Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 20:03

Ulkonäköpulinaa 1

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 67

Dairin

Dairin
Viestimäärä: 39

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:06  
+
0
mäkin oon jo seiskalta asti värjäilly tukkaa. Enimmäkseen lilaa :D rakastan sitä sävyä, hiukan muutosta kaipasin joten nyt vaan ruskeaa ja kupariraitoja :3
Suurissa asioissa ei pidä ottaa pieniä askelia.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:26  
+
0
Mä en oo koskaan värjänny hiuksiani, eikä varmaan tuu vielä piiiiiitkään aikaan tarvettakaan. Mulla on ihan megablondi oma väri; muut joutuu rääkätä tukkaansa yrittämällä värjätä sitä blondiks ja saa lopulta semmosen oksettavan keltasen värin, en halua pilata omaa täydellistä väriäni värjäämällä. :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:30  
+
0
Mä olen joskus vitosluokalla alottanut kestovärivärjäämisen koko päähän, tokalla varsinaisesti värjäämisen (hiuksien murhaamisen) aloitin. Tällä hetkellä halusin eroon mustasta ja otin tosi tumman ruskean sekä tommosia vähän kuparin/hunajan sävysiä raitoja ja tykkään kyllä. Muutenkin kun olen taas hyväksynyt hoitoaineet käytettäviksi niin hiusten kunto on parantunut huomattavasti!

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:30  
+
0
^^Niinpä. Mul on oikeestaan sellaset kullansävyset hiukset, tykkään ja muiltaki tullu positiivista palautetta :)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 13:31)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:33  
+
0

tokalla varsinaisesti värjäämisen (hiuksien murhaamisen) aloitin.

Tokalla, mitä hittoa?! Sairas :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:03  
+
0

Tokalla, mitä hittoa?! Sairas :D


Jep, mut just nillä epäkestoväreillä vai mitä ovatkaan :D
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 14:03)

suhvelipuhveli

suhvelipuhveli
Viestimäärä: 184

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:24  
+
0
Mulla on nyt tämmöset suht keskiruskeet hiukset ja tarkotuksena ois lähtee vaalentamaan :D Ei kuitenkaa ihan blondiblondiks, vaan sellaseks ennemmin tummanvaaleeks..

ostin tänään takin! jim&jillistä tommonen ihan perus musta mis toises hihas on jotain säätöö :D Mietin pitkään et otanko kokomustan vai semmosen mis on toinen hiha pinkki, mut sit päädyin tohon mustaan.. nyt ehkä vähän harmittaa kyl :D Yritin ottaa kuvaa mut ei oikee onnistunu.. hintaa oli 49,95€

nyt ois ostoslistalla semmonen farkkulappuhame/shortsit! Ja sit semmonen hattu, en tiiä onks sille mitää oikeeta nimee mut semmonen varmaan alunpern miesten hattu :D Ja sit seppäläs oli maailma ihanin mekko! :D Semmonen keltanen olkaimeton lyhyt jossa oli jotain oranssei ja valkosii pienii neliöitä ja vetoketju edes. Oisin ostanu mut ei ollu rahaa ku piti toi takki ostaa :-D

inhoon kertoo tänne mitään jos ei oo kuvia, oon varmaa huonoin maailmassa selittää mitään..
We can live forever if you've got the time

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:45  
+
0

Leikkasin hiukset pois! Olin pitkään uhkaillut tekeväni näin. Muutoksen radikaalius piristää :)

http://i39.tinypic.com/6fwgf8.jpg

OMG! :D Sopii sulle tosihyvin ! Mäkin oon miettiny et voisin leikkailla hiuksiani lyhyemmäks, en ihan noin lyhyeksi, mutta melkein kuitenkin.... (tää johtuu varmaa susta ku ihkutit niitä lyhyitä hiuksia joskus :D)
Aatu, x-rotu, 22.6.2008
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 14:46)

suhvelipuhveli

suhvelipuhveli
Viestimäärä: 184

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:48  
+
0
Ainiin piti kommentoida jo aikasemmin tähän että Churrilla on kyllä tosi nätti mekko! ja tosi nätti kokonaisuus:)) Ja Kipalle sopii hyvin noi lyhyet hiukset :)
We can live forever if you've got the time

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 15:02  
+
0
Mä laitoin raitoja joskus kutosella. Seiskalla värjäsin blondiksi ja sitte blondailin 7-8lk. Kasin lopulla värjäsin ruskeaksi ja nyt on ruskea. Tässä puol vuotta kyllä oli 10cm vaaleanharmaalla juurikasvulla, mutta nyt seki on pois. :jjei: Ennen kesää vois tummemmalla vielä värjätä mitä tämä!

