Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 20:03

Ulkonäköpulinaa 1

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 67

suhvelipuhveli

suhvelipuhveli
Viestimäärä: 184

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Tiistaina, 13.04.2010 klo 22:47  
+
0
Noista kynsistä kun nyt on puhetta niin pakko sanoo et oon ihan sika ylpee et oon saanu kasvatettuu omiin!! :DD Siis mulla ei oo _ikinä_ ennen ollu pitkät kynnet, ja nyt kerral oon saanu kasvatettuu nää ihan oikeesti pitkiks!!:DD joku 4kk rankkaa kasvatusta takana... Muutama kynsi on lohkeillu ja siks vähä lyhyempi kun osa, ja sit yks kynsi on kyl joku geenimutaatio kun se kasvaa han sairaan hitaasti ja se on ihan tosi vahva, ja muutenki iha erinäkönen ku muut, alkaa paljo alempaa jne.. :---D no mut ei sitä kyl huomaa jos ei tarkkaa/kovin läheltä kato...

Ja ostin muuten sen rippimekon! :--)
http://i39.tinypic.com/264j18m.jpg
Toi näyttää tos toises vähä oudolta ku se tylli on tuolla alla jotenki vähä oudosti vinossa/rutussa :DD ja huomasin vast ku katoin koneelta kuvat
Carllsonilta (tjsp.) ostin :))
We can live forever if you've got the time

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 05:17  
+
0
Musta taas tuntuu että omat kynnet on vahvistuneet noin ylipäätään ihan hurjasti. :jjei: Ennen mulla oli tapana kasvattaa näitä, ja yhden lohjetessa ne piti sitten kaikki vetää ihan lyhyiksi (mua ärsyttää ihan suunnattomasti, jos yksi kynsi on muita lyhyempi). Nyt näitä voi kasvattaa ja leikata vasta silloin, kun alkavat elukoiden parissa harrastaessa ärsyttämään.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 14:52  
+
0
Mulla kasvaa kynnet tosi hyvin, on aina ollu pitkät ja tykkään kyl :) Tälki hetkel just ihanan pituset ja vahvat ( välil kyl joku saattaa lähtee liuskottumaan ). Toivottavasti pysyis aina tämmösinä, eikä sit yhtäkkii mee huonoon kuntoon. Lyhyet kynnet tuntuu nimittäin iha hirveen oudoilta sen jälkeen ku on pitkään ollu pitkät. Mut näit on just kiva lakataki ja muutenki laitella.

Mun on pakko päästä kauppaan, haluun kaikkii kivoi kesävaatteita ! Ja sit koht vois alkaa katella mekkoa veljen yo- juhlaan ja serkun rippijuhliin :)
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 15:04  
+
0
Mullon aina ollu tosi huonot kynnet, pienen pureskelin mut nykyää en kyl sillee jyrsi vaan jotenki oudosti revin etenki jos lohkee :D Nää on iha liuskottuneet ja hyi. Oon kyl yrittäny opetella viilaamaan (hyi en tykkää yhtää oon aina leikannu) ja muutenki rasvannu jne, joten ehk tää täst... Jos viel sen repimisen lopettasin...

Tilasin HM:ltä viime viikol parit jutut ja osa tuli jo maanantain! Tosin osaa sitte pitääki ottaa toukokuun loppuu asti... Ja muutenki oisin vaik mitä muuta voinu tilaa mut tuntus vähä tyhmält jotai bikineitä esim oottaa heinäkuun puolee välii asti. No mut anyway tilasin sellaset valkeet perustennarit, ne on kivat en kyl tiiä vaihanks sen koon. Ja sit ihanan mustan topin joho oon iha rakastanu, sellane vähä lörttö ja alaosa on kiree. Ainii ja sitte Hello Kitty huulirasvan <3 Siniset bandeau biksut sitte tuleeki toukokuun lopus.

robsu

robsu
Viestimäärä: 304

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 16:31  
+
0
iiih

haluisin niin tollaset hiukset, mut en tiiä täs menee ikuisuus ennenku ne kasvaa! muut sopisko mulle? sit haluisin sellaset hienon väriset tälläset ois unelma väriset

auttakaaa! jaksanko kasvattaa tohon astii

mulla on siis tällläset nykyää ja oon iha kauheesti pojan näkönen. toi kuvakulma ei iha selvennä, mut siis tosi lyhyet ja pitkä takapiiska :D
life is no nintendo game

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 17:45  
+
0
Kävin tänään kampaajalla vähän pätkimässä latvoja! Nyt kun viimeksi olin käynyt leikkauttamassa vajaa vuosi sitten niin hapsulatvoja ei ollut niin paljoa. Mua ei muuten hapsuiset latvat haittaa; päinvastoin, mutta kun yritän kasvattaa mahdollisimman pitkiksi niin pitää tasoitella, ettei ne katkeilisi. Pituuseroa ei nyt suunnilleen edes huomaa, kun kampaaja laittoi GHD-suoristusraudalla vähän liiankin litteiksi nuo hiukset. Nyt sitten taas biotiinikuurille, enkä aio suoristaa joka pesun jälkeen vaan koitan sinnikkäästi harjata takut auki.
\o/
come on night, take me home

