Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 20:03

Ulkonäköpulinaa 1

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 67

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:52  
+
0
rakastuin :o http://www.brandos.fi/zoo-york/mamba-41559-bkhp/a11541 mut jooo en tuu saamaan noita
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 16:09  
+
0
Mä en kyllä oikeen tykkää noista skatekengistä, ne on vähän turhan mohlon näkösiä :D ja ne ei oo jalassa niin hyviä.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 16:21  
+
0
Aini, mullakin on muuttunu mun pukeutumiset ihan sairaasti vuosien mittaan :-D Yläasteel kävin siin 3 vuodes kaiken mahollisen varmaa läpi :-D farkut-hupparit-jotkut kengät-ihan sama-vaihe, sit vähä-hevimpää-matskuu-vaihe, sit oli raitasukka-oon-erilainen/converse-vaihe, sit oli skeittityttö-yo motherfucker-vaihe ja sit oli valkoset-pillifarkut-omg-vaihe :-D
Mut onneks noi ajat on jo kaukana takana päin.......
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 16:27  
+
0
Hakis, miten pukeuduit silloin, kun kirjoittelit tyttöpoikapulinaan niitä "Hän käveli tänään ohitseni... <3" -viestejä? :D:D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 16:32  
+
0
KADA mä aina oon pelänny et joku muistuttaa noista mua :-DDDDDDD :nolo: ei puhuta enempää siitä.... mut joo olin aika truuhevari ku se oli sellanen siisti kitaran soittaja joho olin niin in love.
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 16:33  
+
0
Ahahhha repesin täällä ääneen!! :nauru: Ihanaa, kun sustakin paljastuu Truu-bitch-lady-gaga -pukeutumisen alta erilaisia puolia. Ja siis ihan hyvällä sanon. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 16:38  
+
0
Mullaki oli oma emovaiheeni :-( voiluoja................. toivottavasti en koskaan löydä kuvia niistä ajoista :ttou:
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 17:12  
+
0
Mulle tuli toi "emovaihe" vasta joskus lukion ykkösellä! :-D Tai noh, en nyt itä mikskää emovaiheeksi kutsuis, mut mun pukeutuminen oli sillon tyyliin liilat housut yhdistettynä keltaseen paitaan tai muuhun yhtä säväyttävään <3! Mä oon viimeaikoina palannu jotenkin takaisin yläaste ajoille tyylillisesti, eli siihen tennarit ja huppari -lookkiin. En vaan jaksa pukeutua niihin hienoimpiin vermeisiin, kun ei tuu oikeen käytyä missään, kun ei kouluakaan ole. Vaikka rakastan edelleen korkkareita, mutta en mä niitä nykyään enää arkikäytössä jaksa. Yks syy siihen on varmaan se, että liikun aika paljon autolla ja korkkarit ei oo mitkään parhaat mahdolliset ajokengät. :P

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 17:15  
+
0
Mulla taas tuli toi emovaihe yläasteen alussa, seiskalla :D Joo en haluu sen enempää muistella niitä aikoja..
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 17:15  
+
0
mullaki on kyl tullut käytyy aika tehokkaasti kaikki noi "tyylit" läpi... nykyään ei ees oo mitään tiettyä tyyliä, ostan vaan vaatteita joista tykkään ja sit käytän fiiliksen mukaan hametta, farkkuja, mekkoa tai mitävaan. vaatekaapin kulmakivinä silti ruutupaidat, vansit ja PIPA. hattu pitää olla, muuten on alaston olo!

