Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 20:03

Ulkonäköpulinaa 1

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 67

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Maanantaina, 12.04.2010 klo 21:42  
+
0
Mä olen vappusin aina poliisi, heh, kun meil on tapana pukeutuu kavereiden kanssa :-D Tai no siis tummansininen joku juhlamekko, semmone kiva niittivyö, mustat korkkarit ja sit on poliisihattu ja käsiraudat et vähän tollanen juhlallinen naispoliisi tänä vuonna.

Aini ja mul sellane poliisin virkamerkkikin tietty.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.04.2010 klo 21:47)

Prilla

Prilla
Viestimäärä: 255

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Maanantaina, 12.04.2010 klo 21:42  
+
0
Toi neljäs sivu ihania kenkiä täynnä :love: ! Varsinkin noi tuleaarin laittamat kengät oli ihanat!
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.04.2010 klo 21:43)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Maanantaina, 12.04.2010 klo 21:45  
+
0
Ei mut Cruel Age on kyl iso kauppa mut hämynen jotenki seki :D

Vappuna en salee pukeudu mitenkään kummallisesti :-D ehkä otan noi mun leopardikuvioiset hiirenkorvat mut en muuta sälää
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Prilla

Prilla
Viestimäärä: 255

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Maanantaina, 12.04.2010 klo 21:47  
+
0
Vappuna värjään hiukset pinkeiksi tai oransseiksi.
Viime vuonna oli pinkit, joten ehkä tänä vuonna ois oranssit.

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Maanantaina, 12.04.2010 klo 21:49  
+
0
tulkku voi hyvinki olla, en muista nimee:D toi toinen, joka ei siis oo kampissa, tais olla serpenttiini(?) tai joku sellane. en oo kyllä ihan varma..:D
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:46  
+
0
Oon ihan onnessani aloittanut pari viikkoa taaksepäin mun kesävaatekauden täällä, kun päivittäinen lämpötila poukkoilee +25 - +33 asteen väleillä. :love: Toivotaan lämmintä kesää Suomeenkin, että pääsen käyttämään mun shortsi-, t-paita-, hame- jne. kesävaatekokoelmaa hytisemättä kylmyydestä. Kunhan vain outleteille pääsen, niin ei enää vaatteet mahdu kaappiin. :peukku:

En tykkää mun vanhoista aurinkolaseista enää yhtään, pakko varmaan ostaa uudet tässä joku päivä. Mulla on yhdet tuollaiset perus ja yhdet pilotit.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Maanantaina, 12.04.2010 klo 22:55  
+
0
+25 - +33 olis kyllä mulle aivan liikaa :nauru: Sellanen +19 - +22 olis aika sopiva! Mutta ikävä kyllä Suomen kesästä on tänävuonna ennustettu aika viileetä ja sateista. Poutaa harvoin :/ Elokuu taitaakin olla paras kesäkuukausi. Tosin en mä näihin ennustuksiin kovinkaan usko, joten sen näkee sitten kesällä. Mutta kuitenkin ennustettu on.

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:02  
+
0
^ Mitä lämpimämpi, sen parempi mun mielestä! Ei tää oikeesti tunnu ollenkaan pahalta pienen tuulenvireen kanssa. Tämän jälkeen +20 tuntuu pirun kylmältä. :eek:

Örr, ehkä mä sitten jäänkin tänne Jenkkeihin, jos kerta huonoa säätä luvassa noin yleisesti koko kesäksi. Tai sitten en, mutta tuun palelemaan koko kesän kun oon siinä vaiheessa ihan sisäistänyt tämän kuumuuden normaaliksi lämpötilaksi. Ei siinä sitten kai paljon muu auta kuin itkien ja valitten vähän lämpimämpiä vaatteita pitää. Pöh.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:28  
+
0
Vapun korvilla ajateltiin yhden kaverin kanssa pukeutua miehiksi! Ajattelin laittaa poikkiksen bändipaidan, siihen päälle sellaisen saksalaisen maastokuvioisen takin, omat mustat farkut ja maiharit. Kulmakarvojen kasvatus pitäisi ehkä aloittaa, ne on aika ohuet nyt ja möhlimiseni takia toisesta puuttuu melkein puolet. :nolo:
come on night, take me home