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 23:56  
+
0
robsu: vois kyllä sopia! kasvojen muoto on aika samanlainen ku sillä esimerkkikuvan tytöllä niin miksikäs ei :)
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

robsu

robsu
Viestimäärä: 304

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 15.04.2010 klo 08:04  
+
0
voi kiitos, tuo oli aamulla ilo uutinen! haluaisin ainakin yrittää. vaikka kasvattamisessa menee oma aikansa :) mutta kyllä se tästää
life is no nintendo game

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 15.04.2010 klo 09:41  
+
0
^Voisithan sä kokeilla pidennyksiä?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 15.04.2010 klo 13:30  
+
0
No viimeinki sain ostetuks ton yhen kevät takin! Tollanen lyhyt musta :-) Pitkät hihat (toisessa lyhkässä vaan 3/4 hihat) mut noi saa laitettu 3/4 hihoiksikin. Toi on tollanen tosi ohut niin menee varmaan vaik kylminä päivinä kesälläkin. Kevääks noit vähä paksumpia takkeja on jo oikeestaan 3 ton lisäks niin tommonen ohut on hyvä. Sit ostin vaa legginsit. Löysin kyl taas ihania kenkiä, mutku porukat ei enää kustanna mulle mitään mun juhlakorkkareita (....) niin ei oo oikeen rahaa ostaa ja löysin kans ihania mekkoa, mutta.... mul on itelläni vaan rahaa nyt viikonloppua varten eikä yhtään ylimäärästä shoppaukseen :mad:
never regret something that once made you smile

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 15.04.2010 klo 15:10  
+
0
Eiiii voi miten mä inhoon tommosta "mulla on kypärä pääs + lisäkkeet" -tukkaa jollasen kuvan robsu linkitti... :D Meidän koulun kans samassa rakennuksessa on yläaste, ja siellä n. 90% "huppari, pillifarkut, tennarit"-pikkuteineistä on tommoset. Niitä ei edes erota toisistaan, kaikilla samanlainen tukka ja samanlaiset vaatteet. Kaiken lisäks ne on vielä niin, että toi jakaus on vedetty jostain korvan kohdalta, terve... Ja jos sinne väliin tungetaan vielä sekasin jotain pinkkiä, sinistä, mustaa, vihreetä, niin mun tekis mieli vaan vetää niitä turpaan. :ttou:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 15.04.2010 klo 15:50  
+
0
ihanaa, huomenna oon kenties vapaa suunnittelemaan uutta hiuslookkia, tätä mä olen odottanut!:''3
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 15.04.2010 klo 15:51  
+
0
ää tuntuu et oisin taas lihonu ja oon läski ja kuntoki on paska ja kaikkee muuta angstii taas nyyyh :suru: ei mua häirittis jos rasva kertys tasasesti joka paikkaan, mutku se kertyy tohon eteen, niin et näytän ku oisin raskaana.. :nolo:
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 15.04.2010 klo 15:55  
+
0
Ihanaa mun Elloksen tilaus tuli! :love: Kaikki paitsi olkaimeton paita oli just mahtikokosia ja aivan passeleita itelle! Ei mikään muu paitsi tämä yksi olkaimeton paita menny vaihtoon ja ei edes harmita se kun miettii että se on enemmänkin kesäpaita (: Kivaa uusista koltuista heti ku saan kamerasta siirrettyä koneelle!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 15.04.2010 klo 16:03  
+
0
voih, munkin pitäs toi elloksen tilaus pistää menemään. taas rakastuin niin moniin vaatteisiin..
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 15.04.2010 klo 17:08  
+
0
http://i171.photobucket.com/albums/u281/Wallen_02/eeeellos1.jpg
Sulkapaita 12,90€
Mintunvihreä teeppari 9,99€

http://i171.photobucket.com/albums/u281/Wallen_02/eeeellos2.jpg
Harmaa tunika 29,90€
Farkkulegginssit 29,90€
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.04.2010 klo 17:08)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 15.04.2010 klo 17:13  
+
0
^ ompas kivoja vaatteita, varsinki vimpassa kuvassa ! :kieli:

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 15.04.2010 klo 17:17  
+
0

^ ompas kivoja vaatteita, varsinki vimpassa kuvassa ! :kieli:



niiiin no ei varmaan mikään ihme että kalliimmat miellyttää :-D:-D ite oon kans supertyytyväinen noihin vaatteisiin, kaikki tulee niin käyttöön kesällä! ja tuo alimmassa kuvassa oleva tunika on just niin pitkä että se menee loistavasti sukkisten kanssa! ahh! ja sit sen voi kääntää lyhyemmäksi! ;) ja kesällä sitten paljailla jaloilla tuon tunikan kanssa, arskat päässä ja balleriinat jalassa ja pikkulaukku. herranisä en malta odottaa!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.04.2010 klo 17:18)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 15.04.2010 klo 18:32  
+
0
Jeee mä oon ainaki lihonu :jjei: kirosanoja tähän.... se siitä kesäkunnosta!
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.04.2010 klo 18:34)

robsu

robsu
Viestimäärä: 304

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 15.04.2010 klo 18:33  
+
0
Kada: joo mutta ei tällä rahatilanteella, että ei sen puoleen :L
life is no nintendo game

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 67
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 12:30)