Tulispa mun Ellos paketti ens viikon alussa! Voisin laittaa tänne kuvia sitte että millainen paketto oli kyseessä ;-)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 15:06  
+
0
Sain tänään kuulla et mun faija oli about mun ikänen kun sen hiukset tummeni yhtäkkii tosi tosi nopee ihan vaaleesta semmosseen perus suomalaiseen vaaleeseen maantienruskeaan. Yhyy en kestä jos niin käy, okei hiusten värjäily on ihan ok mut tykkään vaaleesta joten se menis sit vaalentamiseks ja moimoi hyväkuntoiset hiukset sit vaan. :/ pitäis nyt kyl kuitenki varaa kampaaja ens viikolle vaikkapa, tää reuhka on niin ylikasvanu eikä mitään mallia et hyvä ku kehtaa hiuksia auki ylipäätään ollenkaan pitää...
life is too short to live without poetry

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 15:36  
+
0
Meikä on niiiin muutoksenhaluinen ihminen, että värjään tukkaa n. parin kuukauden välein millä värillä milloinkin :D Päästä tosiaan löytynyt tummaa ruskeaa, ihan platinablondia, mustaa, vaaleaa ruskeaa, minkäki värisiä raitoja, musta-vaalea-komboa, sinistä, turkoosia, vihreää, oranssia, punaista.. :D Nyt on taas tosi vaalee tukka mutta mua jostain syystä himottaisi se oranssi tai punainen taas. En oikeesti kestä tätä, en raaski värjätä koska olen huomannut että haluan aina lopulta palata takasin vaaleaan ja se on niin megarankkaa! Ärsyttävää :D

Btw, ostin aivan jumalaiset kengät tällä viikolla! Alennuksessa, 15€! Sellaset violetit tekomokkanilkkurit n. 11cm korolla ja parin sentin platolla. Nää on taivaalliset, vois laittaa kuvaa tässä joku päivä. Ainut mikä mua huolettaa, on se että niissä on vetoketju kantapään kohdalla. Mä en jotenkin luota siihen, että se pysyy sillä paikalla kauaa ehjänä.
Do or do not. There is no try.

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 15:46  
+
0
Kipalle sopii uus tukka tosi hyvin! Harvalle sopii noin hyvin.

Mun pitäis jotain tälle tukalle tehä, vaikka sitte kampaajalla käydä. Nää on tosi kuivat ja rehottaa miten sattuu, hyi yök :mad: Olis kans ihan mukavat sellaset tummanruskeet hiukset mis ois toffeen värisii raitoi. Ja tää otsatukkakin on vähän turhan pitkä jo.

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 16:36  
+
0
Munkin on ihan pakko värjätä tukkaa mitä pikimmiten. Jotkut vaaleet raidat ois kivat, mut ne pitäis tehdä kampaajalla eikä mulla riitä kärsivällisyys siihen touhuun enää. :-D Ehkä sitte vedän tän suosiolla kokonaan vaaleeksi (mulla on kyllä nytkin aika vaalee tukka, enemmänkin tällanen maantienharmaa tai joku...), mut joku sellanen luonnollinen vaalee, ei kuitenkaan mikään blondi, ois kiva.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 17:16  
+
0
Nonii eli ostin tänää taas kaikenlaista. Muun muassa trikookaulahuivin jafarkkushortsihaalarin jota oon ettiny oikeesti valehtelematta vuoden! :jjei:
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 17:58  
+
0
ku tuol aikasemmin joku kauhisteli et joku oli värjänny tokal hiukset. mul oli 5v. permanentti ja oonhan mä näitä vaikka kuinka kauan sillon tällön värjäillyki :D hyvässä kunnossa ovat!
this parrot is no more!

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 18:33  
+
0
Permanentti 5v, kuulostaapa hassulta :DD Mulla oli muutama punainen raita joskus 4. luokalla, siihen se on sitten jääny... on mun pitäny näitä värjäillä punaseks, tummanruskeeks, punaseks joillain raidoilla... mut ne on aina vähä jääny toho "pitäny" tasolle.
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 18:34  
+
0
mä en oo ikinä värjänny mitenkään radikaaleilla väreillä. tai sellasilla kovin luonnottomilla. paitsi sinimustalla. mut ei se ollu ees mitenkään oudon näkönen mun päässä :-D

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 18:39  
+
0
Mä värjäsin ekan kerran hiukset 7lk-8lk tai joskus tollon. Olin kai kutosella vetäny jonkun kevyt värin päähän mut en sen kummempaa. Äiti ei ikinä halunnu et värjäisin ku mul oli kuulemma niin ihanan väriset hiukset (öö?) mut no joo sit värjäsin oransseiks jostai käsittämättämöstä syystä! Ja sit vedin tumman ruskeeks ja sit vedin blondiks ja blondi oon ollu joooo pari vuotta ja siis luonnollinen väri on aika blondi, tosin tuntuu et se on vaan tummentunut? Ainaki juurikasvu näyttää ihan hirveen tummalta nykyään. Ja nää on täl hetkel vähä järkyn sävyset, täytyis mennä kampaajalle värjäyttää. Ja mun hiukset on kamalas kunnos muutenkin :/

Haluun ne pidennykset!
never regret something that once made you smile

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 18:56  
+
0
mulla on ollu lisäkkeeeet, mut nyt ei oo enää.

tää on sillo ku oli.

tässä ei oo, ja keltasemmat hiukset yms ps. :-DDD ilme ja otsis väärinpäi plus olen vammanen <3
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 18:59)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 67
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 20:30)