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 19:22  
+
0
Mulla oli joskus seiskalla ihan järkyttävä hevari-poikatyttövaihe, pidin jotain kolme kokoa liian isoja tribaalipaitoja, housujen ketjuja kaulassa pahimmillaan ja hiuksetkin oli mustat, mikä ei sopinut minulle juuri yhtään. Onneksi siitä pääsin sitten yli. Tämä on karsein kuva siltä ajalta, tämä lievempi.
Siinä välissä oli sitten tämmöistä, kun pidin vielä housuja mutta olin kumminkin menossa luonnollisempaan suuntaan.
Nykyisestä en osaa oikein sanoa, mitä tyyliä edustan, en oikein varsinaisesti mitään tiettyä. Pukeudun näin koiratermein sanottuna mustaan tummanvihrein ja ruskein merkein, liian pelkistettyä ja tummaa hipiksi mutta liian orgaanista hevariksikin, varmaan.
Tämä kuva kuvaa aika lailla tiivistetysti nykyistä tyyliäni.

Ja tämmöinen hame löytyi tänään Hulluilta päiviltä, 5,90 e!
come on night, take me home

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 20:53  
+
0
hah mullaki noita vaiheita ollu :D seiskal sellane perusnörtti, sit kasilla joku ihme angsti kausi, musta tukka, maastohousut ja musta paita. pelkkää mustaa oli kaappi täynnä. nyt se on sit sellane iha perus, just farkut ja huppari-tyylii. oon yrittäny kaikkee värikästä nyt ostaa, ku en jaksa ku kaikki on mustaa :D haluun jotain pirteetä ja ilosta ton angsti vaiheen jälkeen!
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 21:18  
+
0
meikäläinen vuosienvarrella....

3.3.2007
31.3.2007
15.5.2007
9.6.2007 ♥
2.1.2009
nykyään

2008 vuodelta ei ollut mitään niin fiksua että olis kannattanu julkaista :D Mulla vissiin sit nyt menossa tää mustiin pukeutumisvaihe...
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 21:20  
+
0
Hitto miten pieni oot ollu 9.6.2007 :DDDD
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 21:22  
+
0
^^ joo kolmes vuodes on aika paljon tullu kiloi lisää... :DD Tollon meijän terkkari oli vissiin kirjotellu mun papereihin et oon anorektikko ilman että kerto mulle :DD Tykkäsin vaan urheilla..
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 22:24  
+
0
Pulu 15v. :D:D tuo keesipää oikealla siis.
Varjo 12/2010 ♥

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 22:39  
+
0
Hieno keesi! :wink:

Vaikka tommonen musta-angst onkin monilla ohimenevä, usein lyhytkin vaihe, tavallaan ärsyttää kun joskus ihmiset eivät ymmärrä, että tyyliin yksinkertaisesti kuuluvat tummat värit enkä niistä aio luopua ainakaan ihan heti. Vähän sama musiikinkin kanssa.


Ai niin, ja tossa minun "aikasuorassa" 403-forbidden-kuvat pitää refreshata, jotta näkyisivät.
come on night, take me home
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.04.2010 klo 22:41)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 23:58  
+
0
Mullakin oli joskus ihan kaikki vaatteet oikeesti mustia. Emmä tiiä tykkäsin vaa pitää joskus mustia. (hehee.. :D) nykyään kyllä ostan mieluummin jotain räikeetä ja mä käytän oikeestaan farkkuja ja mustia housuja (suurin osa mun housuist on mustia, tai no on mulla jopa yhet valkoset farkut ja punaset caprit :D). Paidat taas on yleensä muun värisiä kun mustia. Viimekskin kun ostin paidan niin se oli pinkki :D

Haluaisin kyl löytää jostain semmosen ruudullisen paidan. Siis tälläisen. Toi olis ihan siisti :aurinko:

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 17.04.2010 klo 00:21  
+
0
Aika kiva mekko! :love:

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 17.04.2010 klo 06:01  
+
0
Mulla ei ole mitään hajua, miten laitan hiukset huomisille prom-tansseille. :o Tajusin vasta äsken. Tosin eihän näitä voi turhan paljon laittaakaan, lyhyet kun ovat, mutta jotain säpinää ois näiden suhteen ihan kiva saada aikaan.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 67
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 11:15)