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:29  
+
0
Mä en oo vieläkään tottunu näihin Suomen lämpötiloihin, vaikka siitä on jo kaks vuotta ku viimeks olin Amerikas. Siellä ku eleli 2kk Texasis semmoses +38 lämmös niin ei oikeen tunnu nää Suomen "helteet" missään... :D Se oli kivan lämmin. Iltasin ku oli +25 niin hupparia vaan päälle, muuten tuli kylmä.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.04.2010 klo 23:30)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:40  
+
0
+25 - +30 on kyllä jo niin paljon että ei sitä meinaa edes kestää ellei vähän tuule. :D

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Maanantaina, 12.04.2010 klo 23:40  
+
0
Se on ihan lälly, saa olla iho kananlihalla koko ajan! :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Tiistaina, 13.04.2010 klo 03:18  
+
0
^ I agree! :cool:

Meni vähän ooteeksi, mutta kerrankos sitä (tai muutaman, heh).

Mun kynsilakka on ihan kamalassa kunnossa tällä hetkellä. Pitää tehdä tänä iltana uudestaan. Väsäättekö te yleensä mitenkään erityisemmin kynsiä? Meikäläisen tuttu upottaa helpostikin pari tuntia viikossa kynsiensä laittoon, mulla ei ikinä riitäisi aika saatika kärsivällisyys sellaiseen. Kaiken lisäksi ne kuluu hetkessä heppojen ja koirien parissa, että koko homma oliskin lähinnä ihan hukkaan heitettyä aikaa omassa tapauksessa.

Toisaalta sitten saatan välillä pistää rahaa palamaan mani- ja pedikyyrissä, ettei sen puoleen. :viheltel: Tosin viimeisin reissu tapahtui vissiin noin puoli vuotta sitten, eli en mä ihan viikottain sellasia rahoja viitsi pulittaa.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Tiistaina, 13.04.2010 klo 13:00  
+
0
Mää tykkään laittaa kynsiä tai oon nykyään jääny koukkuun siihen, että niissä pitää kokoajan olla joku lakka. Useesti lakkaan niihin leopardikuviot (joo konad ois superkiva, mutta saan ne ihan hyvin ilmankin). En tälläkään hetkellä muista, millon viimeks mun kynnet on ollu ilman lakkaa, oops ?! :-D Musta on aina tietenkin tuttu ja turvallinen väri lakata, mutta tykkään käyttää muitakin värejä.

Mun kaverilla on kunnon kynsienlaittojutut ja joskus se on tehny mulle jatkot kynsiin jne., ajatelin nytkin, että vois kysyä sitä laittaan kynnet yo-juhliin. :-) Ois huippua saada pitkästä aikaa jatkot, aww, ne on ihania. Kynnet on ihania, kun niitä laittaa.

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Tiistaina, 13.04.2010 klo 20:38  
+
0
mun kynnet koki jonkun totaalikuoleman kun erehdyin lakkaamaan niitä tossa alkutalvesta. en siis sitä ennen melkeen ikinä käyttänyt lakkaa, sit ostin jostain syystä täydellisen kirkkaanpunaista lakkaa ja siis... luulin että lakkaa lähtee sillai paloina mut ne oliki mun kynttä! ei nää oo ees parantuneet siitä yhtään vaikka en ookaan nyt tammikuun jälkeen lakannut. nyt joudun pitää ihan lyhyinä koska nää alkaa heti lohkeilla ja on ohuet ja tosi kamalat, koko elämän pitkien kynsien kanssa eläneenä on vähän ongelmia tottua. en kestä näitä nysäkynsiä. mitä näille voi tehdä, auttaaks jotkut kynnenkovettajakasvattajalitkut oikeesti?

olipa kyl loistavin fiilis hetkeen kun tänään vetäsin kaapissa 5 kuukautta venailleet kesävansit jalkaan ja tallustelin nilkat paljaana menemään pitkin puhtaita asfaltteja! aijai

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Tiistaina, 13.04.2010 klo 20:48  
+
0

luulin että lakkaa lähtee sillai paloina mut ne oliki mun kynttä!

