Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 20:03

Ulkonäköpulinaa 1

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 67

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:12  
+
0
mä en osaa käyttää leginsejä :D ne ahistaa mua. en tiiä, mulla on pakko olla housut tai tuntuu muuten koko ajan turvattomalta ja siltä et takapuoli vilkkuu :D eikä mulla tunikoitakaa ees oo vissiinkää. kaikki muut tytöt kulkee koulus vaa leginsseillä ja mulla vaa aina farkut :D
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:14  
+
0
Kesäsin mulla saattaa olla legginsit ja joku tunika mut kyl mul ainaki muina vuoden aikoina aina on housut. Emmä vaa ite oikeen osaa käyttää mitää tunika/legginsiyhdistelmää :D tennarit, housut/caprit ja joku paita on hyvä!

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:15  
+
0
En minäkään osaa käyttää mitään pitkäpaita-legginsit-yhdistelmiä. Pakko olla joko lyhyet shortsit taikka minihame legginsien JA tunikan kanssa. Persauksensuojain kuuluu pukeutumiseen!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:16  
+
0
Mä olin joskus yläasteella hirvee tennarifani, mutta nykyään vihaan niitä ja yritän epätoivosesti miettiä, minne nakkaisin mun 11 paria tennareita... :D En muutenkaan tykkää nykyään enää mistään tasapohjasista kengistä, olo tuntuu ihan tyhmältä. Ku on korot niin ryhtikin paranee, eli tekee hyvää mulle... :)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:16  
+
0
Mä vaan oon niin arka pelkkien legginssien kanssa :eitietoo: Toisaalta ei niissä muuta ole, mutta pelottaa että ne ei näytä hyvältä ja näyttää ihan pösilöltä ku en oo mitenkään kovin siro. Reittä ja pohjetta löytyy ja takapuolta kans. Ja tottakai mahaa. :( Kesää vasten varmaan siirryn legginsseihin aikalailla. Pitkiä paitoja ja leggareita. Hameita en niin osaa käyttää :/ Harmittaa ku mille ei käy varmana mitkää hirmu erikuvioiset sukkahousut ja korkkarit :(
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:17  
+
0
Mä käytän melkeen aina tunikoita/pitkiä paitoja tai mekkoja :-D Mut mekot :love: kesäkesäkesä niin saan kaikkia kivoja kesämekkoja aws.

Ja korkkarit :love:
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.04.2010 klo 15:18)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:19  
+
0
AA Arctun hame on ihana! Pitää itteki metsästää jostain :D :love:
Mäki olin yläasteella sellanen tennari/farkku/huppari/t-paita -tyyppi mut nykyään on tyyli muuttunu hirmusesti. Rakastan kenkiä joissa on korkoa, rakastan mekkoja, rakastan kukkakuosia, pastellisävyjä, hörhellyksiä, sukkahousuja, neuleita, legginssejä...... (vaikka nykyään suosin enemmän esim. mustia, paksuja mattasukkiksia kuin normi legginsejä). Toki vieläkin rakastan converseja ja farkkuja ja huppareita mutta jotenkin aamulla ei vaan tuu enää valittua kyseisiä vaatteita päälle :-D hassua suorastaan.
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:21  
+
0
Mulla on sellanen tosi monipuolinen tyyli, että rrrrakastan farkkuja, huppareita, tennareita, reppuja yms tosi paljon ja välillä näytän joltain skeittaritytöltä kaikki vermeet päällä (CTRL & DC on lempparimerkkejä kyllä!), mutta sitten taas oon kovin ihastunut mekkoihin, hameisiin, nilkkureihin, avokkaisiin ja pikkulaukkuihin. Käytän aika tasaisesti yhtäpaljon molempia "tyylisuuntia" enkä kyllä vois vaihtaa kumpaankaan kokonaan!
Do or do not. There is no try.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:24  
+
0
Mäkin vaihtelen aika paljon tyyliä. :D Joskus kun ei jaksa panostaa kamalasti, tulee laitettua tennarit, farkut ja huppari. Sitten kun oikeasti jaksaa laittautua, päältä löytyy korkkarit ja jotain "naisellisempaa". :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

suhvelipuhveli

suhvelipuhveli
Viestimäärä: 184

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:26  
+
0
Mä en tykkää ollenkaa normifarkuista enäää :( Käytin niitä viel seiskalla sillee jokapäiväsesti, mut sit ostin ennen viimekesää ekat farkkuleginssit enkä oo sen jälkeen paljoo muita käyttäny! :D Kesälllä toki normilegginssei ja/tai shortsei ym. tulee käytettyy mut en tykkää vaa normifarkuist yhtää enää, olo tuntuu paljon jotenki leveemälle jne ku farkkuleggareil :--D

