Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 20:03

Ulkonäköpulinaa 1

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 67

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:09  
+
0
Tähhh, MAD sä näytät ihan erilaiselta noissa kuvissa, ku oon nähny susta jonku uudemman (?) kuvan. Sullahan on tummat hiukset? Tai siis noita kattomalla tulee sellai niinku iha erilainen KUVA susta. :D älä ymmärrä väärin. Muute, minkä ikänen olitkaan nyt? Noi pidennykset on muuten hyvän näköset! siis aidon ja sillee. :) Nauran kyl monil tenuil kenest heti näkee et on pidennykset. Tai siis eihä siin mitää pahaa oo, mut ää. Mitenköhä tää liitty mihinkää...

Jooo mä väräjäsin hiukset ekan kerran seiskaluokalla, ku mun hiukset alko valitettavasti muistuttaa maantietä, ja vihasin/vihaan sitä yli kaiken! Pienenä (1-11-v.) mulla oli sellaset ihanat ihan oikeestaa platinablondit hiukset, eli kyllä, olen synnynnäinen blondi. Mut sit melkei koko yläasteen (seiska, kasi ja puolet ysiluokast) värjäilin erilaisil punasävyillä aika oranssinkuparista kunnon punaruskeeseen. :D:D Tykkäsin kyl niist, ja kyl mul kai sellaset punertavat sopii.. Mut nyt melkei kolmisen vuotta oon sit ollu tumma brunette ja voin kyl sanoo et tää on se mun väri. Se väri aina vähän vaihtelee, ku kuluu, ku värjään ehkä kerran viidessä kuukaudessa, mut se on iha hyvä, ja sit taas värjään ne ihan tummanruskeiks ja taas haalistuminen alkaa. :D Tykkään kyl näist nyt iha ok. Kiva romaani moi.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

suhvelipuhveli

suhvelipuhveli
Viestimäärä: 184

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:11  
+
0
Vähä kivat noi tuleaarin farkkulappushortsit ! :--)
Nyt ne mitkä näin zipis ei oo enää ollenkaa nii kivat, ne ei ollu yhtää noi farkkumaiset ja niis oli vähä lyhyet lahkeet :(:(
We can live forever if you've got the time

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:12  
+
0
joo mulla on nyt syksystä asti ollu tälläset hiukset :-) ja mieki tykkäsin noista pidennyksistä, hiusset eivät vaa kestäneet jatkuvaa blondausta ni pistin bruneks. ja tossa kuvassa missä mul on lyhyet ni värjäysoperaatio on viel kesken.


edittiä, oon siis kohta 16 veeee
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 19:12)

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:56  
+
0

Mäkin tykkään Churrin mekosta ja myös ihan kokonaisuudestakin :) Nätti olet!


Kiitos hirmusti! n__n

Mä olen laittanut vaaleita raitoja päähän nyt varmaan kahdeksan vuotta putkeen. Kampaajalla, kestävät hurjan pitkään, esim. ennen tätä viimeisintä värjäystä (maaliskuussa) edellinen oli heinäkuussa ja raidat olivat ja pysyivät, ainoa mikä tietenkin hävitti niitä, oli hiustenkasvu. Tosin miksikään juurikasvuksi kukaan sitä ei oikein voinut kertoa, sillä raidat ikään kuin jännästi sulautuivat tähän normaaliin hiusväriin. Vaikee kuvailla, mutta tällä hetkellä on uudet, vahvistetut päässä, joten mitäpä noilla vanhoilla enää sen kummempaa väliä.

Mulla oli muuten just torstaina kampaaja, joka kesti ehkä hyvällä tuurilla noin 20min. Mulla kun on näin lyhyt pehko, että vaan vähän tasoittivat ja tekivät enemmän kerroksia. Suurta eroa ei ole huomattavissa, mutta onphan nyt sitten taas trimmattu!
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:36  
+
0

Vähä kivat noi tuleaarin farkkulappushortsit ! :--)


oo kiitos :-) Siis tääki oli nii kohtalo koska oon siis vuoden ettiny tollasia ja heti kun astuin Mangoon nii bongasin noi -no, ei ollu oikeeta kokoa mut sitten toisesta Mangosta löytyi YKS S -koko. Oli pakko vaa nappaa ne heti ettei joku kerenny ennen mua ja nyt oon onnellinen farkkulappuhaalarin omistaja! :D
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:37)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 13:05  
+
0
Haluaisin vaaleat hiukset takaisin ja niihin sitten pidennykset ompelutekniikalla. Kellään kokemuksia?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 13:08  
+
0
miulla oli sinettipidennykset, joten tosta ompelusta en tiiä.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 13:22  
+
0
Sinettejä mullakin on ollut sen parisenkymmentä kertaa, mutta nimenomaan ompelupidennyksestä haluaisin kokemuksia. Tuo sinettihomma kun ei mulle passannut.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 17:13  
+
0
Noniin. Eli ostin sitten Supremebeingin takin, 89:90e (kuva huono) mutta rakastan tätä :love:

Sitten mukaan tarttui myös urheilurintsikat+ Adidaksen urheiluhousut :)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 17:14  
+
0
mä kävin ostaa eilen adidaksen kollarit, toivottavasti on kestävät nimittäin hinta oli 50 e!