O__O MITÄ lakkaa sä oot oikeen käyttäny? hui kauhee vai ootko sit jotenki repiny sitä lakkaa pois? Pelottavaa. Mut en oikee tiiä mitä muuta voisit tehä ku just viilaa tasasiks ettei oo mitää röpöjä joista vois lähtee liuskottumaan/repeemään, ehkä käyttää jotai kynsiöljyä(oliiviöljykin toimii) ja sit ehkä jotain kynnenvahvistajaa. mut sit jos sun kynnet reagoi noin hurjasti normilakkaan (mitä en kyl oo kuullu et ikinä ois kenellekään muulle sattunu :o) ni ku useimmat kynnenvahvistajat on just nudeja lakkoja joissa on jotain hoitavia ominaisuuksia ni en sit tiiä et miten ne toimis, mut sit taas toisaalta se lakkakerroshan yleensä nimenomaan suojaa kynttä. Mut jos kynsien tilanne ei oo korjaantunu vielkään niin en osaa kuvitella et se lakasta johtuu koska kynsi itsessäänhän on kuollutta ainesta niinku hiuskin eikä sen pitäis reagoida tolleen pitkäkestosesti vaan niin et vaurioituu ja sit se vaurioitunu kasvaa vaan pois ja kynnet on taas normaalit, ja tässä ajassa pitäis kyllä olla jo kasvanu ihan uus kynsiaines tilalle jos oot lyhyenä pitäny. Eli sit vaan vois seuraavaks miettii et onks sun ruokavalio/elämäntavat muuttunu jotenki alkutalvesta lähtien?
life is too short to live without poetry

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Tiistaina, 13.04.2010 klo 20:56  
+
0
ihan vaan mavalaa ja american apparelia... hmm ehkä testaan viel tota viilailuu ja öljyy. ei kyl muuten kai oo mitenkään erilaiset elämäntavat, en kyl nyt hetkeen oo vetänyt rautatabuja kun en ikinä muista käydä ostaa uusia niin en tiedä voisko toi sit olla syynä.

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Tiistaina, 13.04.2010 klo 21:08  
+
0
mm no siis raudanpuutehan näkyy ilmeisesti tosi nopeesti kynsissä et voi hyvinkin olla se syynä, kokeilisin sitä raudan lisäämista ruokavalioon koska en oikeen osaa keksii et mikä muukaan siinä vois olla et ne noin nopeesti meni normaalista huonoks eikä oo monen kuukauden aikana parantunu :/
life is too short to live without poetry

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Tiistaina, 13.04.2010 klo 21:14  
+
0
Jee, mun oikeen käden peukalon kynsi on kasvanu pidemmäks pitkään aikaan! Se ei oo vielä onneks lohkeillu. :aurinko:

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Tiistaina, 13.04.2010 klo 22:07  
+
0
Ai nii ostin tänään sokokselta Aussie-sarjan Aussome Volume hoitoaineen ja shampoon! oon himoinnu noita niin pitkään mut maksaa niiin paljon et en oo ikinä raaskinu. Nyt ostin ja laitoin ne viel suihkukaappiin erilleen kaikista muista silleen nämä ovat minun älä käytä osta omat jos tahdot :D:D Tekis mieli heti mennä suihkuun et vois kokeilla mut no ehkä jaksan venaa huomiseen haha. Ja sit ostin mavalan värittömän lakan, mulla menee kuitenki aina just väritöntä lakkaa kaikista eniten ja tota voi käyttää myös alus- ja päällyslakkana.

Ja äippä toi pasilan aseman vieressä mutsin työpaikan kanssa samassa rakennuksessa olevasta eesti-kaupasta tota ihan sika hyvää naamavoidetta jossa on vissiin jotain kurkku-uutetta emt :D mut tosi hyvää just ku mul on rasvottuva/sekaiho ni toimii, tulee ihanan pehmee iho ja toi voide maksaa just sen mitä 3 e suht iso tuubi viel ainaki normaaleihin kasvorasvapikkupurkkikokoihin verrattuna :D Ja sit jonku mutanaamion ja silmänympärysvoiteen se viel osti ja ostokset teki vissiin yhteensä 13 e et ihan kiva kauppa!

Mulki alkanu pikkuhiljaa nyt ylppäreiden jälkeen nää kynnet taas kasvaa, viel nää on lyhyet ja rumat mut kyl tää tästä, just sotkin näihin vähän oliiviöljyä.
life is too short to live without poetry

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 67
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 10:45)