Ens viikolla mennään kavereiden kanssa kaupungille oikei kunnol ostelee kesävaatteita! :))<3 ja vapuks jotain kivaa kans, pitäis ostaa tekoripset ja tiimarista semmonen hieno kimallehattu :-D
We can live forever if you've got the time

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:28  
+
0
Mä ajattelin alkaa käyttää tänä kesänä mekkoja ja hameita ja tämmösiä. Tähän asti mun tyyli on ollut katujuoppospurgu, niin jos vaikka nyt alkaisi näyttää enempi naiselta :D:D
Varjo 12/2010 ♥

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:28  
+
0
Mulla ei oo kyllä kun yhet farkut ees tällähetkellä :D Enkä niitäkään oo käyttäny pitkään aikaan. Tai siis ainakaan kuukauteen :D Mun yhet parhaat farkut meni nopeesti rikki, vieläki ärsyttää ! Ei ne kestäny ku pari kuukautta murh. olis kyllä kauemmin sentää pitäny kestää.

(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.04.2010 klo 15:28)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:29  
+
0
Sipulu: Sulla ei ole ollut official spugu jacketia, joten sä ET OO AITO SPURGU! Vaikka sulla onkin oikeat aatteet, mutta silti. :D:D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:30  
+
0
Mäkään en tykkää normifarkuista enää yhtään ! Farkkulegginssit on nimittäin ihanan joustavat ja kevyen tuntuset päällä :) Tosi mukavat, kun taas normifarkut oli aina semmosii jäykkiä ym. en ees muista enää tarkkaan ku oon yli vuoden käyttäny pelkkii farkkuleggareita :D
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:32  
+
0

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:35  
+
0
mun perustyyli, farkut, pitkä toppi, t-paita ja huppari :D
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:36  
+
0

Mä vaan oon niin arka pelkkien legginssien kanssa :eitietoo: Toisaalta ei niissä muuta ole, mutta pelottaa että ne ei näytä hyvältä ja näyttää ihan pösilöltä ku en oo mitenkään kovin siro. Reittä ja pohjetta löytyy ja takapuolta kans. Ja tottakai mahaa. :( Kesää vasten varmaan siirryn legginsseihin aikalailla. Pitkiä paitoja ja leggareita. Hameita en niin osaa käyttää :/ Harmittaa ku mille ei käy varmana mitkää hirmu erikuvioiset sukkahousut ja korkkarit :(


käytä rohkeesti vaan !

itekään en oo mikää siroin ja mä oikeestaan inhoon mun pohkeita (ne on kylläkin pelkkää lihasta, mutta ärsyttää silti.....) ja reittä löytyy sekä mahaa. :-D mutta mua ahistaa enemmänki pitää esim. normi farkkuja, koska se tuntuu niin paksuille ja tuntuu, et näytän mischelinukolle tai jotainn... no ei ihan, mutta ne on niin semmoset kankeet ja paksut ja yh. en oo käyttäny farkkuja varmaan vuoteen, farkkuleggarit, leggarit yms. on parhaita. :-)

hameet on kans superkivoja, en oo vielä vaa löytäny muita kivoja ku ihonmyötäsiä, mut me likey. ostin viime vklpna kivan leopardihameen GT:stä, aww, se oli söpö.

mää tarvittisin kyllä ihan sikana mustia sukkahousuja, koska aina ne hajoo, nii ois sitte ainaki varalle.. :d

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:37  
+
0

Mä vaan oon niin arka pelkkien legginssien kanssa Toisaalta ei niissä muuta ole, mutta pelottaa että ne ei näytä hyvältä ja näyttää ihan pösilöltä ku en oo mitenkään kovin siro. Reittä ja pohjetta löytyy ja takapuolta kans. Ja tottakai mahaa. :( Kesää vasten varmaan siirryn legginsseihin aikalailla. Pitkiä paitoja ja leggareita. Hameita en niin osaa käyttää :/ Harmittaa ku mille ei käy varmana mitkää hirmu erikuvioiset sukkahousut ja korkkarit :(


sama :<
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:39  
+
0

Sipulu: Sulla ei ole ollut official spugu jacketia, joten sä ET OO AITO SPURGU! Vaikka sulla onkin oikeat aatteet, mutta silti. :D:D

Ja mitäs näillä "oikeilla aatteilla" tarkotat? :D:D:D
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:41  
+
0
Kyllä nää tiiät! :lallati:

Ja dääm, spurgu piti kirjoittaa tuohon aiempaan viestiin.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 67
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 23:30)