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 17:18  
+
0
MAD, millaset kollarit? :D

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 17:28  
+
0
ihan mustat vaan , sellaset tavalliset (=

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:51  
+
0
sain nyt viimeinkin tilattua niitä paitoja usasta :love:
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 20:27  
+
0
mun on nyt aivan pakko päästä hehkuttamaan koska siis tein tossa about kuukausi sitten investoinnin ja ostin acnen mekon kaikkia tulevia kavereiden ylppäreitä ja muita edustusjuhlia ajatellen. en oo tainnut ikinä ostaa mitään niin kallista vaatetta, mutta toi on kyllä ihan oikeesti sen arvonen. silkkimäistä materiaalia, maailman miellyttävin päällä, laskeutuu kauniisti, on sopivan viileä kaikkiin kesäjuhliin ja siis haluisin asua siinä. se on yksiolkaiminen ja hieman hohtava harmaa (!!!), helma on sellanen vähän palloksi muotoiltu ja vyötärö kurotaan tota samaa kangasta olevalla vyöllä kiinni. itseasiassa tota mekon muotoa voi vähän muutella sitä vyötystapaa muuttamalla, joko ilmavammaksi tai sit siitä saa myös tosi ihoanuolevan jolloin taakse jää enemmän tekstuuria.

oon siis tosiaan viettänyt puolet öistä sovitellen tota ja pohdiskelle net minkä kanssa puen ton sit kesäkuussa kun pitää kiertää kaikkien yo-juhlat :-D oon päässyt tulokseen et joko harmaan mokkakorkkarit tai jotkut jadenvihreät. mulla ei oo kumpiakaan enkä oo edes bongannut semmosia, eli mulle saa vinkkailla jos jossain näkyy!

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 20:33  
+
0
löysin eilen täydelliset saappat aah. niissä on just sopivasti korkoa, sopivasti niittejä ja solkia. pure love. aww

ja mukaan tarttu 3 paitaa ja vyö hommalta, leopardihame gt:stä, sukkikset lindexistä ja ripsari anttilasta.

mutta noi kengät. :love:

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 21:59  
+
0
Sain tänään mustan boleron kaltasen ja sit suhteellisen paljon meikkejäkin + siveltimiä. Pärjään nyt näillä ainakin hetken.. :)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 22:03  
+
0
Mä tarvisin jotain kunnon meikkisiveltimiä (ja lisää kunnon luomivärejä) kun noi mun nykyset siveltimet ei oo mitään parasta laatua ja oon saanu kaupan luomiväreistä jo aikoja sit tarpeekseni ja ostanki nykyään vaan jotain vähän laadukkaampaa, ne on huomattavasti parempia. Lisäks ajattelin tota Clinoquen (miten se kirjotetaan?) puuteria ostaa kun sitä oli vaan tossa matkapakkauksessa, vaikka se on sen 30euroa. Ja tyksin tosta Lancomen ripsaristakin niin paljon että :-)

Haluisin kans uudet mustat kengät, en omista mitään mustia kenkiä jois olis matala korko. Ja jotkut juhlakorkkarit, mekkoja ja perus vaatteita täytyis saada. Ainiin olin jo unohtanu jo sen yhen mekon! Aw, se on saatava. Ois ihana vaan päästä shoppaamaan loputtomal määräl rahaa :jjei:
never regret something that once made you smile

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Maanantaina, 12.04.2010 klo 05:03  
+
0
Hurautettettiin tänään surulla ja tuskalla ohi outleteiden, tosin päätettiin, että parin viikon päästä reissu sitten suuntautuu sinne koko päivän shoppausreissulle! :---) Haluan uudet bikinit (vaikka vanhoissakaan ei ole valittamista).
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Maanantaina, 12.04.2010 klo 13:09  
+
0
Kevään ensimmäiset peeptoe-korkkarit hankittu :love:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Maanantaina, 12.04.2010 klo 13:23  
+
0
Kadaver, kai laitat kuvaa? :cool:


  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 67
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 20:00)