jalassa sata kertaa paremmalta ku kuvassa) ostin spirit storesta 40 eurolla. en oo ihan varma passaaks noi ton ykkösmekon kanssa, mutta kerkee tässä vielä vähän puntaroida ja ettii muitaki mekkoja.
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 26.04.2012 klo 09:01  
+
0
mä nyt päätin et ku tää punane haalistuu tästä kevään ja kesän myötä, vedän taas vaa rohkeesti kestoväril mahollisimman paljo mun oman hiuksen värii muistuttavan sävyn. sitte jätän sen värjäyksen siihe, oon pärjänny nii hyvi ilma värinpoistoo värjäämäällä ruskeesta blondin että en tee sitä nytkään.

meijän piti kaverin kans hommaa vapuks tän tyyliset asut :D mut raha tulee vastaa ja ollaa mietitty et mite sit se vappusää ja noi puvut on jaloista umpinaiset et pitäis ilman kenkii mennä ja pilaa heti asut. taitaa jäädä hommaamatta vaik ois ollu kivat.. :/
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 26.04.2012 klo 16:57  
+
0
Mysterious mullahan on oman värin kasvatus käynnissä! Aika karunnäköstä ja välillä tulee kauhee himo vaan vetää tummaksi, mut kyl tää tästä.

Niin ja marketeishan myydään Color B4 värinpoistoja, jotka tehoaa vaan värjättyyn väriin. Sillä ei voi saada keltasia hiuksia! Suosittelen ainaki kokeilemaan, mulleki tuli pari senttiä "lisää juurikasvua"(edellisistä juurikasvuista lähti siis väri pois).

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 26.04.2012 klo 17:25  
+
0
kesäsinhän hiukset just vaalenee auringossa ihan tosi paljon, ainakin mulla tuli ruskeista hiuksista ihan selkeesti vaaleemmat viime kesän aikana (ja ne oli aika lähellä mun omaa väriä myös) :D mäkin oon nyt miettiny, et en välttämät sitte kesän jälkeen värjää enää tummaks, otan sit ennemmin jotain raitoja ni ei tarvii olla kokoajan värjäilemässä tyveä... vaik tykkään kyl tummist hiuksista ihan hirveesti :( ehkä viel joskus sitte...
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 21:01  
+
0
jee ostin keltaset biksut, mustat rennot caprit, vaaleen huivin, ripsiä (viidet... :D) jaaaa en tainnukaan muuta. eiku ostin kyl sellasen "save water drink champange" pinkin magneetin :D

haluisin viel yhet semmoset epärennot caprit kesäks ja mun piti ostaa sellanen pikkumusta missä on semmonen makee selkä mut ei ollu ku isoja kokoja argh :( AINIIN ostin ton mun vappu asuun tommosen "alushameen" koska se on niin lyhyt niin noo siis en jaksa selittää tota mut löysin sit sellasen tummansinisen mut niit oli vaan kokoi M.. kelasin et no ei toi nyt liiiiiiiiiiian iso voi olla mut on se sittenki ihan vitun iso! täytyy jotenki pinnillä vappuna kiinnittää se itteeni ku musta ei käy sinne alle! onneks toi oli ihan halpa, tommonen rätti.

sen selkämekon tahtoisin vielä jostain kerkee metsästää ja sit yks pinkki jakku. en kyl tiiä millon mulla on rahaa ostaa noi....
never regret something that once made you smile

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 21:08  
+
0
hööh en löytänykkää nii paljo ku aattelin. >:
mut ostin ginasta sellaset reisistä revityt farkut ja veromodasta löysin kivan mustan pitsipaidan ja valkosen semmosen läpikuutavan napillisen pitkähihasen.

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 20:30)